Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σωστος τροπος εξαερωσης!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Σωστος τροπος εξαερωσης!
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    15
    50
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lefteris25 last edited by

      εψαξα στα σχετικα topics ομως δεν βρηκα τιποτα! εχω ακουσει για 2 διαφωρετικες διαδικασίες εξαέρωσης! πια ειναι η σωστή? μπορει να μας περιγγραψει καποιος γνωστης πως γινεται σωστα μια εξαερωση?

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • L
        lefteris25 last edited by

        εψαξα στα σχετικα topics ομως δεν βρηκα τιποτα! εχω ακουσει για 2 διαφωρετικες διαδικασίες εξαέρωσης! πια ειναι η σωστή? μπορει να μας περιγγραψει καποιος γνωστης πως γινεται σωστα μια εξαερωση?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lefteris25 last edited by

          εψαξα στα σχετικα topics ομως δεν βρηκα τιποτα! εχω ακουσει για 2 διαφωρετικες διαδικασίες εξαέρωσης! πια ειναι η σωστή? μπορει να μας περιγγραψει καποιος γνωστης πως γινεται σωστα μια εξαερωση?

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • ?
            A Former User last edited by

            Λιγο πιο συγκεκριμενος;
            Σε τι θες να κανεις εξαερωση;Σε ψυγειο ή σε φρενα;

            Edit:ριξε μια ματια στα λινκ
            Συντήρηση κολάρων μηχανής

            Αναζητηση βοηθειας (περι φρενων)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lefteris25 last edited by

              ναι sorry! για τα φρενα μιλαω.... και δεν εχω βρει κατι στα σχετικα topics

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • ?
                A Former User last edited by

                Αναζητηση βοηθειας (περι φρενων)

                Αν βαλεις στην 'Αναζήτηση' την λεξη 'εξαερωση' θα σου βγαλει αρκετα θεματα στο φορουμ ,ετσι βρηκα το απο πανω λινκ.

                Κοιτα και αυτο που βρηκα στο ιντερνετ: http://www.valvoline.com/carcare/articl ... 20011001bb
                Αν βαλει στο goggle τις λεξεις brake bleeding θα σου βγαλει πολλα αρθρα.
                Ελπιζω να βοηθησα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lefteris25 last edited by

                  Ευχαριστω φιλε BILL33 βασικα δεν καλυψα τα κενα που έχω στο θέμα αν και εψαξα και μονος μου στο Google...πχ γιατι κανουμε χιαστι την εξαερωση...τι πρεπει να εχουμε κατα νου...τι ζημιες μπορουμε να προκαλεσουμε και ποσοι τροποι εξαερωσης υπαρχουν.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • E
                    emmanoyhl last edited by

                    Καταρχήν η εξαέρωση γίνεται χιαστή γιατί το αμάξι σου έχει δυο ανεξάρτητα κυκλώματα που πιάνουν χιαστή για να μην μείνεις λόγω βλάβης με φρένα ή μόνο εμπρός ή μόνο πίσω ή καθόλου, για μεγαλύτερη ασφάλεια
                    Ζημιά δεν πρόκειται να κάνεις εκτός αν είσαι πολύ χειροδύναμος και κόψεις κανένα εξαερωτή από το πολύ σφίξιμο!!!!!!
                    Για τους αρχάριους ο καλύτερος τρόπος είναι ο κλασικός που με τη βοήθεια ενός φίλου γίνεται γρήγορα και εύκολα με το πάτα πατημένος άσε!!!!!
                    Καλή επιτυχία.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      lefteris25 last edited by

                      οποτε ειναι οτι ακριβος ηξερα ευχαριστω!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Αυτο με το χιαστι κυκλωμα μην το εμπιστευεστε και πολυ.Σε Mitsubishi L300 του 1989 μου εσπασε το μπροστα αριστερο μαρκουτσι και δεν φρεναρε καθολου.Μονο με το χειροφρενο σταματησε.Ευτηχως ημουν με πολυ μικρη ταχυτητα γιατι πλησιαζα σε διασταυρωση .Αλλαξα μονος μου τα μαρκουτσια και εκανα εξαερωση με συστημα 'πατα ασε ξαναπατα'.Και επειδη κατι θα παει στραβα, το ενα μαρκουτσι δεν ξεβιδωνε απο την δαγκανα ,εβαλα γκαζοταναλια για να το βγαλω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          demetriades last edited by

                          Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                          Καταρχήν η εξαέρωση γίνεται χιαστή γιατί το αμάξι σου έχει δυο ανεξάρτητα κυκλώματα που πιάνουν χιαστή για να μην μείνεις λόγω βλάβης με φρένα ή μόνο εμπρός ή μόνο πίσω ή καθόλου, για μεγαλύτερη ασφάλεια
                          Ζημιά δεν πρόκειται να κάνεις εκτός αν είσαι πολύ χειροδύναμος και κόψεις κανένα εξαερωτή από το πολύ σφίξιμο!!!!!!
                          Για τους αρχάριους ο καλύτερος τρόπος είναι ο κλασικός που με τη βοήθεια ενός φίλου γίνεται γρήγορα και εύκολα με το πάτα πατημένος άσε!!!!!
                          Καλή επιτυχία.

                          Μέχρι τώρα νόμιζα πως τα δυο κυκλώματα είναι μπροστά πίσω και όχι χιαστή.

                          Όσω ζει κανείς μαθαίνει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • L
                            leonp last edited by

                            Εάν δεν έχεις αλλάξει για πολλά χρόνια υγρά φρένων μπορεί να κάνεις ζημιά στην αντλία των φρένων με την εξαέρωση πατώντας το πεντάλ. Επειδή το πεντάλ πηγαίνει μέχρι το πάτωμα ταξιδεύει το έμβολο σε περιοχές που για χρόνια δεν χρησιμοποιήθηκαν και με παλιά υγρά φρένων (με υγρασία) μπορεί να έχουν οξειδωθεί και να τραυματίσουν τα λαστιχάκια του εμβόλου.

                            Αν μετά την εξαέρωση η αντλία χάνει (το πεντάλ σιγά σιγά πέφτει) ξέρεις τι έχει συμβεί.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • D
                              demetriades last edited by

                              Ο χρήστης leonp έγραψε:
                              Εάν δεν έχεις αλλάξει για πολλά χρόνια υγρά φρένων μπορεί να κάνεις ζημιά στην αντλία των φρένων με την εξαέρωση πατώντας το πεντάλ. Επειδή το πεντάλ πηγαίνει μέχρι το πάτωμα ταξιδεύει το έμβολο σε περιοχές που για χρόνια δεν χρησιμοποιήθηκαν και με παλιά υγρά φρένων (με υγρασία) μπορεί να έχουν οξειδωθεί και να τραυματίσουν τα λαστιχάκια του εμβόλου.

                              Αν μετά την εξαέρωση η αντλία χάνει (το πεντάλ σιγά σιγά πέφτει) ξέρεις τι έχει συμβεί.

                              Τρόπος για να το αποφύγουμε αυτό υπάρχει???

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • L
                                leonp last edited by

                                Υπάρχουν 2 τρόποι να αλλάξεις τα υγρά φρένων, ο 1ος είναι πατώντας τέρμα το πεντάλ του φρένου και μαζεύοντας τα υγρά από τις δαγκάνες (μη το κάνεις εάν δεν άλλαζες τα υγρά κάθε 2 χρόνια) και ο 2ος με κάποιο κιτ που ρουφάει τα υγρά από τις δαγκάνες (πολλά συνεργεία έχουν).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lefteris25 last edited by

                                  Εγω δυστιχος για χρονια ειχα να αλλαξω υγρα... το ειχα υποψην αλλα παντα εμπενε σε δευτερη μοιρα...ο λογος που αλλαξα τωρα ειναι διοτι το πενταλ μου φενεται εδω και αρκετους μηνες πεσμενο λιγακι! ομως τα φρενα πιανουν! εχει να πει καποιος κατι πανω σε αυτο? αληθεια ποσο ευκολα αλλαζονται λαστιχακια στο σεβρο? εχω Peugeot 106 και κατι μου λεει οτι τα φρενα δεν ειναι στην φορμα που ηταν οταν το αγορασα!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • S
                                    staz last edited by

                                    http://www.drivewerks.com/catalog/shopc ... 7_pg40.htm

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr