Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FIAT PANDA- ΠΡΟΒΛΗΜΑ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. FIAT PANDA- ΠΡΟΒΛΗΜΑ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    6
    1521
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      ant21 last edited by

      Μόλις πριν από μια εβδομάδα αγόρασα ένα FIAT PANDA 4x4 Climbing.

      Χθες παρατηρώντας το αυτοκίνητο με προσοχή, διαπίστωσα με έκπληξη ότι ο πίσω δεξιός τροχός του αυτοκινήτου απέχει από το μπροστινό πλαίσιο του αυτοκινήτου το πολύ 2cm αν αντίθεση από τον αριστερό που βρίσκεται σε μια πιο λογική απόσταση. Επίσης είναι χρήσιμο να σημειώσω ότι ο πίσω δεξιός τροχός βρίσκεται σε μεγαλύτερη απόσταση από ότι ο αριστερός από το πισινό πλαίσιο του αυτοκινήτου.

      Σε περίπτωση που χρειαζόταν να τοποθετήσω αντιολισθητικές αλυσίδες νομίζω ότι δεν ήταν εφικτό στον πίσω δεξί τροχό. Αλλά και πάλι σε λασπώδη εδάφη είμαι σίγουρος ότι θα δημιουργεί προβλήματα η παραπάνω ανομοιομορφία.

      Το αυτοκίνητο το έχω οδηγήσει εδώ και μια εβδομάδα κάτω από πολύ ομαλές οδηγίες συνθήκες και θεωρώ απίθανο να έχω δημιουργήσει το παραπάνω πρόβλημα.

      Νομίζω ότι είναι εργοστασιακή ατέλεια....

      Τι μου συμβουλεύεται να κάνω αύριο που θα επικοινωνήσω με την αντιπροσωπεία. Το χειρότερο είναι ότι το ίδιο αυτοκίνητο μετά από μια μόνο ημέρα αφότου το είχα παραλάβει είχε μείνει από μπαταρία και τελικώς την άλλαξαν στην αντιπροσωπεία....

      Με το καινούργιο που προέκυψε κοντεύω να τρελαθώ.

      Ακούω προτάσεις και συμβουλές.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        ant21 last edited by

        Μόλις πριν από μια εβδομάδα αγόρασα ένα FIAT PANDA 4x4 Climbing.

        Χθες παρατηρώντας το αυτοκίνητο με προσοχή, διαπίστωσα με έκπληξη ότι ο πίσω δεξιός τροχός του αυτοκινήτου απέχει από το μπροστινό πλαίσιο του αυτοκινήτου το πολύ 2cm αν αντίθεση από τον αριστερό που βρίσκεται σε μια πιο λογική απόσταση. Επίσης είναι χρήσιμο να σημειώσω ότι ο πίσω δεξιός τροχός βρίσκεται σε μεγαλύτερη απόσταση από ότι ο αριστερός από το πισινό πλαίσιο του αυτοκινήτου.

        Σε περίπτωση που χρειαζόταν να τοποθετήσω αντιολισθητικές αλυσίδες νομίζω ότι δεν ήταν εφικτό στον πίσω δεξί τροχό. Αλλά και πάλι σε λασπώδη εδάφη είμαι σίγουρος ότι θα δημιουργεί προβλήματα η παραπάνω ανομοιομορφία.

        Το αυτοκίνητο το έχω οδηγήσει εδώ και μια εβδομάδα κάτω από πολύ ομαλές οδηγίες συνθήκες και θεωρώ απίθανο να έχω δημιουργήσει το παραπάνω πρόβλημα.

        Νομίζω ότι είναι εργοστασιακή ατέλεια....

        Τι μου συμβουλεύεται να κάνω αύριο που θα επικοινωνήσω με την αντιπροσωπεία. Το χειρότερο είναι ότι το ίδιο αυτοκίνητο μετά από μια μόνο ημέρα αφότου το είχα παραλάβει είχε μείνει από μπαταρία και τελικώς την άλλαξαν στην αντιπροσωπεία....

        Με το καινούργιο που προέκυψε κοντεύω να τρελαθώ.

        Ακούω προτάσεις και συμβουλές.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          ant21 last edited by

          Μόλις πριν από μια εβδομάδα αγόρασα ένα FIAT PANDA 4x4 Climbing.

          Χθες παρατηρώντας το αυτοκίνητο με προσοχή, διαπίστωσα με έκπληξη ότι ο πίσω δεξιός τροχός του αυτοκινήτου απέχει από το μπροστινό πλαίσιο του αυτοκινήτου το πολύ 2cm αν αντίθεση από τον αριστερό που βρίσκεται σε μια πιο λογική απόσταση. Επίσης είναι χρήσιμο να σημειώσω ότι ο πίσω δεξιός τροχός βρίσκεται σε μεγαλύτερη απόσταση από ότι ο αριστερός από το πισινό πλαίσιο του αυτοκινήτου.

          Σε περίπτωση που χρειαζόταν να τοποθετήσω αντιολισθητικές αλυσίδες νομίζω ότι δεν ήταν εφικτό στον πίσω δεξί τροχό. Αλλά και πάλι σε λασπώδη εδάφη είμαι σίγουρος ότι θα δημιουργεί προβλήματα η παραπάνω ανομοιομορφία.

          Το αυτοκίνητο το έχω οδηγήσει εδώ και μια εβδομάδα κάτω από πολύ ομαλές οδηγίες συνθήκες και θεωρώ απίθανο να έχω δημιουργήσει το παραπάνω πρόβλημα.

          Νομίζω ότι είναι εργοστασιακή ατέλεια....

          Τι μου συμβουλεύεται να κάνω αύριο που θα επικοινωνήσω με την αντιπροσωπεία. Το χειρότερο είναι ότι το ίδιο αυτοκίνητο μετά από μια μόνο ημέρα αφότου το είχα παραλάβει είχε μείνει από μπαταρία και τελικώς την άλλαξαν στην αντιπροσωπεία....

          Με το καινούργιο που προέκυψε κοντεύω να τρελαθώ.

          Ακούω προτάσεις και συμβουλές.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • E
            emmanoyhl last edited by

            Καταρχήν καλώς όρισες στην παρέα μας και ελπίζω οι επόμενες δημοσιεύσεις σου να μην είναι για προβλήματα.
            Το πρώτο που πρέπει να κάνεις είναι να το πας στην αντιπροσωπία και να απαιτήσεις να ελέγξουν τα μεταξόνια δεξιά και αριστερά καθώς και τις γωνίες των πίσω τροχών.
            Δεν το αναφέρεις οπότε θεωρώ ότι δεν σου τραβάει το αμάξι προς τη μια κατεύθυνση κατά την οδήγηση ή το φρενάρισμα έτσι;
            Εκεί πιστεύω θα βρεθεί το πρόβλημα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • M
              montecarlo last edited by

              Ένα καινουργιο αυτοκίνητο είναι πολύ ευκολο να μείνει απο μπαταρία αφού δεν έχει φορτίσει ποτέ και κάτι ανοικτό να έχει μείνει κατά την μεταφορά θα την αδειάσει.

              Για την ρόδο, πήγαινε να ρωτήσεις αλλά εμένα ακούγετε οτι είναι σχεδιασμένο έτσι.

              Το πρόβλημα μου θυμίζει τα παλιά Astra που το τιμόνι δεν ήταν στο κέντρο
              του καθίσματος αλλα λίγο δεξιά

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                alfista last edited by

                Η απόσταση που αναφέρεις είναι αυτή πλαισίου-τροχού ή μήπως υπάρχει κανά πλαστικό θολάκι το οποίο έχει λασκάρει;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  diamond last edited by

                  Ο χρήστης ant21 έγραψε:
                  Μόλις πριν από μια εβδομάδα αγόρασα ένα FIAT PANDA 4x4 Climbing.

                  Σε περίπτωση που χρειαζόταν να τοποθετήσω αντιολισθητικές αλυσίδες νομίζω ότι δεν ήταν εφικτό στον πίσω δεξί τροχό. Αλλά και πάλι σε λασπώδη εδάφη είμαι σίγουρος ότι θα δημιουργεί προβλήματα η παραπάνω ανομοιομορφία.

                  Ακούω προτάσεις και συμβουλές.

                  ενημερωτικα το climbing δεν παιρνει αλυσιδες λογω τροχων. Αυτο περιγραφεται στα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr