-
Τι λέτε;
-
Τι λέτε;
-
Τι λέτε;
-
χροννια του πολλα........
-
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ...
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ Ο LOEB KAI Η ΧSARA... -
χαχαχαχα λες να μεγάλωσε τόσο;
-
Φταει:
To συστημα
Οι Αμερικανοι
Ο Κοκκαλης -
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
Φταει:
To συστημα
Οι Αμερικανοι
Ο ΚοκκαληςΜάλλον ο Γάλλος λοχίας φταίει
-
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
Φταει:
To συστημα
Οι Αμερικανοι
Ο Κοκκαληςυπερβολές...
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Φταει:
To συστημα
Οι Αμερικανοι
Ο ΚοκκαληςΜάλλον ο Γάλλος λοχίας φταίει
Του... ΗΠΑμερικάνικου στρατού!!!
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ...
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ Ο LOEB KAI Η ΧSARA...Ακριβως!!!!
(α...και λιγο τα λαστιχα..) -
Ψηφισα λιγο (με) απ'όλα,αλλα θα σταθω στον παραγοντα οδηγο.
Πιστευω φετος εχει κανει αρκετα λαθακια ο Σολμπεργκ, ενω και το στυλ του στο φετινο ακροπολις ητανε λιγο ατσουμπαλο, ορμουσε πολυ με αποτελεσμα να κανει λαθη.
Βεβαια κρατω και το ενδεχομενο να εχει οντως προβλημα το αμαξι με κακο στησιμο και να μην του βγαινει. -
Εχει κάτσει το δίδυμο LOEB KAI ΧSARA και αφού έδεσε αντε να το κόψεις.
Πάντως πρέπει να φτέει και η pirelli με κάτι αντίστοιχο της Michelin στην F1. -
Δηλώνω Subarakias και υποστηριχτής του Πέτρου!
Φέτος στο Ακρόπολις πίστευα ότι μπορούσαμε να πάρουμε τον Λεμπ....
Με όσα είδα 3 μέρες και σε 11 ΕΔ, απογοητεύτηκα....
Ο Λεμπ ακολούθησε τη στρατηγηκή του κατά γράμμα, και τη 2η μέρα ήταν 1'++ μπροστά.
Ο Πέτερ, σ' αυτό τον αγώνα, έκανε ένα λάθος τακτικής από την 1η κιόλας ειδική και δεν μπόρεσε ποτέ να βρεθεί σε θέση βολής....
Το αυτοκίνητο (μάλλον...) παραήταν υπερστροφικό και φάνηκε στις λίμνες που πέρναγε από τις κορδέλες 'φίλερ'.... και στα όρια του τετ-α-κε!!!!
Το λάθος του ήταν ότι προσπαθούσε να πυροβολήσει με κακοστημένο αυτ/το, αντί να το ρυθμίσει καλύτερα στο σέρβις και στο 2ο λουπ να προσπαθήσει για το κάτι παραπάνω.
Αποτέλεσμα της επιλογής ήταν το 'κοπάνημα ' στο Ρεγγίνι και μετά έτρεχε 3 μέρες με στραβό αυτοκίνητο!!!!
Γι αυτό και οι χρόνοι του ήταν πεντάδας και κάτω......
Ελπίζω να γίνει κάτι καλύτερο για τους μπλε, στην Αργεντινή και την Φινλανδία..... -
Παιδιά ένα λεπτό να βάλουμε τα πράγματα σε μία τάξη...
To Ιmpreza παραμένει σε διαστάσεις ίδιο με το αυτοκίνητο, με το οποίο ο Burns κέρδισε το Π.Π.Ο. το 2001 και ο Πέτρος το ίδιο πρωτάθλημα το 2003.
Μέσα σε 5 χρόνια το αυτοκίνητο δεν μεγάλωσε ούτε χιλιοστό, από γενιά σε γενιά.Ο ίδιος ο Λάπγουρθ σε συνέντευξη του είχε παραδεχτεί ότι το Impreza είναι το ιδανικότερο σε διαστάσεις αυτοκίνητο του WRC, και γιατί παρέχει σημαντικό χώρο και στους μηχανικούς για να εργαστούν, πράγμα σημαντικό στους αγώνες του WRC.
Το μεταξόνιο του είναι στα 2,56, το μήκος του στα 4,40 και το πλάτος νομίζω από φέτος αυξήθηκε στα 1,80κάτι επωφελούμενο του νέου κανονισμού βάσει του οποίου τα μεγαλύτερα σε μήκος αυτοκίνητα, μπορούν να έχουν μεγαλύτερα μετατρόχια.Oι ίδιες οι διαστάσεις του Impreza WRC δεν είναι κάτι το εξωφρενικό!
Κάθε άλλο. Ας μην υπεραπλουστεύουμε τα πράγματα. Η ευελιξία στις Ε.Δ. είναι αποτέλεσμα πολλών παραγόντων.Ας μην ξεχνάμε ότι ο Makinen με ένα παρόμοιο σε διαστάσεις αυτοκίνητο κέρδισε 4 σερί πρωταθλήματα οδηγών, ενώ και ο McRae ένα οδηγών.
Το προηγούμενo Ιmpreza WRC, το 2θυρο ήταν μόλις 5 εκ. κοντύτερο.Τώρα αναφορικά με το τι φταίει και ο Πέτρος τρέχει αλλά δε φτάνει, δεν ξέρω, δεν μπορώ να πω με βεβαιότητα αλλά θα υπέθετα ότι κάτι δεν πάει καλά με τα Πιρέλια...
Μήπως το Impreza WRC έχει μεγαλώσει πολύ σε διαστάσεις;