Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΡΑΝΤΑΡ ΚΑΙ ΚΑΜΕΡΕΣ!!!!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΡΑΝΤΑΡ ΚΑΙ ΚΑΜΕΡΕΣ!!!!
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    12
    26
    772
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      blue-2fast4u last edited by

      ΕΧΕΙ ΘΑΥΜΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤ/ΤΟΥ ΤΟΥ, ΣΕ ΦΟΤΟ ΑΠΟ ΚΑΜΕΡΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ?
      ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΚΕΡΑΥΝΟΒΟΛΕΙΣΑΙ!!!
      ΣΥΝΑΙΒΕΙ ΣΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ.ΜΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΡΩΙ (ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ) ΣΤΟ ΑΡΤΕΜΙΣΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΤΟΥΝΕΛ, ΜΕ ΟΡΙΟ ΞΑΦΝΙΚΟ 60ΑΡΙ ΑΠΟ 120 Σ' ΟΛΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ, ΚΑΜΕΡΑ ΦΟΒΕΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΑΣΗΜΙ ΙMPREZA 2000 GT, ΝΑ ΤΟ ΘΑΥΜΑΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΛΙΓΓΙΩΔΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΩΝ 118ΧΑΩ.ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΙΛΑΜΕ!!!!
      ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟς, ΝΑ ΦΡΕΝΑΡΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΜΕΣΩΣ ΣΤΗΝ ΠΙΝΑΚΙΔΑ , ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΡΑΜΠΟΛΕΣ?
      ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΤΑ ΣΤΑΘΜΙΣΑΝ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ, Ή ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ!(ΣΙΓΟΥΡΗ Η ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΟΥ 60 ΕΚΕΙ!!!)
      ΕΓΩ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΡΟΣ ΠΙΝΑΚΙΔΑ, ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, ΓΙΑΤΙ ΚΙ ΕΓΩ ΣΒΕΛΤΟ ΑΥΤ/ΤΟ ΕΧΩ( ASTRA G 1.8 130PS), ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΠΑΩ ΜΕ 120.....
      ΑΝΑΜΕΝΩ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΛΛΩΝ ΦΙΛΩΝ, ΠΡΟΣ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ....
      ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗ ΤΑΞΙΔΙΑ!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • B
        blue-2fast4u last edited by

        ΕΧΕΙ ΘΑΥΜΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤ/ΤΟΥ ΤΟΥ, ΣΕ ΦΟΤΟ ΑΠΟ ΚΑΜΕΡΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ?
        ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΚΕΡΑΥΝΟΒΟΛΕΙΣΑΙ!!!
        ΣΥΝΑΙΒΕΙ ΣΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ.ΜΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΡΩΙ (ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ) ΣΤΟ ΑΡΤΕΜΙΣΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΤΟΥΝΕΛ, ΜΕ ΟΡΙΟ ΞΑΦΝΙΚΟ 60ΑΡΙ ΑΠΟ 120 Σ' ΟΛΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ, ΚΑΜΕΡΑ ΦΟΒΕΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΑΣΗΜΙ ΙMPREZA 2000 GT, ΝΑ ΤΟ ΘΑΥΜΑΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΛΙΓΓΙΩΔΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΩΝ 118ΧΑΩ.ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΙΛΑΜΕ!!!!
        ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟς, ΝΑ ΦΡΕΝΑΡΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΜΕΣΩΣ ΣΤΗΝ ΠΙΝΑΚΙΔΑ , ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΡΑΜΠΟΛΕΣ?
        ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΤΑ ΣΤΑΘΜΙΣΑΝ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ, Ή ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ!(ΣΙΓΟΥΡΗ Η ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΟΥ 60 ΕΚΕΙ!!!)
        ΕΓΩ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΡΟΣ ΠΙΝΑΚΙΔΑ, ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, ΓΙΑΤΙ ΚΙ ΕΓΩ ΣΒΕΛΤΟ ΑΥΤ/ΤΟ ΕΧΩ( ASTRA G 1.8 130PS), ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΠΑΩ ΜΕ 120.....
        ΑΝΑΜΕΝΩ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΛΛΩΝ ΦΙΛΩΝ, ΠΡΟΣ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ....
        ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗ ΤΑΞΙΔΙΑ!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          blue-2fast4u last edited by

          ΕΧΕΙ ΘΑΥΜΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤ/ΤΟΥ ΤΟΥ, ΣΕ ΦΟΤΟ ΑΠΟ ΚΑΜΕΡΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ?
          ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΚΕΡΑΥΝΟΒΟΛΕΙΣΑΙ!!!
          ΣΥΝΑΙΒΕΙ ΣΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ.ΜΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΡΩΙ (ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ) ΣΤΟ ΑΡΤΕΜΙΣΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΤΟΥΝΕΛ, ΜΕ ΟΡΙΟ ΞΑΦΝΙΚΟ 60ΑΡΙ ΑΠΟ 120 Σ' ΟΛΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ, ΚΑΜΕΡΑ ΦΟΒΕΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΑΣΗΜΙ ΙMPREZA 2000 GT, ΝΑ ΤΟ ΘΑΥΜΑΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΛΙΓΓΙΩΔΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΩΝ 118ΧΑΩ.ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΙΛΑΜΕ!!!!
          ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟς, ΝΑ ΦΡΕΝΑΡΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΜΕΣΩΣ ΣΤΗΝ ΠΙΝΑΚΙΔΑ , ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΡΑΜΠΟΛΕΣ?
          ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΤΑ ΣΤΑΘΜΙΣΑΝ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ, Ή ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ!(ΣΙΓΟΥΡΗ Η ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΟΥ 60 ΕΚΕΙ!!!)
          ΕΓΩ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΡΟΣ ΠΙΝΑΚΙΔΑ, ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, ΓΙΑΤΙ ΚΙ ΕΓΩ ΣΒΕΛΤΟ ΑΥΤ/ΤΟ ΕΧΩ( ASTRA G 1.8 130PS), ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΠΑΩ ΜΕ 120.....
          ΑΝΑΜΕΝΩ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΛΛΩΝ ΦΙΛΩΝ, ΠΡΟΣ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ....
          ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗ ΤΑΞΙΔΙΑ!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • O
            odiki_asfaleia last edited by

            Ο χρήστης blue-2fast4U έγραψε:
            ΕΧΕΙ ΘΑΥΜΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤ/ΤΟΥ ΤΟΥ, ΣΕ ΦΟΤΟ ΑΠΟ ΚΑΜΕΡΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ?
            ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΚΕΡΑΥΝΟΒΟΛΕΙΣΑΙ!!!
            ΣΥΝΑΙΒΕΙ ΣΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ.ΜΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΡΩΙ (ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ) ΣΤΟ ΑΡΤΕΜΙΣΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΤΟΥΝΕΛ, ΜΕ ΟΡΙΟ ΞΑΦΝΙΚΟ 60ΑΡΙ ΑΠΟ 120 Σ' ΟΛΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ, ΚΑΜΕΡΑ ΦΟΒΕΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΑΣΗΜΙ ΙMPREZA 2000 GT, ΝΑ ΤΟ ΘΑΥΜΑΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΛΙΓΓΙΩΔΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΩΝ 118ΧΑΩ.ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΙΛΑΜΕ!!!!
            ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟς, ΝΑ ΦΡΕΝΑΡΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΜΕΣΩΣ ΣΤΗΝ ΠΙΝΑΚΙΔΑ , ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΡΑΜΠΟΛΕΣ?
            ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΤΑ ΣΤΑΘΜΙΣΑΝ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ, Ή ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ!(ΣΙΓΟΥΡΗ Η ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΟΥ 60 ΕΚΕΙ!!!)
            ΕΓΩ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΡΟΣ ΠΙΝΑΚΙΔΑ, ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, ΓΙΑΤΙ ΚΙ ΕΓΩ ΣΒΕΛΤΟ ΑΥΤ/ΤΟ ΕΧΩ( ASTRA G 1.8 130PS), ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΠΑΩ ΜΕ 120.....
            ΑΝΑΜΕΝΩ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΛΛΩΝ ΦΙΛΩΝ, ΠΡΟΣ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ....
            ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗ ΤΑΞΙΔΙΑ!!!

            Αστα να πανε και τωρα θα εχει και δικασιμο. Παντως επειδη ειναι φωτο να παει με καλο και προπαντως εμπειρο σε αυτα τα θεματα δικηγορο στο δικαστηριο.
            Αγαπητε φιλε υπαρχει και παλαιοτερο ιδιο θεμα στο http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=909&start=0

            Εκει ειχα γραψει

            Δεν θα πω τιποτα καινουργιο παρα οτι εχει καμερες στις εισοδους της σηραγγας του Αρτεμησιου. Υπαρχουν βεβαια προεδοποιητικες πινακιδες, αλλα δεν μπορω να καταλαβω τι νοημα εχουν οι καμερες, αφου μπαινοντας στη σηραγγα εχεις ηδη κοψει απο την ανηφορα και απο το επερχομενο στενεμα των δυο σε μια λωριδα. Γιατι δεν δινουν τα λεφτα να φτιαξουν και την διπλανη σηραγγα ωστε να μην υπαρχει στενεμα και αντιθετο ρευμα που προκαλει και τρομερο μποτιλιαρισμα στις επιστροφες των εκδρομεων τις γιορτες και τριημερα?

            Επισης αντι να αφαιρεσεις την πινακιδα κοιτα και εδω:
            http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 40&start=0
            http://www.radar-laser-jammers.com/PhotoFog.htm

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • B
              bagus last edited by

              Δυστυχως εχω θαυμασει και εγω τη φωτογραφια του αυτοκινητου μου.
              Φαινοταν πολυ καθαρα ο κωλος.
              Οριο 50 και με επιασε με 127.
              Τωρα εχω δικαστηριο και περιμενω ποτε θα μου ερθει ο κλητηρας!!!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • B
                blue-2fast4u last edited by

                Ο χρήστης blue-2fast4U έγραψε:
                ΕΧΕΙ ΘΑΥΜΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤ/ΤΟΥ ΤΟΥ, ΣΕ ΦΟΤΟ ΑΠΟ ΚΑΜΕΡΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ?
                ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΚΕΡΑΥΝΟΒΟΛΕΙΣΑΙ!!!
                ΣΥΝΑΙΒΕΙ ΣΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ.ΜΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΡΩΙ (ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ) ΣΤΟ ΑΡΤΕΜΙΣΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΤΟΥΝΕΛ, ΜΕ ΟΡΙΟ ΞΑΦΝΙΚΟ 60ΑΡΙ ΑΠΟ 120 Σ' ΟΛΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ, ΚΑΜΕΡΑ ΦΟΒΕΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΑΣΗΜΙ ΙMPREZA 2000 GT, ΝΑ ΤΟ ΘΑΥΜΑΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΛΙΓΓΙΩΔΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΩΝ 118ΧΑΩ.ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΙΛΑΜΕ!!!!
                ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟς, ΝΑ ΦΡΕΝΑΡΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΜΕΣΩΣ ΣΤΗΝ ΠΙΝΑΚΙΔΑ , ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΡΑΜΠΟΛΕΣ?
                ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΤΑ ΣΤΑΘΜΙΣΑΝ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ, Ή ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ!(ΣΙΓΟΥΡΗ Η ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΟΥ 60 ΕΚΕΙ!!!)
                ΕΓΩ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΡΟΣ ΠΙΝΑΚΙΔΑ, ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, ΓΙΑΤΙ ΚΙ ΕΓΩ ΣΒΕΛΤΟ ΑΥΤ/ΤΟ ΕΧΩ( ASTRA G 1.8 130PS), ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΠΑΩ ΜΕ 120.....
                ΑΝΑΜΕΝΩ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΛΛΩΝ ΦΙΛΩΝ, ΠΡΟΣ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ....
                ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗ ΤΑΞΙΔΙΑ!!!

                ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΤ' ΑΡΧΧΗΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ....
                ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟ ΘΕΜΑ
                ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΩ ΛΙΓΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ.
                ΕΙΜΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΝΟΜΟΤΑΓΗΣ, ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΝΩ ΑΞΙΟΠΟΙΝΗ ΠΡΑΞΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ, ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΣΥΝΑΙΒΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΕ ΤΡΟΧΑΙΕΣ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ.
                ΟΜΩΣ ΕΔΩ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΚΡΑΤΙΚΗ ΑΛΗΤΕΙΑ!!!
                ΔΗΛΑΔΗ , ΕΝΑ ΑΝΕΦΑΡΜΟΣΤΟ ΟΡΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ (60 ΧΛΜ ΣΕ ΕΘΝΙΚΗ) ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΟΜΕΓΑΛΟΣ ΑΔΕΛΦΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΠΙΑΣΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ!!!!!
                Σ' ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ - ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΕΚ ΠΡΟΜΕΛΕΤΗΣ- ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΦΥΓΩ!ΝΑΙ ΘΑ ΚΡΥΦΤΩ!
                ΑΥΤΑ , ΓΙΑΤΙ ΚΟΙΤΑΖΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΕΙΔΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Η ΑΠΟΚΡΥΨΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΝΗ ΠΡΑΞΗ, ΕΙΝΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ.
                ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΟΤΑΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΚΟΝΤΡΕΣ ΣΤΑ ΛΙΜΑΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ 170 ΧΛΜ ΣΕ ΚΑΤΟΙΚΗΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ, ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΑ ΟΡΙΑ ΣΤΙΣ ΕΘΝ.ΟΔΟΥΣ ΜΕ ΝΗΣΙΔΕΣ ΚΑΙ 2 ΛΩΡΙΔΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ, ΟΠΟΥ ΑΝ ΜΕ ΠΙΑΣΟΥΝ ΜΕ 200 ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ!
                ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΜΕ ΟΡΙΟ 60 Ή ΚΑΙ 30(ΥΠΑΡΧΟΥΝ!) ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΓΙΑΤΙ ΠΑΩ ΜΕ 130!
                ΑΥΤΑ!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Συγγνώμη, σοβαρολογείτε;
                  Δεν είναι λογικό το όριο 60 μέσα στη σήραγγα; Μια σήραγγα με μέτριο φωτισμό και δύο στενές λωρίδες; Με κίνηση βαρέων οχημάτων;
                  Ξέρετε τι αποτέλεσμα μπορεί να έχει μια σύγκρουση μέσα σε σήραγγα; Θυμάστε το Mont Blanc;

                  Όσο για τη δεύτερη σήραγγα, απ' όσο ξέρω έχει προβλήματα στεγανότητας (έχω δεν να τρέχει νερό από μέσα της). Όσο βολεύεται η κίνηση από την μία δεν πρόκειται να την διορθώσουν.

                  Και η συγκεκριμένη κάμερα δεν είναι κρυμμένη. Είναι ορατή και από τα δύο ρεύματα και με προειδοποιητική πινακίδα αν δεν απατώμαι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nass last edited by

                    Ο χρήστης TGD έγραψε:
                    Συγγνώμη, σοβαρολογείτε;
                    Δεν είναι λογικό το όριο 60 μέσα στη σήραγγα; Μια σήραγγα με μέτριο φωτισμό και δύο στενές λωρίδες; Με κίνηση βαρέων οχημάτων;
                    Ξέρετε τι αποτέλεσμα μπορεί να έχει μια σύγκρουση μέσα σε σήραγγα; Θυμάστε το Mont Blanc;

                    Νομίζω πως το πρόβλημα δεν είναι το όριο 60 (αν και θα μπορούσε να ήταν 80, το 60 είναι υπερβολικά μικρό) αλλά η απότομη αλλαγή 120 --> 60 και αμέσως η κάμερα. Είναι προφανές πως εκεί θέλουν να 'τα πάρουν'.

                    Όσο για τη δεύτερη σήραγγα, απ' όσο ξέρω έχει προβλήματα στεγανότητας (έχω δεν να τρέχει νερό από μέσα της). Όσο βολεύεται η κίνηση από την μία δεν πρόκειται να την διορθώσουν.

                    ΔΕΝ υπάρχει 2η σήραγγα και ούτε θα υπάρξει ποτέ, φαντάζομαι. Μόνο τα πρώτα 50 μέτρα υπάρχουν και φαίνεται σαν να υπάρχει 2η σήραγγα. Κατέβα μια φορά να δείς από κοντά Γιατί έγινε αυτό ? Κάτι είχα ακούσει για χρήματα από την ΕΟΚ/ΕΕ για 2 σήραγγες που τελείωσαν με την μία...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης nass έγραψε:
                      Νομίζω πως το πρόβλημα δεν είναι το όριο 60 (αν και θα μπορούσε να ήταν 80, το 60 είναι υπερβολικά μικρό) αλλά η απότομη αλλαγή 120 --> 60 και αμέσως η κάμερα. Είναι προφανές πως εκεί θέλουν να 'τα πάρουν'.
                      ΔΕΝ υπάρχει 2η σήραγγα και ούτε θα υπάρξει ποτέ, φαντάζομαι. Μόνο τα πρώτα 50 μέτρα υπάρχουν και φαίνεται σαν να υπάρχει 2η σήραγγα. Κατέβα μια φορά να δείς από κοντά Γιατί έγινε αυτό ? Κάτι είχα ακούσει για χρήματα από την ΕΟΚ/ΕΕ για 2 σήραγγες που τελείωσαν με την μία...

                      1. Ο πατέρας μου πέρασε από και την άνοιξη με περίπου 80-85, και κλήση δεν ήρθε, άρα το ραντάρ γράφει κάπου ψηλότερα.

                      2. Σοβαρά; Μόνο 50 μέτρα; Τελείωσαν τα λεφτά ή τα φάγανε;

                      Πάντως θυμάστε και τη σήραγγα στην Κατάρα; Χρεωκόπησαν 2 εταιρίες για να τη φτιάξουν (είδατε τι παθαίνουν μερικοί όταν δίνουν 90% έκπτωση), την τελείωσε η τρίτη. Αλλά ακόμα δεν χρησιμοποιείται γιατί δεν έχει φτιαχτεί ο δρόμος που πηγαίνει στη σήραγγα!
                      Άκουσα κάπου ότι μπορεί να μη χρησιμοποιηθεί ποτέ γιατί λένε να περάσουν την Εγνατία από αλλού!
                      Πάντως η γέφυρα της Τατάρνας (κατασκευής 1972 και πρωτοποριακή για την εποχή της) έχει πλέον συνδεθεί στο οδικό δίκτυο. Πέρασαν σχεδόν 30 χρόνια...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nass last edited by

                        Ο χρήστης TGD έγραψε:
                        2. Σοβαρά; Μόνο 50 μέτρα; Τελείωσαν τα λεφτά ή τα φάγανε;

                        Εχω ακούσει 2 εκδοχές: μία πως τα φάγανε (κλασσικά...) και την άλλη πως αποφασίστηκε να μην φτιάξουν τη 2η σήραγγα ώστε να εξοικονομήσουν χρήματα για τον υπόλοιπο δρόμο και πως ουσιαστικά η ΕΕ πλήρωνε μόνο για τις σήραγγες αλλά με τα χρήματα από τη δεύτερη έφτιαξαν όλο το δρόμο!

                        Επίσης ξέρω (από κάποια φίλη που δούλευε στην τεχνική εταιρία που έφτιαξε το δρόμο) πως στο σχεδιασμό του δρόμου προβλέποταν τουλάχιστον 1 ακόμα σήραγγα, στη δυσκολότερη στροφή (εκεί όπου είναι οι κεραίες της κινητής), αλλά επίσης δεν έγινε για τους ίδιους λόγους.

                        Τώρα γιατί έγιναν τα 50 μέτρα από κάθε πλευρά στο Αρτεμίσιο ? Διότι κάτι έπρεπε να δουν οι επιθεωρητές της ΕΕ (τυπικά Ελληνικό...)

                        Πάντως η γέφυρα της Τατάρνας (κατασκευής 1972 και πρωτοποριακή για την εποχή της) έχει πλέον συνδεθεί στο οδικό δίκτυο. Πέρασαν σχεδόν 30 χρόνια...

                        Καταπληκτική γέφυρα! (Υπήρχε και πριν δρόμος αλλά ήταν χωματόδρομος. Τον έστρωσαν επιτέλους ?)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • G
                          georgetabs last edited by

                          Ο χρήστης TGD έγραψε:
                          Συγγνώμη, σοβαρολογείτε;
                          Δεν είναι λογικό το όριο 60 μέσα στη σήραγγα; Μια σήραγγα με μέτριο φωτισμό και δύο στενές λωρίδες; Με κίνηση βαρέων οχημάτων;
                          Ξέρετε τι αποτέλεσμα μπορεί να έχει μια σύγκρουση μέσα σε σήραγγα; Θυμάστε το Mont Blanc;

                          Όσο για τη δεύτερη σήραγγα, απ' όσο ξέρω έχει προβλήματα στεγανότητας (έχω δεν να τρέχει νερό από μέσα της). Όσο βολεύεται η κίνηση από την μία δεν πρόκειται να την διορθώσουν.

                          Και η συγκεκριμένη κάμερα δεν είναι κρυμμένη. Είναι ορατή και από τα δύο ρεύματα και με προειδοποιητική πινακίδα αν δεν απατώμαι.

                          Στην Ελβετία που είναι τίγκα στα τούνελ, αν υπήρχε αυτ΄το τούνελ θα είχε όριο 120 πριν και μετά. Όμως θα είχε όριο 100 στα 200 μέτρα πριν το τούνελ, όριο 80 στα 100 μέτρα πριν και 60 μπαίνοντας. Όπως κι εδώ... Αν τώρα το τούνελ ήταν τεράστιο (σαν το Sankt Gothard, 17.2km) θα έβαζαν 80 γιατί έχουν υπολογίσει πως με 80 (που και 100- να πας δεν λέει κανείς τίποτα) το τούνελ τελειώνει σε λιγότερο από 13 λεπτά, αντί για περισσότερο από 17 που θα έκανες με 60, οπότε δεν σε πιάνει υπνηλία και κατάθλιψη (ναι, τους πιάνει και τέτοιο στα τούνελ...) με αποτέλεσμα με τα 80 να υπάρχει μεγαλύτερη ασφάλεια για μεγάλα τούνελ.

