-
Παιδια σημερα με πηρε τηλεφωνο ο πατερας μου και μου ειπε το εξης που μου φανηκε περιεργο και δεν το κρυβω οτι πανικοβληθηκα και λιγο. Πριν περιπου 3 ημερες και μετα απο ταξιδι που ειχε κανει του αναψε μου λεει το λαμπακι για χαμηλη σταθμη λαδιου. (Σημειωση οτι το αυτοκινητο το εχουμε 5 μηνες και εχει 10500 Κμ περιπου. Και μας ειπαν απο την αντιπροσωπεια οτι η πρωτη αλλαγη πρεπει να γινει στα 15000. Βεβαια ο πατερας μου το ειχε στο προγραμμα να το παει να τα αλλαξει αυτες τις ημερες τα λαδια, λιγο νωριτερα απο το προγραμματισμενο service). Σταματαει στην ακρη μου λεει και ανοιγει το καπο. Τσεκαρει τα λαδια και η βεργα τα εδειχνε στο minimum. Πανικοβλητος καλει την οδικη βοηθεια. Ερχετε ο τυπος απο οτι μου ειπε και το κοιταει και του λεει οτι ειναι φυσιολογικο αυτο. Μαλιστα τον πηγε και στο κοντινοτερο βενζιναδικο και πηρε λαδι για να συμπληρωσει. Απο οτι μου ειπε στο τηλεφωνο εβαλε περιπου 300 με 350ml και μετα το εδειχνε στο max. Και ρωτω ειναι φυσιολογικο αυτο που εγινε να καψει αυτο το λαδι? Ειχε αλλος παρομοιο προβλημα? Μηπως κατι δεν παει καλα και πρεπει να αρχισουμε να ανησηχουμε?
-
Παιδια σημερα με πηρε τηλεφωνο ο πατερας μου και μου ειπε το εξης που μου φανηκε περιεργο και δεν το κρυβω οτι πανικοβληθηκα και λιγο. Πριν περιπου 3 ημερες και μετα απο ταξιδι που ειχε κανει του αναψε μου λεει το λαμπακι για χαμηλη σταθμη λαδιου. (Σημειωση οτι το αυτοκινητο το εχουμε 5 μηνες και εχει 10500 Κμ περιπου. Και μας ειπαν απο την αντιπροσωπεια οτι η πρωτη αλλαγη πρεπει να γινει στα 15000. Βεβαια ο πατερας μου το ειχε στο προγραμμα να το παει να τα αλλαξει αυτες τις ημερες τα λαδια, λιγο νωριτερα απο το προγραμματισμενο service). Σταματαει στην ακρη μου λεει και ανοιγει το καπο. Τσεκαρει τα λαδια και η βεργα τα εδειχνε στο minimum. Πανικοβλητος καλει την οδικη βοηθεια. Ερχετε ο τυπος απο οτι μου ειπε και το κοιταει και του λεει οτι ειναι φυσιολογικο αυτο. Μαλιστα τον πηγε και στο κοντινοτερο βενζιναδικο και πηρε λαδι για να συμπληρωσει. Απο οτι μου ειπε στο τηλεφωνο εβαλε περιπου 300 με 350ml και μετα το εδειχνε στο max. Και ρωτω ειναι φυσιολογικο αυτο που εγινε να καψει αυτο το λαδι? Ειχε αλλος παρομοιο προβλημα? Μηπως κατι δεν παει καλα και πρεπει να αρχισουμε να ανησηχουμε?
-
Παιδια σημερα με πηρε τηλεφωνο ο πατερας μου και μου ειπε το εξης που μου φανηκε περιεργο και δεν το κρυβω οτι πανικοβληθηκα και λιγο. Πριν περιπου 3 ημερες και μετα απο ταξιδι που ειχε κανει του αναψε μου λεει το λαμπακι για χαμηλη σταθμη λαδιου. (Σημειωση οτι το αυτοκινητο το εχουμε 5 μηνες και εχει 10500 Κμ περιπου. Και μας ειπαν απο την αντιπροσωπεια οτι η πρωτη αλλαγη πρεπει να γινει στα 15000. Βεβαια ο πατερας μου το ειχε στο προγραμμα να το παει να τα αλλαξει αυτες τις ημερες τα λαδια, λιγο νωριτερα απο το προγραμματισμενο service). Σταματαει στην ακρη μου λεει και ανοιγει το καπο. Τσεκαρει τα λαδια και η βεργα τα εδειχνε στο minimum. Πανικοβλητος καλει την οδικη βοηθεια. Ερχετε ο τυπος απο οτι μου ειπε και το κοιταει και του λεει οτι ειναι φυσιολογικο αυτο. Μαλιστα τον πηγε και στο κοντινοτερο βενζιναδικο και πηρε λαδι για να συμπληρωσει. Απο οτι μου ειπε στο τηλεφωνο εβαλε περιπου 300 με 350ml και μετα το εδειχνε στο max. Και ρωτω ειναι φυσιολογικο αυτο που εγινε να καψει αυτο το λαδι? Ειχε αλλος παρομοιο προβλημα? Μηπως κατι δεν παει καλα και πρεπει να αρχισουμε να ανησηχουμε?
-
φιλε 40αυγα
καλα ειναι τα πρωτα λαδια να τα αλλαζουμε γυρω στις 3.000χλμειδικα αν το παταμε και λιγακι..
μην ανησυχεις περαν τουτου, απλα πηγαινε για αλλαγη λαδιων, και οχι συμπληρωμα.
-
Οπως ανεφερα και πιο πανω το ειχε στο προγραμμα να το παει για αλλαγη αυτες τις μερες. Λιγο νωριτερα δηλαδη απο οτι μας ειχαν πει. Γιατι απο την αντιπροσωπεια σου λενε η πρωτη αλλαγη πρεπει να γινει στα 15000 εαν χρειαζετε να το κανεις νωριτερα? Δηλαδη να μην ανησηχουμε Ε?
-
Τέτοια ποσότητα είναι φυσιολογική σε μεγάλα διαστήματα αλλαγής. Απλά πρέπει να μάθουμε να ελέγχουμε το δείκτη κατα διαστήματα αφού πλέον δεν χρησιμοποιούμε 15W50 αλλά 0W30. Μερικά αυτοκίνητα μπορεί να μή κάψουν αλλά τα περισσότερα το κάνουν.
-
Με 350ml πηγε απο το μινιμουμ στο μαξιμουμ;Μαλλον δεν ειχαν κατεβει τα λαδια στην πρωτη μετρηση,αλλωστε οπως λες εγινε αμεσως μολις εσβυσε την μηχανη.Μεχρι να παει στο βενζιναδικο και να επιστρεψει τα λαδια ανεβηκαν.
Να το ελενχετε καθε 1000χλμ να δειτε αν εχει καψει. -
Σημαντική είναι και η πιθανότητα να είχε λίγα λάδια από το εργοστάσιο (όπως και τα υπόλοιπα υγρά στα κανούρια αυτοκίνητα) μην νομίζετε ότι όλα τα δοχεία είναι γεμάτα, ή τα γεμίζουν στα PDI
-
lkar οταν απαραλαμβανεις ενα καινουργιο αυτοκινητο, οι διαδικασιες ελενχου πριν την παραδοση το ελενχουνε και αυτο και αρκετα αλλα..
40eggs, dont worry
και στα 15000χλμ να τα αλλαξεις, δεν παθαινει τιποτα (εκτος αν του πινεις το αιμα με τις ζεστες)
απλα ειναι γραμμενο στο εγχειριδιο του καλου οδηγου, οτι το να αλλαζεις το λαδακι συντομα ειναι απο τα λιγα που μπορεις να κανεις για να εχει το μοτερ σου καλη υγεια..και τα πρωτα λαδια στο τουρμπο τα αλλαζουμε ευβλαβικα στα 3κ
θα σου προτεινα λαδακια καθε 10.000 το πολυ
ασχετως ποσο συνθετικα θα επιλεξεις..
εγω αλλαζω καθε 5-7κ -
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
lkar οταν απαραλαμβανεις ενα καινουργιο αυτοκινητο, οι διαδικασιες ελενχου πριν την παραδοση το ελενχουνε και αυτο και αρκετα αλλα..επειδή ξέρω πολύ καλά τις διαδικασίες και τι περιλαμβάνουν, ακριβώς γι' αυτό το γράφω. Δεν σημαίνει ότι επειδή υπάρχει η check list κάνουν όλα αυτά που πρέπει κατά την παράδοση. Υπάρχουν και οι τσιγκούνηδες που δεν βάζουν λάδι αν χρειάζεται -ούτε λόγος για βενζίνη- που συνήθως χρειάζεται γύρω στο λίτρο.
Ακόμα και εταιρικό που είχα παραλάβει δεν είχε τα απαιτούμενα λάδια μέσα. Φυσικά και δεν συμπλήρωσα, άναψε λαμπάκι στα 13Κ, το πήγα για αλλαγή (αφού δεν πλήρωνα εγώ) και στα επόμενα 13Κ δεν έχει κάψει καθόλου και φυσικά δεν προβλέπεται άλλη αλλαγή μέχρι τα 30.
Το αυτοκίνητο ως εταιρικό, τρώει το σκίσιμο που του αρμόζει (γι' αυτό και δεν καίει λάδια )
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Με 350ml πηγε απο το μινιμουμ στο μαξιμουμ;Μαλλον δεν ειχαν κατεβει τα λαδια στην πρωτη μετρηση,αλλωστε οπως λες εγινε αμεσως μολις εσβυσε την μηχανη.Μεχρι να παει στο βενζιναδικο και να επιστρεψει τα λαδια ανεβηκαν.
Να το ελενχετε καθε 1000χλμ να δειτε αν εχει καψει.Φιλε BILL33, το καταλαβαινω αυτο ποθ ειπες οτι ηταν ζεστη η μηχανη αλλα πριν συμπληρωσει οταν γυρισε απο το βενζιναδικο τα κοιταξε παλι και ηταν απο οτι μου ειπε στο minimum.
lkar οταν απαραλαμβανεις ενα καινουργιο αυτοκινητο, οι διαδικασιες ελενχου πριν την παραδοση το ελενχουνε και αυτο και αρκετα αλλα..
40eggs, dont worry
και στα 15000χλμ να τα αλλαξεις, δεν παθαινει τιποτα (εκτος αν του πινεις το αιμα με τις ζεστες)
απλα ειναι γραμμενο στο εγχειριδιο του καλου οδηγου, οτι το να αλλαζεις το λαδακι συντομα ειναι απο τα λιγα που μπορεις να κανεις για να εχει το μοτερ σου καλη υγεια..και τα πρωτα λαδια στο τουρμπο τα αλλαζουμε ευβλαβικα στα 3κ
θα σου προτεινα λαδακια καθε 10.000 το πολυ
ασχετως ποσο συνθετικα θα επιλεξεις..
εγω αλλαζω καθε 5-7κΜπορει να μου εξηγησει καποιος γιατι απο την αντιπροσωπεια σου λενε αυτες τισ μ@λ@κιες οτι πρεπει να τα αλλαζεις καθε 15000 ενω στην ουσια χρειαζετε πολυ πιο νωρις? Ο πατερας μου ειχε και εχει σκοπο να τα αλλαζει γυρω στις 10000.
-
40αυγα, ειναι καλυτερα να φροντιζεις το αυτοκινητο σου περισσοτερο, παρα λιγοτερο.
δεν θα παθει τιποτα αμα πας στις 15.000
μπορεις να πας και στις 25.000εγω σου προτεινα για καλυτερα
-
Ο χρήστης sarandavgas έγραψε:
Μπορει να μου εξηγησει καποιος γιατι απο την αντιπροσωπεια σου λενε αυτες τισ μ@λ@κιες οτι πρεπει να τα αλλαζεις καθε 15000 ενω στην ουσια χρειαζετε πολυ πιο νωρις? Ο πατερας μου ειχε και εχει σκοπο να τα αλλαζει γυρω στις 10000.
το βιβλίο του κατασκευαστή το γράφει
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
40αυγα, ειναι καλυτερα να φροντιζεις το αυτοκινητο σου περισσοτερο, παρα λιγοτερο.
δεν θα παθει τιποτα αμα πας στις 15.000
μπορεις να πας και στις 25.000εγω σου προτεινα για καλυτερα
Φιλε PetRaN σε ευχαριστω πολυ για τις προτασεις απλα δεν μπορω να καταλαβω αυτους στην αντιπροσωπεια γι' αυτο κιολας ρωτησα. Απο οτι συζητησα και με ενα φιλο πιο παλια σου λεγανε αλλαγη (στην AUDI τουλαχιστον) γυρω στα 7500 με 10000. Τωρα τι στο καλο αλλαξε και σου λενε αλλαγη στα 15000?
-
Παντως φιλος με audi a4 με το κοκκινο το T (193 PS) στις 50.000 xλμ παρα κατι το σαζμαν παρεδωσε το πνευμα του(γραναζι της 3ης)χωρις αποτομα ξεκινηματα κλπ.Καλο ειναι τα λαδια να τα αλλαζεις το πολυ καθε 10.000 χλμ,λαδι ειναι αυτο οπως και να το κανουμε (χτυπιεται).......
-
Τα λάδια τα αλλάζεις σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή, εκτός εάν κάνεις ανάλυση λαδιών
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Μπορει να μου εξηγησει καποιος γιατι απο την αντιπροσωπεια σου λενε αυτες τισ μ@λ@κιες οτι πρεπει να τα αλλαζεις καθε 15000 ενω στην ουσια χρειαζετε πολυ πιο νωρις? Ο πατερας μου ειχε και εχει σκοπο να τα αλλαζει γυρω στις 10000.
το βιβλίο του κατασκευαστή το γράφει
Το ίδιο βιβλίο δεν γράφει ότι κατανάλωση έως και 1lt ανά 1.000 χλμ είναι φυσιολογική;
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Μπορει να μου εξηγησει καποιος γιατι απο την αντιπροσωπεια σου λενε αυτες τισ μ@λ@κιες οτι πρεπει να τα αλλαζεις καθε 15000 ενω στην ουσια χρειαζετε πολυ πιο νωρις? Ο πατερας μου ειχε και εχει σκοπο να τα αλλαζει γυρω στις 10000.
το βιβλίο του κατασκευαστή το γράφει
Το ίδιο βιβλίο δεν γράφει ότι κατανάλωση έως και 1lt ανά 1.000 χλμ είναι φυσιολογική;
φυσιολογική δεν είναι, αλλά είναι 'νόμος' για όλες τις εταιρείς για να μην αλλάζουν κινητήρες για πλάκα στην εγγύηση.
-
Στο Skoda στον 1.8Τ το βιβλίο του κατασκευαστή δίνει 3 περιπτώσεις σέρβις, QG0/QG1/QG2. Στο βιβλίο συντήρησης υπάρχει ένα ταμπελάκι που λέει σε ποια κατηγορία είναι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Θα μου έκανε εντύπωση αν ήταν κάτι διαφορετικό από QG1.
Τα QG0/QG2 είναι για σταθερά διαστήματα σέρβις, το QG1 μεταβλητό ανάλογα με την χρήση.Για δες τα βιβλιαράκια λοιπόν, είμαι περίεργος να μου πείς αν διαφέρουν από της Skoda. Δεν θα έπρεπε αφού είναι ίδιοι κινητήρες.
Αν δείς αυτούς τους κωδικούς, ίσως λέει και τι σημαίνει ο καθένας όσο αφορά τις αλλαγές λαδιών (στο Skoda λέει).
Τελικά Skoda/Audi-VW/Seat λέει ο καθένας τα δικά του, για ίδιους κινητήρες. Ακόμα και στην Skoda άλλα σου λένε οι πωλητές όταν σου δίνουν το αυτοκίνητο και άλλα οι τεχνικοί όταν τους ρωτήσεις.
-
Για το θέμα της χαμηλής στάθμης που άναψε λαμπάκι, και οτι χρειάστηκε μόνο 350ml να γεμίσει: διάβασε το βιβλιαράκι το τι σημαίνει το λαμπάκι που άναψε. Το χαμηλή στάθμη μπορεί να μην σημαίνει απλώς ότι κατέβηκε λίγο και θέλει συμπλήρωμα. Με τα μεγάλα διαστήματα αλλαγής λαδιών, είναι σημαντικό να διατηρούμε την στάθμη πάντα κοντά στο μέγιστο.
Στο δικό μου έχω συμπληρώσει 900ml μέχρι τώρα, στα 14.000χλμ.
Επίσης θεωρεί κανονική κατανάλωση μέχρι 0,5λ/1000χλμ, όχι 1λ/1000χλμ.
Για τα check list, κολοκύθια. Στο δικό μου και σε 2 φίλων (Renault & Seat), μας τα παρέδωσαν με τα λάστιχα φουσκομένα σαν μπαλόνια.
Στο δικό μου στην κάρτα ελέγχου υπήρχε και κουτάκι 'έλεγχος πίεσης ελαστικών', που ήταν τσεκαρισμένο!
ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ NEO AUDI A4 1.8T QUATTRO (ΚΑΕΙ ΛΑΔΙΑ?)