Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    RE:Επιλογη ελαστικου
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. RE:Επιλογη ελαστικου
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    14
    32
    169
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      speedonacid last edited by

      Ο χρήστης gvala έγραψε:

      Αν αποδέχεσαι το κοντέρ σου να αποκλίνει κατά 1,3 %, καλά είναι. Ταυτόχρονα όμως μακραίνεις/ κονταίνεις κατά το ίδιο ποσοστό και το βήμα, με αντίστοιχη 'ζημιά/ οφέλη' στις επιταχύνσεις. Κάπως σαν να αλλάζεις την τελική σχέση στο διαφορικό. (Μεγαλύτερη διάμετρος=μακρύτερη τελική σχέση, μικρότερη διάμετρος=κοντύτερη τελική)
      Πάντως η γεωμετρία δεν αλλάζει.

      Δηλαδη η αλλαγη διαστασης ελαστικου δεν αλλαζει τπτ στο στησιμο του αυτοκινητου παρα μονο τις ενδειξεις του κοντερ κ τη τελικη σχεση?

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • G
        gvala last edited by

        Αν κρατήσεις ίδιο offset, όχι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης gvala έγραψε:
          Αν κρατήσεις ίδιο offset, όχι.

          Όντως το στήσιμο μάλλον δεν θα αλλάξει αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα νιώσεις αλλαγές βάζοντας μεγαλύτερη ζάντα και φαρδύτερο χαμηλότερο λάστιχο. Αυξημένη πρόσφυση, πιο απότομη συμπεριφορά στο όριο, πιθανόν λιγότερο σπινάρισμα αλλά και πιο αργές επιταχύνσεις, καλύτερο φρενάρισμα αλλά νομίζω ότι κάποιες αναρτήσεις μπορεί να αρχίσουν να συμπεριφέρονται λίγο διαφορετικά υπό πίεση λόγω αυξημένου βάρους ή αυξημένης πρόσφυσης... Θεωρητικά υποθέτω ότι πλατύτερο πέλμα αλλάζει την ευκολία αλλαγής καμπέρ όπου αυτό έχει προβλεπτεί και άλλα τέτοια....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            thvarveris last edited by

            Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

            Αν κρατήσεις ίδιο offset, όχι.

            Όντως το στήσιμο μάλλον δεν θα αλλάξει αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα νιώσεις αλλαγές βάζοντας μεγαλύτερη ζάντα και φαρδύτερο χαμηλότερο λάστιχο. Αυξημένη πρόσφυση, πιο απότομη συμπεριφορά στο όριο, πιθανόν λιγότερο σπινάρισμα αλλά και πιο αργές επιταχύνσεις, καλύτερο φρενάρισμα αλλά νομίζω ότι κάποιες αναρτήσεις μπορεί να αρχίσουν να συμπεριφέρονται λίγο διαφορετικά υπό πίεση λόγω αυξημένου βάρους ή αυξημένης πρόσφυσης... Θεωρητικά υποθέτω ότι πλατύτερο πέλμα αλλάζει την ευκολία αλλαγής καμπέρ όπου αυτό έχει προβλεπτεί και άλλα τέτοια....

            Πολύ σπουδαίο αυτό που λες με το βάρος.Είναι γνωστό ότι όσο χαμηλότερο είναι το βάρος των μη αναρτώμενων μαζών(δηλαδή από ανάρτηση και κάτω) τόσο το καλύτερο για την συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • S
              sirbasil last edited by

              Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
              Πολύ σπουδαίο αυτό που λες με το βάρος.Είναι γνωστό ότι όσο χαμηλότερο είναι το βάρος των μη αναρτώμενων μαζών(δηλαδή από ανάρτηση και κάτω) τόσο το καλύτερο για την συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

              Γι αυτό και οι ζάντες αλουμινίου είναι καλύτερες από τις σιδερένιες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • S
                speedonacid last edited by

                Ο χρήστης gvala έγραψε:
                Αν κρατήσεις ίδιο offset, όχι.

                Σε περιπτωση που αλλαξω το offset τι πρεπει να προσεξω?

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • T
                  thvarveris last edited by

                  Ο χρήστης sirbasil έγραψε:

                  Πολύ σπουδαίο αυτό που λες με το βάρος.Είναι γνωστό ότι όσο χαμηλότερο είναι το βάρος των μη αναρτώμενων μαζών(δηλαδή από ανάρτηση και κάτω) τόσο το καλύτερο για την συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

                  Γι αυτό και οι ζάντες αλουμινίου είναι καλύτερες από τις σιδερένιες.

                  Ακριβώς!
                  Και είναι ο πρώτος λόγος που τοποθετούνται και μετά έρχεται η ομορφιά που οι περισσότεροι νομίζουν ότι είναι ο λόγος τοποθέτησης τους.
                  Εδώ και λίγα χρόνια υπάρχουν σιδερένιες ζάντες κατασκευής της MICHELIN που το βάρος τους είναι πολύ κοντά σε μία αλουμινένιες ζάντες.
                  Χρησιμοποιούνται συνήθως απο την RENAULT και από την PEUGEOT.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • T
                    thvarveris last edited by

                    Ο χρήστης speedONacid έγραψε:

                    Αν κρατήσεις ίδιο offset, όχι.

                    Σε περιπτωση που αλλαξω το offset τι πρεπει να προσεξω?

                    Καλό είναι να μην αλλάξεις γιατί θα οδηγείς ένα άλλο αυτοκίνητο με περίεργες πολλές φορές αντιδράσεις.Ο κάθε κατασκευαστής ξέρει γιατί έτσι και όχι αλλιώς.
                    Αν αλλάξεις ζάντες να πάρεις τον τύπο που σου αρέσει, αλλά στην έκδοση της για την μάρκα του αυτοκινήτου σου

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      speedonacid last edited by

                      Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

                      Αν κρατήσεις ίδιο offset, όχι.

                      Σε περιπτωση που αλλαξω το offset τι πρεπει να προσεξω?

                      Καλό είναι να μην αλλάξεις γιατί θα οδηγείς ένα άλλο αυτοκίνητο με περίεργες πολλές φορές αντιδράσεις.Ο κάθε κατασκευαστής ξέρει γιατί έτσι και όχι αλλιώς.
                      Αν αλλάξεις ζάντες να πάρεις τον τύπο που σου αρέσει, αλλά στην έκδοση της για την μάρκα του αυτοκινήτου σου

                      Δε με βοηθας ιδιετερα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gvala last edited by

                        Ο χρήστης speedONacid έγραψε:

                        Αν κρατήσεις ίδιο offset, όχι.

                        Σε περιπτωση που αλλαξω το offset τι πρεπει να προσεξω?

                        Να μην βρίσκει η ζάντα ή το λάστιχο στους θόλους ή στην ανάρτηση.
                        Πάντως το σωστό είναι να μην αλλάξεις offset.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          speedonacid last edited by

                          τι γνωμη εχετε για τα GT Radial HPZ 55?
                          λεω να τα βαλω σε 215/55/16

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • Y
                            yiannis2002s last edited by

                            Τελευταια προβληματιζομαι με την αλλαγη των ελαστικων μου καθως το MR2 μου δεν ειναι οτι πιο ευκολο για ευρεση των ''μαμα'' διαστασεων του.
                            Τα πισω 215/45/16 δεν βρησκονται σχεδον πουθενα εκτος απο ΥΟΚΟΗΑΜΑ με κοστος 540 ευρω την τετραδα (μπροστα 185/55/15 βρησκονται ευκολα και σε αλλες εταιριες)..... Οποτε σκεφτομαι διαφορες εναλλακτικες.....
                            Για 215/40/16 ή 205/50/16 πισω.... Και μετατροπη των μπροστινων 185/55/15 σε 195/50/15.......... Τι λετε?????

                            Mε βαση τον μετρητη http://www.miata.net/garage/tirecalcold.html

                            διαπιστωνω πως τα ''μαμα-πισω'' 215/45/16 εχουν διαμετρο 599 χιλ
                            τα 215/40/16 578 χιλ
                            δηλαδη διαφορα 21χιλ!

                            Ενω τα 205/45/16 590χιλ (διαφορα 9χιλ).....

                            Δηλαδη το αμαξι ετσι χαμηλωνει 2 εκατοστα!!!!!!

                            Με βαση οτι μπροστα ''μαμα' εχω 185/55/15 με διαμετρο 584 χιλ
                            ή 195/50/15 576χιλ (διαφορα 8χιλ)

                            ...Το αμαξι θα χαμηλωσει 2 εκατοστα πισω και σχεδον 1 μπροστα....

                            Θα ειναι αισθητη στην οδηγηση αυτη η διαφορα????
                            ...και κατα ποσο στην ανεση????
                            ....Η' ειναι απλα λεπτομερειες???

                            Οι τιμες για 215/40/16 και 195/50/15 ειναι γυρω στα 350 ευρω!
                            Οποτε 200 ευρω διαφορα δεν ειναι αδιαφορα.........

                            ΤΙ ΛΕΤΕ???

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • E
                              enginekiller last edited by

                              Να ρωτησω κατι για τους δεικτες ταχυτητας; Εστω οτι ο δεικτης μου δειχνει ταχυτητα 210 χλμ. Αυτο τι σημαινει οτι μολις παω 210 και μεινω για μισο λεπτο πχ η τα περασω κιολας θα... μπαμ;;;;;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • First post
                                Last post
                              • 1
                              • 2
                              • 2 / 2
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr