Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βροχή... αστέρων
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Βροχή... αστέρων
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    6
    10
    17
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      logikos last edited by

      Δημοσιεύτηκαν από τη EuroNCAP τα αποτελέσματα των πρόσφατων 'crash test' (http://www.euroncap.com/results.htm). Σύμφωνα με αυτά υπάρχουν τέσσερα αυτοκίνητα που βαθμολογήθηκαν με 5 αστέρια: Mercedes-Benz E-Class, Renault Vel Satis, Renault Megane, Saab 9-3. Από τα παραπάνω 'πεντάστερα' μόνο το Megane κερδίζει 2 αστέρια στο 'pedestrian test', ενώ τα υπόλοιπα 1.

      Όσο αφορά τα άλλα αυτοκίνητα που αξιολογήθηκαν και ενδιαφέρουν περισσότερο τους 'κοινούς θνητούς', τα C3, Fiesta, Ibiza, Corolla και Primera κατέκτησαν 4 αστέρια στα 'crash test'.

      Με μόνο 3 αστέρια βαθμολογήθηκαν τα Suzuki Grand Vitara, Land Rover Freelander και -το αγαπημένο όλων μας - Chrysler PT Cruiser.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        logikos last edited by

        Δημοσιεύτηκαν από τη EuroNCAP τα αποτελέσματα των πρόσφατων 'crash test' (http://www.euroncap.com/results.htm). Σύμφωνα με αυτά υπάρχουν τέσσερα αυτοκίνητα που βαθμολογήθηκαν με 5 αστέρια: Mercedes-Benz E-Class, Renault Vel Satis, Renault Megane, Saab 9-3. Από τα παραπάνω 'πεντάστερα' μόνο το Megane κερδίζει 2 αστέρια στο 'pedestrian test', ενώ τα υπόλοιπα 1.

        Όσο αφορά τα άλλα αυτοκίνητα που αξιολογήθηκαν και ενδιαφέρουν περισσότερο τους 'κοινούς θνητούς', τα C3, Fiesta, Ibiza, Corolla και Primera κατέκτησαν 4 αστέρια στα 'crash test'.

        Με μόνο 3 αστέρια βαθμολογήθηκαν τα Suzuki Grand Vitara, Land Rover Freelander και -το αγαπημένο όλων μας - Chrysler PT Cruiser.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          logikos last edited by

          Δημοσιεύτηκαν από τη EuroNCAP τα αποτελέσματα των πρόσφατων 'crash test' (http://www.euroncap.com/results.htm). Σύμφωνα με αυτά υπάρχουν τέσσερα αυτοκίνητα που βαθμολογήθηκαν με 5 αστέρια: Mercedes-Benz E-Class, Renault Vel Satis, Renault Megane, Saab 9-3. Από τα παραπάνω 'πεντάστερα' μόνο το Megane κερδίζει 2 αστέρια στο 'pedestrian test', ενώ τα υπόλοιπα 1.

          Όσο αφορά τα άλλα αυτοκίνητα που αξιολογήθηκαν και ενδιαφέρουν περισσότερο τους 'κοινούς θνητούς', τα C3, Fiesta, Ibiza, Corolla και Primera κατέκτησαν 4 αστέρια στα 'crash test'.

          Με μόνο 3 αστέρια βαθμολογήθηκαν τα Suzuki Grand Vitara, Land Rover Freelander και -το αγαπημένο όλων μας - Chrysler PT Cruiser.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tassos last edited by

            [ Από τα παραπάνω 'πεντάστερα' μόνο το Megane κερδίζει 2 αστέρια στο 'pedestrian test', ενώ τα υπόλοιπα 1.

            Το MEGANE είναι τόσο άσχημο που του αξίζουν 5 αστέρια.Οποιος πεζός το βλέπει να έρχεται, τρέχει να κρυφτεί....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              hunter last edited by

              Ο χρήστης TASSOS έγραψε:
              [ Από τα παραπάνω 'πεντάστερα' μόνο το Megane κερδίζει 2 αστέρια στο 'pedestrian test', ενώ τα υπόλοιπα 1.

              Το MEGANE είναι τόσο άσχημο που του αξίζουν 5 αστέρια.Οποιος πεζός το βλέπει να έρχεται, τρέχει να κρυφτεί....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                logikos last edited by

                Παραθέτω λίγο πιο αναλυτικά τη βαθμολογία της μετωπικής και πλευρικής σύγκρουσης αντίστοιχα ορισμένων αυτοκινήτων.

                C3.................13(81%).........14(78%)
                Fiesta.............11(69%).........14(78%)
                Ibiza..............12(75%).........14(78%)
                Megane..........14(88%).........18(100%)
                Corolla...........12(75%).........16(89%)
                Primera..........12(75%).........17(94%)
                Saab 9-3........13 (81%)........18(100%)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mirage last edited by

                  Εγώ πάλι θα ερμήνευα τα αποτελέσματα ώς εξής. Οι Γερμανοί έχουν ( και κυρίως το γρουπ VW ) χάσει εντός έδρας στον τομέα παθητική ασφάλεια! Τα γαλλικά αυτοκίνητα είναι πλέον ασφαλέστερα από τα Γερμανικά. Τόσο τα Renault ( σιγά σιγά κάθε καινούργιο μοντέλο παίρνει και από 5 αστέρια) όσο και αυτά του γκρουπ PSA κυριολεκτικά σκίζουν. Μάλιστα η Peugeot επιφυλάσεται για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα για το 807 το οποίο έχασε για ένα μόνο βαθμό τα 5 αστέρια ενώ το C3 θα μπορούσα να τα πήγαινε καλύτερα αν είχε στάνταρ αερόσακους κεφαλής!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    thvarveris last edited by

                    Ο χρήστης mirage έγραψε:
                    Εγώ πάλι θα ερμήνευα τα αποτελέσματα ώς εξής. Οι Γερμανοί έχουν ( και κυρίως το γρουπ VW ) χάσει εντός έδρας στον τομέα παθητική ασφάλεια! Τα γαλλικά αυτοκίνητα είναι πλέον ασφαλέστερα από τα Γερμανικά. Τόσο τα Renault ( σιγά σιγά κάθε καινούργιο μοντέλο παίρνει και από 5 αστέρια) όσο και αυτά του γκρουπ PSA κυριολεκτικά σκίζουν. Μάλιστα η Peugeot επιφυλάσεται για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα για το 807 το οποίο έχασε για ένα μόνο βαθμό τα 5 αστέρια ενώ το C3 θα μπορούσα να τα πήγαινε καλύτερα αν είχε στάνταρ αερόσακους κεφαλής!

                    Είναι όντως έτσι, μόνο που μόνο η RENAULT έχει 3 αυτοκίνητα στην ομάδα 5 αστερων.Από το παραλίγο να πάρω 5 αστέρια μέχρι να τα πάρω μάλλον απέχει λίγο.Όσο για το C3, δύσκολα ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας θα πάρει 5, γιατί θα πρέπει να ''παχύνει'' αρκετά με αποτέλεσμα να χάνει μετα σε άλλους τομείς.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      logikos last edited by

                      Κατά τη γνώμη μου είναι σημαντικό ότι το Megane συνδυάζει την άριστη παθητική ασφάλεια με πολύ καλή οδική συμπεριφορά (σύμφωνα με τις πρώτες κριτικές που έχω διαβάσει). Πιστεύω ότι στο άμεσο μέλλον οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες θα ακολουθήσουν αυτό τον δρόμο.

                      Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
                      Όσο για το C3, δύσκολα ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας θα πάρει 5, γιατί θα πρέπει να ''παχύνει'' αρκετά με αποτέλεσμα να χάνει μετα σε άλλους τομείς.

                      Όσο αφορά τα «supermini», συμφωνώ ότι δεν πρόκειται ποτέ να φτάσουν στο ίδιο επίπεδο παθητικής ασφάλειας με τα αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών (όχι ότι τα 4 αστέρια είναι αμελητέα ποσότητα). Ως κύριο λόγο θεωρώ την αύξηση του κόστους κατασκευής, η οποία είναι αναγκαία συνθήκη, για να εφαρμοστούν κάποια δαπανηρά μέτρα παθητικής ασφάλειας. Κάτι τέτοιο, βέβαια, έρχεται σε αντιδιαστολή με την προσπάθεια των αυτοκινητοβιομηχανιών να περιορίσουν όσο είναι δυνατόν το κόστος κατασκευής ενός «supermini».

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nick last edited by

                        Μπράβο στην RENAULT!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mirage last edited by

                          [quote]Εγώ πάλι θα ερμήνευα τα αποτελέσματα ώς εξής. Οι Γερμανοί έχουν ( και κυρίως το γρουπ VW ) χάσει εντός έδρας στον τομέα παθητική ασφάλεια! Τα γαλλικά αυτοκίνητα είναι πλέον ασφαλέστερα από τα Γερμανικά. Τόσο τα Renault ( σιγά σιγά κάθε καινούργιο μοντέλο παίρνει και από 5 αστέρια) όσο και αυτά του γκρουπ PSA κυριολεκτικά σκίζουν. Μάλιστα η Peugeot επιφυλάσεται για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα για το 807 το οποίο έχασε για ένα μόνο βαθμό τα 5 αστέρια ενώ το C3 θα μπορούσα να τα πήγαινε καλύτερα αν είχε στάνταρ αερόσακους κεφαλής![/quote]Είναι όντως έτσι, μόνο που μόνο η RENAULT έχει 3 αυτοκίνητα στην ομάδα 5 αστερων.Από το παραλίγο να πάρω 5 αστέρια μέχρι να τα πάρω μάλλον απέχει λίγο.Όσο για το C3, δύσκολα ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας θα πάρει 5, γιατί θα πρέπει να ''παχύνει'' αρκετά με αποτέλεσμα να χάνει μετα σε άλλους τομείς.[/quote]

                          Initial tests indicated that the new Laguna was close to gaining a five-star rating. This spurred Renault to improve some safety features and it was agreed that the car could be re-tested. The company re-tuned the restraint systems and side airbags and that had the desired effect. The car body proved extremely stable and provided good protection for occupants. No points were lost in the side impact and only one was deducted for its frontal impact performance.

                          The 807 has performed extremely well and only just missed achieving a five-star occupant safety rating. Its body withstood the front and side impacts providing good protection for those inside. It scored full marks in the side impact. In the frontal test, however, testers found that the 807’s fascia had hard points beneath it which could injure those in the front. Child protection was good, their restraints meeting most Euro NCAP performance limits, although the chest loading was a little high for the 3-year-old. Protection for pedestrians was poor. Peugeot says it intends to improve this on future models.

                          The C3 turned in a sound all-round performance in Euro NCAP tests. Its body structure survived well and the cabin suffered only minor deformation after the frontal crash. What’s more, the seat belts and airbags worked particularly well together to safeguard front occupants from chest injuries. The C3 also protected them acceptably in the side impact, but the optional head-protecting airbag would have further reduced the risks of injury. However, the child restraints protected only patchily. Protection for pedestrians was better than that given by most other cars in this group.

                          Κατ' αρχήν δεν αμφισβήτησα ποτέ τα 3 5άστερα αυτοκίνητα της Ρενω. Απλώς έκανε μερικές επισημάνσεις γενικού χαρκτήρα. Σημειώνω οτι και το Λαγκούνα πήρε αρχικά 4 αστέρια αλλά ξαναδοκιμάστηκε και τελικά πέτυχε να πάρει τα 5 αστέρια. Το ίδιο ισχύει και για την C - Class η οποία με ένα βομβήτη υπενθύμισης για τις ζώνες πήρε τα 5 αστέρια. Αλήθεια γιατί η E-class παίρνει 2 βαθμούς για αυτό το σύστημα και το 807 μόνο 1 πράγμα που του στερεί τα 5 αστέρια? Το ίδιο ισχύει και για το Μεγκάν και το Vel Satis...
                          Βλέποντας πως ήταν πριν 2-3 χρόνια τα πράγματα σίγουρα διαπιστώνει κανείς με χαρά οτι τα πράγματα βαίνουν καλύτερα σε αυτό τον τομέα αφου πλέον συζητάμε για τα παραλίγο 5 αστέρια του 807 ή για τα 4 αστέρια του C3 και το αν μπορεί ποτέ ένα μικρό να πάρει 5 αστέρια θα τα πάρει αργά ή γρήγορα κατά την γνώμη χωρίς απαραίτητα να αυξηθεί δραματικά το βάρος των μικρών αφου μια βελτίωση στις πλευρικές θα βελτίωσει πάρα πολύ και την βαθμολογία. Τα αποτελέσματα αυτό δείχνουν τουλάχιστον και έχω κάθε λόγο να είμαι αισόδοξος βλέποντας πόσο γρήγορα εξελίσονται σε αυτό τον τομέα τα αυτοκίνητα όλων των κατηγορίων. Βέβαια ένα 5άστερο μικρό δεν θα είναι εξίσου ασφαλές με ένα Vel Satis ούτε με ένα Megane (τυχαία αναφέρομαι σε αυτά) λόγω διαφοράς α) βάρους και β) μεγέθους ζωνών παραμόρφωσης.
                          Τέλος να πώ οτι PSA & Renault έχουν ενώσει τις δυνάμεις τους εδώ και πολύ καιρό στον τομέα της έρυνας και εξέλιξης ασφαλέστερων αυτοκινήτων. Vive la France!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr