Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Focus RS τελος?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Focus RS τελος?
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    8
    18
    23
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jd last edited by

      Σήμερα διάβασα στο Autotriti ότι το project για το Focus RS ακυρώθηκε τελικά από τη Ford. Πισωγύρισμα ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • J
        jd last edited by

        Σήμερα διάβασα στο Autotriti ότι το project για το Focus RS ακυρώθηκε τελικά από τη Ford. Πισωγύρισμα ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jd last edited by

          Σήμερα διάβασα στο Autotriti ότι το project για το Focus RS ακυρώθηκε τελικά από τη Ford. Πισωγύρισμα ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            af9pk last edited by

            τι πρωτοτυπο... η ford να ακυρωνει/μετακυλα τα rs μοντελα της.

            γινομαι λιγακι ειρωνικος, αλλα το εχει παρακανει η ford! ξεκιναει παντα με βαρυγδουπες ανακοινωσεις 300 ΑΛΟΓΑ, 4χ4, ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ, και καταληγει με ενα μοντελο με 170, δικινητο, που χρειαζεται μπλοκε διαφορικο για να βγαλει τα αλογα, και που θελει ιδανικη ασφαλτο, μια που ειχε στηθει στη πιστα....

            καλα κανει το top gear και χλευαζει την ford μαζι με την aston martin οτι ολο βγαζουνε πρωτοτυπα τα οποια ποτε δεν περνανε στην παραγωγη.

            οσο για το ποσο ισχυει η ακυρωση του project, δεν ξερω, ισως να αλλαξουν ξανα γνωμη!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              panos7 last edited by

              Δε νομιζω να ισχυει κατι τετοιο. Ας περιμενουμε λιγακι ομως. Ειναι νωρις ακομα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                popol-ros last edited by

                Ο χρήστης Af9pk έγραψε:
                τι πρωτοτυπο... η ford να ακυρωνει/μετακυλα τα rs μοντελα της.

                γινομαι λιγακι ειρωνικος, αλλα το εχει παρακανει η ford! ξεκιναει παντα με βαρυγδουπες ανακοινωσεις 300 ΑΛΟΓΑ, 4χ4, ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ, και καταληγει με ενα μοντελο με 170, δικινητο, που χρειαζεται μπλοκε διαφορικο για να βγαλει τα αλογα, και που θελει ιδανικη ασφαλτο, μια που ειχε στηθει στη πιστα....

                καλα κανει το top gear και χλευαζει την ford μαζι με την aston martin οτι ολο βγαζουνε πρωτοτυπα τα οποια ποτε δεν περνανε στην παραγωγη.

                οσο για το ποσο ισχυει η ακυρωση του project, δεν ξερω, ισως να αλλαξουν ξανα γνωμη!

                εχεις ιδεα ποσο κοστισε το προηγουμενο το RS kαι τελικα ποσο πουληθηκε
                ????

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  droemmen last edited by

                  Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                  εχεις ιδεα ποσο κοστισε το προηγουμενο το RS kαι τελικα ποσο πουληθηκε
                  ????

                  Μπορείς να μας πείς?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    popol-ros last edited by

                    κοντα διπλασια απο την τιμη πωλησης........

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      af9pk last edited by

                      Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                      κοντα διπλασια απο την τιμη πωλησης........

                      τι εννοεις κοστος του αυτοκινητου? αναφερεσαι σε κοστος ερευνας, παραγωγης, διανομης, και προωθησης?

                      αδυνατω βεβαια να πιστεψω οτι η ford φιλανθρωπουσε με το rs αφου πουλησε ολα τα κομματια της παραγωγης της, αρα δεν καταλαβαινω πως εν γνωσει της διαλεξε ενα τοσο ζημιογονο εγχειρημα εξ'αρχης?

                      για παραδειγμα, προς το παρον, και η maybach δεν παρουσιαζει κερδος επειδη ειχαν υπερτιμησει τις δυνατοτητες της παγκοσμιας αγορας και δεν εχουν πουλησει τα προσδωκομενα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        droemmen last edited by

                        Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                        κοντα διπλασια απο την τιμη πωλησης........

                        Ε δεν νομίζω, εκτός κι αν ήθελε ν'αυτοκτονήσει η Ford οπότε το έκανε και περιορισμένο...
                        Όπως και να'χει πάντως μακάρι να υπάρξει τελικά το καινούριο (σε κανονική παραγωγή) και να μην μείνουμε με το... μοχλό στο χέρι πάλι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lkar last edited by

                          Ο χρήστης droemmen έγραψε:

                          κοντα διπλασια απο την τιμη πωλησης........

                          Ε δεν νομίζω, εκτός κι αν ήθελε ν'αυτοκτονήσει η Ford οπότε το έκανε και περιορισμένο...
                          Όπως και να'χει πάντως μακάρι να υπάρξει τελικά το καινούριο (σε κανονική παραγωγή) και να μην μείνουμε με το... μοχλό στο χέρι πάλι.

                          για την ώρα ST με πεντακύλινδρο Volvo, 220 ίππων και εξάρι κιβώτιο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dimsabas last edited by

                            Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                            κοντα διπλασια απο την τιμη πωλησης........

                            Η μία απάντηση είναι 'ας πρόσεχαν'. Η δεύτερη είναι ότι δεν πρέπει να στενοχωρήθηκαν πολύ γιατί έδωσε τρομερή ώθηση στις πωλήσεις των υπόλοιπων Focus που ήταν αρκετά γερασμένα και ξαναβγήκαν στο προσκήνιο.

                            https://cartalk.gr/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              droemmen last edited by

                              Ο χρήστης lkar έγραψε:
                              για την ώρα ST με πεντακύλινδρο Volvo, 220 ίππων και εξάρι κιβώτιο

                              Καθόλου κακό! Ελπίζω μόνο σε στήσιμο να είναι πιο ενδιαφέρον από το προηγούμενο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dimsabas last edited by

                                Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Έχοντας οδηγήσει το προηγούμενο ST170 και πολλά ακόμα μοντέλα της κατηγορίας του, το μόνο που του έλειπε ήταν το σωστό στήσιμο. Αυτό που χρειαζόταν απεγνωσμένα ήταν παραπάνω δύναμη.

                                https://cartalk.gr/

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lkar last edited by

                                  Ο χρήστης droemmen έγραψε:

                                  για την ώρα ST με πεντακύλινδρο Volvo, 220 ίππων και εξάρι κιβώτιο

                                  Καθόλου κακό! Ελπίζω μόνο σε στήσιμο να είναι πιο ενδιαφέρον από το προηγούμενο.

                                  Σε αγγλικό περιοδικό που διάβασα -και το μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη- γράφτηκε ότι κατά την περίοδο των δοκιμών το νέο ST ήταν κατά... 12 δευτερόλεπτα πιο γρήγορο από το... RS στο... Nurburgring

                                  για του λόγου το 'αληθές'

                                  http://www.autoexpress.co.uk/news/57872 ... class.html

                                  'So impressive is the performance that, during development testing, the ST is claimed to have shaved a massive 12 seconds off the best lap time set by an old-shape Focus RS around the N?rburgring in Germany. By the time production models hit the UK, suspension settings will have been further tuned to our roads to give a supple ride as well.'

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tazio last edited by

                                    Ο χρήστης dimsabas έγραψε:

                                    κοντα διπλασια απο την τιμη πωλησης........

                                    Η μία απάντηση είναι 'ας πρόσεχαν'. Η δεύτερη είναι ότι δεν πρέπει να στενοχωρήθηκαν πολύ γιατί έδωσε τρομερή ώθηση στις πωλήσεις των υπόλοιπων Focus που ήταν αρκετά γερασμένα και ξαναβγήκαν στο προσκήνιο.

                                    Συμφωνώ στο ας πρόσεχαν, αν δε μπορούν να παίξουν το παιχνίδι ας αρχίσουν να φιάχνουν κουζίνες, κεριά, προφυλακτικά ή ότι άλλο μπορεί τέλος πάντων να τους δώσει κέρδος.
                                    Την ώθηση, από το RS, το Focus δε τη χρειαζόταν νομίζω. Το 'σπρώξιμο' που είχε αυτό το αυτοκίνητο από τον ειδικό τύπο από τη στιγμή που βγήκε δε νομίζω να το είχε κανένα άλλο αυτοκίνητο τα τελευταία χρόνια.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      dimsabas last edited by

                                      Είσαι σίγουρος ότι ήταν σπρώξιμο; Γιατί μέχρι την απόσυρση της πρώτης γενιάς του Focus, ήταν πάρα πολύ μπροστά από τον ανταγωνισμό της κατηγορίας οδηγικά. Αν το οδηγήσεις, θα καταλάβεις ότι δεν ήταν σπρώξιμο αλλά αξιοκρατική κριτική.

                                      https://cartalk.gr/

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        droemmen last edited by

                                        Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                                        Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Έχοντας οδηγήσει το προηγούμενο ST170 και πολλά ακόμα μοντέλα της κατηγορίας του, το μόνο που του έλειπε ήταν το σωστό στήσιμο. Αυτό που χρειαζόταν απεγνωσμένα ήταν παραπάνω δύναμη.

                                        Δεν διαφωνώ πάει πολύ καλά, έχοντας οδηγήσει όμως πρώτα το RS το περίμενα όχι τόσο... politically correct, αν καταλαβαίνεις τι θέλω να πω.
                                        Το RS κάθε μέρα το μαθαίνεις, το ST μπορεί να μην το έχεις ξαναοδηγήσει και να πας γρήγορα με την πρώτη φορά...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dimsabas last edited by

                                          Ναι, σε αυτό που λες έχεις δίκιο. Είναι η δύναμη και το μπλοκέ που κάνουν το RS πιο απαιτητικό.

                                          https://cartalk.gr/

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr