-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
ÕâñéäéêÜ ôáîß
http://edition.cnn.com/2005/TECH/scienc ... index.htmlÔþñá èá äïýìå áí áíôÝ÷ïõí ïé ìðáôáñßåò óå óêëçñÝò óõíèÞêåò êáé ðüóï ïéêïíïìßá óå êáýóéìï êáé áíôáëëáêôéêÜ ìáò äßíåé áõôÞ ç ôå÷íïëïãßá. ÈåùñçôéêÜ ðïëý.
Ôï Üñèñï ëÝåé ïôé 15 õâñéäéêÜ Ford Escape èá áðïêôçóåé ç ÍÕ.Ôï óõìðÝñáóìá óïõ ïôé èá äïêéìáóôåß ç áîéïðéóôßá ôùí õâñéäéêþí íïìßæù ïôé åßíáé åóöáëìÝíï!
ÁõôÞ Ý÷åé äïêéìáóôåß Þäç!
http://www.greenhybrid.com/discuss/227-535-miles-in-a-2001-prius-still-on-the-road.2711.html
http://www.hybridexperience.ca/Reliability.htm
Áõôü ðïõ ëÝíå ìåñéêïß : Ïôáí ðçãáßíáôå, åìåßò ãõñßæáìå!
http://john1701a.com/prius/owners/andrew.htmÏ ëüãïò ðïõ ç ìðáôáñßá ôùí THS êáé HSD prius äÝí 'ìáóÜåé'!
'The Prius battery (and the battery-power management system) has been designed to maximize battery life. In part this is done by keeping the battery at an optimum charge level - never fully draining it and never fully recharging it. **As a result, the Prius battery leads a pretty easy life. We have lab data showing the equivalent of 180,000 miles with no deterioration and expect it to last the life of the vehicle. ** We also expect battery technology to continue to improve: the second-generation model battery is 15% smaller, 25% lighter, and has 35% more specific power than the first. This is true of price as well. Between the 2003 and 2004 models, service battery costs came down 36% and we expect them to continue to drop so that by the time replacements may be needed it won't be a much of an issue. Since the car went on sale in 2000, Toyota has not replaced a single battery for wear and tear.”
Åðßóçò
Én the future if a battery needs replacement out of warranty, it is likely to be replaced either with a new battery pack or with a reconditioned/overhauled unit. A new industry may arise that is similar to automatic transmissions where the battery is replaced with a rebuilt unit, then the removed pack would go for re-building. This will result in a lower replacement cost for hybrid vehicle owners.
ÐÑÏÓÏ×Ç! Ôá ðáñáêÜôù éó÷ýïõí ìüíï ãéá ôá Toyota.Ôá Honda ÷ñçóéìïðïéïýí ìðáôáñßåò ôýðïõ D, üðïõ åÜí êÜðïéï Module èÝëåé áëëáãÞ, áëëÜæåéò üëç ôçí ìðáôáñßá!
ÊÜíïõìå ôçí äéáßñåóç ôïõ óõíïëéêïý êüóôïõò ìå ôïí áñéèìü 28 (ôüóá åßíáé ôá Modules óôï HSD) êáé âñßóêïõìå ôï êüóôïò áíá module. Õðïëïãßæåôáé ðùò, üôáí ðéèáíüôáôá èá ÷ñåéáóôïõí áëëáãÞ ìåñéêÜ modules (ÌåôÜ áðï 300 ÷éëéÜäåò ÷éëéüìåôñá Þ 15-20 ÷ñüíéá) ôï êüóôïò èá åßíáé ðïëý ðéï êÜôù áðï ôá $ 170/module ðïõ êïóôßæåé óÞìåñá. -
http://www.in.gr/auto/news/category.asp ... egoryID=14
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
http://www.in.gr/auto/news/category.asp?lngCategoryID=14To íåü IMA áêïëïõèåß ðëÝïí ôá ÷íÜñéá ôïõ HSD Prius.
Åðßóçò ç Toyota äÞëùóå ïôé èá óõíå÷éóôåß ç áýîçóç ðáñáãùãÞò õâñéäéêþí óôïõò ßäéïõò ñõèìïýò, äçëáäÞ 100 % ãéá Ýêáóôï Ýôïò ôïõëÜ÷éóôïí ìå÷ñé ôï 2008 ùóôå íá öèÜóïõí ôá 2 åêáôïììýñéá.
http://hybridscoop.com/article/toyota_to_double_hybrid_production_to_500_000_units_in_2006
-
Εικόνες από το εσωτερικό του 2005 Ford Escape Hybrid:
http://www.autoblog.com/entry/1234000767051624/
Συμπέρασμα: 'Εεε δεν είναι και Lexus'.
Επίσης:
Το καινούριο (2006) Civic και η έκδοσή του σε υβριδικό.
The 2006 Civic line will get a new hybrid engine that will be 20 percent more efficient than today’s. The gasoline engine portion of the hybrid will be 1.3 liters and offer three phases of i-VTEC, one for low rpm, one for high and one for idle. At idle the gas engine shuts down, restarting when the driver steps on the gas.
-
Για την ενημέρωσή σας σχετικά με το Prius.
Πρώτα από όλα είναι τέλειο στην οδήγηση. Πας μια βόλτα μαζί του στην μποτιλιαρισμένη Αθήνα και είναι απίστευτα ευχάριστο. (Mετά από αυτό πραγματικά λυπάσαι όταν ξαναμπαίνεις στο συμβατικό σου αυτοκίνητο...) Ένα από τα θετικότερα σημεία του είναι το CVT το οποίο έχει όλα τα συν του αυτόματου κιβωτίου και κανένα πλην....
Για την κατανάλωση δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γράφουν τα περιοδικά αρνητικά σχόλια .... Μέσα στην Αθήνα δύσκολα ξεπερνάει τα 5 lt/100km.....
Φυσικά βέβαια το αυτοκίνητο αυτό ΠΡΟΟΡΙΖΕΤΑΙ για αυτοκίνητο πόλης. Αν το πάρεις για να κάνεις ένα ταξίδι φυσικά και δεν κάνεις χρήση του υβριδικού συστήματος και έτσι η κατανάλωση (σε αντίθεση με τα συμβατικά) ανεβαίνει όχι όμως πολύ περισσότερο από τα 7lt....Τώρα αν ο εκάστοτε στόκος δημοσιογράφος το πάρει για να του πετάξει τα μάτια έξω τότε είναι λογικό να εμφανίσει υψηλή κατανάλωση....Ο στόχος του αυτοκινήτου είναι να κάνει οικονομία (εκμεταλλευόμενο όσο μπορεί την ενέργεια φρεναρίσματος) άρα αυτή πρέπει να είναι και η λογική χρήσης του....
Φυσικά σε καμία περίπτωση δεν το χαρακτηρίζεις σαν 'αργό' αυτοκίνητο! Έχει πολύ καλό ξεκόλλημα και μια χαρά απόκριση σε σχέση και με τα υπόλοιπα 1600άρια...Βέβαια δεν είναι αυτοκίνητο με το οποίο θα κάνεις 400άρι στη Βούτα, αλλά με τη ροπή του ηλεκροκινητήρα κάνεις πολύ άνετα πρσπεράσματα...
Η τιμή του είναι μια χαρά αν αναλογιστεί κάποιος το υψηλότατο επίπεδο εξοπλισμού (8 αερόσακους, τέλειο κλιματιστικό, touch screen κλπ κλπ)
Καυσαέρια πραγματικά χαμηλά! Ενδεικτικά σας δίνω 0%CO, 6.229%C02, 1.636 ppm ΝΟ τη στιγμή που πχ το 307 δίνει 0.015%CO, 13.928%CO2 και 25.902 ppm ΝΟ... και σας αναφέρω πραγματικές μετρήσεις σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης.....
Τέλος το PriusΙΙ θεωρείται από την Toyota ως πειραματικό και όχι εμπορικό μοντέλο από το οποίο ελπίζει να πάρει δεδομένα για το μέλλον. (Για την Ελλάδα προορίζονταν 200 PriusII)
Πάντως το μέλλον της αυτοκίνησης είναι ακόμα μάλλον αβέβαιο. Σίγουρα τα υβριδικά ντίζελ είναι στο μυαλό των εργοστασίων....Όσο για υβριδικό SMARΤ Γιώργο μιας και το έθεσες, μάλλον δύσκολο στο άμεσο μέλλον. Ο λόγος το βάρος του συστήματος μπαταρίας και ηλεκτροκινητήρα το οποίο είναι μεγάλο σαν ποσοστό για ένα αυτοκίνητο 700 κιλών. Δεύτερον υπάρχει πρόβλημα στον όγκο...
-
Έστω ότι κάποιος είναι μεταξύ του Prius και του Civic 1.6 που επίσης έχει εξαιρετικό κινητήρα με πολύ καλές επιδόσεις και οικονομία.Τιμές 27000 το ένα και 21000 το άλλο.Καταναλώσεις (επίσημες) 4,5λ/100χμ το ένα 6,6λ/100χμ το άλλο.Αυτό σημαίνει για κάποιον που κάνει 20000χμ το χρόνο ότι χρειάζεται 900λίτρα καύσιμο με το Πριους και 1320 με το Civic άρα 420λίτρα διαφορά με 1,2ευρώ το λίτρο που θα πάει η βενζίνη είναι 500περίπου ευρώ διαφορά το χρόνο.Η διαφορά τιμής είναι 6000ευρώ που με 500 ευρώ το χρόνο θα χρειαστεί 12χρόνια μόνο για να φτάσει την τιμή του Prius αυτός που θα πάρει το Civic.
Άρα δεν συμφέρει ακόμα... -
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Έστω ότι κάποιος είναι μεταξύ του Prius και του Civic 1.6 που επίσης έχει εξαιρετικό κινητήρα με πολύ καλές επιδόσεις και οικονομία.Τιμές 27000 το ένα και 21000 το άλλο.Καταναλώσεις (επίσημες) 4,5λ/100χμ το ένα 6,6λ/100χμ το άλλο.Αυτό σημαίνει για κάποιον που κάνει 20000χμ το χρόνο ότι χρειάζεται 900λίτρα καύσιμο με το Πριους και 1320 με το Civic άρα 420λίτρα διαφορά με 1,2ευρώ το λίτρο που θα πάει η βενζίνη είναι 500περίπου ευρώ διαφορά το χρόνο.Η διαφορά τιμής είναι 6000ευρώ που με 500 ευρώ το χρόνο θα χρειαστεί 12χρόνια μόνο για να φτάσει την τιμή του Prius αυτός που θα πάρει το Civic.
Άρα δεν συμφέρει ακόμα...Kαι 168 ευρω το χρονο τελη κυκλοφοριας για το Civic ενω 0 για το Prius...
αρα 662 ευρω το χρονο διαφορα... αρα 9 χρονια η αποσβεση... Βαλε οτι σε κανα χρονο τα τελη θα γινουν 200 ευρω, βαλε και οτι η βενζινη μπορει να παει ακομα παραπανω... Εγω υπολογιζω πραγματικη αποσβεση 6-7 χρονια...
-
Παιδία γνωρίζετε τιμές, τουλάχιστον στο περίπου, πόσο στοιχίζουν τα Φωτοβολταϊκά στοιχεία για το σπίτι;.
Θα με ενδιέφερε να το δοκιμάσω... τουλάχιστον για το δωμάτιο μου. -
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Έστω ότι κάποιος είναι μεταξύ του Prius και του Civic 1.6 που επίσης έχει εξαιρετικό κινητήρα με πολύ καλές επιδόσεις και οικονομία.Τιμές 27000 το ένα και 21000 το άλλο.Καταναλώσεις (επίσημες) 4,5λ/100χμ το ένα 6,6λ/100χμ το άλλο.Αυτό σημαίνει για κάποιον που κάνει 20000χμ το χρόνο ότι χρειάζεται 900λίτρα καύσιμο με το Πριους και 1320 με το Civic άρα 420λίτρα διαφορά με 1,2ευρώ το λίτρο που θα πάει η βενζίνη είναι 500περίπου ευρώ διαφορά το χρόνο.Η διαφορά τιμής είναι 6000ευρώ που με 500 ευρώ το χρόνο θα χρειαστεί 12χρόνια μόνο για να φτάσει την τιμή του Prius αυτός που θα πάρει το Civic.
Άρα δεν συμφέρει ακόμα...Στους υπολογισμούς σου δεν έλαβες υπόψη και το κόστος από τις μπαταρίες που σε 12 χρόνια είναι πολύ πιθανό να χρειαστούν αντικατάσταση.
-
Ένα απλοϊκό υπολογισμό έκανα σχετικά με το αν συμφέρει η αγορά του ή όχι.Το ίδιο είχα κάνει και σχετικά με την αγορά πετρέλαιο ή βενζίνη που τελικά για τα χιλιόμετρα που το ήθελα δεδομένου της αύξησης της τιμής των καυσίμων ήθελα 5 χρόνια τουλάχιστον για να φτάσω την αξία του παραπάνου κόστους.
Για τα φωτοβολταϊκά η μία πλάκα που βγάζει 50 περίπου βάτ ήταν στα 120000δρχ όταν ασχολούμασταν εμείς.Βέβαια εμείς τα κάναμε περιστρεφόμενα(πατέντα του father μου) και μπορούσε η μία πλάκα να βγάζει μέχρι και 500wh την ημέρα σε αντίθεση με τις σταθερές που φτάναν τα 200wh με το ζόρι.Τι να το κάνεις;Δεν φτάνουν για τίποτα!
-
Μια φορά που τα είχα υπολογίσει να πω την αλήθεια νομίζω οτι δεν βγάζαν τα λεφτά τους πραγματικά ή θα το έκαναν μετά από πολλά χρόνια όπου θα ήταν αμφίβολο έαν θα λειτουργούσαν ακόμα.
Από ενεργειακή άποψη η ανεμογεννήτριες είναι πολύ πιο αποδοτικές για τα χρήματα τους, δες τις μικρές που πουλάνε για σκάφη αναψυχής -
Τα φωτοβολταϊκά δεν παθαίνουν τίποτα όσα χρόνια και αν περάσουν.Χρειάζεσαι όμως μπαταρίες και το μετατροπέα DC σε AC(inverter) που πάει ανάλογα με τα βαττ που θες και είναι κομματάκι ακριβός και αυτός.
-
Μερικές πληροφορίες και links για φωτοβολταϊκά:
http://www.awmn.net/forum/viewtopic.php?t=1030 -
Για να πάρεις ένα αυτοκίνητο σαν το Prius πρέπει να έχεις λίγο πιο ανοιχτή σκέψη πέρα από το πότε και αν θα το αποσβέσεις....΄
Δηλαδή οτί θα μολύνεις λιγότερο δεν παίζει κανέναν ρόλο; -
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Για να πάρεις ένα αυτοκίνητο σαν το Prius πρέπει να έχεις λίγο πιο ανοιχτή σκέψη πέρα από το πότε και αν θα το αποσβέσεις....΄
Δηλαδή οτί θα μολύνεις λιγότερο δεν παίζει κανέναν ρόλο;Συμφωνω και αυτο εγραψα και προηγουμένως.Βέβαια αν θελουμε το αυτοκινητο αυτο να γινει κτήμα του λαου και οχι μόνο κάποιας πράσινης 'ελιτ', τοτε η ελκυστικη τιμη ειναι μονόδρομος.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Για να πάρεις ένα αυτοκίνητο σαν το Prius πρέπει να έχεις λίγο πιο ανοιχτή σκέψη πέρα από το πότε και αν θα το αποσβέσεις....΄
Δηλαδή οτί θα μολύνεις λιγότερο δεν παίζει κανέναν ρόλο;Συμφωνω και αυτο εγραψα και προηγουμένως.Βέβαια αν θελουμε το αυτοκινητο αυτο να γινει κτήμα του λαου και οχι μόνο κάποιας πράσινης 'ελιτ', τοτε η ελκυστικη τιμη ειναι μονόδρομος.
Συμφωνώ αν και πιστεύω πως το Prius είναι ήδη σε καλή τιμή, για αυτά που προσφέρει και αντικειμενικά όσο όμως και σε επίπεδο αίσθησης.....
Μην ξεχνάμε πάντως πως για να το συγκρίνουμε πρέπει να αναφέρουμε αυτοκίνητα αντίστοιχου εξοπλισμού και φυσικά αυτόματα...(πράγμα που δεν ξέρω αν έκανε ο φίλος πιο πάνω) -
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Για να πάρεις ένα αυτοκίνητο σαν το Prius πρέπει να έχεις λίγο πιο ανοιχτή σκέψη πέρα από το πότε και αν θα το αποσβέσεις....΄
Δηλαδή οτί θα μολύνεις λιγότερο δεν παίζει κανέναν ρόλο;Πότε μολύνεις λιγότερο και που, θέλει περισσότερο σκέψη. Οι μπαταρίες αν θέλουν αντικατάσταση κάθε 5 τόνους καυσίμου που εξοικονομούν (τυχαίο νούμερο) ρυπαίνουν περισσότερο κατά τη παραγωγή και απόσυρσή τους από τη καύση της βενζίνης. Απλά η μόλυνση μεταφέρεται από τη πόλη που κυκλοφορεί το αυτοκίνητο, στο εργοστάσιο και στη χωματερή που παράγουν και αποσύρουν τις μπαταρίες.
Λιγότερο δεν ρυπαίνουν. Ρυπαίνουν λιγότερο τις πόλεις.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Ðüôå ìïëýíåéò ëéãüôåñï êáé ðïõ, èÝëåé ðåñéóóüôåñï óêÝøç. Ïé ìðáôáñßåò áí èÝëïõí áíôéêáôÜóôáóç êÜèå 5 ôüíïõò êáõóßìïõ ðïõ åîïéêïíïìïýí (ôõ÷áßï íïýìåñï) ñõðáßíïõí ðåñéóóüôåñï êáôÜ ôç ðáñáãùãÞ êáé áðüóõñóÞ ôïõò áðü ôç êáýóç ôçò âåíæßíçò.Ïé ìðáôáñßåò Ni-Mh (íéêåëßïõ-ìåôÜëëïõ õäñïãüíïõ) äÝí åßíáé ôïîéêÝò.ÄéáöïñåôéêÜ äÝí èá ÷ñçóéìïðïéïýóáí ìéá ìðáôáñßá ìå êüóôïò ðïëëáðëÜóéï ôçò êïéíÞò.
ÁðëÜ ç ìüëõíóç ìåôáöÝñåôáé áðü ôç ðüëç ðïõ êõêëïöïñåß ôï áõôïêßíçôï, óôï åñãïóôÜóéï êáé óôç ÷ùìáôåñÞ ðïõ ðáñÜãïõí êáé áðïóýñïõí ôéò ìðáôáñßåò.
Ëéãüôåñï äåí ñõðáßíïõí. Ñõðáßíïõí ëéãüôåñï ôéò ðüëåéò.×ùìáôåñÞ;Áõôü êé áí åßíáé áíÝêäïôï. Ìéá åôáéñåßá ðïõ åöáñìüæåé ôï TPS íá ðåôÜåé óôç ÷ùìáôåñÞ ìðáôáñßåò... Ôçí óôéãìÞ ìÜëéóôá ðïõ ïé ìðáôáñßåò áõôÝò åßíáé 100 % áíáêõêëþóéìåò êáé ìå åëÜ÷éóôï êüóôïò áíáêýêëùóçò.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Λιγότερο δεν ρυπαίνουν. Ρυπαίνουν λιγότερο τις πόλεις.
Mπορείς να το τεκμηριώσεις αυτό με συγκεκριμένα νούμερα;
Επίσης πως ξέρεις τι ακριβώς θα συμβαίνει με τις μπαταρίες μετά από τόσα χρόνια που έτσι και αλλιώς η τεχνολογία αυτή θα έχει προχωρήσει; (...) -
Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα οι συμβατικές μπαταρίες των αυτοκινήτων περιμένουν σε στοίβες μολύνοντας με απίστευτα τοξικά - τα κέντρα απόσυρσης ΘΑ κατασκευαστούν ενώ έχουν ήδη πάρει τις πιστώσεις.
Ακόμη και να ανακυκλώνονται οι μπαταρίες Ni-MH, όπως γίνεται στις ευρωπαϊκές χώρες, επαναχρησιμοποιούνται μόνο τα υλικά που έχουν αξία και είναι χρησιμοποιήσιμα. Τα υπόλοιπα περιμένουν κάποιο βαγόνι για Αλβανία ή καράβι για Αφρική, όπου δέχονται τοξικά απόβλητα για χρήματα.
Οι μπαταρίες Ni-MH θεωρούνται φιλικές προς το περιβάλλον μόνο μετά από σύγκριση με τις Ni-Cad που περιέχουν κάδμιο. Οι 'φιλικές' μπαταρίες περιέχουν άλλα μέταλλα (βολφράμιο, τιτάνιο κλπ) που δεν δημιουργεί τα απίστευτα προβλήματα στο περιβάλλον που δημιουργεί το κάδμιο.
Αν κάποιος θέλει να αγοράσει υβριδικό αυτοκίνητο θα το κάνει γιατί συμφέρει τη τσέπη του ή γιατί θέλει να αναπνέει στη πόλη του καθαρότερο αέρα. Η μόλυνση πάει παραπέρα.
Ðåñé õâñéäéêþí.