-
Ενημερώστε την νέα γενιά για το υπερθέαμα που έχασε.. Γιατί σταμάτησε η παραγωγή τους? Τι διαφορές έχουν από τα τωρινά WRC? Γενικά, δώστε όσες περισσότερες πληροφορίες μπορείτε..
-
Ενημερώστε την νέα γενιά για το υπερθέαμα που έχασε.. Γιατί σταμάτησε η παραγωγή τους? Τι διαφορές έχουν από τα τωρινά WRC? Γενικά, δώστε όσες περισσότερες πληροφορίες μπορείτε..
-
Ενημερώστε την νέα γενιά για το υπερθέαμα που έχασε.. Γιατί σταμάτησε η παραγωγή τους? Τι διαφορές έχουν από τα τωρινά WRC? Γενικά, δώστε όσες περισσότερες πληροφορίες μπορείτε..
-
Παίζεις με τον πόνο μας!!!
Group B!
1 δευτερόλεπτο αργότερα από τα προπέρσινα WRCars στο χιλιόμετρο αλλά 600 άλογα σε 900 κιλά (λέμε τώρα)!!!!
ΤΕΡΑΤΑ!
Σούζες το S1 στην εκκίνηση!Με αφημένο γκάζι στην στροφή..σημαδεύεις την επόμενη....πατάς το γκάζι...έφτασες!!!
Δύσκολα αυτοκίνητα όμως!
Και οταν άρχισαν τα μοιραία ατυχήματα (Toivonen) τελείωσε και η εποχή Group B!
Μακάρι να ξαναβλέπαμε κάποια!Μπορούμε!Στην Γαλλία συμμετέχουν ακόμα σε αγώνες rally cross σε πίστες!!!
-
Οι οδηγοί δεν οδηγούσαν απλά.
Τιθάσευαν!S1, S4, T16, 037.
20 χρόνια μετά, αξεπέραστα...
-
Δεν έστριβαν όπως σήμερα, αλλά πολύ πιο αργά. Αλλά μόλις έβλεπαν ευθεία γινόταν εκτόξευση. Το αριστέρο στο φρένο ήταν δεδομένο και αυτό που έχει μείνει σε όλους ήτνα ο ήχος τους.
Υπάρχουν και άλλα θέμα και για Gr.B και για τους ήχους, ΄ψάξε!
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Υπάρχουν και άλλα θέμα και για Gr.B και για τους ήχους, ΄ψάξε!
Ψάξε, ψάξε, μετά την αναβάθμιση δεν θα το βρείς...
Ευτυχώς υπήρξε ένα καταπληκτικό θέμα για τα Β (νομίζω του syele) το οποίο δυστυχώς κάπου εξαφανίστηκε με την αναβάθμιση...
-
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Και οταν άρχισαν τα μοιραία ατυχήματα (Toivonen) τελείωσε και η εποχή Group B!Τέτοια γεγονότα θέλω να μάθω.. Όχι μόνο τα ατυχήματα, αλλά γενικά ότι έχει αξία από εκείνη την εποχή και εκείνους τους αγώνες..
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
My avatar full sizeΈτσι έτσι έτσι...
-
'Kid' χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω, ορισμένα πράγματα** ΜΟΝΟ** αν τα ζήσεις από κοντά μπορείς να τα νοιώσεις και να τα καταλάβεις.
-
Αλλο πράμα νά βλέπεις τό αυτοκίνητο να 'πλανάρει' διαρκώς πάνω στό χώμα.
Απίστευτα οχήματα.
Καί χωρίς ενεργά διαφορικά. -
Δύστυχως ούτε εγώ τα πρόλαβα αυτά τα οχήματα λόγω ηλικίας! Άρχισα να παρακολουθώ ράλλυ από τις πρώτες χρονιές των Lancia delta. Αλλά έχοντας δει πολλά πλάνα από videos συμπεραίνω τα εξής!
**1.**Απίστευτος ήχος!! Πολύ καλύτερος των σημερινών wrc!
**2.**Απίστευτο γκάζι με τεράστια turbo lag!
**3.**Πολύ χαμηλότερα περιθόρια πρόσφησης από τα σημερινά wrc! Πολύ σύνεση στο γκάζι κατα την διάρκεια των στροφών!H εποχή των group B χαρακτηρίστικε ως εξαιρετικά επικύνδινη όχι μόνο γιατί τα αυτοκίνητα είχαν υπερβολικό γκάζι αλλά και γιατί οι οργανωτές δεν έπαιρναν μέτρα για την προστασία των θεατών! Αυτό μάλιστα είχε οδηγήσει την Audi να αποσήρει τα αυτοκίνητα της από ένα αγώνα!
Πάντως για τους φανατικούς υπάρχει ένα club που έχει ιδρύσει ένας γερμανός το 'slowily sideways' που διοργανώνει ακόμα και σήμερα αγώνες με Group B!
-
Κid, αν δεν το έχεις ήδη, βρες οπωσδήποτε το dvd που είχαν δώσει οι 4Τ: **'50 xρόνια Rally'. **Είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!
Και για να μην ξεχνιόμαστε, κάποια (λίγα) πράγματα θα βρεις και στο site που φαίνεται στο μήνυμά μου..
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
**1.**Απίστευτος ήχος!! Πολύ καλύτερος των σημερινών wrc!
**2.**Απίστευτο γκάζι με τεράστια turbo lag!
**3.**Πολύ χαμηλότερα περιθόρια πρόσφησης από τα σημερινά wrc! Πολύ σύνεση στο γκάζι κατα την διάρκεια των στροφών!H εποχή των group B χαρακτηρίστικε ως εξαιρετικά επικύνδινη όχι μόνο γιατί τα αυτοκίνητα είχαν υπερβολικό γκάζι αλλά και γιατί οι οργανωτές δεν έπαιρναν μέτρα για την προστασία των θεατών! Αυτό μάλιστα είχε οδηγήσει την Audi να αποσήρει τα αυτοκίνητα της από ένα αγώνα!
- Ο ήχος των σημερινών WRC απλά δεν είναι ήχος σε σύγκριση με τα Gr B.
- Πιο καλά να έγραφες ότι έιχαν lag με λίγο turbo.
- Πρόσφυση; Τι είναι αυτό;
Για την απόσυρση των αυτοκινήτων της Audi πρέπει να εννοείς τον αγώνα της Πορτογαλίας όταν ένα RS 200 έπεσε πάνω σε θεατές και νομίζω είχε και νεκρούς. Όλες οι ομάδες αποσύρθηκαν τότε, απλά η Audi επειδή τότε μειονεκτούσε από πλευράς αυτοκινήτου προτοστάτησε, με τον Ρέρλ, στο να φύγουν όλα τα εργοστασιακά πληρώματα. Ο αγώνας συνεχίστηκε χωρίς τα εργοστάσια, με νικητή ένα τοπικό οδηγό (νομίζω Μουντίνο λεγόταν).
-
Στην Πορτογαλία του 1986 έπεσε ο Σάντος με το RS200 πάνω σε θεατές και υπήρχαν 3 νεκροί. Τότε, προεξάρχοντος του Ρερλ και παρά τις αντίθετες απόψεις των ομάδων τους (αυτό σχετικά με το 'επειδή υστερούσε η Audi') όλα τα εργοστασιακά πληρώματα αποσύρθηκαν από τον αγώνα.
Μετά από 1.5 μήνα, το Μάιο του 1986, οι Toivonen-Cresto σκοτώνονται στο γύρο της Κορσικής. Σε επείγουσα συνάντησή της η FIA αποφασίζει την κατάργηση του Group B από 1/1/1987 λόγω επικινδυνότητας. Η Audi λέει 'αφού είναι επικίνδυνα τα Group B τότε γιατί από 1/1/1987 και όχι άμεσα ?' και αποσύρεται από το πρωτάθλημα. Προφάσεις εν αμαρτίαις ? Ποιός ξέρει...
Επόμενος αγώνας τότε το Ακρόπολις που γίνεται σε βαριά ατμόσφαιρα (και χωρίς τα S1 που ποτέ δεν τα είδαμε στην Ελλάδα) και νικητή τον ΚΚΚ με το 205Τ16.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Επόμενος αγώνας τότε το Ακρόπολις που γίνεται σε βαριά ατμόσφαιρα (και χωρίς τα S1 που ποτέ δεν τα είδαμε στην Ελλάδα)Στην Ελλάδα όχι αλλά, όσοι είμαστε τυχεροί το είδαμε στα χέρια του Γερμανού να κερδίζει το Sanremo, στα ίσα με όλους μέσα.
-
Το τότε είναι τότε και το τώρα είναι τώρα.Πάντα προτιμώ το τώρα και ελπίζω για το αύριο.
Αν κάτι μου έχει λείψει από εκείνη την εποχή είναι οι οδηγοί με την έντονη προσωπικότητα.Άντε και η LANCIA 037 -
Γιατί οδηγεί όπως ο Sainz, ο Μcrae, o Makkinen o Kankkunen που είχαμε μέχρι πριν 2-3 χρόνια δεν ήταν μεγάλες προσωπικότητες? Οι οδηγοί μεγάλες προσωπικότητες δεν γενιούνται δημιουργούνται! Αλλά επειδή τώρα είναι οι περισσότεροι είναι νέοι δεν έχουν ακόμα δημιουργηθεί. Σε 2-3 χρόνια θα λέμε Loeb και θα είναι σαν να μιλάμε για μία από τις μεγαλύτερες προσωπικότητες στα ράλλυ όλων των εποχών.
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Γιατί οδηγεί όπως ο Sainz, ο Μcrae, o Makkinen o Kankkunen που είχαμε μέχρι πριν 2-3 χρόνια δεν ήταν μεγάλες προσωπικότητες? Οι οδηγοί μεγάλες προσωπικότητες δεν γενιούνται δημιουργούνται! Αλλά επειδή τώρα είναι οι περισσότεροι είναι νέοι δεν έχουν ακόμα δημιουργηθεί. Σε 2-3 χρόνια θα λέμε Loeb και θα είναι σαν να μιλάμε για μία από τις μεγαλύτερες προσωπικότητες στα ράλλυ όλων των εποχών.Εγώ έχω ξαναπεί ότι όλοι ο οδηγοί που τελείωσαν με τον SAINZ ήταν σχεδόν όλοι μεγάλες προσωπικότητες.Το λες και μόνος σου.Οι οδηγοί μέχρι πριν 2-3 χρόνια.
Εγώ από αυτούς που οδηγούν τώρα,συμπεριλαμβανομένου και του LOEB που ηγείται τώρα δεν έχουν ανάλογο παράστημα με τους παλιούς.Ο LOEB μπορεί να σαρώσει τα πάντα στο μέλλον αλλά SAIΝΖ ή KANKKUNEN δεν θα γίνει ποτέ.Θα σου δωσω ένα ακόμη παράδειγμα.Ο SAINZ κέρδισε 'μόνο' δύο πρωταθλήματα ενώ ο MAKKINEN τέσσερα.
Ποιον θυμάσαι πρώτον όταν το μυαλό σου πάει στα rally.
Εμένα πάντως και παρόλο ότι είμαι λάτρης του AURIOL το μυαλό μου πάει στον SAINZ.
Group B - Τότε και τώρα!