-
Τα ίδια έπαθα και εγώ αλλα τουλάχιστον έχασα μόνο τα δυο πρώτα αυτοκίνητα
Μόλις είδα το μπλέξιμο οτι δεν αφήνει για πάνω το παρκάρω στην άσφαλτο και το κόβω κάθετα με τα πόδια στο βουνό. Ευτυχώς το ήξερα το μέρος και δεν πήγαινε γύρω γύρω (απο το δρόμο δηλαδή) αλλά σχεδόν ευθεία. Σχεδόν ορειβασία δηλαδή για κάνα 40 λεπτο.
Τέσπα είχε όντως για τα πρώτα 2 χιλιόμετρα αρκετό χώρο αλλά όσο πλησίαζες γινόταν της κακομοίρας.
Κάτι ανάλογο απο πολυκοσμία έγινε και στην άμφισσα 1 που ήμουν το πρωί στο δρόμο απο Αγ. Ευθυμία. Προς το τέλος προς την ειδική ένα κίτρινο Πούντο πάρκαρε κατα μεσής του δρόμου αναγκάζοντας όλους τους υπόλοιπους να τον περιμένουν
Εκτός των ποικιλόμορφων μηνυμάτων στο σκονισμένο παρμπρίζ του φαντάζομαι να πέταγαν το αυτοκίνητο και απο το γκρεμό
Ευτυχώς για μένα είχα παρκάρει πιο μακριά στην κοπάνα απο την ειδική και μπόρεσα να φύγω μετά τα πρώτα s1600
-
Ο χρήστης Esky_t έγραψε:
Την ειδική την έχασα, όπως και σίγουρα πολλοί άλλοι.Πραγματικά λυπάμαι για την ταλαιπωρία σου.Ίσως με περισσότερο ρίσκο να χωρούσαν κι άλλα αυτοκίνητα θεατών.
Επίσης ταλαιπωρήθηκε και ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟΣ γιατί να ανέβεις την Παύλιαννη με τα πόδια στις 8:30 το πρωί ερχόμενος από Αθήνα και να έχεις φάει και το πήξιμο του ατυχ'ήματος με το λεωφορεί είναι ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΟ.
Χαίρομαι, που καταφέραμε, να έχουμε στην διάθεση της ασφάλειας του αγώνα, τον δρόμο διαφυγής του ασθενοφόρου, που είναι αναγκαία συνθήκη για την τέλεση της ειδικής.Έτσι δεν πήγε χαμένος ο κόπος, τόσων ανθρώπων που είχαν σχέση με την συγκεκριμένη Ε.Δ. (Αγωνιζόμενοι - θεατές - οργανωτές κ.λ.π.)
Το μόνο που έχω να πω είναι να γίνει ΜΑΘΗΜΑ σε όσους ήταν οι υπεύθυνοι αυτής της λάθος εκτίμησής τους και να βρουν την σωστή λύση.
Σε προσκαλώ του χρόνου να δουλέψουμε μαζί, για να με βοηθήσεις με την κρίση σου και την εμπειρία σου. Αλλά και να μοιραστούμε, βοηθώντας να γίνει αυτό που αγαπάμε, τα χιλιάδες μπινελίκια που άκουσα.
Παρεμπιπτόντως θα πρέπει να σου πω, πως το κομμάτι από την άσφαλτο στην ειδική, το έκανα 4 φορές πάνω κάτω (4x4x2=32Km)
-
Ο χρήστης fotis_t έγραψε:
Την ειδική την έχασα, όπως και σίγουρα πολλοί άλλοι.
Πραγματικά λυπάμαι για την ταλαιπωρία σου.Ίσως με περισσότερο ρίσκο να χωρούσαν κι άλλα αυτοκίνητα θεατών.
Επίσης ταλαιπωρήθηκε και ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟΣ γιατί να ανέβεις την Παύλιαννη με τα πόδια στις 8:30 το πρωί ερχόμενος από Αθήνα και να έχεις φάει και το πήξιμο του ατυχ'ήματος με το λεωφορεί είναι ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΟ.
Χαίρομαι, που καταφέραμε, να έχουμε στην διάθεση της ασφάλειας του αγώνα, τον δρόμο διαφυγής του ασθενοφόρου, που είναι αναγκαία συνθήκη για την τέλεση της ειδικής.Έτσι δεν πήγε χαμένος ο κόπος, τόσων ανθρώπων που είχαν σχέση με την συγκεκριμένη Ε.Δ. (Αγωνιζόμενοι - θεατές - οργανωτές κ.λ.π.)
Το μόνο που έχω να πω είναι να γίνει ΜΑΘΗΜΑ σε όσους ήταν οι υπεύθυνοι αυτής της λάθος εκτίμησής τους και να βρουν την σωστή λύση.
Σε προσκαλώ του χρόνου να δουλέψουμε μαζί, για να με βοηθήσεις με την κρίση σου και την εμπειρία σου. Αλλά και να μοιραστούμε, βοηθώντας να γίνει αυτό που αγαπάμε, τα χιλιάδες μπινελίκια που άκουσα.
Παρεμπιπτόντως θα πρέπει να σου πω, πως το κομμάτι από την άσφαλτο στην ειδική, το έκανα 4 φορές πάνω κάτω (4x4x2=32Km)
Δεν θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σου. Θα σου δείξω όμως πως βλέπω τα πράγματα από την δική μου πλευρά.
Αυτό που βλέπω λοιπόν εγώ είναι ότι οι αγώνες γίνονται για τους θεατές. Αν δεν υπάρχουν θεατές τότε δεν υπάρχουν αγώνες. ‘Ετσι λοιπόν ένας οργανωτής θα πρέπει να χαίρεται όταν μπορέσει να κρατήσει και ανοιχτές τις κοπάνες αλλά και να κανονίσει τα πράγματα έτσι, ώστε να μπορέσουν όλοι όσοι έκαναν τα χλμ που έκαναν για να φτάσουν εκεί και να δουν την ειδική με την λιγότερη δυνατή ταλαιπωρία.
Φανταστείτε μια εικόνα ειδικής που δεν υπάρχουν καθόλου θεατές οπότε ούτε περίπτωση υπάρχει να έχουν καθίσει σε λάθος σημεία ούτε κοπάνες υπάρχει περίπτωση να κλείσουν ούτε σκουπίδια να πετάξουν… ΤΕΛΕΙΑ. Ούτε ταλαιπωρία για τους οργανωτές ούτε για τους αγωνιζόμενους.
Όμως τότε δεν θα είχε κανένα νόημα.
Το πρόβλημα όμως ξεκινάει από αλλού. Ο τρόπος που γίνονται πλέον οι αγώνες έχει περιορίσει πολύ των αριθμό των ειδικών που γίνονται κάθε μέρα. Το αποτέλεσμα είναι να μαζεύεται ο κόσμος σε μικρό γεωγραφικά χώρο και να γεννιούνται τα προβλήματα που συζητάμε τώρα. Αν δεν υπήρχαν επαναλαμβανόμενες ειδικές αλλά άλλες 5 πχ διαφορετικές θα υπήρχαν τέτοιο προβλήματα? Μάλλον όχι.
Οπότε το έργο των οργανωτών δεν το δυσκολεύουν μόνο οι θεατές. Φυσικά εδώ θέλω να πω ότι υπάρχει και πάρα πολύ κόσμος που δεν έχει την σωστή παιδεία για να παρακολουθήσει το ακρόπολις.
Τελειώνοντας θεωρώ ότι με όλους αυτούς τους παράγοντες το έργο των οργανωτών είναι τρομερά δύσκολο. Ίσως είναι και ποιο δύσκολο από όσο μπορώ να το φανταστώ. Όμως όποιος παίρνει την απόφαση να γίνει μέρος της οργάνωσης θα πρέπει όλα αυτά να τα έχει σκεφτεί πολύ καλά και να προσπαθήσει να κάνει το καλύτερο για όλους (αγωνιζόμενους και θεατές).Δεν έχω σκεφτεί να πάρω μέρος στην οργάνωση του ράλλυ γιατί ακόμα χαίρομαι που είμαι θεατής, προσπαθώ να βλέπω όσο μπορώ περισσότερο τους αγωνιζόμενους και περιμένω πως και πως κάθε χρόνο για αυτές τις 3 μέρες (4 αν προλάβω και shakedown).
-
To γνωρίζω ότι έφτασα αργά στην κοπάνα, αλλά μία ότι ερχόμουν με καράβι μία το λεωφορείο στον Μαλιακό βγήκαμε εκτός προγράμματος. Σίγουρα για να έχεις το κεφάλι σου σίγουρο πρέπει να πας πολύ νωρίτερα.
Πάντως η σωστή λύση δεν ήταν αυτή που εφαρμόστηκε από την αστυνομία. Υπάρχει λύση και μάλιστα πολύ πιο αποτελεσματική! Ξεκινάμε να βάζουμε τα αυτοκίνητα από πάνω προς τα κάτω και οι αστυνομικοί κάθονται συνέχεια στο τελευταίο αυτοκίνητο. Δηλαδή οι αστυνομικοί κατεβαίνουν συνέχεια προς τα κάτω και απαγορεύουν να περάσουν άλλα αυτοκίνητα από το σημείο που έχει παρκάρει το τελευταίο και πάνω! Αυτή είναι η λύση και όχι αυτή που εφαρμόστηκε (κλείσιμο της κοπάνας από την αρχή) και δεν θέλει και πολύ μυαλό για να την σκεφτεί κανείς!
Απλά οι αστυνομικοί σκέφτηκαν 'Ποιος τους χέζει του μ....κες, ας μην δουν τίποτα!' -
Ο χρήστης Esky_t έγραψε:
Αυτό που βλέπω λοιπόν εγώ είναι ότι οι αγώνες γίνονται για τους θεατές. Αν δεν υπάρχουν θεατές τότε δεν υπάρχουν αγώνες.Λάθος. Δες στην Τουρκία. Μηδέν θεατές αλλά ο αγώνας αγώνας.
Σε ό,τι αφορά το Ακρόπολις, που έχει πολλούς θεατές (και καλά κάνει), οι θεατές είναι σημαντική προτεραιότητα αλλά όχι #1. #1 είναι η ασφάλεια, και η ανεξέλεγκτη κίνηση θεατών είναι κατά της ασφάλειας.
‘Ετσι λοιπόν ένας οργανωτής θα πρέπει να χαίρεται όταν μπορέσει να κρατήσει και ανοιχτές τις κοπάνες αλλά και να κανονίσει τα πράγματα έτσι, ώστε να μπορέσουν όλοι όσοι έκαναν τα χλμ που έκαναν για να φτάσουν εκεί και να δουν την ειδική με την λιγότερη δυνατή ταλαιπωρία.
Σωστό. Σε κάποιες περιπτώσεις όμως απλά δεν γίνεται.
Το πρόβλημα όμως ξεκινάει από αλλού. Ο τρόπος που γίνονται πλέον οι αγώνες έχει περιορίσει πολύ των αριθμό των ειδικών που γίνονται κάθε μέρα. Το αποτέλεσμα είναι να μαζεύεται ο κόσμος σε μικρό γεωγραφικά χώρο και να γεννιούνται τα προβλήματα που συζητάμε τώρα. Αν δεν υπήρχαν επαναλαμβανόμενες ειδικές αλλά άλλες 5 πχ διαφορετικές θα υπήρχαν τέτοιο προβλήματα? Μάλλον όχι.
Σίγουρα ναι! Θα είχαμε τότε πολύ εντονότερο το φαινόμενο προηγούμενων ετών, των ανεγκέφαλων που, προκειμένου να δουν 5 ειδικές την ημέρα, φτάνουν 'στο λεπτό', παρκάρουν όπου βρουν, κάθονται όπου βρουν και φεύγουν όποτε τους καπνίσει.
Σίγουρα το μοντέλο θεατή που προκρίνεται είναι το 'πας νωρίς, κάθεσαι ήσυχα-ήσυχα, ενδεχομένως πας και 1 χλμ. παραπέρα τη δεύτερη φορά και αυτό είναι όλο'.
Φυσικά εδώ θέλω να πω ότι υπάρχει και πάρα πολύ κόσμος που δεν έχει την σωστή παιδεία για να παρακολουθήσει το ακρόπολις.
Αυτό είναι το ΚΥΡΙΟ πρόβλημα. Αν όλοι είχαν άριστη παιδεία τότε δεν θα χρειάζονταν καν κριτές και αστυνομία, απλά μια κορδέλα και μια πινακίδα να σε ειδοποιεί πως έφτασες στην ειδική. Επειδή όμως αυτό δεν γίνεται, χρειάζονται κάποιες ενδεχομένως δυσάρεστες αποφάσεις
Και εννοείται πως δεν λέω πως όλες αυτές οι αποφάσεις είναι σωστές, όντως μπορεί κάποια στιγμή να γίνει λάθος εκτίμηση ή και υπέρβαση καθήκοντος από κάποιο κριτή ή αστυνομικό. Αλλά αυτό είναι εξαίρεση, στην πλειονότητα των περιπτώσεων οι αποφάσεις είναι οι καλύτερες δυνατές.
Τελειώνοντας θεωρώ ότι με όλους αυτούς τους παράγοντες το έργο των οργανωτών είναι τρομερά δύσκολο. Ίσως είναι και ποιο δύσκολο από όσο μπορώ να το φανταστώ. Όμως όποιος παίρνει την απόφαση να γίνει μέρος της οργάνωσης θα πρέπει όλα αυτά να τα έχει σκεφτεί πολύ καλά και να προσπαθήσει να κάνει το καλύτερο για όλους (αγωνιζόμενους και θεατές).
Το θέμα όμως είναι πως το καλύτερο για τους αγωνιζόμενους μερικές φορές δεν είναι το καλύτερο για τους θεατές και αντίστροφα. Ε, δεν γίνεται να είναι όλοι ευχαριστημένοι...
Σου εύχομαι να μην ξαναταλαιπωρηθείς
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Ξεκινάμε να βάζουμε τα αυτοκίνητα από πάνω προς τα κάτω και οι αστυνομικοί κάθονται συνέχεια στο τελευταίο αυτοκίνητο. Δηλαδή οι αστυνομικοί κατεβαίνουν συνέχεια προς τα κάτω και απαγορεύουν να περάσουν άλλα αυτοκίνητα από το σημείο που έχει παρκάρει το τελευταίο και πάνω! Αυτή είναι η λύση και όχι αυτή που εφαρμόστηκε (κλείσιμο της κοπάνας από την αρχή) και δεν θέλει και πολύ μυαλό για να την σκεφτεί κανείς!
Απλά οι αστυνομικοί σκέφτηκαν 'Ποιος τους χέζει του μ....κες, ας μην δουν τίποτα!'Έχω γράψει πιο πάνω : Ξεκινήσαμε λοιπόν να παρκάρουμε τα αυτοκίνητα που ερχόταν, με σειρά προς την άσφαλτο. Φτάνοντας στην μέση της κοπάνας, διαπίστωσα πως μερικά από τα αυτοκίνητα, που αφήναμε παρκαρισμένα πίσω μας, κινήθηκαν προς την ειδική για να βρουν πιο κοντινό παρκινγκ. Γνωρίζοντας, πως υπήρχαν και αρκετά αυτοκίνητα, μεταξύ της εισόδου της κοπάνας και του σημείου που παρκάραμε αυτοκίνητα και με τον φόβο να κλείσει ο δρόμος διαφυγής, ζήτησα από τον επικεφαλής αστυνόμο να κλείσει την είσοδο της κοπάνας.
Αν δεν κατάλαβες, αυτό ακριβώς κάναμε, με την μόνη διαφορά, μόλις στρίβαμε στην γωνία κάποιοι πονηροί περνάνε τα αυτοκίνητα, που είχαν παρκάρει και συνέχιζαν να φτάσουν πιο κοντά στη ειδική, διπλοπαρκάροντας
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
To γνωρίζω ότι έφτασα αργά στην κοπάνα, αλλά μία ότι ερχόμουν με καράβι μία το λεωφορείο στον Μαλιακό βγήκαμε εκτός προγράμματος. Σίγουρα για να έχεις το κεφάλι σου σίγουρο πρέπει να πας πολύ νωρίτερα.Πάντως η σωστή λύση δεν ήταν αυτή που εφαρμόστηκε από την αστυνομία. Υπάρχει λύση και μάλιστα πολύ πιο αποτελεσματική! Ξεκινάμε να βάζουμε τα αυτοκίνητα από πάνω προς τα κάτω και οι αστυνομικοί κάθονται συνέχεια στο τελευταίο αυτοκίνητο. Δηλαδή οι αστυνομικοί κατεβαίνουν συνέχεια προς τα κάτω και απαγορεύουν να περάσουν άλλα αυτοκίνητα από το σημείο που έχει παρκάρει το τελευταίο και πάνω! Αυτή είναι η λύση και όχι αυτή που εφαρμόστηκε (κλείσιμο της κοπάνας από την αρχή) και δεν θέλει και πολύ μυαλό για να την σκεφτεί κανείς!
Απλά οι αστυνομικοί σκέφτηκαν 'Ποιος τους χέζει του μ....κες, ας μην δουν τίποτα!'αυτό έγινε στο Ελευθεροχώρι1 όπου ήμουν
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αυτό που βλέπω λοιπόν εγώ είναι ότι οι αγώνες γίνονται για τους θεατές. Αν δεν υπάρχουν θεατές τότε δεν υπάρχουν αγώνες.
Λάθος. Δες στην Τουρκία. Μηδέν θεατές αλλά ο αγώνας αγώνας.
Σε ό,τι αφορά το Ακρόπολις, που έχει πολλούς θεατές (και καλά κάνει), οι θεατές είναι σημαντική προτεραιότητα αλλά όχι #1. #1 είναι η ασφάλεια, και η ανεξέλεγκτη κίνηση θεατών είναι κατά της ασφάλειας.
‘Ετσι λοιπόν ένας οργανωτής θα πρέπει να χαίρεται όταν μπορέσει να κρατήσει και ανοιχτές τις κοπάνες αλλά και να κανονίσει τα πράγματα έτσι, ώστε να μπορέσουν όλοι όσοι έκαναν τα χλμ που έκαναν για να φτάσουν εκεί και να δουν την ειδική με την λιγότερη δυνατή ταλαιπωρία.
Σωστό. Σε κάποιες περιπτώσεις όμως απλά δεν γίνεται.
Το πρόβλημα όμως ξεκινάει από αλλού. Ο τρόπος που γίνονται πλέον οι αγώνες έχει περιορίσει πολύ των αριθμό των ειδικών που γίνονται κάθε μέρα. Το αποτέλεσμα είναι να μαζεύεται ο κόσμος σε μικρό γεωγραφικά χώρο και να γεννιούνται τα προβλήματα που συζητάμε τώρα. Αν δεν υπήρχαν επαναλαμβανόμενες ειδικές αλλά άλλες 5 πχ διαφορετικές θα υπήρχαν τέτοιο προβλήματα? Μάλλον όχι.
Σίγουρα ναι! Θα είχαμε τότε πολύ εντονότερο το φαινόμενο προηγούμενων ετών, των ανεγκέφαλων που, προκειμένου να δουν 5 ειδικές την ημέρα, φτάνουν 'στο λεπτό', παρκάρουν όπου βρουν, κάθονται όπου βρουν και φεύγουν όποτε τους καπνίσει.
Σίγουρα το μοντέλο θεατή που προκρίνεται είναι το 'πας νωρίς, κάθεσαι ήσυχα-ήσυχα, ενδεχομένως πας και 1 χλμ. παραπέρα τη δεύτερη φορά και αυτό είναι όλο'.
Φυσικά εδώ θέλω να πω ότι υπάρχει και πάρα πολύ κόσμος που δεν έχει την σωστή παιδεία για να παρακολουθήσει το ακρόπολις.
Αυτό είναι το ΚΥΡΙΟ πρόβλημα. Αν όλοι είχαν άριστη παιδεία τότε δεν θα χρειάζονταν καν κριτές και αστυνομία, απλά μια κορδέλα και μια πινακίδα να σε ειδοποιεί πως έφτασες στην ειδική. Επειδή όμως αυτό δεν γίνεται, χρειάζονται κάποιες ενδεχομένως δυσάρεστες αποφάσεις
Και εννοείται πως δεν λέω πως όλες αυτές οι αποφάσεις είναι σωστές, όντως μπορεί κάποια στιγμή να γίνει λάθος εκτίμηση ή και υπέρβαση καθήκοντος από κάποιο κριτή ή αστυνομικό. Αλλά αυτό είναι εξαίρεση, στην πλειονότητα των περιπτώσεων οι αποφάσεις είναι οι καλύτερες δυνατές.
Τελειώνοντας θεωρώ ότι με όλους αυτούς τους παράγοντες το έργο των οργανωτών είναι τρομερά δύσκολο. Ίσως είναι και ποιο δύσκολο από όσο μπορώ να το φανταστώ. Όμως όποιος παίρνει την απόφαση να γίνει μέρος της οργάνωσης θα πρέπει όλα αυτά να τα έχει σκεφτεί πολύ καλά και να προσπαθήσει να κάνει το καλύτερο για όλους (αγωνιζόμενους και θεατές).
Το θέμα όμως είναι πως το καλύτερο για τους αγωνιζόμενους μερικές φορές δεν είναι το καλύτερο για τους θεατές και αντίστροφα. Ε, δεν γίνεται να είναι όλοι ευχαριστημένοι...
Σου εύχομαι να μην ξαναταλαιπωρηθείς
Αν στην Τουρκία δεν πάνε θεατές και τον επόμενο χρόνο ή άντε τον μεθεπόμενο, συνεχίσει να υπάρχει ράλλυ Τουρκίας???
Οι ανεγκέφαλοι που τρέχανε για να προλάβουν 5 ειδικές την μέρα και φθάνανε στο λεπτό για να προλάβουν την ειδική, σίγουρα δεν θα ήταν οι ίδιοι με αυτούς που παρκάρουν όπου τους καπνίσει και φεύγουν επίσης όποτε τους καπνίσει.
Το να τρέξεις για να προλάβεις να δεις όσο περισσότερο μπορείς είναι θεμιτό αρκεί να έχεις την παιδεία να το κάνεις. Πιστεύω ότι αυτοί που πραγματικά διψάνε να δουν όσο περισσότερο μπορούν και που έχουν παρακολουθήσει και αρκετά Ακρόπολις είναι σωστοί. Οι λάθος είναι αυτοί που δεν έχουν ιδέα από χάρτες, δεν έχουν μελετήσει τον χώρο που κινούνται πάνε με μόνο βοηθό τους οδηγούς που βγαίνουν με το πρόγραμμα. Είναι εκείνοι που πάνε μόνο και μόνο για να πουν ότι πήγαν και που μετά τους συναντάς με 20 σουβλάκια στο χέρι. Και εγώ δεν λεώ ότι κάνουν άσχημα. Καλά κάνουν αν αυτό τους γεμίζει. Όμως αν υπήρχαν πολλές ειδικές στην μέρα αυτοί θα μοιραζόντουσαν.
Επίσης δεν συμφωνώ με το μοντέλο θεατή που λες. Ο καθένας πρέπει να βλέπει όσο θέλει και όπως του αρέσει. Αρκεί να έχει την σωστή παιδεία να μην ταλαιπωρεί τους υπόλοιπους.Πάντως μην το κουράζουμε περισσότερο από όσο κουράστηκα στην Παύλιανη 1. Εκεί έγινε λάθος, όπως το ίδιο λάθος έγινε και στο Ελευθεροχώρι αλλά τελικά ο αστυνόμος μετά από έντονη λογομαχιά με πολλούς θεατές άφησε τα αυτοκίνητα να περάσουν και τελικά δεν δημιουργήθηκε κανένα πρόβλημα. Όπως και να έχει και στις δύο ειδικές που έχω πάει και σε προηγούμενα ακρόπολις, ποτέ δεν έκλεισε η ειδική και ο κόσμος ήταν περισσότερος τότε. Ειδικά στην Παύλιανη.
Με όλη την καλή διάθεση…
-
Ο χρήστης Esky_t έγραψε:
Εκεί έγινε λάθος, όπως το ίδιο λάθος έγινε και στο Ελευθεροχώρι αλλά τελικά ο αστυνόμος μετά από έντονη λογομαχιά με πολλούς θεατές άφησε τα αυτοκίνητα να περάσουν και τελικά δεν δημιουργήθηκε κανένα πρόβλημα. Όπως και να έχει και στις δύο ειδικές που έχω πάει και σε προηγούμενα ακρόπολις, ποτέ δεν έκλεισε η ειδική και ο κόσμος ήταν περισσότερος τότε. Ειδικά στην Παύλιανη.Με όλη την καλή διάθεση…
Καλλίτερα να λες εσύ πως έγινε λάθος παρά οι 10.000 + θεατές της Παύλιανης, για την ακύρωση της ειδικής.
Τελικά δεν καταλαβαίνεις.
-
Tην μεγαλυτερη μ...κια την εκανε ο συνοδηγος του Duval που ειχε ερθει με ενα νοικιασμενο focus και ειχε κλεισει την κοπανα στ Περιβολι...ουτε με μηχανες δεν μπορουσαμε να φυγουμε!
-
Παιδιά η Παύλιανη ήταν ΣΤΟ ΤΣΑΚ για ακύρωση. Θα πρέπει να ήταν σίγουρα πάνω από 10.000 θεατές, πολλοί από τους οποίους συνέχιζαν να έρχονται ακόμα και 20 λεπτά πριν το πρώτο αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης fotis_t έγραψε:
Εκεί έγινε λάθος, όπως το ίδιο λάθος έγινε και στο Ελευθεροχώρι αλλά τελικά ο αστυνόμος μετά από έντονη λογομαχιά με πολλούς θεατές άφησε τα αυτοκίνητα να περάσουν και τελικά δεν δημιουργήθηκε κανένα πρόβλημα. Όπως και να έχει και στις δύο ειδικές που έχω πάει και σε προηγούμενα ακρόπολις, ποτέ δεν έκλεισε η ειδική και ο κόσμος ήταν περισσότερος τότε. Ειδικά στην Παύλιανη.
Με όλη την καλή διάθεση…
Καλλίτερα να λες εσύ πως έγινε λάθος παρά οι 10.000 + θεατές της Παύλιανης, για την ακύρωση της ειδικής.
Τελικά δεν καταλαβαίνεις.
Ωραία. Τώρα έγινα Ο ΜΟΝΟΣ που το Σάββατο το πρωί έχασε την ειδική, που ταλαιπωρήθηκε και που νόμιζε ότι με λίγο ποιό σωστή εκτίμηση των οργανωτών θα μπορούσε να είχε δει ΆΝΕΤΑ τη ειδική.
Επίσης που να καταλάβω πως γίνεται να περπατήσει κάποιος 16 χλμ (υπολογίζω ότι ανέβηκες 2 φορές σε κάθε πέρασμα) σε πλαγιά βουνού μέσα σε 2 ώρες και να δει ότι έχει φρακάρει η ειδική, την στιγμή που ανέβηκα με το αυτοκίνητο εως την καντίνα 5' πριν μπει ο Βωβός και να γυρίσω πίσω βλέποντας εκνευρισμένος ένα χάος από κενές θέσεις.
Δεν θέλω να σε κατηγορήσω για κάτι, αντίθετα σέβομαι την δουλειά που έκανες και ότι αυτή ήταν δύσκολη. Επίσης σε δικαιολογώ ότι δεν είχες την εμπειρία να κρίνεις σωστά και ότι ήθελες να βοηθήσεις (αλλιώς δεν θα δήλωνες για να πας σε αυτή την θέση) . Όμως αν δεν αναγνωρίζεις κάποια λάθη σου φοβάμαι ότι θα την ξαναπάθω και του χρόνου κάπου σε κάποιο βουνό.Τώρα αν θέλουμε να βρίσκουμε να μιλάμε, θα βρίσκουμε μέχρι να ασπρίσουνε τα μαλλιά μας.
Οπότε από μένα τέλος. Ελπίζω να μην την ξαναπάθω ούτε εγώ αλλά ούτε και κανένας άλλος χριστιανός με αυτό τον τρόπο.
-
Ο χρήστης Esky_t έγραψε:
Εκεί έγινε λάθος, όπως το ίδιο λάθος έγινε και στο Ελευθεροχώρι αλλά τελικά ο αστυνόμος μετά από έντονη λογομαχιά με πολλούς θεατές άφησε τα αυτοκίνητα να περάσουν και τελικά δεν δημιουργήθηκε κανένα πρόβλημα. Όπως και να έχει και στις δύο ειδικές που έχω πάει και σε προηγούμενα ακρόπολις, ποτέ δεν έκλεισε η ειδική και ο κόσμος ήταν περισσότερος τότε. Ειδικά στην Παύλιανη.
Με όλη την καλή διάθεση…
Καλλίτερα να λες εσύ πως έγινε λάθος παρά οι 10.000 + θεατές της Παύλιανης, για την ακύρωση της ειδικής.
Τελικά δεν καταλαβαίνεις.
Ωραία. Τώρα έγινα Ο ΜΟΝΟΣ που το Σάββατο το πρωί έχασε την ειδική, που ταλαιπωρήθηκε και που νόμιζε ότι με λίγο ποιό σωστή εκτίμηση των οργανωτών θα μπορούσε να είχε δει ΆΝΕΤΑ τη ειδική.
Επίσης που να καταλάβω πως γίνεται να περπατήσει κάποιος 16 χλμ (υπολογίζω ότι ανέβηκες 2 φορές σε κάθε πέρασμα) σε πλαγιά βουνού μέσα σε 2 ώρες και να δει ότι έχει φρακάρει η ειδική, την στιγμή που ανέβηκα με το αυτοκίνητο εως την καντίνα 5' πριν μπει ο Βωβός και να γυρίσω πίσω βλέποντας εκνευρισμένος ένα χάος από κενές θέσεις.
Δεν θέλω να σε κατηγορήσω για κάτι, αντίθετα σέβομαι την δουλειά που έκανες και ότι αυτή ήταν δύσκολη. Επίσης σε δικαιολογώ ότι δεν είχες την εμπειρία να κρίνεις σωστά και ότι ήθελες να βοηθήσεις (αλλιώς δεν θα δήλωνες για να πας σε αυτή την θέση) . Όμως αν δεν αναγνωρίζεις κάποια λάθη σου φοβάμαι ότι θα την ξαναπάθω και του χρόνου κάπου σε κάποιο βουνό.Τώρα αν θέλουμε να βρίσκουμε να μιλάμε, θα βρίσκουμε μέχρι να ασπρίσουνε τα μαλλιά μας.
Οπότε από μένα τέλος. Ελπίζω να μην την ξαναπάθω ούτε εγώ αλλά ούτε και κανένας άλλος χριστιανός με αυτό τον τρόπο.
Και εγώ ερχόμουν απο Κρήτη αλλά με λεοφωριό...Έφτασα στο σπίτι μου στην Λαμία 11:30 και εφυγα 13:00 για να είμαι στην Παύλιανη ακριβώς στην ώρα μου χωρίς να ταλαιπωρηθώ καθόλου...γιατί απλά ακουγα όσα μου λεγαν οι αστυνομικοί...Ναι και γω περπάτησα χιλ. αλλά το ευχαριστήθηκά γιατι φαντάσου να είχα κλείσει το δρομο διαφηγής ασθενοφορου και να γιτόταν καμιά βλακία...Και αν διαβάζετε τα βιβλιαράκια η' μεσω του site έλεγε καθαρά σε υποσημειώση με μαυρα γράμματα οτι πρέπει να είστε στο σημείο αυτό 2 ώρες πριν το πέρασμα του πρώτου αυτοκινίτου...Μετά εχουν όλο το δικαίωμα να σου κλέισουν το δρόμο...Την επόμενη μέρα πήγα στην Γραμμένη στην πρόσβαση Νο 4... 8:30 ημουν έξω από την πινακίδα που έγραφε Specator...Ήταν αστυνομικός που έλεγε ότι έχει κλείσει...Ωραία πηγα πάρκαρα 500μ πιο πέρα από την υπόδειξη του αστυνομικού και ανέβηκα με τα πόδια...Αλλα και πάλι κάποιοι μαλώναν απο με τον αστυνομικό ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ ΗΤΑΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥ ΑΘΗΝΑΙΟΙ................Πιστεύω δεν θα άρεσε σε κάνεναν να κάνει όσο χιλ εκανα εγώ για να δω την ειδική και να ακυρωθεί γιατι κάποιος είναι πιο εξυπνος...Εδω και τόσα χρόνια δεν έχω ταλαιπωρηθεί καθόλου και ας φτάνω πολλές φορές τελευταία στιγμή γιατι πολύ απλά ΑΚΟΥΩ ΤΗΣ ΥΠΟΔΗΞΕΙΣ....είναι σωστές ή λάθος πρέπει να της ακούμε αμα θέλουμε να πάμε μπροστά σαν αθλημα....
-
ΓΙΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΓΑΜΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΠΛΗΣΙΑΖΟΝΤΑΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΙΔΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΟΥΣΑΜΕ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΘΕΑΤΕΣ ( ΛΑΤΡΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ.....) ΝΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΛΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ??!!!!!! ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΟΔΗΓΗΣΑ ΤΟΣΟ ΠΑΡΑΝΟΜΑ!!!!!
ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΒΟΗΘΟΥΣΕ ΟΣΟ ΓΙΝΟΤΑΝ. -
Ειδικά απο Μάρμαρα για Περιβόλι έπρεπε να πας πιο γρήγορα απο την ειδική.
Ευτυχώς που η αστυνομία πρόσεξε και δεν έκλεισε το στενό κομμάτι μέσα στο χωριό ,αλλιώς το καπέλλο ήταν σίγουρο.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Παιδιά η Παύλιανη ήταν ΣΤΟ ΤΣΑΚ για ακύρωση. Θα πρέπει να ήταν σίγουρα πάνω από 10.000 θεατές, πολλοί από τους οποίους συνέχιζαν να έρχονται ακόμα και 20 λεπτά πριν το πρώτο αυτοκίνητο.Πολυ απλα στην Πυρα Ηρακλεους ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ να ακυρωθει διαδρομη λογω μορφολογιας του εδαφους.
Δεν ξερω τι εγινε το πρωι στην συγκεκριμενη κοπανα, αλλα το μεσημερι ανεβαινοντας μετρησα τουλαχιστον 30 ΑΣΦΑΛΕΙΣ θεσεις κοντα στην ειδικη. Και κατι αλλο: Καπου που ενα θηριο SUV δεν χωραει, το 106 μου περοσσευει.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Η αυτό που συνέβη μόλις τελείωσε η πρώτη Παύλιανη!Γενικότερα υπάρχουν πολλοί κάφροι!!
και ειδικοτερα η αστυνομια εκτος
απο τις κοπανες, που μερικες φορες σωστα κλεινει, επρεπε να κλεινει μεσα
και τους κοπανους που κλεινουν τις κοπανες...... -
Tελικά κάτι πρέπει να γίνει με τις κοπάνες γιατί είναι κάτι πολύ σοβαρό για τους θεατές.
Μπορεί την οργάνωση να μην την πολυαπασχολεί που θα πάς, με ποιόν τρόπο θα μετακινηθείς και αν θα προλάβεις να δείς κάτι αλλά για τον θεατή είναι μείζον θέμα .
Δεν ξέρω αλλά μερικές φορές νοιώθεις ότι σου κάνουν και χάρη που σου επιτρέπουν να κινηθείς με τα Π Ο Δ Ι Α έστω 1 ώρα πρίν την διέλευση του 1ου για να επιλέξεις ένα ασφαλές και θεαματικό σημείο....
Δεν γίνεται να παρκάρεις [ΑΝ ΠΑΡΚΑΡΕΙΣ! ] το αυτοκίνητο 3 χλμ. απο την ειδική να περπατάς μετά για κανα εικοσάλεπτο σε απότομη ανάβαση και μετά να μην βλέπεις κατανόηση ....
Σίγουρα υπάρχουν αντικειμενικές δυσκολίες και πιστέυω ότι η οργάνωση έχει τη θέληση να τις διορθώσει.
Απλά χρόνο με το χρόνο και στους θεατές οι απαιτήσεις ανεβαίνουν και είμαστε [ή θέλουμε να είμαστε ] περισσότεροι στις ειδικές.
Φανταστείτε τι θα γινόταν αν η προσέλευση του κόσμου στις ειδικές ήταν 50 % περισσότερο?
Τί θα λέγαμε τώρα? -
Ο χρήστης greo έγραψε:
Παιδιά η Παύλιανη ήταν ΣΤΟ ΤΣΑΚ για ακύρωση. Θα πρέπει να ήταν σίγουρα πάνω από 10.000 θεατές, πολλοί από τους οποίους συνέχιζαν να έρχονται ακόμα και 20 λεπτά πριν το πρώτο αυτοκίνητο.
Πολυ απλα στην Πυρα Ηρακλεους ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ να ακυρωθει διαδρομη λογω μορφολογιας του εδαφους.
Δεν ξερω τι εγινε το πρωι στην συγκεκριμενη κοπανα, αλλα το μεσημερι ανεβαινοντας μετρησα τουλαχιστον 30 ΑΣΦΑΛΕΙΣ θεσεις κοντα στην ειδικη. Και κατι αλλο: Καπου που ενα θηριο SUV δεν χωραει, το 106 μου περοσσευει.
Πράγματι στην Πάυλιανη στο παρκάρισμα επικρατούσε το μπάχαλο!!!
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Στην Πάυλιανη υπήρχε σοβαρό πρόβλημα θεατών και η Αστυνομία (προφανώς) πήρε εντολή από την οργάνωση να σταματήσει τα αυτοκίνητα!
Δυστυχώς οι ειδικές κινδυνεύουν με ακύρωση και όλοι είναι πάρα πολύ προσεκτικοί!!
Συγνώμη Νίκο αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι σχέση μπορούν να έχουν τα πολλά παρκαρισμένα αυτοκίνητα στην κοπάνα με την ακύρωση της ειδικής! Δεν έχει ακυρωθεί ποτέ ειδική γι'αυτόν τον λόγο και το τι γίνεται μέσα στην κοπάνα δεν επιρεάζει την πορεία των αγωνιστικών.
Το γαμώτο είναι ότι εγώ έκανα ταξίδι 11 ωρών για να πάω στο συγκεκριμένο σημείο και ένα όργανο μου απογόρεψε να πάω σε μία κοπάνα που για τα επόμενα 2 χλμ ήταν άδεια χωρίς λόγο!! Να με σταμάταγε μετά το 2χλμ θα το καταλάβαινα...Φίλε μου, στα νερά που πήγες, στην κοπάνα της Παύλιανης, είναι δρόμας διαφυγής ασθενοφόρου σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
Η κοπάνα έπρεπε να είναι ανοιχτή. -
Κατανοώ τις απόψεις που διατυπώθηκαν παραπάνω, αφού η θέση του καθενός ήταν διαφορετική.
Μια μικρή μόνο παρατήρηση για το συγκεκριμένο σημείο: απλά ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ, όταν παρακάτω βρίσκονται οι υπέροχες Καταβόθρες με πρόσβαση από τον Εθνικό Δρυμό της Οίτης και άπειρο χώρο για θεατές κι αυτοκίνητα. Θέλει 1,5 ώρα παραπάνω δρόμο (και χώμα) αν έρχεσαι από Αθήνα αλλά τέρμα τα προβλήματα και από θέαμα... όρεξη να'χεις!
Όπως ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ πλέον και το σημείο με τα νερά στην αριστερή στροφή στο Ρεγγίνι, αφού δεν βρίσκεις ποτέ χώρο ν' απολαύσεις όλο το θέαμα.
Αναζητήστε σημεία με λιγότερο κόσμο, εγκαταλείψτε όσα τα γνωρίζει και η κουτσή Μαρία, νοικιάστε ένα 4Χ4 (όσοι δεν έχουν ήδη) και ψάξτε τις κοπάνες που ΔΕΝ προτείνει η ΕΛΠΑ. Όλο και κάτι ξεφεύγει από τους χαρτογράφους.
Κλείσιμο κοπάνων από αστυνομία