                          Όμως έγινε πέρσι το ατύχημα (του Σαν Γκοτάρντο, όχι του Μοντ Μπλάνκ) και πλέον περνούν τα βαριά οχήματα εναλλάξ από κάθε πλευρά.

                          Για να χαρείτε πως δεν είμαστε οι μοναδικοί ηλίθιοι στον κόσμο, και εκεί ενώ φτάνει σε Σαββατοκύριακα διακοπών να έχει 20 και 30 χιλιόμετρα ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΩΝ (όχι απλώς πυκνή ροή) οχημάτων στην είσοδο του τούνελ, οι 'Πράσινοι' αρνούνται την κατασκευή δεύτερου, γιατί λέει κάτι τέτοιο θα διπλασιάσει την κίνηση και θα είναι αντιοικολογικό!!! (καλό, ε; δεν θα αδειάσει ο δρόμος λόγω μεγαλύτερης παροχετευτικότητας, αλλά θα διπλασιαστεί η κίνηση!!!)

                          Δεύτερο τούνελ υπάρχει δίπλα (νομίζω με χώμα) ανάμεσα στο τούνελ του τρένου και του αυτοκινητοδρόμου, και είναι για διαφυγή ασφαλείας (επικοινωνεί σε ορισμένα σημεία με τα άλλα 2).

                          Το τούνελ έχει κατασκευαστεί το 1960 με βάση τις τότε ανάγκες κίνησης και τις τότε προδιαγραφές ασφαλείας. Επίσης η Ελβετία έχει τα χρήματα για να φτιάξει το 2ο τούνελ αν θέλει, άσε που και η ΕΕ θα τους έδινε χρήματα, αφού θα διευκόλυνε 100% την κίνηση των φορτηγών για το εμπόριο στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                            οι 'Πράσινοι' αρνούνται την κατασκευή δεύτερου, γιατί λέει κάτι τέτοιο θα διπλασιάσει την κίνηση και θα είναι αντιοικολογικό!!! (καλό, ε; δεν θα αδειάσει ο δρόμος λόγω μεγαλύτερης παροχετευτικότητας, αλλά θα διπλασιαστεί η κίνηση!!!)

                            Αν δεν έχει κίνηση θα θέλουν να το χρησιμοποιούν περισσότεροι. Άρα η κίνηση θα διπλασιαστεί μέχρι να ξαναέχει την ίδια ουρά! Αυτή είναι νέα αρχή των συγκοινωνιολόγων Το ερώτημα είναι πόσος χρόνος (ή χρόνια) θα περάσουν μέχρι να ξανακορεστεί η σήραγγα.

                            Πάντως στα δικά μας, το όριο στις τελευταίες στροφές της ανηφόρας από Τρίπολη προς Κόρινθο είναι 100. Το ίδιο και στην κατηφόρα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mirage last edited by

                              Αυό ισχύει αποδεδειγμένα! Η κίνηση οχημάτων μοιάζει με τα υγρά τα οποία οταν βρίσκουν κενό το καλύπτουν. Έτσι πιθανώς να έχεις καλύτερη ροή όμως ποτέ δεν θα μειώσεις στο μισό την κίνηση για παράδειγμα ενα δρόμος αν από 2 λωρίδες αποκτήσει 4 λωρίδες αυτο δεν σημαίνει αυτόματα οτι η κίνηση του θα πέσει στο μισό αφού σιγά σιγά θα επιλέγεται από περισσότερους αφού θα είναι πιο άνετος σε κίνηση. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η παράκαμψη Καβάλας της Εγνατίας η οποία δεν έλυσε το κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης αφού οι κάτοικοι της χρησιμοποιούν περισσότερο το ΙΧ με αποτέλεσμα η κατάσταση να έχει χειροτερέψει λόγω των παρκαρισμένων οχημάτων που στενευόυν την διατομή των δρόμων και των πολλών ΙΧ που κυκλοφορούν σε αυτούς. Τα πάρκινγκ μπορεί να λύνουν το πρόβλημα αλλά δημιουργούν τοπικό κυκλοφοριακό στις εισόδους/εξόδους τους και κάνουν και άλλους να στραφούν στο ΙΧ αφού το πρόβλημα στάθμευσης έχει πλέον λυθεί. Φαύλος κύκλος.
                              Θυμάστε το πρώτο εξάμηνο της χρήσης του Μετρό?
                              Αρχικά μείωση της κίνησης και μετά ξανά στα ίδια επίπεδα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • N
                                nikoswrc last edited by

                                ΚΑΙ ΓΩ ΕΠΕΣΑ ΘΥΜΑ ΤΟΥ ΡΑΝΤΑΡ ΑΛΛΑ ΜΕ ΜΟΡΦΗ ΠΙΣΤΟΛΙΟΥ.
                                ΚΑΠΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΣΠΡΟΒΑΛΤΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΜΙΑ ΕΥΘΕΙΑ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΔΥΟ ΛΩΡΙΔΕΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΡΑΓΙΚΟ ΟΡΙΟ 60.ΤΟ ΟΡΙΟ ΑΥΤΟ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΚΕΙ ΕΧΕΙ ΚΑΜΠΙΝΓΚ ΚΑΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΥΣ ΜΗΝΕΣ.ΕΛΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΓΩ ΠΕΡΑΣΑ ΕΝΑ ΠΡΩΙ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΟΚΤΩΒΡΗ ΚΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΑΔΕΙΟΣ.ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΕΝΑ ΜΑΥΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΣΥΜΒΑΤΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΜΠΑΤΣΟΣ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΕΙΧΕ ΤΟ ΡΑΝΤΑΡΑΚΙ ΚΑΙ ΣΕ ΣΤΟΧΕΥΕ.ΕΓΩ ΠΗΓΑΙΝΑ ΜΕ 110 ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΟΣΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΟΛΟΙ.ΜΕ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΛΟΙΠΟΝ Η ΤΡΟΧΑΙΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ :¨ΚΥΡΙΕ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΤΟ ΡΑΝΤΑΡ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΕΡΘΕΙ ΚΛΗΣΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΓΙΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ.
                                ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΜΕ 70-80 ΑΛΛΑ ΚΟΝΤΕΥΩ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΩ ΑΤΥΧΗΜΑ.ΜΕ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΝ ΦΟΡΤΗΓΑ , ΝΤΑΛΙΚΕΣ,ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ,ΕΚΤΟΣ ΒΕΒΑΙΑ ΑΠΟ ΤΡΑΚΤΕΡ.
                                ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΤΕ Σ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ???
                                ΟΤΑΝ ΔΗΛΑΔΗ ΕΧΕΙΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΟΡΙΟ ΑΠΟ 60 ΣΕ 110???
                                ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΓΙΑ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ ΓΙΑ 1 ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • O
                                  odiki_asfaleia last edited by

                                  Ο χρήστης TGD έγραψε:
                                  Συγγνώμη, σοβαρολογείτε;
                                  Δεν είναι λογικό το όριο 60 μέσα στη σήραγγα; Μια σήραγγα με μέτριο φωτισμό και δύο στενές λωρίδες; Με κίνηση βαρέων οχημάτων;
                                  Ξέρετε τι αποτέλεσμα μπορεί να έχει μια σύγκρουση μέσα σε σήραγγα; Θυμάστε το Mont Blanc;
                                  Και η συγκεκριμένη κάμερα δεν είναι κρυμμένη. Είναι ορατή και από τα δύο ρεύματα και με προειδοποιητική πινακίδα αν δεν απατώμαι.

                                  Αγαπητε φιλε εδω ειναι το λαθος και το παραλογο. Κοβεις ταχυτητα στον αυτοκινητοδρομο και οχι μεσα στη σηραγγα. Οποτε πολυ απλα κοβεις ταχυτητα στα 60 πριν την καμερα και μετα μεσα στη σηραγγα πας με οσο θελεις. Οταν βγεις στον αυτοκινητοδρομο ξανακοβεις στα 60 παλι. Αυτο δεν ειναι παραλογο? Αφου ετσι κι αλλιως κανενας συνηθως δεν τρεχει υπερβολικα μεσα στη σηραγγα. Ισως δεν τους επαιρνε το πλατος μεσα στη σηραγγα. Πως να τους παρει αφου η σηραγγα ειναι για μονοδρομο με δυο λωριδες και αυτοι την κανανε μια λωριδα ανα κατευθυνση και χωρις διαχωριστικο στη μεση. Γι αυτο φαινεται κανανε την πατεντα και στησανε τις καμερες εξω. Και κατι αλλο. Οι καμερες ειναι τεσσερις και οχι μια. Ειναι διαγωνια απεναντι τοποθετημενες και πιθανως να παρακολουθει η μια την αλλη για 'ευνοητους λογους'. Αυτη που σε παιρνει οταν μπαινεις ειναι αριστερα της εισοδουκαι βλεπει προς τα εξω και η αλλη που σου παιρνει τα οπισθια (την ιδια στιγμη υποθετω) ειναι δεξια σου και βλεπει προς την εισοδο. Και αν θελουνε αυτοι οι ξυπνιοι που εβαλαν τις καμερες εκει ας πιασουν και κανεναν που παει χωρις φωτα στη σηραγγα, γιατι οι περισσοτεροι η δεν τα αναβουν η τα σβηνουν πριν εξελθουν.

                                  1. Ο πατέρας μου πέρασε από και την άνοιξη με περίπου 80-85, και κλήση δεν ήρθε, άρα το ραντάρ γράφει κάπου ψηλότερα.

                                  Μαλλον οταν γραφει πανω απο 100 θα φωτογραφιζουν, γιατι συμφωνα με τον νεο ΚΟΚ εχεις πιο βαριες κυρωσεις οταν περασεις το οριο ταχυτητας κατα 40 χιλ. Δεν το ξερω, απλα το υποθετω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
                                    Αφου ετσι κι αλλιως κανενας συνηθως δεν τρεχει υπερβολικα μεσα στη σηραγγα.

                                    Κι όμως, έχω δει και προσπεράσματα... Και δεν πήγαινε αργά ο μπροστινός.

                                    Ισως δεν τους επαιρνε το πλατος μεσα στη σηραγγα. Πως να τους παρει αφου η σηραγγα ειναι για μονοδρομο με δυο λωριδες και αυτοι την κανανε μια λωριδα ανα κατευθυνση και χωρις διαχωριστικο στη μεση. Γι αυτο φαινεται κανανε την πατεντα και στησανε τις καμερες εξω.

                                    Στην αρχή υπέθεσα ότι δεν το έκαναν γιατί δεν υπάρχει αρκετός φωτισμός. Μετά όμως από την φωτογραφία που ήρθε σε μια φίλη μου από φορητή κάμερα νύχτα στον Άγιο Κοσμά και που είναι πεντακάθαρη, μάλλον αυτός δεν είναι ο λόγος. Πρακτικά όμως πως θα έπερναν το φιλμ από την κάμερα αν ήταν μέσα στη σήραγγα; Θα έπρεπε να την κλείνουν κάθε φορά για μερικά λεπτά. Θα μπορούσαν βέβαια να την βάλουμε στον μικρό χώρο στάσης...
                                    Όλα αυτά είναι εγκυκλοπαιδικά. Το θέμα είναι ότι είναι πραγματικά εμφανείς και είναι κρίμα να την πατάς! Ας μην τους κάνουμε το χατήρι να μας ταλαιπωρούν!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης nikoswrc έγραψε:
                                      ΚΑΠΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΣΠΡΟΒΑΛΤΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΜΙΑ ΕΥΘΕΙΑ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΔΥΟ ΛΩΡΙΔΕΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΡΑΓΙΚΟ ΟΡΙΟ 60.ΤΟ ΟΡΙΟ ΑΥΤΟ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΚΕΙ ΕΧΕΙ ΚΑΜΠΙΝΓΚ ΚΑΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΥΣ ΜΗΝΕΣ. ΕΛΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΓΩ ΠΕΡΑΣΑ ΕΝΑ ΠΡΩΙ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΟΚΤΩΒΡΗ ΚΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΑΔΕΙΟΣ.

                                      Έγραψε και όσους σε προσπέρασαν για υπέρβαση του ορίου και παράνομο προσπέρασμα;

                                      Στον παλιό δρόμο Κορίνθου-Άργους είχε γίνει μια ουρά με 20 αυτοκίνητα πίσω από ένα τρακτέρ. Κανένας δεν προσπέρασε στις στροφές. Με το που βρέθηκε η ευθεία, τα αυτοκίνητα άρχισαν να περνάνε ένα-ένα. Και στο τέλος της ευθείας (που είχε διπλή γραμμή) περίμενε η τροχαία και τους έκοβε κλήση!

                                      Τέλος, έχετε δει ότι η διπλή διαγράμμιση υπάρχει σε όλο το μήκος της παραλιακής από τη Βουλιαγμένη ως το Σούνιο εκτός από τα σημεία που έχει φανάρια; Άρα οπουδήποτε αλλού στρίψετε προς/από το εξοχικό/ταβέρνα/παραλία είστε παράνομοι!
                                      Ουπς, βάζω ιδέες για νέες εισρπαχτικές-αρπαχτές

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        georgetabs last edited by

                                        Ο χρήστης TGD έγραψε:

                                        οι 'Πράσινοι' αρνούνται την κατασκευή δεύτερου, γιατί λέει κάτι τέτοιο θα διπλασιάσει την κίνηση και θα είναι αντιοικολογικό!!! (καλό, ε; δεν θα αδειάσει ο δρόμος λόγω μεγαλύτερης παροχετευτικότητας, αλλά θα διπλασιαστεί η κίνηση!!!)

                                        Αν δεν έχει κίνηση θα θέλουν να το χρησιμοποιούν περισσότεροι. Άρα η κίνηση θα διπλασιαστεί μέχρι να ξαναέχει την ίδια ουρά! Αυτή είναι νέα αρχή των συγκοινωνιολόγων Το ερώτημα είναι πόσος χρόνος (ή χρόνια) θα περάσουν μέχρι να ξανακορεστεί η σήραγγα.

                                        Πάντως στα δικά μας, το όριο στις τελευταίες στροφές της ανηφόρας από Τρίπολη προς Κόρινθο είναι 100. Το ίδιο και στην κατηφόρα.

                                        Η συγκεκριμένη σήραγγα ενώνει τη μισή Ελβετία με την άλλη μισή. Όταν έγινε το ατύχημα και έμεινε το τούνελ κλειστό για μήνες, η κίνηση πέρναγε από ΑΣΤΕΙΕΣ συνθήκες, ακόμα και για ΕΛΛΗΝΙΚΑ δεδομένα!! Μετά έγινε ατύχημα και στο εναλλακτικό (αστείο) τούνελ του Σαν Μπερναρντίνο (6-7 χιλιομέτρων). Τότε έπρεπε να πας μέσω ΑΛΛΗΣ ΧΩΡΑΣ για να διασχίσεις τη χώρα σου. Τραγικό; Μαλακάσα και βάλε...

                                        Τα δύο αυτά τούνελ παρακάμπτονται αν πας από την ορεινή διάβαση, η οποία όμως ανοίγει μόλις Απρίλιο-Μάιο με Σεπτέμβρη - Οκτώβρη...

                                        Κατ επέκταση το τούνελ του Σαν Γκοτάρντο (17+ χιλιομέτρων) ενώνει την Ευρώπη. Η ιταλική αουτοστράντα που έρχεται από νότιο Ιταλία - Μπολόνια - Μιλάνο - Κόμο (αουτοστράντα ντελ σολ νομίζω τη λένε), μπαίνει στην Ελβετία (αυτοκινητόδρομος 2 με την Ελβετική αρίθμηση, Ε35 με της ΕΕ)από το Κιάσσο, και μέσω του τούνελ αυτού πάει Λυκέρνη, Βασιλεία και φτάνει στα σύνορα Ελβετίας - Γερμανίας - Γαλλίας. Από εκεί φεύγει η Α5 για Φράιμπουργκ, Στρασβούργο, Καρλσρούη, Στουτγκάρδη, Μάνχαϊμ, (Χόκενχάιμ), Χαϊδελβέργη, Φρανκφούρτη, Κάσελ και όλη τη βόρειο Γερμανία, ή Κολωνία (αλλάζεις δρόμο για αυτήν την κατεύθυνση), Βόννη, και Ολλανδία - Βέλγιο. Από την Βασιλεία επίσης περνάς στον Α35 τον Γαλλικό, ο οποίος πάει παράλληλα με τον Α5 μέχρι το Στρασβούργο, και την Καρλσρούη.

                                        ΟΛΑ αυτά αναγκαστικά περνούν από το τούνελ αυτό, το οποίο μαζεύει ουρά 30 χιλιομέτρων ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΩΝ κάθε Σαββατοκύριακο (σκεφτείτε το αυτό όταν δεινοπαθείτε στην Κακιά Σκάλα για 3 χιλιόμετρα ΠΥΚΝΗΣ ΡΟΗΣ!!!). Πολλές φορές διανυκτερεύουν εκεί (στην ουρά, όχι σε μοτέλ!!), και σκεφτείτε πως το χειμώνα μένουν και οι μηχανές ανοιχτές για θέρμανση... (ιδίως οι ντήζελ και για αυτοθέρμανση...)

                                        Μέσα στο τούνελ η ορατότητα είναι ΜΟΝΙΜΩΣ μειωμένη λόγω καυσαερίων, ενώ η θερμοκρασία είναι στο κέντρο του τούνελ 30-35 βαθμούς κελσίου (πιάνεις το τζάμι και είναι ζεστό) όταν έξω έχει -10. Δοκιμασμένο με το θερμόμετρο του Ίμπιζα, του ρολογιού χειρός μου (το είχα στερεωμένο απέξω) και τη Μερσεντές της μητέρας της κοπέλας μου.

                                        Το βλέπω σαν έγκλημα να μην φτιάχνεται το τούνελ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • G
                                          georgetabs last edited by

                                          Ο χρήστης mirage έγραψε:
                                          Αυό ισχύει αποδεδειγμένα! Η κίνηση οχημάτων μοιάζει με τα υγρά τα οποία οταν βρίσκουν κενό το καλύπτουν. Έτσι πιθανώς να έχεις καλύτερη ροή όμως ποτέ δεν θα μειώσεις στο μισό την κίνηση για παράδειγμα ενα δρόμος αν από 2 λωρίδες αποκτήσει 4 λωρίδες αυτο δεν σημαίνει αυτόματα οτι η κίνηση του θα πέσει στο μισό αφού σιγά σιγά θα επιλέγεται από περισσότερους αφού θα είναι πιο άνετος σε κίνηση.

                                          Στην συγκεκριμένη περίπτωση αυτό δεν ισχύει. Μιλάμε για δρόμο με 3 λωρίδες οι οποίες γίνονται μία για 17 χιλιόμετρα, και με νέο τούνελ θα γίνονται απλώς από τρεις δύο... Πάλι πρόβλημα θα είναι, απλά θα το ξεπερνάς σε μία και όχι περισσότερες μέρες.

                                          Επίσης ΔΕΝ θα αυξηθεί η κίνηση, αφού τα φορτηγά ΗΔΗ περνούν με δελτίο ημέρας (περνούν κάποιες χιλιάδες τη μέρα, συγκεκριμένος αριθμός ελεγχόμενος από την αστυνομία και συνήθως περιμένουν εκεί μια μέρα για να περάσουν).
                                          Όσο για τα ΙΧ θα αυξηθούν μόνο αν αποφασίσει ο Γερμανός να πάει διακοπές στο Ρίμινι και την Ελλάδα αντί να πάει Ισπανία και Κάννες. ΔΕΝ υπάρχουν εναλλακτικές ώστε να αποροφήσει ο νέος δρόμος κίνηση από τις εναλλακτικές...

                                          Θυμάστε το πρώτο εξάμηνο της χρήσης του Μετρό?
                                          Αρχικά μείωση της κίνησης και μετά ξανά στα ίδια επίπεδα

                                          Ναι, αλλά και πόσα αυτοκίνητα κυκλοφόρησαν και πόσα νέα διπλώματα δόθησαν στο λεκανοπέδιο από τότε που ξεκίνησε το μετρό και μετά;

                                          Και πόσο αυξήθηκε το μετρό σε μήκος γραμμών, άρα και εξυπηρετούμενα άτομα από τότε;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • G
                                            georgetabs last edited by

                                            Ο χρήστης TGD έγραψε:

                                            Αφου ετσι κι αλλιως κανενας συνηθως δεν τρεχει υπερβολικα μεσα στη σηραγγα.

                                            Κι όμως, έχω δει και προσπεράσματα... Και δεν πήγαινε αργά ο μπροστινός.

                                            Έγκλημα εκ προμελέτης!!!

                                            Αν το κάνεις αυτό στο εξωτερικό επιτόπου ανάβουν ΟΛΕΣ οι (άπειρες) σειρήνες του τούνελ, και φυσικά σε περιμένει η αστυνομία για τα περεταίρω στην έξοδο. Ακόμα και αν ο μπροστινός πηγαίνει με μισό χιλιόμετρο την ώρα!! (Φυσικά αν το κάνει αυτό θα μαζέψουν εκείνον).

                                            Κάποτε (θα είναι δεκαπενταετία) έσπασε η αορτή του πατέρα της κοπέλας μου. Έπρεπε να μεταφερθεί στην Ζυρίχη άμεσα. Όμως ο καιρός δεν επέτρεπε ελικόπτερο, και έτσι έστειλαν ασθενοφόρο. Το ασθενοφόρο προσπερνούσε μέσα στο τούνελ (στο μεγάλο που έλεγα προηγουμένως που ενώνει τις δύο μεριές της χώρας) μόνο στα ευθεία κομμάτια και με εξαιρετική προσοχή. Ο πατέρας της κοκορευόταν (όταν έγινε πλέον καλά) πως προσπέρασε μέσα σε τούνελ. Δεν έχω ακούσει άλλη προσπέραση σε τούνελ ούτε σε θρύλους με κοντράκηδες με Φεράρι...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr