-
Οδηγώντας το GOLF FSI 2μήνες τώρα ακόμα να το συνηθίσω το ηλεκτρόγκαζο. Τι θα γίνει ρε παιδιά και απότι ακούω και το GTI το έχει. Σε τι εξυπηρετεί? Κατανάλωση?
Προτιμώ την αμεσότητα που μου δίνει το παλιό καλό SAXO 1.1 πάντως, βέβαια και το GOLF έχει πολλά προσόντα αλλά στην αίσθηση του γκαζιού ...τα παίρνω! -
Οδηγώντας το GOLF FSI 2μήνες τώρα ακόμα να το συνηθίσω το ηλεκτρόγκαζο. Τι θα γίνει ρε παιδιά και απότι ακούω και το GTI το έχει. Σε τι εξυπηρετεί? Κατανάλωση?
Προτιμώ την αμεσότητα που μου δίνει το παλιό καλό SAXO 1.1 πάντως, βέβαια και το GOLF έχει πολλά προσόντα αλλά στην αίσθηση του γκαζιού ...τα παίρνω! -
Οδηγώντας το GOLF FSI 2μήνες τώρα ακόμα να το συνηθίσω το ηλεκτρόγκαζο. Τι θα γίνει ρε παιδιά και απότι ακούω και το GTI το έχει. Σε τι εξυπηρετεί? Κατανάλωση?
Προτιμώ την αμεσότητα που μου δίνει το παλιό καλό SAXO 1.1 πάντως, βέβαια και το GOLF έχει πολλά προσόντα αλλά στην αίσθηση του γκαζιού ...τα παίρνω! -
Ο χρήστης zoranb έγραψε:
Οδηγώντας το GOLF FSI 2μήνες τώρα ακόμα να το συνηθίσω το ηλεκτρόγκαζο. Τι θα γίνει ρε παιδιά και απότι ακούω και το GTI το έχει. Σε τι εξυπηρετεί? Κατανάλωση?
Προτιμώ την αμεσότητα που μου δίνει το παλιό καλό SAXO 1.1 πάντως, βέβαια και το GOLF έχει πολλά προσόντα αλλά στην αίσθηση του γκαζιού ...τα παίρνω!Φταίει το ηλεκτρονικό γκάζι? Ή μήπως απλώς οτι οδηγείς άλλο αυτοκίνητο (δεν έχουν όλα την ίδια αίσθηση!) και οτι έχεις ακούσει τόσα για τα ηλεκτρονικά γκάζια?
-
Όλοι λένε πως το ηλεκτον. γκάζι δεν είναι άμεσο, σωστά?
Ε τότε είναι το ηλεκτρον. γκάζι σίγουρα!
-
Ο χρήστης zoranb έγραψε:
Όλοι λένε πως το ηλεκτον. γκάζι δεν είναι άμεσο, σωστά?Ε τότε είναι το ηλεκτρον. γκάζι σίγουρα!
προσπαθησε να ξεχωρισεις την αμεσοτητα του ηλεκτρονικου γκαζιου με την αμεσοτητα του κινητηρα στο πατημα του γκαζιου....... αλλο το ενα , αλλο το αλλο........
-
Ο χρήστης zoranb έγραψε:
Οδηγώντας το GOLF FSI 2μήνες τώρα ακόμα να το συνηθίσω το ηλεκτρόγκαζο. Τι θα γίνει ρε παιδιά και απότι ακούω και το GTI το έχει. Σε τι εξυπηρετεί? Κατανάλωση?
Προτιμώ την αμεσότητα που μου δίνει το παλιό καλό SAXO 1.1 πάντως, βέβαια και το GOLF έχει πολλά προσόντα αλλά στην αίσθηση του γκαζιού ...τα παίρνω!τι πικρα θα την φας οταν θα χεις αναμενο clima kai θα σταματησεις πανω σε ανηφορα με 3 ατομα πισω+αποσκευες οπως την επαθα εγω με το δικο μου
απλα πρεπει να εξοικειωθεις λιγο ειδικα οταν ανεβαινεις βουνα
σου σπαει τα νευρα η αποκριση γκαζιου.. -
Οντως η απόκριση είναι χειρότερη αλλά μην ξεχνάς και την διαφορά του βάρους που είναι σχεδόν 300-400 κιλά !!!
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Όλοι λένε πως το ηλεκτον. γκάζι δεν είναι άμεσο, σωστά?
Ε τότε είναι το ηλεκτρον. γκάζι σίγουρα!
Προσπαθησε να ξεχωρισεις την αμεσοτητα του ηλεκτρονικου γκαζιου με την αμεσοτητα του κινητηρα στο πατημα του γκαζιου....... αλλο το ενα , αλλο το αλλο........
Γίνεται δηλαδή ο κινητήρας του Saxo1.1 να έχει καλύτερη αμεσότητα από το Golf1.6? Μην τρελαθούμε!! Λέω γώ τώρα!
-
Νομίζω ότι γίνεται. Ένα Peugeot 205, μάλλον 1000άρι ή κάτι τέτοιο, είχε τόσο γρήγορη απόκριση που μου έσβησε τουλάχιστον 5 φορές μέχρι να το συνηθίσω. Το αμαξάκι κλώτσαγε από στάση και μ'άφηνε στα κρύα του λουτρού.
-
Ο χρήστης zoranb έγραψε:
Όλοι λένε πως το ηλεκτον. γκάζι δεν είναι άμεσο, σωστά?Ε τότε είναι το ηλεκτρον. γκάζι σίγουρα!
Εγώ δεν βρίσκω κανένα πρόβλημα στο ηλεκτρονικό γκάζι στο δικό μου αυτοκίνητο. Άρα δεν το λένε όλοι.
Πιστεύω ότι το λένε οι περισσότεροι επειδή έτσι είχαν ακούσει από άλλους, από τα πρώτα αυτοκίνητα με ηλεκτρονικό γκάζι, που ίσως να είχαν κάποια καθυστέρηση. Και πάλι αμφιβάλω οτι έφταιγε το γκάζι. Τι συμβαίνει δηλαδή, αργεί να δώσει εντολή ο 'εγκέφαλος'? Αστείο μου φαίνεται.
Εδώ όταν πατήσεις το φρένο απότομα, μπαίνει το brake assist πριν τερματίσει το πεντάλ, και απορείς πως είναι τόσο γρήγορο το σύστημα.
-
Ο χρήστης zoranb έγραψε:
Όλοι λένε πως το ηλεκτον. γκάζι δεν είναι άμεσο, σωστά?
Ε τότε είναι το ηλεκτρον. γκάζι σίγουρα!
Προσπαθησε να ξεχωρισεις την αμεσοτητα του ηλεκτρονικου γκαζιου με την αμεσοτητα του κινητηρα στο πατημα του γκαζιου....... αλλο το ενα , αλλο το αλλο........
Γίνεται δηλαδή ο κινητήρας του Saxo1.1 να έχει καλύτερη αμεσότητα από το Golf1.6? Μην τρελαθούμε!! Λέω γώ τώρα!
δεν καταλαβες.....
ξαναδιαβασε αυτο που εγραψα και δεστο με την καμπυλη ροπης των δυο κινητηρων....... -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Όλοι λένε πως το ηλεκτον. γκάζι δεν είναι άμεσο, σωστά?
Ε τότε είναι το ηλεκτρον. γκάζι σίγουρα!
Προσπαθησε να ξεχωρισεις την αμεσοτητα του ηλεκτρονικου γκαζιου με την αμεσοτητα του κινητηρα στο πατημα του γκαζιου....... αλλο το ενα , αλλο το αλλο........
Γίνεται δηλαδή ο κινητήρας του Saxo1.1 να έχει καλύτερη αμεσότητα από το Golf1.6? Μην τρελαθούμε!! Λέω γώ τώρα!
δεν καταλαβες.....
ξαναδιαβασε αυτο που εγραψα και δεστο με την καμπυλη ροπης των δυο κινητηρων.......κάντο μου λιανά δεν σε πιάνω!!!
-
Εγω παντως στο HGT δεν εχω προβλημα με το ηλεκτρ. γκαζι αν και στην αρχη το φοβομουν.Ειναι αμεση η αποκριση κατα την οδηγηση,σε σταση και χωρις σχεση στο σασμαν εχει υστερηση στις ξερογκαζιες μεχρι της 2500-3000σαλ (απο εκει και πανω ειναι πολυ αμεσο ) αλλα μπορει να ειναι για προστασια του κινητηρα ή λογω ρυπων.Διαφορά βλεπω ομως και με την βενζινη,με απλη αμολυβδη δεν ειναι τοσο ευκολο στο ξεκινημα,ειδικα με το Ac αναμμενο.
-
τώρα μπερδεύτικα τελείως με το ηλεκτρον γκάζι, ρεπαιδιά έχω οδηγήσει και το Corsa 1.4 sport, Audi 1.8T και είναι και αυτά αργά σε απόκριση (και αυτά με ηλ. γκάζι) λέτε να είναι σύμπτωση?
-
H υστέρηση στο ηλεκτρονικό γκάζι δεν είναι θέμα υστέρησης της τεχνολογίας αλλά είναι εσκεμμένη για λόγους προστασίας της μηχανής!
Έχω Corsa και πράγματι νιώθεις ότι στο απότομο πάτημα η απόκριση δεν είναι άμεση. Σε καμία περίπτωση βέβαια δεν υπάρχει πρόβλημα σε ανηφόρες κλπ. όπως λένε πολλοί για το Ibiza. Βασικά δεν υπάρχει ακριβώς υστέρηση αλλά όταν πατάς βίαια το γκάζι η απόκριση δεν είναι αντίστοιχα βίαιη.
Μάλιστα στο Corsa πρακτικά δεν υπάρχει κόφτης!!! Οι στροφές ανεβαίνουν ώσπου το αυτοκίνητο μειώνει το γκάζι (ενώ εσύ το έχεις τέρμα) και τελικά οι στροφές μένουν σταθερές με εσένα σαν χάνο την 1η φορά να ψάχνεσαι 'μα γιατί σταμάτησε να επιταχύνει'Τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού γκαζιού πιστεύω θα φανούν σε λίγα χρόνια όταν οι κινητήρες μας όσο και να τους σκίζουμε θα διατηρούνται σαν να τους οδηγούσε η γιαγιά μας!
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Έχω Corsa και πράγματι νιώθεις ότι στο απότομο πάτημα η απόκριση δεν είναι άμεση. Σε καμία περίπτωση βέβαια δεν υπάρχει πρόβλημα σε ανηφόρες κλπ. όπως λένε πολλοί για το Ibiza.
δεν είναι ρε φίλε, εγώ κάνω σύγκριση με το Saxo1.1 δεν έχει καμία σχέση το Corsa, και που να βάλεις και το 'HairconditionER'. Στις ανηφόρες δεν έχει καμία σχέση? πώς άμα πάρεις φόρα ή άμα ξεκινάς?
Νομίζω κάνεις λάθος. -
Δεν σε κατάλαβα ακριβώς αλλά πραγματικά το Corsa 1,4 twinport δεν έχει τέτοιο πρόβλημα. Ο κινητήρας μάλιστα τραβάει από τις 1000σαλ (αλλά μετά τις 5500 δεν έχει δύναμη)
Αντίθετα οξύτατο πρόβλημα έχει το Αstra 1,4 (το προηγούμενο μοντέλο) με απλό γκάζι. Ειδικά με AC η οδήγηση στην πόλη είναι εκνευριστική. Ο κινητήρας είναι νεκρός έως τις 1500 και τα πάει καλά από τις 2500 και πάνω (και έως σχεδόν τον κόφτη). -
Το ηλεκτρονικό γκάζι ελέγχει το άνοιγμα της πεταλούδας του γκαζιού. Στα παλιά αυτοκίνητα όταν με χαμηλές στροφές εμείς πατούσαμε το γκάζι στο πάτωμα το αποτέλεσμα ήταν ο κίνητηρας να ψιλομπουκώσει και εκείνη την στίγμη οι ρύποι ήταν πάρα πολλοί! Το ηλεκτρονικό γκάζι δημιουργήθηκε για αν αποφεχθεί αυτό το φαινόμενο. Δηλαδή εμείς μπορεί να πατάμε το γκάζει στο πάτωμα αλλά η πεταλούδα δεν ανοίγει τέρμα.
Επειδή έχει τύχει να οδηγήσω το ίδιο αυτοκίνητο με ηλεκτρονικό γκάζι και το ίδιο πάλι με επιταχυντή σήματος ο οποίος ουσιαστικά καταργεί την καθυστέρηση στην απόκριση το αμάξι ήταν τελείως διαφορετικό! Νόμιζες ότι είχε πάρει 10 άλογα ο κινητήρας αλλά από την άλλη αυτό το είχε κάνει πιο απότομο στο πάτημα του γκαζιού με αποτέλεσμα να θέλει εξοικίωση για να αποφεχθούν άσκοπα σπιναρίσματα. -
Για ποιό αμάξι λες? GOLF? Corsa?
ηλεκτρονικό γκάζι... τα νεύρα μου!!!