-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
γενικα ποιο οργανο ειναι πιο χρησιμο, αυτο της θερμοκρασιας νερου ή της θερμοκρασιας λαδιου???Θερμοκρασίας και πίεσης λαδιού κατ' εμε!!!
-
λογικο, αλλα τοτε γιατι ολες οι εταιριες προτιμουν να βαζουν μονο θερμοκρασια νερου??
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
λογικο, αλλα τοτε γιατι ολες οι εταιριες προτιμουν να βαζουν μονο θερμοκρασια νερου?? -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
λογικο, αλλα τοτε γιατι ολες οι εταιριες προτιμουν να βαζουν μονο θερμοκρασια νερου??Παλιότερα υπήρχαν και άλλα όργανα (μέχρι και βολτόμετρο)!!!
Τώρα όσο πάνε και λιγοστεύουν!
Ισως να είναι στα πλαίσια της προσπάθειας να δειχθεί η εξέλιξη στους κινητήρες! ('τι να τα κάνεις τα όργανα, αφου η ECU τα αντιλαμβάνεται όλα και θα στα βρούν όταν πάς για service στην αντιπροσωπεία?'!!!!
Αλλά και πόσοι οδηγοί τα θέλουν?
Στο 206 XS Που έχω (η γυναίκα μου ρε, μη βαράτε!! ) έχει ένδειξη στάθμης και θερμοκρασίας λαδιού!!!
Ακόμα και ο πωλήτης δεν ήξερε πως δουλεύει!Και η γυναίκα μου δεν το κοιτάει ποτε!!! -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
λογικο, αλλα τοτε γιατι ολες οι εταιριες προτιμουν να βαζουν μονο θερμοκρασια νερου??
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
γενικα ποιο οργανο ειναι πιο χρησιμο, αυτο της θερμοκρασιας νερου ή της θερμοκρασιας λαδιου???
Θερμοκρασίας και πίεσης λαδιού κατ' εμε!!!
Και γιατί η πλειοψηφία έχει του νερού...;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
γενικα ποιο οργανο ειναι πιο χρησιμο, αυτο της θερμοκρασιας νερου ή της θερμοκρασιας λαδιου???
Θερμοκρασίας και πίεσης λαδιού κατ' εμε!!!
Και γιατί η πλειοψηφία έχει του νερού...;
Από συνήθεια? Επειδή όντως στην θερμοκρασία νερού θα φανεί και μια διαφοροποίηση σε αυτήν του λαδιού?
Επειδή οι πιο πολλοί αυτό καταλαβαίνουν? -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
λογικο, αλλα τοτε γιατι ολες οι εταιριες προτιμουν να βαζουν μονο θερμοκρασια νερου??
-
Στο Saxo VTS που είχα πάντως μου δημιουργούσε άγχος...
Τον έβλεπα να ανεβαίνει στα 160+ που το πάταγα σε κάποια ατελειώτη ευθεία στην εθνική και να ανεβαίνει και ανεβαίνει... και όλο το μάτι μου σε αυτόν έπεφτε...δεν το ευχαριστιόμουν...Ενώ τώρα στο C τίποτα! Σκίσιμο χωρίς άγχος!
-
Ρε παιδιά εγώ νόμιζα πως με 4η-5η ό,τι και να κάνεις δεν υπερθερμαίνεις τον κινητήρα.Δηλαδή μετά από γρήγορους ρυθμούς στην εθνική μπορείς να το σβήσεις αμέσως ή θέλει και μια χαλαρή βόλτα να κρυώσει?
Δεν θα μπορούσε να υπάρχει μόνο δείκτης θερμοκρασιας λαδιού?
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Ρε παιδιά εγώ νόμιζα πως με 4η-5η ό,τι και να κάνεις δεν υπερθερμαίνεις τον κινητήρα.Δηλαδή μετά από γρήγορους ρυθμούς στην εθνική μπορείς να το σβήσεις αμέσως ή θέλει και μια χαλαρή βόλτα να κρυώσει?Δεν θα μπορούσε να υπάρχει μόνο δείκτης θερμοκρασιας λαδιού?
Μπορεί το νερό να μην υπερθερμαίνεται, αλλά αν είχες θερμόμετρο λαδιού (όπως εμείς), τότε θα έβλεπες ότι πρέπει να αφήνεις τον κινητήρα στο χαλαρό να δουλέψει, ώστε να πέσει η θερμοκρασία του λιπαντικού.
Το νερό επίτηδες κρατιέται κρύο (κοντά στους 70oC τουλάχιστον σε εμάς) στην πορεία, προκειμένου να μην ανεβαίνει πολύ εύκολα η θερμοκρασία του λαδιού. Βέβαια αυτό δεν είναι απόλυτο, ισχύει μόνο σε αυτοκίνητο που βάζουν φωτιά στα λάδια τους...
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Ρε παιδιά εγώ νόμιζα πως με 4η-5η ό,τι και να κάνεις δεν υπερθερμαίνεις τον κινητήρα.Δηλαδή μετά από γρήγορους ρυθμούς στην εθνική μπορείς να το σβήσεις αμέσως ή θέλει και μια χαλαρή βόλτα να κρυώσει?Δεν θα μπορούσε να υπάρχει μόνο δείκτης θερμοκρασιας λαδιού?
Το μοτέρ ζορίζεται περισσότερο με το μεγαλύτερο φορτίο ... και το μεγαλύτερο φορτίο είναι η τελική ταχ. του αυτοκινήτου. Αρα μετά από γρήγορους ρυθμούς στην εθνική καλό είναι να μειώνεις ταχύητα για 1-2 λεπτά πριν σταματήσεις. Ειδικά στα turbo επιβάλεται !!
Η θερμοκρασία ανεβαίνει επίσης σε συνθήκες πίεσης σε χαμηλές ταχύτητες που δεν υπάρχει επαρκής ψύξη από τον αέρα (ανηφορική διαδρομή με 2α-3η . πίστα κλπ.)Οντως η θερμοκρασία λαδιού είναι ίσως η πιο σημαντική , όμως το νερό έχει χαμηλότερο σημείο βρασμού και λειτουργεί κοντά σε αυτό. Είναι λοιπόν λογικό να έχει επικρατήσει το όργανο θερμοκρασίας νερού.
Πάντως για το κλίμα μας το ψυγείο λαδιού πρέπει να είναι η πρώτη μετατροπή στον κινητήρα κάποιου που 'σκίζει' τον κινητήρα ή κάνει επισκέψεις σε πίστα. Η θερμοκρασία πρέπει να κρατιέται κοντά στους 100 C .
Προσωπικά θα μου άρεσε να υπάρχουν τα πάντα , ακόμα και θερμοκρασία καυσαερίων ή κεφαλής .... προβλέπω όμως ότι με την εξέλιξη των ηλεκτρονικών σιγά-σιγά δεν θα μείνει τίποτα να βλέπει ο μέσος οδηγός ( οι πληροφορίες ίσως δίνονται στα displays γι'αυτούς που θα θέλουν να τις δουν)
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
To λαδι αργει παραπανω να ζεσταθει απο οτι το νερο. Υπολογισε, 15-20 λεπτα, μετα το ξεκινημα.
Γιατί τότε ο δείκτης ανεβαίνει πιο γρήγορα;;;;;
Μάρκο ,πράγματι έπρεπε να συμβαίνει το αντίθετο δηλ. το λάδι να ζεσταίνεται αργότερα. Το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι οτι το 5W40 σου έχει μετατραπεί σε 20W60 με αποτέλεσμα το παχύτερο στρώμα λαδιού να παγιδεύει τη θερμοκρασία. Στην επόμενη αλλαγή παρατήρησέ το.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
λογικο, αλλα τοτε γιατι ολες οι εταιριες προτιμουν να βαζουν μονο θερμοκρασια νερου??
Παλιότερα υπήρχαν και άλλα όργανα (μέχρι και βολτόμετρο)!!!
Τώρα όσο πάνε και λιγοστεύουν!
Ισως να είναι στα πλαίσια της προσπάθειας να δειχθεί η εξέλιξη στους κινητήρες! ('τι να τα κάνεις τα όργανα, αφου η ECU τα αντιλαμβάνεται όλα και θα στα βρούν όταν πάς για service στην αντιπροσωπεία?'!!!!
Αλλά και πόσοι οδηγοί τα θέλουν?
Στο 206 XS Που έχω (η γυναίκα μου ρε, μη βαράτε!! ) έχει ένδειξη στάθμης και θερμοκρασίας λαδιού!!!
Ακόμα και ο πωλήτης δεν ήξερε πως δουλεύει!Και η γυναίκα μου δεν το κοιτάει ποτε!!!γυναίκες ξέρεις να διαλέγεις, αυτοκίνητα όμως...
-
Καλό είναι μωρέ το φουκαριάρικο!
5 χρόνια του έχουμε πιεί το αίμα και αυτό συνεχίζει αδιαμαρτυρητα!!!
-
Το άλλο που με προβληματίζει είναι ότι στο τωρινό μου αυτοκίνητο δεν λειτουργεί ποτέ ο ανεμιστήρας αφού το σβήσεις. Παλιά που είχαμε ένα Uno πάντα έμενε ανοικτός για λίγη ώρα. Έχει τύχει να το ανάψω μετά από 1-2 λεπτά και να δω τη θερμοκρασία του νερού στα 3/4 τη στιγμή που εν κινήσει ποτέ δεν περνά πολύ την μέση...
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Το άλλο που με προβληματίζει είναι ότι στο τωρινό μου αυτοκίνητο δεν λειτουργεί ποτέ ο ανεμιστήρας αφού το σβήσεις. Παλιά που είχαμε ένα Uno πάντα έμενε ανοικτός για λίγη ώρα. Έχει τύχει να το ανάψω μετά από 1-2 λεπτά και να δω τη θερμοκρασία του νερού στα 3/4 τη στιγμή που εν κινήσει ποτέ δεν περνά πολύ την μέση...Πολυ λογικο, αφου σε καθε κινητηρα στα πρωτα 5-8 λεπτα μετα απο το σβυσιμο του, ανεβαινει η θερμοκρασια του, δεν πεφτει.
-
Σ' εμένα πάλι για να ζεσταθεί το νερό με σταματημένο αυτοκίνητο θέλει απλά... αιώνες! Κάποτε ήθελα να το ξεπαγώσω από το συσσωρευμένο χιόνι και μέχρι να ζεσταθεί πλήρως το νερό ήθελε περίπου 25 λεπτά. Ίσως φταίει που είχα και φουλ θέρμανση όμως.
Με την κυκλοφορία όμως ζεσταίνεται αρκετά γρήγορα. Ο δείκτης του νερού φτάνει στο 75-80% του κανονικού με 1 km πορείας πόλεως, με μέση ταχύτητα 25 km/h. (εξωτερική θερμοκρασία γύρω στους 20-25 βαθμούς) -
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Το άλλο που με προβληματίζει είναι ότι στο τωρινό μου αυτοκίνητο δεν λειτουργεί ποτέ ο ανεμιστήρας αφού το σβήσεις. Παλιά που είχαμε ένα Uno πάντα έμενε ανοικτός για λίγη ώρα. Έχει τύχει να το ανάψω μετά από 1-2 λεπτά και να δω τη θερμοκρασία του νερού στα 3/4 τη στιγμή που εν κινήσει ποτέ δεν περνά πολύ την μέση...
Πολυ λογικο, αφου σε καθε κινητηρα στα πρωτα 5-8 λεπτα μετα απο το σβυσιμο του, ανεβαινει η θερμοκρασια του, δεν πεφτει.
Γι' αυτό και δεν το σβήνεις ποτέ αμέσως μετά από σκίσιμο, κι ας έχει ηλεκτρικό ανεμιστήρα...
-
Ο χρήστης MichalisS έγραψε:
Σ' εμένα πάλι για να ζεσταθεί το νερό με σταματημένο αυτοκίνητο θέλει απλά... αιώνες! Κάποτε ήθελα να το ξεπαγώσω από το συσσωρευμένο χιόνι και μέχρι να ζεσταθεί πλήρως το νερό ήθελε περίπου 25 λεπτά. Ίσως φταίει που είχα και φουλ θέρμανση όμως.
Με την κυκλοφορία όμως ζεσταίνεται αρκετά γρήγορα. Ο δείκτης του νερού φτάνει στο 75-80% του κανονικού με 1 km πορείας πόλεως, με μέση ταχύτητα 25 km/h. (εξωτερική θερμοκρασία γύρω στους 20-25 βαθμούς)Mου έχει τύχει να βάλω τη θέρμανση ενώ έχει αρχίσει να ανεβαίνει η θερμοκρασία και αυτή να πέσει! lol!
Πραγματικά όμως είναι φυσιολογικό να μην λειτουργεί ποτέ ο ανεμιστήρας αφού κλείσω το αυτοκίνητο? Το αυτοκίνητο είναι Corsa με τον twinport
Δημοσιογραφικά και Στρώσιμο Μηχανής