-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
να δείτε πως 'στρώνονται' τα δημοσιογραφικά με 0 χλμ. στο κοντέρΠλάκα πλάκα...μια Tsου Corolla δέχθηκε Italian Tuning και πηγαίνει πάρα πολύ καλά!!!
Με 20 χλμ στο οδόμετρο πήγε (μέσω μιας σταδιακής διαδικασίας) στις 8000 στρ/λεπτό!!!!Τα αγωνιστικά μοτέρ στον πάγκο δεν στρώνονται?
-
Παλιότερα είχε δείξει στο Traction στην TV, ένα video για το πως φτιάχνονται οι Ferrari. Όταν φτιαχτούν οι κινητήρες περνούν από ποιοτικό έλεγχο που περιλαμβάνει δυναμομέτρηση, όπου φυσικά οι κινητήρες δουλεύουν έως τον κόφτη! Και είναι κυριολεκτικά με 0 χιλιόμετρα!
-
Άλλο Φεράρι και αγωνιστικά σε ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΕΣ συνθήκες ΠΑΓΚΟΥ, άλλο σκασμένες ευθείες στη Θήβα, άλλο γύροι στα Μέγαρα, και άλλο χαρούμενος ιδιοκτήτης που το σκίζει στην Κηφισίας και το Μπουρνάζι...
Α, και κάτι άλλο...
Ένα 'Κλιό' με 75.000 χιλιόμετρα έχει άλλα τόσα να διανύσει.
Μια Φεράρι με 75.000 χιλιόμετρα πιθανώς ήδη να έχει κάνει ολικό restore στον κινητήρα.
Ένα αγωνιστικό με 75.000 χιλιόμετρα έχει ανοιχτεί 200 φορές και έχει αλλάξει τα μισά του τα εντόσθια τις μισές... Αν διατείθεστε να κάνετε το ίδιο στο 'Κλιό' σας, σκίστε το άφοβα με το καλημέρα!! -
Σε όλα τα εργοστάσια οι κινητήρες μόλις ετοιμαστούν δουλεύουν από 5-10 λεπτά στον κόφτη (ανάλογα την εταιρεία και τον κινητήρα). Αν δεν σπάσει σε αυτό το διάστημα μπαίνει στο αυτοκίνητο, αλλιώς πάει για ανακατασκευή.
Και μετά εμείς μιλάμε για 'στρώσιμο', προσεκτική οδήγηση κλπ
Πιο σημαντικό είναι να προστατεύσεις τα λάστιχα στα πρώτα χλμ, παρά τον κινητήρα πλέον.
Ακόμα όμως είμαστε σε 'εποχές' στρωσίματος, αλλαγής λαδιών στα 5Κ, αναξιόπιστων ιταλικών, ποιοτικών γερμανικών κλπ
-
Ο χρήστης cliff έγραψε:
Πιστεύω ότι το αυτοκίνητο που δεν χρειάζεται στρώσιμο είναι εκείνο που δεν το έχεις πληρώσει
Σωστόοος.
Ή εκείνο που δεν έχεις το χρόνο να το στρώσεις τέλεια.
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Επιτηδες τα δίνουν με 0, γιατί αν δε πάνε καλά να πούνε ότι ειναι 'σφικτό' και αστρωτο.... στο αρθρο
τωρα το μαθαμε το κολποΈλεος με αυτές τις θεωρίες συνομωσίας...
Τα δίνουν με 0 χλμ για τον πασιφανή λόγο ότι με το που έρχεται Ελλάδα κάποιο νέο μοντέλο, πρέπει να προβληθεί το συντομότερο δυνατό.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Σε όλα τα εργοστάσια οι κινητήρες μόλις ετοιμαστούν δουλεύουν από 5-10 λεπτά στον κόφτη (ανάλογα την εταιρεία και τον κινητήρα). Αν δεν σπάσει σε αυτό το διάστημα μπαίνει στο αυτοκίνητο, αλλιώς πάει για ανακατασκευή.Και μετά εμείς μιλάμε για 'στρώσιμο', προσεκτική οδήγηση κλπ
Πιο σημαντικό είναι να προστατεύσεις τα λάστιχα στα πρώτα χλμ, παρά τον κινητήρα πλέον.
Ακόμα όμως είμαστε σε 'εποχές' στρωσίματος, αλλαγής λαδιών στα 5Κ, αναξιόπιστων ιταλικών, ποιοτικών γερμανικών κλπ
Εσύ δηλαδή, δεν θα το στρώσεις ?
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Σε όλα τα εργοστάσια οι κινητήρες μόλις ετοιμαστούν δουλεύουν από 5-10 λεπτά στον κόφτη (ανάλογα την εταιρεία και τον κινητήρα). Αν δεν σπάσει σε αυτό το διάστημα μπαίνει στο αυτοκίνητο, αλλιώς πάει για ανακατασκευή.
Και μετά εμείς μιλάμε για 'στρώσιμο', προσεκτική οδήγηση κλπ
Πιο σημαντικό είναι να προστατεύσεις τα λάστιχα στα πρώτα χλμ, παρά τον κινητήρα πλέον.
Ακόμα όμως είμαστε σε 'εποχές' στρωσίματος, αλλαγής λαδιών στα 5Κ, αναξιόπιστων ιταλικών, ποιοτικών γερμανικών κλπ
Εσύ δηλαδή, δεν θα το στρώσεις ?
400-500χλμ. για τα περιφερειακά κι άντε γεια
αν και γερμανικό, θα πέσει italian
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Σε όλα τα εργοστάσια οι κινητήρες μόλις ετοιμαστούν δουλεύουν από 5-10 λεπτά στον κόφτη (ανάλογα την εταιρεία και τον κινητήρα). Αν δεν σπάσει σε αυτό το διάστημα μπαίνει στο αυτοκίνητο, αλλιώς πάει για ανακατασκευή.
Και μετά εμείς μιλάμε για 'στρώσιμο', προσεκτική οδήγηση κλπ
Πιο σημαντικό είναι να προστατεύσεις τα λάστιχα στα πρώτα χλμ, παρά τον κινητήρα πλέον.
Ακόμα όμως είμαστε σε 'εποχές' στρωσίματος, αλλαγής λαδιών στα 5Κ, αναξιόπιστων ιταλικών, ποιοτικών γερμανικών κλπ
Εσύ δηλαδή, δεν θα το στρώσεις ?
400-500χλμ. για τα περιφερειακά κι άντε γεια
αν και γερμανικό, θα πέσει italian
...ως εργαλείο, δε χρειάζεται πολλά-πολλά
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Σε όλα τα εργοστάσια οι κινητήρες μόλις ετοιμαστούν δουλεύουν από 5-10 λεπτά στον κόφτη (ανάλογα την εταιρεία και τον κινητήρα). Αν δεν σπάσει σε αυτό το διάστημα μπαίνει στο αυτοκίνητο, αλλιώς πάει για ανακατασκευή.
Και μετά εμείς μιλάμε για 'στρώσιμο', προσεκτική οδήγηση κλπ
Πιο σημαντικό είναι να προστατεύσεις τα λάστιχα στα πρώτα χλμ, παρά τον κινητήρα πλέον.
Ακόμα όμως είμαστε σε 'εποχές' στρωσίματος, αλλαγής λαδιών στα 5Κ, αναξιόπιστων ιταλικών, ποιοτικών γερμανικών κλπ
Εσύ δηλαδή, δεν θα το στρώσεις ?
400-500χλμ. για τα περιφερειακά κι άντε γεια
αν και γερμανικό, θα πέσει italian
...εδω πιάνει και στα γιαπωνέζικα!Στα γερμανικά θα κολλήσει!!
Κάντο lkar!!!Εγγυημένα!!! -
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
http://www.vw.gr/site/pics/home/motiv7/motiv7_2.jpgαυτο ειναι η απαντηση για το χρωμα?
-
Αν δεν κάνω λάθος είχαν γίνει παλιότερα μετρήσεις στην αρχή και στο τέλος δοκιμών μακράς διαρκείας και είχαν βρεθεί σημαντικές διαφορές. Σίγουρα μια μέτρηση με τον κινητήρα ακόμα σφιχτό δεν είναι απόλυτα αντιπροσωπευτική των δυνατοτήτων του αλλά όταν ισχύει το ίδιο για όλα τα δοκιμαζόμενα δεν νομίζω ότι διαστρεβλώνεται η εικόνα.
Περισσότερο ίσως επηρεάζουν οι καιρικές συνθήκες και το μεταφερόμενο βάρος παρά τα χιλιόμετρα του κινητήρα!!!! -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
...εδω πιάνει και στα γιαπωνέζικα!Στα γερμανικά θα κολλήσει!!
Κάντο lkar!!!Εγγυημένα!!!κι άσε τους 'Ιταλούς' να το στρώνουν για καμιά 20Κ χιλιόμετρα
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
...εδω πιάνει και στα γιαπωνέζικα!Στα γερμανικά θα κολλήσει!!
Κάντο lkar!!!Εγγυημένα!!!κι άσε τους 'Ιταλούς' να το στρώνουν για καμιά 20Κ χιλιόμετρα
ετσι ετσι!!!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
αυτο ειναι η απαντηση για το χρωμα?
Πές το κι έτσι
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Ένα 'Κλιό' με 75.000 χιλιόμετρα έχει άλλα τόσα να διανύσει.
Δε ξέρω τι γνώμη έχετε οι υπόλοιποι αλλά αλίμονο αν ένα σύγχρονο αυτοκίνητο δε μπορεί να βγάλει 250.000 χλμ με απλή συντήρηση.
Το matiz μετά από 165.000 δύσκολα χλμ αντέχει μια χαρά και σκοπεύω να βγάλω άλλα τόσα τουλάχιστον. -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Ένα 'Κλιό' με 75.000 χιλιόμετρα έχει άλλα τόσα να διανύσει.
Δε ξέρω τι γνώμη έχετε οι υπόλοιποι αλλά αλίμονο αν ένα σύγχρονο αυτοκίνητο δε μπορεί να βγάλει 250.000 χλμ με απλή συντήρηση.
Το matiz μετά από 165.000 δύσκολα χλμ αντέχει μια χαρά και σκοπεύω να βγάλω άλλα τόσα τουλάχιστον.Διάβασε όοοοοοοοοοοοοοολη μου την δημοσίευση, και θα δείς πως ακριβώς το αντίθετο είπα από ότι κατάλαβες!!!
Δεν είπα πως δεν θα αντέξει πάνω από 150.000 όπως μάλλον κατάλαβες, τη διαφορά με Φεράρι και αγωνιστικό τόνιζα, και δεν ήθελα να πω 100.000 χμ ή 150.000 χμ, γιατί θα άρχιζαν τραγούδια πως ίσως και να μην αντέξει τόσο...
Ε, 150.000 θα αντέξει εκτός αν είναι παλτό το αμάξι, ή γίδι ο ιδιοκτήτης!! -
Citroen Xsara,
6 eton,
160.000 km
strosimo: 0.1 km
Synthrhsh:
allages ladiou: 3 (oti na'nai ladia)
Mpouzi, filtra: 1 fora
takakia: 1 fora
xrhsh: ka8hmerhnh, terastia tajidia kai paliotera 'moulari'
Problhmata: 0
Epidoseis: idies kai kalyteres apo kainourioKostos total synthrhshs: 110 Euro
-
elpizo na boh8hse ligaki h prohgoumenh apanthsh mou sto arxiko erothma
Δημοσιογραφικά και Στρώσιμο Μηχανής