-
Ο χρήστης farting_cow έγραψε:
Λίγο άσχετο με το θέμα, αλλά ποιά η γνώμη σας για το Forester? Ξέρετε αν θα υπάρξει facelift το 2003 και γι αυτό, όπως και για το Impreza? Δώστε τα φώτα σας!Νομιζω οτι μολις το εκαναν face lift. Φαινεται πολυ ωραιο αλλα η μονη μηχανη στις ΗΠΑ ειναι 2,5 λιτρα με 165 αλογα. Αν φερνανε το τουρμπο θα επιανε καλυτερα.
Ετσι μοιαζει τωρα:
Νικος
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Σε αυτη την φωτο φενεται το πανω μερος του μοχλου απο πισω. Δεν ειναι αυτο το snowblower μου αλλα ειναι παρομοιο. Δεν μπορω να βρω φωτο απο πισω.
Εκεί που είναι το κόκκινο φως είναι;
-
Οχι. Το Λεξους ειναι μονιμη τετρακινηση. Παρομοια με αυτη του WRX μαλιστα. Με Viscous Coupling. Αλλα απο το 2001 και μετα κατεργησαν το πισω διαφορικο (LSD) λογο τοποθετησης VSC (Vehicle Stability Control).
Το MDX ειναι μπροσθιοκινητο μεχρι να υπαρξη αναγκη ροπης λογο γλιστριματος, κτλ. ΤΟ συστημα λεγετε VTM4. Υπαρχουν περιπτωσεις οπου και οι 4 τρχοι θα μπουν σε κινηση πριν γλιστρισει καποιος τροχος. Οπως πχ. ενα το σανιδωσεις απο σταση, το VTM4 ξερει οτι χρειαζεται τριβη απο ολους τους τροχους και ετσι δεν περιμενει να αισθανθει σπιναρισμα, κτλ. Αυτο ειναι που λεει η Ακιουρα 'VTM4 anticipates torque demand...'
Η κατάργηση του πίσω διαφορικού έκανε το αυτοκίνητο λιγότερο καλό;Ειναι 50-50 η κατανομή της ροής μπροστά/πίσω, μπορεί να αλλάξει το ποσοστό;
Διάβασα ενα τεστ τετρακινητων και ανέφερε ότι το MDX περνάει ευκολα το χιονι παρότι την part-time τετρακίνηση.
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Ποσο μακρια ειμαι απο τη δουλεια. Ασε μην τα συζητας 38 μιλλια. Οι δρομοι πηζουν απο μετα τις 7.30 8.00 το πρωϊ. Εγω συνηθως ειμαι στη δουλεια πριν τις 7 καμμια φορα και στις 6 το πρωϊ. Αυτη την ωρα δεν υπαρχει πολυ κινηση και συνηθως κινουμε με το οριο ταχυτητας η πιο γρηγορα. (65-75 μιλλια). Περιτο να σου πω οτι δεν αξιζει τον κοπο οσα λεφτα και να παιρνεις Γιαυτο ηδη σκεφτομαστε για μετακομιση. Οχι συντομα ομως. ενα πραγμα παντα λεω στον ευατο μου 'the employment future belongs to the people that are flexible and willing to move where the opportunities arise'.
Nikos
Aυτό φαντάζομαι ότι είναι common στην Καλιφόρνια (αν και το είπα σε μια κοπέλα που μένει στο Λος Αντζελες και μου είπε ότι μένει 1-2 μίλια από την δουλειά της).
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Μαλιστα χτες του εκανα το ετησιο σερβις του. Αλαγη μπουζι, φιλτρο αερα, γρασαρισμα, ελενγχος μπουλωνιων, αλλαγη λαδια (θα με δει κανεις να βαζω συνθετικο Μομπιλ 1 στο χιονοκαθαριστηρα μου και θα περασει για τρελο... ), πιεση ελαστικων (στα 3 psi ηταν μετα απο ενα χρονο αποθηκευσης - το κανονικο ειναι 20-24). Fun in the garage που λενε.
Μπα δεν ειναι τιποτα κακο. Οταν ειχα lawn mower εβαζα παντοτε συνθετικα. Τωρα ειμαι τελειως καλομαθημενος και δεν ασχολουμε καθολου με τον κηπο. Πληρωνω κηπουρο
Νικος
Πληρωνεις κηπουρο? Βρε κακομαθημενε
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Πως βάζεις τις ταχύτητες;
Απο πισω εχει ενα μοχλο που παει αριστερα-δεξια.
Btw, στο Lexus είναι part-time η τετρακίνηση, right? Στις χαμηλές ταχύτητες μπορείς να το γυρίσεις σε full-time τετρακίνηση; Νομιζς καπως ετσι είναι στο MDX.
Οχι. Το Λεξους ειναι μονιμη τετρακινηση. Παρομοια με αυτη του WRX μαλιστα. Με Viscous Coupling. Αλλα απο το 2001 και μετα κατεργησαν το πισω διαφορικο (LSD) λογο τοποθετησης VSC (Vehicle Stability Control).
Το MDX ειναι μπροσθιοκινητο μεχρι να υπαρξη αναγκη ροπης λογο γλιστριματος, κτλ. ΤΟ συστημα λεγετε VTM4. Υπαρχουν περιπτωσεις οπου και οι 4 τρχοι θα μπουν σε κινηση πριν γλιστρισει καποιος τροχος. Οπως πχ. ενα το σανιδωσεις απο σταση, το VTM4 ξερει οτι χρειαζεται τριβη απο ολους τους τροχους και ετσι δεν περιμενει να αισθανθει σπιναρισμα, κτλ. Αυτο ειναι που λεει η Ακιουρα 'VTM4 anticipates torque demand...'.
Υποθέτω, ότι αν δεν εχεις χρονο να καθαρίσεις το χιόνι το Λεχους μπορεί να βγεί ανετα από το drive way.
Το Λεξους δεν εχει δει πολυ χιονι ακομη. Η γυναικα μου δουλευε απο το σπιτι μεχρι πριν 2 μηνες και ετσι δεν εβγενε εξω πολυ. Ειναι 1.5 ετων και εχει μονο 9 χιλ. μιλια. Τωρα ομως κανει 80 μιλια την ημερα απο Δευ. μεχρι Παρασκ. Και μερικα τα Σαββατοκυριακα αναλογα με πιο βγαινουμε.
Δεν μπορω να το καταλαβω πως οι γυναικες εχουν αυτες τις ωραιες δουλειες απο το σπιτι. Και η δικια μου μονο μια η δυο φορες την βδομαδα παει στο γραφειο στο San Francisco. τις αλλες δουλευει απο το σπιτι. Μακαρι να μπορουσα και εγω. Ο μονος τροπος ειναι να το ριξω στο Java consulting και να γραφω προγραματα απο το σπιτι. Αλλα ειμαι πολυ σκουριασμενος μια και δεν το εχω κανει για σχεδον 2 χρονια.
Καλα δεν ντρεπεσαι την εστρωσες στη δουλεια την κοπελα; slave master (just kidding)
Nikos
Η γυναικα μου τα τελευταια 3 χρονια δουλευε, το πολυ....part time. Γυρω στις 2 μερες την εβδομαδα μαξ. Και αυτο απο το σπιτι. Εγω οταν αρχισα με την Ορακλ πριν 2 χρονια δουλευα επισης απο το σπιτι μεχρι πριν 3 μηνες. Τοτε εκανα το transfer στο support απο το lisence sales και ειμαι υπευθηνος για την UL. Επηδει εχουν αγορασει τις υπηρεσιες μου για 100 μερες τον χρονο (μη ρωτας ποσα πληρωσαν - κοιταω το συμβολαιο και μ'ουρχετε να στραγκαλισω τον Larry ), πρεπει να ειμαι εκει 2.5 μερες την εβδομαδα. Ετσι εκλεγω να ειμαι εκει απο 3 εως 4 'κοντες' μερες την εβδομαδα διοτι ειναι αποσταση 50 μιλια one way και με την κινηση θα μου βγει 1.5 ωρες one way (εαν βρεχει ειναι 2.3 ωρες). Χωρις κινηση ειναι 55 λεπτα. Αυτα για τωρα διοτι μολις παρει η οικονομια τα πανω της, πισω στο sales...full force μαλιστα.
Ετσι εκει που ειμασταν και οι 2 απο το σπιτι (διαφορετικα γραφεια), τωρα δεν ειναι κανεις, εκτος τις Παρασκευες που παντα ειμαι στο γραφειο του σπιτιου. Εχω και γραφει στο Sears Tower στον 45ο, αλλα παω εκει πολυ σπανια.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Πως βάζεις τις ταχύτητες;
Απο πισω εχει ενα μοχλο που παει αριστερα-δεξια.
Btw, στο Lexus είναι part-time η τετρακίνηση, right? Στις χαμηλές ταχύτητες μπορείς να το γυρίσεις σε full-time τετρακίνηση; Νομιζς καπως ετσι είναι στο MDX.
Οχι. Το Λεξους ειναι μονιμη τετρακινηση. Παρομοια με αυτη του WRX μαλιστα. Με Viscous Coupling. Αλλα απο το 2001 και μετα κατεργησαν το πισω διαφορικο (LSD) λογο τοποθετησης VSC (Vehicle Stability Control).
Το MDX ειναι μπροσθιοκινητο μεχρι να υπαρξη αναγκη ροπης λογο γλιστριματος, κτλ. ΤΟ συστημα λεγετε VTM4. Υπαρχουν περιπτωσεις οπου και οι 4 τρχοι θα μπουν σε κινηση πριν γλιστρισει καποιος τροχος. Οπως πχ. ενα το σανιδωσεις απο σταση, το VTM4 ξερει οτι χρειαζεται τριβη απο ολους τους τροχους και ετσι δεν περιμενει να αισθανθει σπιναρισμα, κτλ. Αυτο ειναι που λεει η Ακιουρα 'VTM4 anticipates torque demand...'.
Υποθέτω, ότι αν δεν εχεις χρονο να καθαρίσεις το χιόνι το Λεχους μπορεί να βγεί ανετα από το drive way.
Το Λεξους δεν εχει δει πολυ χιονι ακομη. Η γυναικα μου δουλευε απο το σπιτι μεχρι πριν 2 μηνες και ετσι δεν εβγενε εξω πολυ. Ειναι 1.5 ετων και εχει μονο 9 χιλ. μιλια. Τωρα ομως κανει 80 μιλια την ημερα απο Δευ. μεχρι Παρασκ. Και μερικα τα Σαββατοκυριακα αναλογα με πιο βγαινουμε.
Δεν μπορω να το καταλαβω πως οι γυναικες εχουν αυτες τις ωραιες δουλειες απο το σπιτι. Και η δικια μου μονο μια η δυο φορες την βδομαδα παει στο γραφειο στο San Francisco. τις αλλες δουλευει απο το σπιτι. Μακαρι να μπορουσα και εγω. Ο μονος τροπος ειναι να το ριξω στο Java consulting και να γραφω προγραματα απο το σπιτι. Αλλα ειμαι πολυ σκουριασμενος μια και δεν το εχω κανει για σχεδον 2 χρονια.
Καλα δεν ντρεπεσαι την εστρωσες στη δουλεια την κοπελα; slave master (just kidding)
Nikos
Η γυναικα μου τα τελευταια 3 χρονια δουλευε, το πολυ....part time. Γυρω στις 2 μερες την εβδομαδα μαξ. Και αυτο απο το σπιτι. Εγω οταν αρχισα με την Ορακλ πριν 2 χρονια δουλευα επισης απο το σπιτι μεχρι πριν 3 μηνες. Τοτε εκανα το transfer στο support απο το lisence sales και ειμαι υπευθηνος για την UL. Επηδει εχουν αγορασει τις υπηρεσιες μου για 100 μερες τον χρονο (μη ρωτας ποσα πληρωσαν - κοιταω το συμβολαιο και μ'ουρχετε να στραγκαλισω τον Larry ), πρεπει να ειμαι εκει 2.5 μερες την εβδομαδα. Ετσι εκλεγω να ειμαι εκει απο 3 εως 4 'κοντες' μερες την εβδομαδα διοτι ειναι αποσταση 50 μιλια one way και με την κινηση θα μου βγει 1.5 ωρες one way (εαν βρεχει ειναι 2.3 ωρες). Χωρις κινηση ειναι 55 λεπτα. Αυτα για τωρα διοτι μολις παρει η οικονομια τα πανω της, πισω στο sales...full force μαλιστα.
Ετσι εκει που ειμασταν και οι 2 απο το σπιτι (διαφορετικα γραφεια), τωρα δεν ειναι κανεις, εκτος τις Παρασκευες που παντα ειμαι στο γραφειο του σπιτιου. Εχω και γραφει στο Sears Tower στον 45ο, αλλα παω εκει πολυ σπανια.
UL, what?
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Λίγο άσχετο με το θέμα, αλλά ποιά η γνώμη σας για το Forester? Ξέρετε αν θα υπάρξει facelift το 2003 και γι αυτό, όπως και για το Impreza? Δώστε τα φώτα σας!
Νομιζω οτι μολις το εκαναν face lift. Φαινεται πολυ ωραιο αλλα η μονη μηχανη στις ΗΠΑ ειναι 2,5 λιτρα με 165 αλογα. Αν φερνανε το τουρμπο θα επιανε καλυτερα.
Νικος
Ερχεται το Τουρμπο Φορεστερ. Δεν ακουσες? Με τον ιδιο κινητηρα με το δικο σου αυτοκινητο. Βεβαιως κυριε...
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Σε αυτη την φωτο φενεται το πανω μερος του μοχλου απο πισω. Δεν ειναι αυτο το snowblower μου αλλα ειναι παρομοιο. Δεν μπορω να βρω φωτο απο πισω.
Εκεί που είναι το κόκκινο φως είναι;
Ναι μονο που δεν ειναι φως Ειναι η ταπα της βενζινης
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Η κατάργηση του πίσω διαφορικού έκανε το αυτοκίνητο λιγότερο καλό;
Οχι. Μαλιστα τωρα ειναι πιο ασφαλη θεωριτικα και κατα την γνωμη μου. Αντι να μεταφερεις ροπη απο τον/τους τροχο/υς που σπιναρει/ουν σε αυτον/ους που δεν σπιναρει/ουν μηχανικως, τωρα την κοβεις την ροπη με τα φρενα και την πεταλουδα. Πιο απλο, πιο φθηνο συστημα, με λιγοτερα κινουμενα μερη και ετσι πιο αξιοπιστο. Επισης ακομη πιο πολυ ιπποδυναμη πηγενει στον δρομο διοτι ξεπεραστηκε η τριβη των γραναζιων του LSD.
Ειναι 50-50 η κατανομή της ροής μπροστά/πίσω, μπορεί να αλλάξει το ποσοστό;
Το ποσοστο ειναι 25% σε καθε τροχο και αλλαζει μεχρι και 75% στον εμπρος ή πισω αξονα, αναλογα με την ζητηση.
Διάβασα ενα τεστ τετρακινητων και ανέφερε ότι το MDX περνάει ευκολα το χιονι παρότι την part-time τετρακίνηση.
Το MDX ειναι καλυτερο στο χιονι απο τα περισσοτερα SUV και σιγουρα ολα στην κατηγορια του. Μολις διαβαζα σχετικο αρθρο με μετρησεις στο Road and Track. Ξεπερασε το Χ5 και το ML κατα πολυ. Οπως επισης και το προαναφερθης Φορεστερ.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
UL, what?Underwriters Laboratories Inc.
Δες σε οτι ηλεκτρικη συσκευη εχεις, βαζω στοιχιμα οτι το 90% αυτων εχουν το trademark της UL απο πισω.
-
Και αφου το εχουμε κανει εντελως ασχετο με το θεμα αυτο το θρεντ, check this out.
http://www.flwse.com/images/steve/Video ... peR087.mpg
Ποιος ειπε οτι you cant smoke the tires με μπροσθιοκινητο?
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Μαλιστα χτες του εκανα το ετησιο σερβις του. Αλαγη μπουζι, φιλτρο αερα, γρασαρισμα, ελενγχος μπουλωνιων, αλλαγη λαδια (θα με δει κανεις να βαζω συνθετικο Μομπιλ 1 στο χιονοκαθαριστηρα μου και θα περασει για τρελο... ), πιεση ελαστικων (στα 3 psi ηταν μετα απο ενα χρονο αποθηκευσης - το κανονικο ειναι 20-24). Fun in the garage που λενε.
Μπα δεν ειναι τιποτα κακο. Οταν ειχα lawn mower εβαζα παντοτε συνθετικα. Τωρα ειμαι τελειως καλομαθημενος και δεν ασχολουμε καθολου με τον κηπο. Πληρωνω κηπουρο
Νικος
Πληρωνεις κηπουρο? Βρε κακομαθημενε
Σκεψου. Για 3 χρονια τα εκανα ολα εγω, και τα αντιπαθουσα. Καθε σαββατο αντε παλι το χορταρι, Αντε παλι να κουρεψω τα δεντρα, αντε να καθαρισω τα χορταρια απο παντου. Και εγω και η γυναικα μου δεν ειμαστε into gardening. οποτε οταν μας δοθηκε η ευκαιρια το αφησαμε στους επαγγελματιες. Οποτε καθε Παρασκευη γυρναω στο σπιτι και ολα ειναι τελεια.
Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Μαλιστα χτες του εκανα το ετησιο σερβις του. Αλαγη μπουζι, φιλτρο αερα, γρασαρισμα, ελενγχος μπουλωνιων, αλλαγη λαδια (θα με δει κανεις να βαζω συνθετικο Μομπιλ 1 στο χιονοκαθαριστηρα μου και θα περασει για τρελο... ), πιεση ελαστικων (στα 3 psi ηταν μετα απο ενα χρονο αποθηκευσης - το κανονικο ειναι 20-24). Fun in the garage που λενε.
Μπα δεν ειναι τιποτα κακο. Οταν ειχα lawn mower εβαζα παντοτε συνθετικα. Τωρα ειμαι τελειως καλομαθημενος και δεν ασχολουμε καθολου με τον κηπο. Πληρωνω κηπουρο
Νικος
Πληρωνεις κηπουρο? Βρε κακομαθημενε
Σκεψου. Για 3 χρονια τα εκανα ολα εγω, και τα αντιπαθουσα. Καθε σαββατο αντε παλι το χορταρι, Αντε παλι να κουρεψω τα δεντρα, αντε να καθαρισω τα χορταρια απο παντου. Και εγω και η γυναικα μου δεν ειμαστε into gardening. οποτε οταν μας δοθηκε η ευκαιρια το αφησαμε στους επαγγελματιες. Οποτε καθε Παρασκευη γυρναω στο σπιτι και ολα ειναι τελεια.
Νικος
I hear ya.
Ενω δεν εχω κηπουρο (ακομη), σιγουρα κανω λιγοτερες δουλειες γυρω απο το σπιτι σημερα απο οτι 5 χρονια πριν που το αγορασαμε. Ετσι οπως παει, σε 3-4 χρονια θα σκευθω για την λυση που αποφασισες και εσυ. Αλλα για μενα το βρισκω ως αιτια εξασκησης. Δεν ειναι ασχημα.
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Λίγο άσχετο με το θέμα, αλλά ποιά η γνώμη σας για το Forester? Ξέρετε αν θα υπάρξει facelift το 2003 και γι αυτό, όπως και για το Impreza? Δώστε τα φώτα σας!
Νομιζω οτι μολις το εκαναν face lift. Φαινεται πολυ ωραιο αλλα η μονη μηχανη στις ΗΠΑ ειναι 2,5 λιτρα με 165 αλογα. Αν φερνανε το τουρμπο θα επιανε καλυτερα.
Ευχαριστώ Νίκο. Νομίζω πως η προηγούμενη έκδοσή του ήταν πιο όμορφη απο πλευράς σχεδίασης, ίσως πιο επιθετική. Ίσως άλλαξε και το target group...
