-
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Αν αποδέχεσαι το κοντέρ σου να αποκλίνει κατά 1,3 %, καλά είναι. Ταυτόχρονα όμως μακραίνεις/ κονταίνεις κατά το ίδιο ποσοστό και το βήμα, με αντίστοιχη 'ζημιά/ οφέλη' στις επιταχύνσεις. Κάπως σαν να αλλάζεις την τελική σχέση στο διαφορικό. (Μεγαλύτερη διάμετρος=μακρύτερη τελική σχέση, μικρότερη διάμετρος=κοντύτερη τελική)
Πάντως η γεωμετρία δεν αλλάζει.Δηλαδη η αλλαγη διαστασης ελαστικου δεν αλλαζει τπτ στο στησιμο του αυτοκινητου παρα μονο τις ενδειξεις του κοντερ κ τη τελικη σχεση?
-
Αν κρατήσεις ίδιο offset, όχι.
-
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Αν κρατήσεις ίδιο offset, όχι.Όντως το στήσιμο μάλλον δεν θα αλλάξει αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα νιώσεις αλλαγές βάζοντας μεγαλύτερη ζάντα και φαρδύτερο χαμηλότερο λάστιχο. Αυξημένη πρόσφυση, πιο απότομη συμπεριφορά στο όριο, πιθανόν λιγότερο σπινάρισμα αλλά και πιο αργές επιταχύνσεις, καλύτερο φρενάρισμα αλλά νομίζω ότι κάποιες αναρτήσεις μπορεί να αρχίσουν να συμπεριφέρονται λίγο διαφορετικά υπό πίεση λόγω αυξημένου βάρους ή αυξημένης πρόσφυσης... Θεωρητικά υποθέτω ότι πλατύτερο πέλμα αλλάζει την ευκολία αλλαγής καμπέρ όπου αυτό έχει προβλεπτεί και άλλα τέτοια....
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αν κρατήσεις ίδιο offset, όχι.
Όντως το στήσιμο μάλλον δεν θα αλλάξει αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα νιώσεις αλλαγές βάζοντας μεγαλύτερη ζάντα και φαρδύτερο χαμηλότερο λάστιχο. Αυξημένη πρόσφυση, πιο απότομη συμπεριφορά στο όριο, πιθανόν λιγότερο σπινάρισμα αλλά και πιο αργές επιταχύνσεις, καλύτερο φρενάρισμα αλλά νομίζω ότι κάποιες αναρτήσεις μπορεί να αρχίσουν να συμπεριφέρονται λίγο διαφορετικά υπό πίεση λόγω αυξημένου βάρους ή αυξημένης πρόσφυσης... Θεωρητικά υποθέτω ότι πλατύτερο πέλμα αλλάζει την ευκολία αλλαγής καμπέρ όπου αυτό έχει προβλεπτεί και άλλα τέτοια....
Πολύ σπουδαίο αυτό που λες με το βάρος.Είναι γνωστό ότι όσο χαμηλότερο είναι το βάρος των μη αναρτώμενων μαζών(δηλαδή από ανάρτηση και κάτω) τόσο το καλύτερο για την συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Πολύ σπουδαίο αυτό που λες με το βάρος.Είναι γνωστό ότι όσο χαμηλότερο είναι το βάρος των μη αναρτώμενων μαζών(δηλαδή από ανάρτηση και κάτω) τόσο το καλύτερο για την συμπεριφορά του αυτοκινήτου.Γι αυτό και οι ζάντες αλουμινίου είναι καλύτερες από τις σιδερένιες.
-
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Αν κρατήσεις ίδιο offset, όχι.Σε περιπτωση που αλλαξω το offset τι πρεπει να προσεξω?
-
Ο χρήστης sirbasil έγραψε:
Πολύ σπουδαίο αυτό που λες με το βάρος.Είναι γνωστό ότι όσο χαμηλότερο είναι το βάρος των μη αναρτώμενων μαζών(δηλαδή από ανάρτηση και κάτω) τόσο το καλύτερο για την συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
Γι αυτό και οι ζάντες αλουμινίου είναι καλύτερες από τις σιδερένιες.
Ακριβώς!
Και είναι ο πρώτος λόγος που τοποθετούνται και μετά έρχεται η ομορφιά που οι περισσότεροι νομίζουν ότι είναι ο λόγος τοποθέτησης τους.
Εδώ και λίγα χρόνια υπάρχουν σιδερένιες ζάντες κατασκευής της MICHELIN που το βάρος τους είναι πολύ κοντά σε μία αλουμινένιες ζάντες.
Χρησιμοποιούνται συνήθως απο την RENAULT και από την PEUGEOT. -
Ο χρήστης speedONacid έγραψε:
Αν κρατήσεις ίδιο offset, όχι.
Σε περιπτωση που αλλαξω το offset τι πρεπει να προσεξω?
Καλό είναι να μην αλλάξεις γιατί θα οδηγείς ένα άλλο αυτοκίνητο με περίεργες πολλές φορές αντιδράσεις.Ο κάθε κατασκευαστής ξέρει γιατί έτσι και όχι αλλιώς.
Αν αλλάξεις ζάντες να πάρεις τον τύπο που σου αρέσει, αλλά στην έκδοση της για την μάρκα του αυτοκινήτου σου -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Αν κρατήσεις ίδιο offset, όχι.
Σε περιπτωση που αλλαξω το offset τι πρεπει να προσεξω?
Καλό είναι να μην αλλάξεις γιατί θα οδηγείς ένα άλλο αυτοκίνητο με περίεργες πολλές φορές αντιδράσεις.Ο κάθε κατασκευαστής ξέρει γιατί έτσι και όχι αλλιώς.
Αν αλλάξεις ζάντες να πάρεις τον τύπο που σου αρέσει, αλλά στην έκδοση της για την μάρκα του αυτοκινήτου σουΔε με βοηθας ιδιετερα
-
Ο χρήστης speedONacid έγραψε:
Αν κρατήσεις ίδιο offset, όχι.
Σε περιπτωση που αλλαξω το offset τι πρεπει να προσεξω?
Να μην βρίσκει η ζάντα ή το λάστιχο στους θόλους ή στην ανάρτηση.
Πάντως το σωστό είναι να μην αλλάξεις offset. -
τι γνωμη εχετε για τα GT Radial HPZ 55?
λεω να τα βαλω σε 215/55/16 -
Τελευταια προβληματιζομαι με την αλλαγη των ελαστικων μου καθως το MR2 μου δεν ειναι οτι πιο ευκολο για ευρεση των ''μαμα'' διαστασεων του.
Τα πισω 215/45/16 δεν βρησκονται σχεδον πουθενα εκτος απο ΥΟΚΟΗΑΜΑ με κοστος 540 ευρω την τετραδα (μπροστα 185/55/15 βρησκονται ευκολα και σε αλλες εταιριες)..... Οποτε σκεφτομαι διαφορες εναλλακτικες.....
Για 215/40/16 ή 205/50/16 πισω.... Και μετατροπη των μπροστινων 185/55/15 σε 195/50/15.......... Τι λετε?????Mε βαση τον μετρητη http://www.miata.net/garage/tirecalcold.html
διαπιστωνω πως τα ''μαμα-πισω'' 215/45/16 εχουν διαμετρο 599 χιλ
τα 215/40/16 578 χιλ
δηλαδη διαφορα 21χιλ!Ενω τα 205/45/16 590χιλ (διαφορα 9χιλ).....
Δηλαδη το αμαξι ετσι χαμηλωνει 2 εκατοστα!!!!!!
Με βαση οτι μπροστα ''μαμα' εχω 185/55/15 με διαμετρο 584 χιλ
ή 195/50/15 576χιλ (διαφορα 8χιλ)...Το αμαξι θα χαμηλωσει 2 εκατοστα πισω και σχεδον 1 μπροστα....
Θα ειναι αισθητη στην οδηγηση αυτη η διαφορα????
...και κατα ποσο στην ανεση????
....Η' ειναι απλα λεπτομερειες???Οι τιμες για 215/40/16 και 195/50/15 ειναι γυρω στα 350 ευρω!
Οποτε 200 ευρω διαφορα δεν ειναι αδιαφορα.........ΤΙ ΛΕΤΕ???
-
Να ρωτησω κατι για τους δεικτες ταχυτητας; Εστω οτι ο δεικτης μου δειχνει ταχυτητα 210 χλμ. Αυτο τι σημαινει οτι μολις παω 210 και μεινω για μισο λεπτο πχ η τα περασω κιολας θα... μπαμ;;;;;
RE:Επιλογη ελαστικου