-
Δεν ξέρω Γιώργο
Εγώ πάντως θα έλεγα να έπαιρνε ένα 4x4 και πας και για SKI
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4555183155&indexURL=0&photoDisplayType=2#ebayphotohosting
Είναι και Diesel, οποτε και οικονομικό
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Δεν ξέρω ΓιώργοΕγώ πάντως θα έλεγα να έπαιρνε ένα 4x4 και πας και για SKI
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4555183155&indexURL=0&photoDisplayType=2#ebayphotohosting
Είναι και Diesel, οποτε και οικονομικό
Kalo fainetai, alla den jero ti leei apo pa8htikh asfaleia. Einai kalo?
Epishs, xoraei sta piso ka8hsmata mia 42' plasma kai psygeio-fourno kai trapezaria gia toulaxiston 8 atoma? Exei kalo xoro aposkeyon gia ta psonia ths Marias? An h Maria einai 145cm ypso, 8a mporei na anebainei? To diko mou exei kai skala! -
Δεν έχεις άδικο.
Όπως, είδες μου αρέσουν τα ροζ αυτοκίνητα για γυναίκες, οποτε λέω να πάρειΈτσι θα βάλει την 42' plasma και θα πηγαίνει και καμια εκδρομούλα
Επίσης αξιοπιστία TOYOTA.Ποιος είχε πει ότι η Toyota κάνει βαρετά αυτοκίνητα?
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Ποιος είχε πει ότι η Toyota κάνει βαρετά αυτοκίνητα?Κάθε άλλο! Φαντάσου όταν 'δανείζει'¨και κινητήρες της σε βρετανικά πλαίσια
-
Ο χρήστης theo111r έγραψε:
Ποιος είχε πει ότι η Toyota κάνει βαρετά αυτοκίνητα?
Κάθε άλλο! Φαντάσου όταν 'δανείζει'¨και κινητήρες της σε βρετανικά πλαίσια
Ναι εκεί τα κάνει αστεία με το ανέκδοτο powerband.
Εσύ τι λες να πάρει η Μαρία?
-
Λοιπόν βρήκα το απόλυτο αυτοκίνητο για σένα Μαρία
Γκλαμουράτο και ευρύχωρο
-
Ειναι τουλαχιστον το S Works??? Να εχει τουλαχιστον 200 αλογακια...
-
Αυτό το maxi mini το έχω δει από κοντά και είναι πολύ εντυπωσιακό!
-
Δεν είχε έρθει αυτό το Μίνι στη διάρκεια των Ολυμπιακών στην Αθήνα?
-
Ο χρήστης theo111r έγραψε:
Δεν είχε έρθει αυτό το Μίνι στη διάρκεια των Ολυμπιακών στην Αθήνα?Aκριβώς theo, το έχω ποστάρει και φωτό στο 'Carspotting'
-
τι κινητηρα εχει αυτο πανω???
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
τι κινητηρα εχει αυτο πανω???Ό,τι κινητήρα και να έχει πάνω του αυτό, είναι ό,τι πρέπει και αρκεί για party αποφοίτησης ή άλλου είδους ροζ συνευρέσεις...
-
Πρέπει να στρίβει ωραία αυτό
-
Αν μιλάς για τις πολυθρόνες που θα έχει μέσα του, σίγουρα ναι!
Ειδάλλως για τις επιτόπιες θα θέλει κανα γερανό απ'τον Πράπα!!!
-
Ο χρήστης theo111r έγραψε:
Αν μιλάς για τις πολυθρόνες που θα έχει μέσα του, σίγουρα ναι!Ειδάλλως για τις επιτόπιες θα θέλει κανα γερανό απ'τον Πράπα!!!
μήπως έχετε ξεφύγει λιγάκι λεω εγω? λιγο?
-
Μια καλή ιδέα για να ξεφύγεις από το ροζ, είναι το Mora Metallic της BMW:
Είναι βασικά βυσσινή, αλλά έχει πολύ ιδιαίτερο γυάλισμα που δεν φαίνεται στην φωτό. Δυστυχώς είναι στο Individual Program, άρα πολλά λεφτά...
Ταιριάζει και με λευκό σαλόνι:
Που πήγε η Μαρία; Θα εγκατέλειψε το θέμα πριν 2-3 σελίδες...
-
Αχ! Μαρία, αχ Μαρία!... (κατά το Αχ! Ευλαμπία του Γιοκαρίνη...)
Μας άφησες σύξυλους να παιδευόμαστε με χρωματολόγια και δείγματα!!!!
Ας είναι όμως! Εμείς θα θυσιαστούμε στο βωμό της τέχνης και των χρωμάτων! LOL
Έχει δει κανείς σας τα chameleon effect χρώματα της TVR?
Μέχρι και την Μιραράκη μπερδεύουν οι τύποι...
-
Ευκαιρίας δοθείσης από ένα πρόσφατο Test drive που είχα με μια 147 fl 120HP, και σε μια προσπάθεια να εστιάσουμε πάλι στα αυτοκίνητα του topic, παραθέτω τις προσωπικές εντυπώσεις μου και περιμένω feedback:
-
Κινητήρας: Εκπληκτικός μόλις περάσεις τις 3500σαλ αλλά μου φάνηκε αρκετά αδύναμος χαμηλά και ελαφρώς κουραστικός στην πόλη. Δεν ξέρω, ίσως να είναι και η πολλή παραπάνω δύναμη στις ψηλές στροφές που σου αφήνει αυτή την αίσθηση.. Με λίγα λόγια πραγματικός κινητήρας Alfa Romeo μετα συν και τα πλήν του. Αν είχε και τον ήχο των Boxer (οδηγώ περιστασιακά μια 33-νοσταλγία )
-
Τιμόνι: Πάρα πολύ γρήγορο και άμεσο, όπως ανάμενα από μια Alfa Romeo αλλά αρκετά ελαφρύ.
-
Ανάρτηση: Εδώ υπάρχουν 2 όψεις. Άνετη και χωρίς κοπανήματα στους καρόδρομούς μας, αλλά σημαντικές κλίσεις που μάλλον δεν ταιριάζουν με το υπόλοιπο σύνολο. Θα προτιμούσα κάτι πιο σκληρό..Είναι θέμα προτεραιοτήτων πάντως..
-
Κιβώτιο: Πολύ καλό-σφιχτό σε κλιμάκωση, βοηθάει πολύ τον κινητήρα αλλά πρέπει να έχει και το ανάλογο τίμημα στην κατανάλωση. Κακός επιλογέας με μεγάλες διαδρομές και τάση να σκαλώνει σε γρήγορες αλλαγές.
-
Φρένα: Αρκετά δυνατά και άμεσα.. Παρατήρησα όμως κάτι που μου έκανε αρνητική εντύπωση και νομίζω ότι κάποιος συμφορουμίστας το είχε αναφέρει παλιότερα: Από τα 70 km σε ευθεία και σε φρενάρισμα πανικού αποσταθεροποιήθηκε ελαφρά το πίσω μέρος..
-
Ποιότητα κύλισης: Πολύ καλή σχεδόν 'γερμανική'!
-
Εσωτερικό: Ευανάγνωστα όργανα αλλά αυτά τα γυαλιστερά πλαστικά τι τα θέλανε; Τριγμοί μηδέν (βέβαια ήταν σχεδόν καινούριο το αυτοκίνητο)
Θέση οδήγησης: Ακόμα και με τέρμα πάνω το τιμόνι και τέρμα κάτω το κάθισμα μου φάνηκε ψηλή. Θα την προτιμούσα χαμηλότερη.Ορατότητα καλή αλλά μικροί εξωτερικοί καθρέφτες.
Συμπερασματικά μου άφησε καλές εντυπώσεις, περίμενα όμως οι Ιταλοί να είχαν βελτιώσει το κιβώτιο και να μην είχαν επέμβει στην ανάρτηση και τα πλαστικά του εσωτερικού..
Θα επανέλθω όταν βρω ευκαιρία να οδηγήσω και την BMW..
Τελος θα παρακαλούσα αν κάποιος έχει το τεύχος, να παραθέσει απο το συγκριτικό των 4τ Μαρτίου μεταξύ Focus-147 τις αποστάσεις φρεναρίσματος 120-0 και τις ρεπρίζ με 3η, 4η και 5η, γιατί στη library δεν υπάρχουν..Ευχαριστώ πολύ
-
-
Το αμαξι το οδηγω εδω και 2 μηνες + κατι μερες και ΣΥΜΦΩΝΩ σε ολα σου τα σχολια...!!
Ειδικα το φρεναρισμα πανικου με το ελαφρωμα του πισω μερους το βιωσα καποια στιγμη αλλα θελησα να πιστεψω πως ηταν ιδεα μου!! Τελικα ισχυει... -
Το αμαξι το οδηγω εδω και 2 μηνες + κατι μερες και ΣΥΜΦΩΝΩ σε ολα σου τα σχολια...!!
Ειδικα το φρεναρισμα πανικου με το ελαφρωμα του πισω μερους το βιωσα καποια στιγμη αλλα θελησα να πιστεψω πως ηταν ιδεα μου!! Τελικα ισχυει...Χαίρομαι που είναι έτσι, παρότι σε ένα test drive παίρνεις μόνο μια αποσπασματική ιδέα για το αυτοκίνητο
Για το φρενάρισμα, με τι μπορεί να έχει σχέση αυτή η ευαισθησία του πίσω μέρους??
Την ανισομερή κατανομή βάρους ίσως? (63-37 αν θυμάμαι καλά..)
Μου φάνηκε πολύ περίεργο αφου έχει και EBD..Έχεις μετρήσει την κατανάλωση στην πόλη?
BMW 116i ή Alfa Romeo 147 1.6 120hp?