Γιώργος
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Ξερω ακριβως τι εννοεις. Ετσι ακριβως ειναι. Γιαυτο και πριν φυγεις 'βαζεις μπρος' τον ιδιωτικο χιονοκαθαριστηρα και καθαριζεις το πεζοδρομιο. Αλλα πρεπει να εχει καλο snowblower. Στην φωτο βλεπεις τον δικο μου. Κανει 9 αλογα απο 305 κ.εκ. και εχει 5 σχεσεις για εμπρος και 2 για οπισθεν Οταν χιονιζει χαιρομε
Γαβριήλ, αυτά πάνω στα χερούλια είναι τα φρένα;
Τι άλλο πρέπει να ξέρεις για αυτό το μηχάνημα;
Βάζεις μπρος, βαζεις ταχύτητα (πιέζοντας τα φρένα φαντάζομαι) και μετά παέι μόνο του;Πως σβύνει;
-
Τι εγινε Αγη αρχισανε τα χιονια στο Τοροντο και αποφασισες για snow blower;
Ψαχε το web site του κατασκευαστη και μαλλον θα εχουν τα owner's manual on line.
Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Τι εγινε Αγη αρχισανε τα χιονια στο Τοροντο και αποφασισες για snow blower;Ψαχε το web site του κατασκευαστη και μαλλον θα εχουν τα owner's manual on line.
Νικος
Δύο-τρεις γραμμές οδηγίες χρήσης φτάνουν.
Είχαμε πολύ χιόνι την περασμένη βδομάδα για 1-2 μέρε, τώρα καθάρισε και έχει μόνο φλούρις. Αλλά πρέπει να είμαστε έτοιμοι για όλα.
-
Το εχει στρωσει 5 φορες τις τελευταιες 15 μερες εδω. Μια ηταν αρκετα, γυρω στα 15 εκκατοστα. Και ειμουν στους δρομους την ημερα εκεινη. Κανενα προβλημα ομως.
Μολις εκανα free rotation και στα 2. Επισης υπηρξε ενα TSB για το CL για warped rotors και pulsuation on highway speeds when on the brakes. Το πηγα στον αντιπροσωπο και μου εφτιαξε του δισκους (turned them - πως ειναι στα Ελληνικα?) και μου εβαλε ενα καινουργιο ειδος τακακια που ειναι πιο μαλακα και δεν καταστρεφουν τους δισκους. Με αλλα λογια, καινουργια φρενα δωρεαν. Εχω 22Κ μιλια και 2.4 χρονια. Οχι και ασχημα.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Το εχει στρωσει 5 φορες τις τελευταιες 15 μερες εδω. Μια ηταν αρκετα, γυρω στα 15 εκκατοστα. Και ειμουν στους δρομους την ημερα εκεινη. Κανενα προβλημα ομως.Μολις εκανα free rotation και στα 2. Επισης υπηρξε ενα TSB για το CL για warped rotors και pulsuation on highway speeds when on the brakes. Το πηγα στον αντιπροσωπο και μου εφτιαξε του δισκους (turned them - πως ειναι στα Ελληνικα?) και μου εβαλε ενα καινουργιο ειδος τακακια που ειναι πιο μαλακα και δεν καταστρεφουν τους δισκους. Με αλλα λογια, καινουργια φρενα δωρεαν. Εχω 22Κ μιλια και 2.4 χρονια. Οχι και ασχημα.
Χμμ... παντως ειναι παραξενο ποσα αυτκινητα και διαφορετικες μαρκες εχουν αυτα το προβληματα. Τα ειχε το Volvo(αλλαξα τα φρενα και δισκους 3-4 φορες σε 130 χιλ μιλια). Εχω δει αυτο το προβλημα στα Jeep boards (αλλα λενε οτι τα 2002 εχουν αλλο design calipers οποτε ελπιζω ακομα ). Τα εχουν τα Subaru( το δικο μου ειναι ακομα οκ αλλα ποιος ξερει). Με κανει να σκεφτομαι οτι οι δισκοι και τα τακακια ειναι υλικο καταναλωσης.
Νικος
ΥΓ: εβλεπα οτι στο Σικαγο εχει 19 βαθμους; Πω πω... κρυο...
Ο "Γεροντας" στο τιμονι της Φιατ?