Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Δημοσιογραφικά και Στρώσιμο Μηχανής
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Δημοσιογραφικά και Στρώσιμο Μηχανής
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 8
    • 9
    • 2 / 9
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    38
    171
    372
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kouk last edited by

      Ο χρήστης lkar έγραψε:
      να δείτε πως 'στρώνονται' τα δημοσιογραφικά με 0 χλμ. στο κοντέρ

      Πλάκα πλάκα...μια Tsου Corolla δέχθηκε Italian Tuning και πηγαίνει πάρα πολύ καλά!!!
      Με 20 χλμ στο οδόμετρο πήγε (μέσω μιας σταδιακής διαδικασίας) στις 8000 στρ/λεπτό!!!!

      Τα αγωνιστικά μοτέρ στον πάγκο δεν στρώνονται?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • N
        nickolas last edited by

        Παλιότερα είχε δείξει στο Traction στην TV, ένα video για το πως φτιάχνονται οι Ferrari. Όταν φτιαχτούν οι κινητήρες περνούν από ποιοτικό έλεγχο που περιλαμβάνει δυναμομέτρηση, όπου φυσικά οι κινητήρες δουλεύουν έως τον κόφτη! Και είναι κυριολεκτικά με 0 χιλιόμετρα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • G
          georgetabs last edited by

          Άλλο Φεράρι και αγωνιστικά σε ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΕΣ συνθήκες ΠΑΓΚΟΥ, άλλο σκασμένες ευθείες στη Θήβα, άλλο γύροι στα Μέγαρα, και άλλο χαρούμενος ιδιοκτήτης που το σκίζει στην Κηφισίας και το Μπουρνάζι...

          Α, και κάτι άλλο...
          Ένα 'Κλιό' με 75.000 χιλιόμετρα έχει άλλα τόσα να διανύσει.
          Μια Φεράρι με 75.000 χιλιόμετρα πιθανώς ήδη να έχει κάνει ολικό restore στον κινητήρα.
          Ένα αγωνιστικό με 75.000 χιλιόμετρα έχει ανοιχτεί 200 φορές και έχει αλλάξει τα μισά του τα εντόσθια τις μισές... Αν διατείθεστε να κάνετε το ίδιο στο 'Κλιό' σας, σκίστε το άφοβα με το καλημέρα!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • L
            lkar last edited by

            Σε όλα τα εργοστάσια οι κινητήρες μόλις ετοιμαστούν δουλεύουν από 5-10 λεπτά στον κόφτη (ανάλογα την εταιρεία και τον κινητήρα). Αν δεν σπάσει σε αυτό το διάστημα μπαίνει στο αυτοκίνητο, αλλιώς πάει για ανακατασκευή.

            Και μετά εμείς μιλάμε για 'στρώσιμο', προσεκτική οδήγηση κλπ

            Πιο σημαντικό είναι να προστατεύσεις τα λάστιχα στα πρώτα χλμ, παρά τον κινητήρα πλέον.

            Ακόμα όμως είμαστε σε 'εποχές' στρωσίματος, αλλαγής λαδιών στα 5Κ, αναξιόπιστων ιταλικών, ποιοτικών γερμανικών κλπ

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • B
              bts last edited by

              Ο χρήστης cliff έγραψε:

              Πιστεύω ότι το αυτοκίνητο που δεν χρειάζεται στρώσιμο είναι εκείνο που δεν το έχεις πληρώσει

              Σωστόοος.

              Ή εκείνο που δεν έχεις το χρόνο να το στρώσεις τέλεια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • B
                bts last edited by

                Ο χρήστης coyote έγραψε:
                Επιτηδες τα δίνουν με 0, γιατί αν δε πάνε καλά να πούνε ότι ειναι 'σφικτό' και αστρωτο.... στο αρθρο
                τωρα το μαθαμε το κολπο

                Έλεος με αυτές τις θεωρίες συνομωσίας...

                Τα δίνουν με 0 χλμ για τον πασιφανή λόγο ότι με το που έρχεται Ελλάδα κάποιο νέο μοντέλο, πρέπει να προβληθεί το συντομότερο δυνατό.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • T
                  technik last edited by

                  Ο χρήστης lkar έγραψε:
                  Σε όλα τα εργοστάσια οι κινητήρες μόλις ετοιμαστούν δουλεύουν από 5-10 λεπτά στον κόφτη (ανάλογα την εταιρεία και τον κινητήρα). Αν δεν σπάσει σε αυτό το διάστημα μπαίνει στο αυτοκίνητο, αλλιώς πάει για ανακατασκευή.

                  Και μετά εμείς μιλάμε για 'στρώσιμο', προσεκτική οδήγηση κλπ

                  Πιο σημαντικό είναι να προστατεύσεις τα λάστιχα στα πρώτα χλμ, παρά τον κινητήρα πλέον.

                  Ακόμα όμως είμαστε σε 'εποχές' στρωσίματος, αλλαγής λαδιών στα 5Κ, αναξιόπιστων ιταλικών, ποιοτικών γερμανικών κλπ

                  Εσύ δηλαδή, δεν θα το στρώσεις ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • L
                    lkar last edited by

                    Ο χρήστης technik έγραψε:

                    Σε όλα τα εργοστάσια οι κινητήρες μόλις ετοιμαστούν δουλεύουν από 5-10 λεπτά στον κόφτη (ανάλογα την εταιρεία και τον κινητήρα). Αν δεν σπάσει σε αυτό το διάστημα μπαίνει στο αυτοκίνητο, αλλιώς πάει για ανακατασκευή.

                    Και μετά εμείς μιλάμε για 'στρώσιμο', προσεκτική οδήγηση κλπ

                    Πιο σημαντικό είναι να προστατεύσεις τα λάστιχα στα πρώτα χλμ, παρά τον κινητήρα πλέον.

                    Ακόμα όμως είμαστε σε 'εποχές' στρωσίματος, αλλαγής λαδιών στα 5Κ, αναξιόπιστων ιταλικών, ποιοτικών γερμανικών κλπ

                    Εσύ δηλαδή, δεν θα το στρώσεις ?

                    400-500χλμ. για τα περιφερειακά κι άντε γεια

                    αν και γερμανικό, θα πέσει italian

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      technik last edited by

                      Ο χρήστης lkar έγραψε:

                      Σε όλα τα εργοστάσια οι κινητήρες μόλις ετοιμαστούν δουλεύουν από 5-10 λεπτά στον κόφτη (ανάλογα την εταιρεία και τον κινητήρα). Αν δεν σπάσει σε αυτό το διάστημα μπαίνει στο αυτοκίνητο, αλλιώς πάει για ανακατασκευή.

                      Και μετά εμείς μιλάμε για 'στρώσιμο', προσεκτική οδήγηση κλπ

                      Πιο σημαντικό είναι να προστατεύσεις τα λάστιχα στα πρώτα χλμ, παρά τον κινητήρα πλέον.

                      Ακόμα όμως είμαστε σε 'εποχές' στρωσίματος, αλλαγής λαδιών στα 5Κ, αναξιόπιστων ιταλικών, ποιοτικών γερμανικών κλπ

                      Εσύ δηλαδή, δεν θα το στρώσεις ?

                      400-500χλμ. για τα περιφερειακά κι άντε γεια

                      αν και γερμανικό, θα πέσει italian

                      ...ως εργαλείο, δε χρειάζεται πολλά-πολλά

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kouk last edited by

                        Ο χρήστης lkar έγραψε:

                        Σε όλα τα εργοστάσια οι κινητήρες μόλις ετοιμαστούν δουλεύουν από 5-10 λεπτά στον κόφτη (ανάλογα την εταιρεία και τον κινητήρα). Αν δεν σπάσει σε αυτό το διάστημα μπαίνει στο αυτοκίνητο, αλλιώς πάει για ανακατασκευή.

                        Και μετά εμείς μιλάμε για 'στρώσιμο', προσεκτική οδήγηση κλπ

                        Πιο σημαντικό είναι να προστατεύσεις τα λάστιχα στα πρώτα χλμ, παρά τον κινητήρα πλέον.

                        Ακόμα όμως είμαστε σε 'εποχές' στρωσίματος, αλλαγής λαδιών στα 5Κ, αναξιόπιστων ιταλικών, ποιοτικών γερμανικών κλπ

                        Εσύ δηλαδή, δεν θα το στρώσεις ?

                        400-500χλμ. για τα περιφερειακά κι άντε γεια

                        αν και γερμανικό, θα πέσει italian

                        ...εδω πιάνει και στα γιαπωνέζικα!Στα γερμανικά θα κολλήσει!!
                        Κάντο lkar!!!Εγγυημένα!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          technik last edited by

                          http://www.vw.gr/site/pics/home/motiv7/motiv7_2.jpg

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spiros last edited by

                            Ο χρήστης technik έγραψε:
                            http://www.vw.gr/site/pics/home/motiv7/motiv7_2.jpg

                            αυτο ειναι η απαντηση για το χρωμα?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              emmanoyhl last edited by

                              Αν δεν κάνω λάθος είχαν γίνει παλιότερα μετρήσεις στην αρχή και στο τέλος δοκιμών μακράς διαρκείας και είχαν βρεθεί σημαντικές διαφορές. Σίγουρα μια μέτρηση με τον κινητήρα ακόμα σφιχτό δεν είναι απόλυτα αντιπροσωπευτική των δυνατοτήτων του αλλά όταν ισχύει το ίδιο για όλα τα δοκιμαζόμενα δεν νομίζω ότι διαστρεβλώνεται η εικόνα.
                              Περισσότερο ίσως επηρεάζουν οι καιρικές συνθήκες και το μεταφερόμενο βάρος παρά τα χιλιόμετρα του κινητήρα!!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lkar last edited by

                                Ο χρήστης kouk έγραψε:

                                ...εδω πιάνει και στα γιαπωνέζικα!Στα γερμανικά θα κολλήσει!!
                                Κάντο lkar!!!Εγγυημένα!!!

                                κι άσε τους 'Ιταλούς' να το στρώνουν για καμιά 20Κ χιλιόμετρα 😉

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spiros last edited by

                                  Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                  ...εδω πιάνει και στα γιαπωνέζικα!Στα γερμανικά θα κολλήσει!!
                                  Κάντο lkar!!!Εγγυημένα!!!

                                  κι άσε τους 'Ιταλούς' να το στρώνουν για καμιά 20Κ χιλιόμετρα 😉

                                  ετσι ετσι!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    technik last edited by

                                    Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                    http://www.vw.gr/site/pics/home/motiv7/motiv7_2.jpg

                                    αυτο ειναι η απαντηση για το χρωμα?

                                    Πές το κι έτσι

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mousatos last edited by

                                      Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                                      Ένα 'Κλιό' με 75.000 χιλιόμετρα έχει άλλα τόσα να διανύσει.

                                      Δε ξέρω τι γνώμη έχετε οι υπόλοιποι αλλά αλίμονο αν ένα σύγχρονο αυτοκίνητο δε μπορεί να βγάλει 250.000 χλμ με απλή συντήρηση.
                                      Το matiz μετά από 165.000 δύσκολα χλμ αντέχει μια χαρά και σκοπεύω να βγάλω άλλα τόσα τουλάχιστον.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        georgetabs last edited by

                                        Ο χρήστης mousatos έγραψε:

                                        Ένα 'Κλιό' με 75.000 χιλιόμετρα έχει άλλα τόσα να διανύσει.

                                        Δε ξέρω τι γνώμη έχετε οι υπόλοιποι αλλά αλίμονο αν ένα σύγχρονο αυτοκίνητο δε μπορεί να βγάλει 250.000 χλμ με απλή συντήρηση.
                                        Το matiz μετά από 165.000 δύσκολα χλμ αντέχει μια χαρά και σκοπεύω να βγάλω άλλα τόσα τουλάχιστον.

                                        Διάβασε όοοοοοοοοοοοοοολη μου την δημοσίευση, και θα δείς πως ακριβώς το αντίθετο είπα από ότι κατάλαβες!!!

                                        Δεν είπα πως δεν θα αντέξει πάνω από 150.000 όπως μάλλον κατάλαβες, τη διαφορά με Φεράρι και αγωνιστικό τόνιζα, και δεν ήθελα να πω 100.000 χμ ή 150.000 χμ, γιατί θα άρχιζαν τραγούδια πως ίσως και να μην αντέξει τόσο...
                                        Ε, 150.000 θα αντέξει εκτός αν είναι παλτό το αμάξι, ή γίδι ο ιδιοκτήτης!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          gorghs last edited by

                                          Citroen Xsara,
                                          6 eton,
                                          160.000 km
                                          strosimo: 0.1 km
                                          Synthrhsh:
                                          allages ladiou: 3 (oti na'nai ladia)
                                          Mpouzi, filtra: 1 fora
                                          takakia: 1 fora
                                          xrhsh: ka8hmerhnh, terastia tajidia kai paliotera 'moulari'
                                          Problhmata: 0
                                          Epidoseis: idies kai kalyteres apo kainourio

                                          Kostos total synthrhshs: 110 Euro

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • G
                                            gorghs last edited by

                                            elpizo na boh8hse ligaki h prohgoumenh apanthsh mou sto arxiko erothma

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 2 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr