Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επίσημο thread: GP Αμερικής - Ινδιανάπολη 2005
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Επίσημο thread: GP Αμερικής - Ινδιανάπολη 2005
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 20
    • 21
    • 6 / 21
    Formula 1
    75
    418
    2052
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      k last edited by

      Εγώ πάντως ξαναλέω το αυτονόητο: Ο αγώνας έχει 73 γύρους συν το γύρο σχηματισμού και όχι 74 γύρους!!!!!! Δηλαδή σύμφωνα με αυτά που λέει ο ΤΠ κάποιος μπορεί να κάνει προσπέρασμα το γύρο σχηματισμού;;;
      Εϊναι ο γυρος σχηματισμού αγώνας;;;;

      Το σύμφωνο για τα 20 αυτοκίνητα το ξεχνάμε;;;; Αν αύριο αποχωρήσουν οι 7 ομάδες θα καταστρέψουμε την F1 για ένα καπρίστιο

      ΥΓ: Προς Θεού δε τα βάζω με τις ομάδες που ακόμα τρέχουν αλλά με τη FIA

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        theofaman last edited by

        Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
        Ο Σάτο βγήκε ξανά έξω στον Καναδά πάντως!

        Εγώ αυτό τον κανονισμό τον θυμάμαι απο παλιά οπότε ενδέχεται να έχει αλλάξει.
        Ο Sato βγήκε με το ίδιο μονοθέσιο? Εννοώ μήπως έκανε ένα πιτ στοπ μακράς διάρκειας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          a-tec last edited by

          ΕΜΕΝΑ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΠΑΡΩΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            k last edited by

            Kαλά ρε παιδά τι συζητάτε τώρα;;; Θα γίνει ρεζίλι κάποιος για να πάρει 2 βαθμούς!!!!!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kouk last edited by

              Είμαι περίεργος να δω τι τιμωρία θα επιβληθεί (λέμε τώρα) στις 7 ομάδες για αυτό το φιάσκο!!!

              Δεν αποδίδουν τα λάστιχά μας....αλλάξτε την πίστα!!

              Οπως είπε και ο ΤΠ,είπαμε να μην έχει προβάδισμα η Ferrari, αλλά οχι κι έτσι γμτ!!!

              Ρεζιλίκι!Και των ομάδων αλλά κυρίως της Michelin!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                theofaman last edited by

                Ο χρήστης k έγραψε:
                Εγώ πάντως ξαναλέω το αυτονόητο: Ο αγώνας έχει 73 γύρους συν το γύρο σχηματισμού και όχι 74 γύρους!!!!!! Δηλαδή σύμφωνα με αυτά που λέει ο ΤΠ κάποιος μπορεί να κάνει προσπέρασμα το γύρο σχηματισμού;;;
                Εϊναι ο γυρος σχηματισμού αγώνας;;;;

                Το σύμφωνο για τα 20 αυτοκίνητα το ξεχνάμε;;;; Αν αύριο αποχωρήσουν οι 7 ομάδες θα καταστρέψουμε την F1 για ένα καπρίστιο

                ΥΓ: Προς Θεού δε τα βάζω με τις ομάδες που ακόμα τρέχουν αλλά με τη FIA

                Τότε γιατί όταν γίνεται επανεκκίνηση λόγω κάποιου προβλήματος αφαιρείται ένας γύρος?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  k last edited by

                  Ο χρήστης Theofaman έγραψε:

                  Εγώ πάντως ξαναλέω το αυτονόητο: Ο αγώνας έχει 73 γύρους συν το γύρο σχηματισμού και όχι 74 γύρους!!!!!! Δηλαδή σύμφωνα με αυτά που λέει ο ΤΠ κάποιος μπορεί να κάνει προσπέρασμα το γύρο σχηματισμού;;;
                  Εϊναι ο γυρος σχηματισμού αγώνας;;;;

                  Το σύμφωνο για τα 20 αυτοκίνητα το ξεχνάμε;;;; Αν αύριο αποχωρήσουν οι 7 ομάδες θα καταστρέψουμε την F1 για ένα καπρίστιο

                  ΥΓ: Προς Θεού δε τα βάζω με τις ομάδες που ακόμα τρέχουν αλλά με τη FIA

                  Τότε γιατί όταν γίνεται επανακίνηση λόγω κάποιου προβλήματος αφαιρείται ένας γύρος?

                  Γιατί για να γίνει επανεκκίνηση σημαίνει ότι έχει γίνει ήδη εκκίνηση. Και για να γινει εκκίνηση σημαίνει ότι έχει γίνει ήδη ο γύρος σχηματισμού έχουν πάρει τις θέσεις του έχεουν σβήσει τα φώτα και μετά γίνεται επανεκκίνηση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sakiss last edited by

                    Ο χαριτος ειναι υπερ της αποφασης της Φια και της Φερραρι....Θα αρχισω να τον συμπαθω

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      montoya2 last edited by

                      Kρίμα και για αυτούς που πήγαν να δουν τον αγώνα

                      Τώρα είδα τον τεχνικό διευθυντή της μινάρντι να γιουχάρει αυτα που έγιναν!:o
                      Γιάτι δεν του άρεσαν ;;;;;;;; Πότε θα ξαναπάρει βαθμούς η μινάρντι;;;;;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sakiss last edited by

                        Και ο τεμπεριδης υπερ της αποφασης φερραρι-φια.....Ποσους ακομα θα συμπαθησω σημερα?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sakiss last edited by

                          Ο χρήστης montoya2 έγραψε:
                          Τώρα είδα τον τεχνικό διευθυντή της μινάρντι να γιουχάρει αυτα που έγιναν!:o
                          Γιάτι δεν του άρεσαν ;;;;;;;; Πότε θα ξαναπάρει βαθμούς η μινάρντι;;;;;

                          Δεν φταιει η μιναρντι.....Την φερραρι και το κατεστημενο της Φια να κατηγορησεις.....

                          η μαλλον ξαναδιαβασε το ποστ μου να βρεις τον υπαιτιο....

                          Η Μισελέν μετά το ατύχημα του Ράλφ, που αναλαμβάνει όλη την ευθύνη, συμβουλεύει στα teams να μην πάρουν μέρος στον αυριανό αγώνα με τα υπάρχοντα λάστιχα αλλά με τα καινούργια που μετεφερε αυτή τηναπό τη Γαλλία.Αυτό όμως παραβιάζει τους κανονισμούς της Fia οπότε όσοι ακολουθήσουν την συμβουλή της Μισελέν σίγουρα θα τιμωρηθούν. Όσοι όμως τρέξουν με τα υπάρχοντα Μισελέν έχουν υψηλό κίνδυνο ατυχήματος!!!

                          Η απόφαση της Fia είναι να μην δεχτεί καμμία από τις απαιτήσεις της Μισελέν. Λέει ότι οι κανονισμοί μιλάνε καθαρά. Όποιος τους παραβιάσει θα τιμωρηθεί αυστηρά. Το ίδιο γεγονός συνέβη στη Μπρίτζεστοουν στο Μπαχρέιν, στη Μαλαισία και στη Βαρκελώνη και για αυτό όλες οι ομάδες που φορούσαν λάστιχα Μπριτζεστοουν μείωσαν την ταχύτητά τους στην πίστα (φέρει ως παράδειγμα τον Μπαρικέλο που μείωσε κατά 4 δευτερόλεπτα το χρόνο του στο γύρο). Ας κάνει το ίδιο και η Μισελέν.** Η FIA δηλώνει έκπληκτη από την Μισελέν που της ζητάει χωρίς ποινή την παραβίαση των κανονισμών και ειδικά σε μία πίστα που φιλοξενεί την F1 εδώ και 6 χρόνια.** Στο τέλος η Fia για λόγους ασφαλείας συμβουλεύει τους οδηγούς Μισελέν να αντιμετωπίζουν την στροφή 13 στα 2/3 της κανονικής ταχύτητας.

                          Η Μισελέν εκβιάζει την Fia. Ή δέχεστε τα καινούργια λάστιχα χωρίς ποινή ή καμία ομάδα μας δεν παίρνει μέρος στον αγώνα.Πολυ ωραια τακτικη...

                          Η Μισελέν βλέπει ότι δεν θα είναι ανταγωνιστική στον αγώνα και αρχίζει να γλύφει την πιπίλα της ασφάλειας για να καταφέρει να αλλάξει λάστιχα.Oi διάφοροι Μπριατόρε βέβαια σιγοπαίζουν το παιχνίδι της με τις δηλώσεις τους. 'Δεν ξέρουμε αν θα λάβουμε μέρος στον αγώνα, πρώτα απ΄όλα η ασφάλεια' και άλλες...... Κοιτάνε το συμφέρον τους. Αν το έκανε η Φερράρι με την Μπριτζεστοουν όλοι θα φώναζαν για βρωμιές και ....... Η Φερράρι του Σούμι εγκατέλειψε στη Βαρκελώνη με δύο σκασμένα λάστιχα, κανείς δεν είπε τίποτα. Η Φερράρι είναι τόσους αγώνες 2 δευτερόλεπτα στο γύρο πιο αργή από τις πραγματικές τις επιδόσεις, με μοναδικό υπαίτιο τα λάστιχα, κανείς δεν λέει τίποτα. Είναι ο πρώτος αγώνας που ίσως η Μπριτζεστοουν θα έχει πλεονέκτημα έναντι των Μισελέν, όχι, η Μισελέν θέλει ειδική μεταχείρηση για να αλλάξει λάστιχα την Κυριακή το πρωί.

                          Με λιγα λογια η Μισελεν προμηθευσε με ''λαθος'' ελαστικα στις κατατακτηριες οπου σημειωσαν καλες επιδοσεις και ειχε ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ να αλλαξουν τα ελαστικα του ΑΓΩΝΑ ΧΩΡΙΣ ΤΙΜΩΡΙΑ επειδη ΥΠΟΘΕΤΙΚΑ υπαρχει κυνδινος!Γιατι δεν εδινε εξαρχης τα σωστα ελαστικα-Τοσο σοβαρη εταιρια ειναι?Δεν χρειαζεται που η συνωμοσια των υπολοιπων ομαδων που και καλα αποφασισαν να μειωσουν τις δοκιμες εξελιξης για να χτυπησουν τις Ferrari που εμεινε μονη της με τα Bridg.,δεν φτανει που η Renault ειχε ειδοποιηθει νωριτερα για τις φετινες αλλαγες των κανονισμων δεν φτανει που τα κομπλεξικα βρετανικα site κατηγορουν το κατεστημενο της Ferrari μηπως θελετε να στρωσουμε και κ...... για να μας νικησετε?

                          Kαλοφαγοτοι οι κανονισμοι σας για να ριξετε την φερραρι ...τωρα ας μιλησουν οι ρομαντικοι της Φ1....οταν πανηγυριζαν ο ρομαντισμος ειχε χαθει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            vasilakis last edited by

                            Ο χρήστης montoya2 έγραψε:
                            Kρίμα και για αυτούς που πήγαν να δουν τον αγώνα

                            Τώρα είδα τον τεχνικό διευθυντή της μινάρντι να γιουχάρει αυτα που έγιναν!:o
                            Γιάτι δεν του άρεσαν ;;;;;;;; Πότε θα ξαναπάρει βαθμούς η μινάρντι;;;;;

                            Τουλάχιστο αυτοί σκέφτονται πιο ανθρώπινα!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              a-viper7 last edited by

                              Μα προφανώς η Ferrari και η FIA δεν φταίνε σε τίποτα; Κατά τη γνώμη μου το βάρος βαραίνει αποκλειστικά τη Michelin, ούτε κάν τις ομάδες της.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                montoya2 last edited by

                                Ο χρήστης sakiss έγραψε:

                                Τώρα είδα τον τεχνικό διευθυντή της μινάρντι να γιουχάρει αυτα που έγιναν!:o
                                Γιάτι δεν του άρεσαν ;;;;;;;; Πότε θα ξαναπάρει βαθμούς η μινάρντι;;;;;

                                Δεν φταιει η μιναρντι.....Την φερραρι και το κατεστημενο της Φια να κατηγορησεις.....

                                Γιατί σε τι φταίει η ferrari;;;;;;;;;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  montoya2 last edited by

                                  Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
                                  Μα προφανώς η Ferrari και η FIA δεν φταίνε σε τίποτα; Κατά τη γνώμη μου το βάρος βαραίνει αποκλειστικά τη Michelin, ούτε κάν τις ομάδες της.

                                  Αυτό πιστεύω και εγώ!!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    rally-maniac last edited by

                                    Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
                                    Μα προφανώς η Ferrari και η FIA δεν φταίνε σε τίποτα; Κατά τη γνώμη μου το βάρος βαραίνει αποκλειστικά τη Michelin, ούτε κάν τις ομάδες της.

                                    Έτσι μπράβο! Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κατηγορούν κάποιοι τη FIA και τη Ferrari. Η Μichelin έκανε ένα τραγικό λάθος και καθαρά φταίει εξ'ολοκλήρου για όσα συμβαίνουν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vasilakis last edited by

                                      Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
                                      Το οδόστρωμα στο τμήμα του οβάλ άλλαξε μετά τον περσινό αγώνα και είναι πιο abrasive και η Bridgestone έχει εμπειρία από αυτό το είδος από Indycars-Champcars!

                                      No comment?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sakiss last edited by

                                        **Tyre safety - when it suits you **

                                        Oταν τα λαστιχα του κιμι ηταν Ωρολογιακη βομβα κανεις κυριε μπριατορε δεν στεναχωρηθηκε.....τωρα κανεις δηλωσεις ζητωντας συγνωμη και δικαιολογωντας την επιλογη σου ως θεμα ασφαλειας.....Μαφιοζε ιταλε

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          a-viper7 last edited by

                                          Ο χρήστης rally maniac έγραψε:

                                          Μα προφανώς η Ferrari και η FIA δεν φταίνε σε τίποτα; Κατά τη γνώμη μου το βάρος βαραίνει αποκλειστικά τη Michelin, ούτε κάν τις ομάδες της.

                                          Έτσι μπράβο! Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κατηγορούν κάποιοι τη FIA και τη Ferrari. Η Μichelin έκανε ένα τραγικό λάθος και καθαρά φταίει εξ'ολοκλήρου για όσα συμβαίνουν.

                                          Είναι φανερό ότι τα Michelin είχαν πρόβλημα στον αγώνα. Όμως, η Michelin όφειλε να έχει ένα back up ελαστικό, πιο σκληρό και πιο αργό. Έφερε 2 παρόμοια ελαστικά, δεν τους έκανε κανενα και αποσύρθηκε. Τόσο απλά!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            krusenstern last edited by

                                            Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:

                                            Το οδόστρωμα στο τμήμα του οβάλ άλλαξε μετά τον περσινό αγώνα και είναι πιο abrasive και η Bridgestone έχει εμπειρία από αυτό το είδος από Indycars-Champcars!

                                            No comment?

                                            comment: ΜΑΓΚΙΑ ΤΗΣ! Ας είχε και η Μισλέν εμπειρία.

                                            δεν έχετε πάρει χαμπάρι τι σημαίνει πρωταθλητισμός και χρήμα μάλλον...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 6 / 21
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr