-
Αφού ρε συ λέει στο link ότι είδε στη διαφήμιση της φεραρι ότι έγραφε 300 τελική αντί για 280
-
Μoυ θυμίζει έναν τύπο (με φράγκα) για τον οποίο δούλευε ένας φίλος. Μόλις είχε πάρει την τότε καινούρια Alfa 155 και την έτρεχε συνεχώς στην αντιπροσωπεία επειδή όταν έπιανε >200, παρουσίαζε αεροδυναμικούς θορύβους επειδή έμπαζε αέρα από το λάστιχο του παρμπρίζ!!!
Μετά από δύο αλλαγές παρμπριζ αποφάσισε ότι το πρόβλημα επέμενε και ότι έπρεπε να πουλήσει την 155, πράγμα που έκανε κιόλας....
Τί να πεις. Περί ορέξεως.... -
Τον ενημερωσαν οτι πρεπει να αλλαζει ταχυτητες ή το πηγαινει με πρωτη;
-
Πάντως, να ξέρετε ότι στις γερμανικές autobahn έχει μεγάλη σημασία το ποιος είναι ο ταχύτερος. Είσαι με Μ3 και σε κόβει ηλεκτρονικά στα 250 και σε περνάει σα σταματημένο η 911! Την έβαψες. Είσαι με την Stradale στα 280 και σε περνάει ένα RS6 που κοστίζει 60.000Ε λιγότερο. Ε, στη βιδώνει ή όχι;
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Το σκεπτικό του τύπου είναι πολύ απλό:Μου υπόσχεσαι κάτι (300 χαω τελικής) και το προϊόν σου (το οποίο εγώ αγόρασα βασιζόμενος στην υπόσχεσή σου αυτή) δεν το καταφέρνει! Άρα, πρέπει είτε να το κάνεις να πραγματοποιεί την υπόσχεσή σου ή να το πάρεις πίσω! Το κακό που το βλέπετε;
Για το ότι δεν είναι και τόσο σοβαρό πρόβλημα αν η Ferrari πιάνει τα 280 ή τα 300 συμφωνώ!
Αγοράζοντας υπολογιστή με 160άρι σκληρό ανακαλύπτετε ότι ο σκληρός (δίσκος ) είναι 80άρης . Επειδή αποκλείεται να τον γεμίσετε άμεσα , δεν θα διαμαρτυρηθείτε ; Άλλωστε το λέει και ο ίδιος .... Αν ήθελε 280 km/h θα έπαιρνε Porsche ....
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Μπορει ο ανθρωπος να μην ξερει πως να πιασει τελικη.Μπορω να τον βοηθησω αν θελει
Χωρις χρεωση φυσικα!
Εντυπωσιάστικα με την ανιδιοτέλειά σου.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Είσαι με Μ3 και σε κόβει ηλεκτρονικά στα 250 και σε περνάει σα σταματημένο η 911! Την έβαψες.Πας στη σχολή οδήγησης της BMW, και με το πιστοποιητικό αποφοίτησης ο dealer σου αφαιρεί τον κόφτη.
προβλήματα που έχει ο κόσμος 8-)