-
Ο χρήστης FireBro έγραψε:
http://www.formula1.com/race/result/speedtrap/742/22.htmlΟι τελικές των Ferrari είναι...
Ενταξει,εκει περα ομως που εχουν βαλει το speed trap,δηλαδη μετα την Αbbey και πριν την Farm,δεν μπορεις να βγαλεις και ιδιαιτερα συμπερασματα για τις τελικες των μονοθεσιων...αν εγραψες τα δοκιμαστικα κοιτα στο 1ο sector τις τελικες,γιατι μονο απο'κει βγαινει συμπερασμα...
-
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
Απογοήτευση ο Schumi . Με τα λάθη του στην Stowe και στην 15η στροφή η διαφορά εκτοξεύτηκε. Προσωπικά, έκπληξη μου έκανε η επίδοση του Μοντόγια αφού έκανε την προσπάθειά του πολύ νωρίς.
Μάλλον ο Αλόνσο θα το ξαναπάρει χαλαρά, εκτός απροόπτου.νομίζω πως ο ΜΣ έχει περισσότερα καύσιμα από το Ρούμπενς και ίσως επέλεξε έτσι επειδή
- ήταν ταχύτερος σε όλα τα sessions από Ρούμπενς (άρα μπορούσε να παίξει με τη στρατηγική του)
- μπορείς να προσπεράσεις σε αυτή τη πίστα (η τελική της Φεράρι όμως είναι απίστευτα χαμηλή...)
θα δούμε αύριο τελικά τι συμβαίνει
[edit] o MS δήλωσε πως αντιμετώπισε προβλήματα με τις πιέσεις των ελαστικών του κατά τηα διάρκεια του γύρου του
-
Mαλλον η Ferrari για φετος τελειωσε την προσπαθεια....
Ας δωσει ολο το βαρος τουλαχιστον απο τωρα για του χρονου ...
Αλλωστε τι να προλαβει να εξελιξει φετος οταν μεχρι τελος Ιουλιου θα εχουμε φθασει στον 14 αγωνα ....
Δεν υπαρχει και λογος να βελτιωσει π.χ τον V10 οταν του χρονου θα εχουμε V8 κ.λ.π ..... -
Ωραίες οι εξυπνάδες. Η χρονια μάλλoν τελείωσε για την Ferrari etc.
-
Πολύ καλά ο Villeneuve. Με δεδομένο ότι μέχρι στιγμής έχει ξεκινήσει σε όλα τα GP βαρύς, κάτι μου βρωμάει στην επίδοση του. Μακάρι να δούμε κάτι παραπάνω από τη σχετικά καλή του πορεία των τελευταίων GP.
-
Ο χρήστης TLG έγραψε:
Mαλλον η Ferrari για φετος τελειωσε την προσπαθεια....
Ας δωσει ολο το βαρος τουλαχιστον απο τωρα για του χρονου ...
Αλλωστε τι να προλαβει να εξελιξει φετος οταν μεχρι τελος Ιουλιου θα εχουμε φθασει στον 14 αγωνα ....
Δεν υπαρχει και λογος να βελτιωσει π.χ τον V10 οταν του χρονου θα εχουμε V8 κ.λ.π .....Εδώ και 1 μήνα η Ferrari έχει δηλωσει ότι το budget θα χρησιμοποιηθεί πλέον για την δημιουργία του μονοθεσίου για το 2006. Όσο για τον V8 έχω ήδη γράψει σε άλλο θέμα για τις δοκιμές του καλοκαιρού, ενώ πριν 10 μέρες το site http://www.f1-live.com φιλοξενούσε την συνέντευξη ενός μηχανικού τηνς Ferrari, ενός από τους υπεύθυνους για τους κινητήρες.
-
Μια από τα ίδια τα σημερινά δοκιμαστικά. Πάλι κυριάρχησε ο Αλόνσο (σε λίγο για να μετράει νίκες θα πρέπει να βγάζει και τα παπούτσια του...) Ο Κίμι και επισημα πλέον συγκαταλέγεται στους πιο 'άτυχους' πιλότους όλων των εποχών -πήρε την ανεπίσημη πολ, αλλά τί να το κάνεις; Δεύτερη σερί φορά παρουσιάστηκε αστοχία κινήτηρα σε κατακτήρια δοκιμαστικα. Άλλη φορά καταρρέει το ψαλίδι στην ανάρτηση 3 στροφές πριν να τερματίσει πρώτος και άλλη φορά πάλι φεύγει η πίσω αεροτομή... Με τόσες αντιξοότητες ίσως είναι ο ηθικός πρωταθλητής για φέτος. Η Φερράρι (είδηση θα ήταν το αντίθετο) πάλι έμεινε πίσω από τον κορυφαίο ανταγωνισμό. Δυστυχώς δεν τρέχεις κάθε μέρα μόνο με Τζόρνταν και Μινάρντι... Εύγε σε Μπάτον και BAR, μόνο μην έχουν κάνει καμμιά ανοησία πάλι οι μηχανικοί της και αποδειχτεί 'άνθρακες ο θησαυρός'. Σίγουρα μαζί με το φιάσκο της Μισελίν και την μαύρη σημαία του Μοντόγια το τρίτο από τα μελανότερα μέχρι στιγμής σημεία της χρονιάς που διανύουμε. Καιρός όμως να ξεχαστούνε όλα αυτά και μαζί να καταλαγιάσει για λίγο ο πόνος των Βρετανών για το νέο τρομοκρατικό χτύπημα. Ας μην ξεχνάμε ότι και το 2001 λίγο μετά το χτύπημα της 11ης Σεπτεμβρίου η F1 ήταν στην Αμερική σε μια πολύ δύσκολη στιγμή γι αυτήν, όταν ο Μίκα Χάκκινεν έπαιρνε για τελευταία φορά την καρώ σημαία... Αυτά για την ώρα- Καλό αγώνα αύριο για όσους φανατικούς μπορέσουν να αφήσουν την παραλία!
ΥΓ: Αυτό είναι το πρώτο μήνυμα που αφήνω (ελπίζω όχι και τελευταίο) Χαιρετισμούς σε όλους!
-
-Mistake: Την πολ ποσίσιον την πήρε και με την βούλα ο Αλόνσο
-
Ο χρήστης Red Spirit έγραψε:
Ο Κίμι και επισημα πλέον συγκαταλέγεται στους πιο 'άτυχους' πιλότους όλων των εποχώνΌπα να το κάνουμε λιανά!
Εννοείς άτυχος, όπως λέμε άτυχος ή
εννοείς 'άτυχος', όπως λέμε ...Fisichella??
εγώ σε καταλαβαίνω, αλλά κάποιοι ίσως έχουν μπερδευτεί. -
Εννοώ Άτυχος-Ατυχος (με κεφαλαίο Α), όχι 'άτυχος' όπως Φίζικο. Ο άνθρωπος έχει εξωπραγματική ταχύτητα αλλά από τότε που πήγε στην ΜακΛάρεν οδηγεί ένα αξιόλογο μεν - αναξιόπιστο συχνά μονοθέσιο δε. Με την ευκαιρία στην κατηγορία ''Άτυχος' συγκαταλέγεται και ο Τρούλι κατά την ταπεινή μου γνώμη... Τον έφαγε ο Ισπανός (μαζί με τον Φλάβιο) πέρσι στην Ρενώ.
-
Μιας και αναφερθήκαμε στον μαφιόζο, δεν κρατιέμαι!!!
ΦΛΑΒΙΟ, ΓΙΓΑΝΤΑ, ΚΑΝΕ ΜΑΣ ΚΟΥΝΗΜΑΤΑ!!!!
(του έχω μεγάαααααλη συμπάθεια!!!)
-
ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΟΡΤΗ ΣΗΜΕΡΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!
p.s. Και στην Monza το 2001 δεν είχαν 'ανοίξει' σαμπάνιες. Θέλει να παίξει και δεν μπορεί ο Montoya.
-
Τελικά η McLaren είναι καλό ή κακό που έχει κινητήρες Mercedes??!!!
Φοβερή απόδοση..ΟΤΑΝ δουλεύουν!!!!
Ωραίος αγώνας!
Raikonnen Μια κατηγορία μόνος του! Αντε να έρθει και ο Κοβαλάϊνεν να γίνει χαμός!!!
-
Γρήγορος και καθαρός αγώνας χωρίς ατυχήματα με τον Κολομβιανό 'να παίρνει το αίμα του πίσω', προσωρινά έστω... Δεν στερείται ταλέντου - το κρύο αίμα του Φινλανδού δεν έχει, λατίνος γαρ. Κατά τα λοιπά ο Αλόνσο έπαιξε για τους πολυτιμους βαθμούς της δεύτερης θέσης. Ο Κίμι για μια ακόμη φορά κυνηγούσε χίμαιρες. Τον Φιζικέλα τον γλωσσοφάγαμε χτες. Πάλι άτυχος (σβήσιμο κινητήρα στα πιτ για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα - αυτό λέγεται Ατυχία στην καθομιλουμένη...) Ο Μπάτον ξεκόλλησε την BAR από τον πάτο της βαθμολογίας. Οι δύο Φερράρι λίγες ως συνήθως. Γενικά καλούτσικος αγώνας χωρίς ιδιαίτερες ή θεαματικές ανατροπές και προσπεράσεις, αν εξαιρέσουμε την εκρηκτική εκκίνηση του Μοντόγια, που θα είναι και το μόνο που θα θυμάμαι απο τον αγώνα μαζί τον νέο συνολικά θρίαμβο της ΜακΛάρεν μέσα στο σπίτι της...
-
Δεν ξερω αν ο Monty εκανε οικονομια δυναμεων καπου, παντως φανηκε δραματικα πιο αργος απο τον Kimi. Δεν μπορεσε να ξεφυγει απο τις Renault με ομολογουμενως ανωτερο μονοθεσιο. Μπραβο του παντως.
-
Μc Laren Rules
-
Ο Montoya είχε προβλήματα υποστροφής στο πρώτο κομμάτι, γι' αυτο του έκαναν και ρυθμίσεις στο pit. Στο δεύτερο κομμάτι πήρε μια διαφορά 7 δευτερολέπτων από τον Alonso.
Πάντως κι εγώ πιστεύω πως ο Kimi υπο διαφορετικές συνθήκες θα ήταν πιο γρήγορος.
p.s. 11/11 o Monteiro και γενικά μόνο μία εγκατάλειψη σήμερα.
-
Δεν ειναι τυχαίο ότι με περσινό μονοθέσιο μοντέλο ο kimi εχει καταφέρει να ανέβει στο βάθρο τις δυο τελευταίες φορές!!!Θέλει καποιος να τον αμφισβητήσει??Το άτομο γράφει ιστορία.Μακάρι να μην τον φάνε τα λαμόγια και να μπορέσει καθαρά να δείξει και στη συνέχεια την αξία του.KEEP WALKING KIMI!!!!!
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Ο Κίμι και επισημα πλέον συγκαταλέγεται στους πιο 'άτυχους' πιλότους όλων των εποχών
Όπα να το κάνουμε λιανά!
Εννοείς άτυχος, όπως λέμε άτυχος ή
εννοείς 'άτυχος', όπως λέμε ...Fisichella??
εγώ σε καταλαβαίνω, αλλά κάποιοι ίσως έχουν μπερδευτεί.Για να το ξεκαθαρίσουμε μετά το σημερινό:
Ο Κίμι κάποιες φορές εκτός ο ΠΛΕΟΝ χεράς του γκριντ αλλά και άτυχος, έτσι για διάλειμμα είναι και τυχερός στην ατυχία του (όπως σήμερα).Αντίθετα ο Φιζικέλα ποτέ! Και να λάχει να πάνε όλα καλά, δεν θα το πιστεύει ούτε ο ίδιος, τόσο που θα κάνει λάθος...
-
Ένα μπράβο στην Φεράρι που με καταπληκτική στρατηγική κατάφερε να κάνει τον Σουμάχερ από την 9η θέση να περάσει τον Μπαρικέλο στην 6η, την στιγμή που δεν προσπέρασε κανένα!!!
Τελικά είτε στο δικό τους πρωτάθλημα πρωτοπόροι, είτε στο δικό τους αλλού γι αλλού, μερικές αξίες είναι σταθερές!!
Επίσημο thread: GP Μ. Βρετανίας - Silverstone 2005