-
Εγώ πάντως ξαναλέω το αυτονόητο: Ο αγώνας έχει 73 γύρους συν το γύρο σχηματισμού και όχι 74 γύρους!!!!!! Δηλαδή σύμφωνα με αυτά που λέει ο ΤΠ κάποιος μπορεί να κάνει προσπέρασμα το γύρο σχηματισμού;;;
Εϊναι ο γυρος σχηματισμού αγώνας;;;;Το σύμφωνο για τα 20 αυτοκίνητα το ξεχνάμε;;;; Αν αύριο αποχωρήσουν οι 7 ομάδες θα καταστρέψουμε την F1 για ένα καπρίστιο
ΥΓ: Προς Θεού δε τα βάζω με τις ομάδες που ακόμα τρέχουν αλλά με τη FIA
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Ο Σάτο βγήκε ξανά έξω στον Καναδά πάντως!Εγώ αυτό τον κανονισμό τον θυμάμαι απο παλιά οπότε ενδέχεται να έχει αλλάξει.
Ο Sato βγήκε με το ίδιο μονοθέσιο? Εννοώ μήπως έκανε ένα πιτ στοπ μακράς διάρκειας. -
ΕΜΕΝΑ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΠΑΡΩΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ!!
-
Kαλά ρε παιδά τι συζητάτε τώρα;;; Θα γίνει ρεζίλι κάποιος για να πάρει 2 βαθμούς!!!!!!!
-
Είμαι περίεργος να δω τι τιμωρία θα επιβληθεί (λέμε τώρα) στις 7 ομάδες για αυτό το φιάσκο!!!
Δεν αποδίδουν τα λάστιχά μας....αλλάξτε την πίστα!!
Οπως είπε και ο ΤΠ,είπαμε να μην έχει προβάδισμα η Ferrari, αλλά οχι κι έτσι γμτ!!!
Ρεζιλίκι!Και των ομάδων αλλά κυρίως της Michelin!!!
-
Ο χρήστης k έγραψε:
Εγώ πάντως ξαναλέω το αυτονόητο: Ο αγώνας έχει 73 γύρους συν το γύρο σχηματισμού και όχι 74 γύρους!!!!!! Δηλαδή σύμφωνα με αυτά που λέει ο ΤΠ κάποιος μπορεί να κάνει προσπέρασμα το γύρο σχηματισμού;;;
Εϊναι ο γυρος σχηματισμού αγώνας;;;;Το σύμφωνο για τα 20 αυτοκίνητα το ξεχνάμε;;;; Αν αύριο αποχωρήσουν οι 7 ομάδες θα καταστρέψουμε την F1 για ένα καπρίστιο
ΥΓ: Προς Θεού δε τα βάζω με τις ομάδες που ακόμα τρέχουν αλλά με τη FIA
Τότε γιατί όταν γίνεται επανεκκίνηση λόγω κάποιου προβλήματος αφαιρείται ένας γύρος?
-
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
Εγώ πάντως ξαναλέω το αυτονόητο: Ο αγώνας έχει 73 γύρους συν το γύρο σχηματισμού και όχι 74 γύρους!!!!!! Δηλαδή σύμφωνα με αυτά που λέει ο ΤΠ κάποιος μπορεί να κάνει προσπέρασμα το γύρο σχηματισμού;;;
Εϊναι ο γυρος σχηματισμού αγώνας;;;;Το σύμφωνο για τα 20 αυτοκίνητα το ξεχνάμε;;;; Αν αύριο αποχωρήσουν οι 7 ομάδες θα καταστρέψουμε την F1 για ένα καπρίστιο
ΥΓ: Προς Θεού δε τα βάζω με τις ομάδες που ακόμα τρέχουν αλλά με τη FIA
Τότε γιατί όταν γίνεται επανακίνηση λόγω κάποιου προβλήματος αφαιρείται ένας γύρος?
Γιατί για να γίνει επανεκκίνηση σημαίνει ότι έχει γίνει ήδη εκκίνηση. Και για να γινει εκκίνηση σημαίνει ότι έχει γίνει ήδη ο γύρος σχηματισμού έχουν πάρει τις θέσεις του έχεουν σβήσει τα φώτα και μετά γίνεται επανεκκίνηση.
-
Ο χαριτος ειναι υπερ της αποφασης της Φια και της Φερραρι....Θα αρχισω να τον συμπαθω
-
Kρίμα και για αυτούς που πήγαν να δουν τον αγώνα
Τώρα είδα τον τεχνικό διευθυντή της μινάρντι να γιουχάρει αυτα που έγιναν!:o
Γιάτι δεν του άρεσαν ;;;;;;;; Πότε θα ξαναπάρει βαθμούς η μινάρντι;;;;; -
Και ο τεμπεριδης υπερ της αποφασης φερραρι-φια.....Ποσους ακομα θα συμπαθησω σημερα?
-
Ο χρήστης montoya2 έγραψε:
Τώρα είδα τον τεχνικό διευθυντή της μινάρντι να γιουχάρει αυτα που έγιναν!:o
Γιάτι δεν του άρεσαν ;;;;;;;; Πότε θα ξαναπάρει βαθμούς η μινάρντι;;;;;Δεν φταιει η μιναρντι.....Την φερραρι και το κατεστημενο της Φια να κατηγορησεις.....
η μαλλον ξαναδιαβασε το ποστ μου να βρεις τον υπαιτιο....
Η Μισελέν μετά το ατύχημα του Ράλφ, που αναλαμβάνει όλη την ευθύνη, συμβουλεύει στα teams να μην πάρουν μέρος στον αυριανό αγώνα με τα υπάρχοντα λάστιχα αλλά με τα καινούργια που μετεφερε αυτή τηναπό τη Γαλλία.Αυτό όμως παραβιάζει τους κανονισμούς της Fia οπότε όσοι ακολουθήσουν την συμβουλή της Μισελέν σίγουρα θα τιμωρηθούν. Όσοι όμως τρέξουν με τα υπάρχοντα Μισελέν έχουν υψηλό κίνδυνο ατυχήματος!!!
Η απόφαση της Fia είναι να μην δεχτεί καμμία από τις απαιτήσεις της Μισελέν. Λέει ότι οι κανονισμοί μιλάνε καθαρά. Όποιος τους παραβιάσει θα τιμωρηθεί αυστηρά. Το ίδιο γεγονός συνέβη στη Μπρίτζεστοουν στο Μπαχρέιν, στη Μαλαισία και στη Βαρκελώνη και για αυτό όλες οι ομάδες που φορούσαν λάστιχα Μπριτζεστοουν μείωσαν την ταχύτητά τους στην πίστα (φέρει ως παράδειγμα τον Μπαρικέλο που μείωσε κατά 4 δευτερόλεπτα το χρόνο του στο γύρο). Ας κάνει το ίδιο και η Μισελέν.** Η FIA δηλώνει έκπληκτη από την Μισελέν που της ζητάει χωρίς ποινή την παραβίαση των κανονισμών και ειδικά σε μία πίστα που φιλοξενεί την F1 εδώ και 6 χρόνια.** Στο τέλος η Fia για λόγους ασφαλείας συμβουλεύει τους οδηγούς Μισελέν να αντιμετωπίζουν την στροφή 13 στα 2/3 της κανονικής ταχύτητας.
Η Μισελέν εκβιάζει την Fia. Ή δέχεστε τα καινούργια λάστιχα χωρίς ποινή ή καμία ομάδα μας δεν παίρνει μέρος στον αγώνα.Πολυ ωραια τακτικη...
Η Μισελέν βλέπει ότι δεν θα είναι ανταγωνιστική στον αγώνα και αρχίζει να γλύφει την πιπίλα της ασφάλειας για να καταφέρει να αλλάξει λάστιχα.Oi διάφοροι Μπριατόρε βέβαια σιγοπαίζουν το παιχνίδι της με τις δηλώσεις τους. 'Δεν ξέρουμε αν θα λάβουμε μέρος στον αγώνα, πρώτα απ΄όλα η ασφάλεια' και άλλες...... Κοιτάνε το συμφέρον τους. Αν το έκανε η Φερράρι με την Μπριτζεστοουν όλοι θα φώναζαν για βρωμιές και ....... Η Φερράρι του Σούμι εγκατέλειψε στη Βαρκελώνη με δύο σκασμένα λάστιχα, κανείς δεν είπε τίποτα. Η Φερράρι είναι τόσους αγώνες 2 δευτερόλεπτα στο γύρο πιο αργή από τις πραγματικές τις επιδόσεις, με μοναδικό υπαίτιο τα λάστιχα, κανείς δεν λέει τίποτα. Είναι ο πρώτος αγώνας που ίσως η Μπριτζεστοουν θα έχει πλεονέκτημα έναντι των Μισελέν, όχι, η Μισελέν θέλει ειδική μεταχείρηση για να αλλάξει λάστιχα την Κυριακή το πρωί.
Με λιγα λογια η Μισελεν προμηθευσε με ''λαθος'' ελαστικα στις κατατακτηριες οπου σημειωσαν καλες επιδοσεις και ειχε ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ να αλλαξουν τα ελαστικα του ΑΓΩΝΑ ΧΩΡΙΣ ΤΙΜΩΡΙΑ επειδη ΥΠΟΘΕΤΙΚΑ υπαρχει κυνδινος!Γιατι δεν εδινε εξαρχης τα σωστα ελαστικα-Τοσο σοβαρη εταιρια ειναι?Δεν χρειαζεται που η συνωμοσια των υπολοιπων ομαδων που και καλα αποφασισαν να μειωσουν τις δοκιμες εξελιξης για να χτυπησουν τις Ferrari που εμεινε μονη της με τα Bridg.,δεν φτανει που η Renault ειχε ειδοποιηθει νωριτερα για τις φετινες αλλαγες των κανονισμων δεν φτανει που τα κομπλεξικα βρετανικα site κατηγορουν το κατεστημενο της Ferrari μηπως θελετε να στρωσουμε και κ...... για να μας νικησετε?
Kαλοφαγοτοι οι κανονισμοι σας για να ριξετε την φερραρι ...τωρα ας μιλησουν οι ρομαντικοι της Φ1....οταν πανηγυριζαν ο ρομαντισμος ειχε χαθει.
-
Ο χρήστης montoya2 έγραψε:
Kρίμα και για αυτούς που πήγαν να δουν τον αγώναΤώρα είδα τον τεχνικό διευθυντή της μινάρντι να γιουχάρει αυτα που έγιναν!:o
Γιάτι δεν του άρεσαν ;;;;;;;; Πότε θα ξαναπάρει βαθμούς η μινάρντι;;;;;Τουλάχιστο αυτοί σκέφτονται πιο ανθρώπινα!
-
Μα προφανώς η Ferrari και η FIA δεν φταίνε σε τίποτα; Κατά τη γνώμη μου το βάρος βαραίνει αποκλειστικά τη Michelin, ούτε κάν τις ομάδες της.
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Τώρα είδα τον τεχνικό διευθυντή της μινάρντι να γιουχάρει αυτα που έγιναν!:o
Γιάτι δεν του άρεσαν ;;;;;;;; Πότε θα ξαναπάρει βαθμούς η μινάρντι;;;;;Δεν φταιει η μιναρντι.....Την φερραρι και το κατεστημενο της Φια να κατηγορησεις.....
Γιατί σε τι φταίει η ferrari;;;;;;;;;
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Μα προφανώς η Ferrari και η FIA δεν φταίνε σε τίποτα; Κατά τη γνώμη μου το βάρος βαραίνει αποκλειστικά τη Michelin, ούτε κάν τις ομάδες της.Αυτό πιστεύω και εγώ!!!!
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Μα προφανώς η Ferrari και η FIA δεν φταίνε σε τίποτα; Κατά τη γνώμη μου το βάρος βαραίνει αποκλειστικά τη Michelin, ούτε κάν τις ομάδες της.Έτσι μπράβο! Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κατηγορούν κάποιοι τη FIA και τη Ferrari. Η Μichelin έκανε ένα τραγικό λάθος και καθαρά φταίει εξ'ολοκλήρου για όσα συμβαίνουν.
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Το οδόστρωμα στο τμήμα του οβάλ άλλαξε μετά τον περσινό αγώνα και είναι πιο abrasive και η Bridgestone έχει εμπειρία από αυτό το είδος από Indycars-Champcars!No comment?
-
**Tyre safety - when it suits you **
Oταν τα λαστιχα του κιμι ηταν Ωρολογιακη βομβα κανεις κυριε μπριατορε δεν στεναχωρηθηκε.....τωρα κανεις δηλωσεις ζητωντας συγνωμη και δικαιολογωντας την επιλογη σου ως θεμα ασφαλειας.....Μαφιοζε ιταλε
-
Ο χρήστης rally maniac έγραψε:
Μα προφανώς η Ferrari και η FIA δεν φταίνε σε τίποτα; Κατά τη γνώμη μου το βάρος βαραίνει αποκλειστικά τη Michelin, ούτε κάν τις ομάδες της.
Έτσι μπράβο! Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κατηγορούν κάποιοι τη FIA και τη Ferrari. Η Μichelin έκανε ένα τραγικό λάθος και καθαρά φταίει εξ'ολοκλήρου για όσα συμβαίνουν.
Είναι φανερό ότι τα Michelin είχαν πρόβλημα στον αγώνα. Όμως, η Michelin όφειλε να έχει ένα back up ελαστικό, πιο σκληρό και πιο αργό. Έφερε 2 παρόμοια ελαστικά, δεν τους έκανε κανενα και αποσύρθηκε. Τόσο απλά!
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Το οδόστρωμα στο τμήμα του οβάλ άλλαξε μετά τον περσινό αγώνα και είναι πιο abrasive και η Bridgestone έχει εμπειρία από αυτό το είδος από Indycars-Champcars!
No comment?
comment: ΜΑΓΚΙΑ ΤΗΣ! Ας είχε και η Μισλέν εμπειρία.
δεν έχετε πάρει χαμπάρι τι σημαίνει πρωταθλητισμός και χρήμα μάλλον...
Επίσημο thread: GP Αμερικής - Ινδιανάπολη 2005