-
Μvass καλωσήρθες!
Με την υποστροφή υπάρχει πάντα μια αναλογική σχέση με την ταχύτητά σου- όσο μεγαλύτερη η ταχύτητα, τόσο μεγαλύτερη και η υποστροφή.
Το ίδιο ισχύει και με την υπερστοφή, μόνο που από μια ταχύτητα και πάνω κάνεις τετακέ. Αυτό το 'σκαλοπάτι' μεταξύ ελέγχου και καταστροφής είναι πιστεύω το πρόβλημα. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
...ãíþñéóá ôçí õðïóôñïöÞ êáé ÔÑÏÌÁÎÁ.Õï áõôïêßíçôï Ýöåõãå ôåëåßùò åõèåßá êáé ìÜëéóôá äåí Ýêëåéíå éäéáéôÝñùò ôçí ôñï÷éÜ ôïõ ìå ôï Üöçìá ôïõ ãêáæéïý.Äåí èá Þèåëá íá ìïõ ôý÷åé óå âñåãìÝíï äñüìï ìå âñÜ÷éá/ãêñåìü áðÝíáíôé.ÐÜíôùò íïìßæù ðùò êáé ç áðüôïìç õðåñóôñïöÞ ôï ßäéï ÷Üëé èá åßíáé...
Íáé áëëÜ åêåß âïçèÜåé áí åßóáé ÷åñÜò , ìå ãñÞãïñá ÷Ýñéá ìðïñåß ìå öïõë áíÜðïäá íá ôï ðñïëÜâåéò.....
Åßìáé ïðáäüò ôçò Üðïøçò ïôé óôçí óôñïöÞ ðñÝðåé ï êéíçôÞñáò íá
êéíåß ôïõò ôñï÷ïýò. ÏðïéïóäÞðïôå Üëëïò óõíäéáóìüò (÷åéñüöñåíá ç öñÝíá) ðïõ äÝí åìðëÝêåé åíåñãÜ ôïí êéíçôÞñá èåùñåßôáé ôïõëÜ÷éóôïí áðáñÜäåêôïò...Åðßóçò ðéóôåýù ïôé ç õðïóôñïöÞ áíôéìåôùðßæåôáé ðïëý ðéü äýóêïëá åðåéäÞ åìðëÝêåéò ôá öñÝíá ç ôï ÷åéñüöñåíï(åêåß ðñÝðåé íá åßóáé ÷åñÜò!!!).Áíôßèåôá óôçí õðåñóôñïöÞ åßóáé áðåñßóðáóôïò óôï ãêÜæé-êéâþôéï-ôéìüíé.
Ãé áõôü èåùñþ ôçí õðïóôñïöÞ Üêñùò åðéêßíäõíç... -
Solar energy αυτό προσπαθώ να εξηγήσω. Ότι με τέρμα υποστροφή που το αμάξι δεν ακούει καθόλου στο τιμόνι όσο και αν στρίψεις και απλά πάει ευθεία (μου έχει τύχει και πήγαινα για τα χωράφια) απλά αφήνεις το γκάζι. Στο 95% των περιπτώσεων ή θα βρει η μούρη ξανά πρόσφυση ή υποστροφή θα μετατραπεί σε υπερστροφή αδράνειας.
Προσωπικά τις θεωρώ υπερστροφή και υποστροφή το ίδιο επικίνδυνες. Φίλος με bmw πήγαινε αργά μέσα στην Αθήνα μόλις είχε αρχίσει να βρέχει. Πέρνει μία στροφή με 30-40χλμ max (με την γιαγιά του μέσα στο αμάξι...) το αμάξι πατάει στην γλίτσα που είχε δημιουργηθεί τρώει ένα χαστούκι ο κώλος, ο φίλος κάνει τέρμα ανάποδο αλλά ήταν σαν να μην το έκανε και το αμάξι σβούριξε και πέρασε ξηστά από τα παρκαρισμένα!
Η μόνη διαφορά που υπάρχει είναι ότι στην υπερστροφή στον 90% των περιπτώσεων πας για σβούρα ενώ στην υποστροφή πας ευθεία. -
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Solar energy αυτό προσπαθώ να εξηγήσω. Ότι με τέρμα υποστροφή που το αμάξι δεν ακούει καθόλου στο τιμόνι όσο και αν στρίψεις και απλά πάει ευθεία (μου έχει τύχει και πήγαινα για τα χωράφια) απλά αφήνεις το γκάζι. Στο 95% των περιπτώσεων ή θα βρει η μούρη ξανά πρόσφυση ή υποστροφή θα μετατραπεί σε υπερστροφή αδράνειας.
Προσωπικά τις θεωρώ υπερστροφή και υποστροφή το ίδιο επικίνδυνες. Φίλος με bmw πήγαινε αργά μέσα στην Αθήνα μόλις είχε αρχίσει να βρέχει. Πέρνει μία στροφή με 30-40χλμ max (με την γιαγιά του μέσα στο αμάξι...) το αμάξι πατάει στην γλίτσα που είχε δημιουργηθεί τρώει ένα χαστούκι ο κώλος, ο φίλος κάνει τέρμα ανάποδο αλλά ήταν σαν να μην το έκανε και το αμάξι σβούριξε και πέρασε ξηστά από τα παρκαρισμένα!
Η μόνη διαφορά που υπάρχει είναι ότι στην υπερστροφή στον 90% των περιπτώσεων πας για σβούρα ενώ στην υποστροφή πας ευθεία.Στο καθαρα θεμα ασφαλειας δηλαδη, εχουν και τα δυο υπερ και κατα, απο οτι καταλαβαινω. Οσο αφορα το Megane face lift, σιγουρα η υπερστροφη ηταν για πιο πολλα παιχνιδια, αλλα εχω την εντυπωση, με την μεχρι τωρα εμπειρια της υποστροφης στο σενταν, οτι χρειαζεται μεγαλυτερη προσοχη για να μην βρεθεις φατσα καρτα με το αντιθετο ρευμα. Το λεω αυτο γιατι το υποστροφικο Megan II σενταν σε ολες τις μεχρι τωρα περιπτωσεις 'πιεσης' σε στροφη εχει επανελθει στο σωστο δρομο με το αφημα του γκαζιου, με μια μικρη ταση για υπερστροφη η οποια τελικα δεν εκδηλωνεται. Δεν ειμαι σε θεση να ξερω ποσο περισοτερο πρεπει να ζοριστει το αυτοκινητο για να εμφανησει αυτη την υπερστροφη μετα απο υποστροφη και φυσικα δεν ξερω αν θα εκδηλωθει μιας και μαλλον το 'στυσιμο' του αυτοκινητου μου εχει δειξει οτι ΔΕΝ ειναι διατεθημενο να εχει υπερστροφικες τασεις.
Ελπιζω να μην σας μπερδεψα.
-
Ένα ουδέτερο αυτοκίνητο με γλυκιά υποστροφή και ελάχιστη διορθωτική υπερστροφή στο άφημα του γκαζιού, είναι πιστεύω το καλύτερο για το μέσο οδηγό.
ΔΕΝ είναι λίγοι οι μέτριοι οδηγοί που φάγανε τα μούτρα τους με υπερστροφικά προσθιοκίνητα αυτοκίνητα.
Το καλύτερο, αν υπάρχει το μαρούλι, είναι ένα πισωκίνητο με απενεργοποιούμενο ηλεκτρονικό σύστημα. πχ όταν πηγαίνεις σπαρίλα νυσταγμένος σε βρεγμένη 'άσφαλτο' το ηλεκτρονικό φροντίζει να μην παλεύεις με το τιμόνι να μαζέψεις τους κώλους.... -
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
Τα έχω κάνει όλα αυτά... Τα μαμίσια Continental ήδη έχουν αντικατασταθεί από τα (μέτρια όπως αποδεικνύεται Uniroyal) αφήνοντάς με ελεύθερο να τα φάω στην πίστα (τα εμπρός πετάχτηκαν με τα λινά έξω, τα πίσω βγάζουν ένα track-day ακόμα...)
Καλα ανασκόπηση δεν έχει??
Τα Uniroyal μέτρια ...για να μην αρχίσουμε τα εκτός θέματος είχαμε κάποιο θεματάκι για τα λάστιχα ρίξε καμια πληκτρολογιά κατα κεί.Η επιθυμία σας διαταγή!
Για κοπιάστε... εδώ
Ο χαρακτηρισμός μέτρια προήλθε μετά από μία γρήγορη βόλτα στο δεύτερο πόδι της Χαλκιδικής όπου μύρισε λάστιχο πολύ γρήγορα (), οπότε να διευκρινήσω ότι το μέτρια αναφέρεται στις συγκεκριμένες συνθήκες κίνησης (καταπληκτικό στροφιλίκι που το ξέρω, χωρίς κίνηση και το ρεζερβουάρ γεμάτο και το αμάξι άδειο... )[/url]
-
Να μην ξεχνάμε την ευθυγράμμιση!!!
Με μχ-5 (χωρις μπλοκε) στα μεγαρα και είχα μούτρα!
Χρειάστηκαν φλικ και συμπλεκταρισματα για να πετάξει κώλους!
Τελικά είχα μηδεν καμπερ μπρος αριστερά και θετικό μπρος δεξιά!!! -
gia mena kalo einai na skaei kolaraki kai na se bazei.dokimase me liga xiliometra stin arxi na kanis toeksis,kobis ligo grigoara to timoni kai tsiba ligo frenaki.
-
Ο χρήστης karalisd έγραψε:
Να μην ξεχνάμε την ευθυγράμμιση!!!
Με μχ-5 (χωρις μπλοκε) στα μεγαρα και είχα μούτρα!
Χρειάστηκαν φλικ και συμπλεκταρισματα για να πετάξει κώλους!
Τελικά είχα μηδεν καμπερ μπρος αριστερά και θετικό μπρος δεξιά!!!Δηλαδή αν ήταν ευθυγραμμισμένο θα πέταγες άνετα κώλους? Τόσο μεγάλη διαφορά κάνει?
-
Ο χρήστης KARAFLAS HONDA έγραψε:
gia mena kalo einai na skaei kolaraki kai na se bazei.dokimase me liga xiliometra stin arxi na kanis toeksis,kobis ligo grigoara to timoni kai tsiba ligo frenaki.Αλλά όχι σε δρόμο με κίνηση!!
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Να μην ξεχνάμε την ευθυγράμμιση!!!
Με μχ-5 (χωρις μπλοκε) στα μεγαρα και είχα μούτρα!
Χρειάστηκαν φλικ και συμπλεκταρισματα για να πετάξει κώλους!
Τελικά είχα μηδεν καμπερ μπρος αριστερά και θετικό μπρος δεξιά!!!Δηλαδή αν ήταν ευθυγραμμισμένο θα πέταγες άνετα κώλους? Τόσο μεγάλη διαφορά κάνει?
Με την εργοστασιακή ευθυγράμμιση είναι υποστροφικά στημένο!
2 μοίρες κάμπερ κάνουν μεγάλη διαφορά!
Σε μένα δεν βίδωνε η μούρη με τίποτα! -
Είναι το κάμπερ ρυθμιζόμενο στο ΜΧ-5 ?
-
καμπερ καστερ toe in, toe out! ΟΛΑ!
διπλά ψαλίδια μπρος πίσω....
Αποριες περι συμπεριφορας στην στροφη.