-
Για περιπου ενα χρονο τωρα υπηρχαν φημες. Τωρα το AutoExpress ειναι το πρωτο περιοδικο που τεσταρει το Lexus IS430. Ο κινητηρας των GS430/LS430/SC430 χρισημοποιητε και στο IS430. Κανει 305 ιππους στην Ευρωπη λογω μιας διαφορετικης εξατμισης. Ειναι πιο χαμηλο απο το απλο IS και στο εσωτερικο η μονη αλλαγη ειναι το κοντερ των 180 μ/ω. Δεν ειναι τυχαιο που ο Chief μηχανολογος/σχεδιαστης του αυτοκινητου ειναι ο Gerald Bonengel ο οποιος ηταν μελος της ομαδας της Brabus
Για τωρα το αυτοκινητο που τεσταρε το περιοδικο ειναι αυτοματο. 0-98.5 σε 5.9 και τελικη 260 χ/ω. Το τεστ οδηγησης εχει μονο θετικα σχολια απο το περιοδικο. Το αυτοκινητο υπερστρεφει πρωτα αλλα διωρθωνεται με το γκαζι λενε οι συγγραφεις. Αλλα ολα αυτα ειναι μονο η αρχη της υποθεσης 'πιο γρηγορο και σπορ Lexus IS430'. Η Toyota Team Europe (η ομαδα της Φορμουλα 1 της Τογιοτα) βρισκετε στο τελευταιο σταδιο εξελιξης μιας υπερτροφοδοτουμενης (κομπρεσσορ) εκδοσης του V8 κινητηρα! Το αποτελεσμα ειναι 404 ιπποι και 61.2 χλγμ ροπης!
-
Για περιπου ενα χρονο τωρα υπηρχαν φημες. Τωρα το AutoExpress ειναι το πρωτο περιοδικο που τεσταρει το Lexus IS430. Ο κινητηρας των GS430/LS430/SC430 χρισημοποιητε και στο IS430. Κανει 305 ιππους στην Ευρωπη λογω μιας διαφορετικης εξατμισης. Ειναι πιο χαμηλο απο το απλο IS και στο εσωτερικο η μονη αλλαγη ειναι το κοντερ των 180 μ/ω. Δεν ειναι τυχαιο που ο Chief μηχανολογος/σχεδιαστης του αυτοκινητου ειναι ο Gerald Bonengel ο οποιος ηταν μελος της ομαδας της Brabus
Για τωρα το αυτοκινητο που τεσταρε το περιοδικο ειναι αυτοματο. 0-98.5 σε 5.9 και τελικη 260 χ/ω. Το τεστ οδηγησης εχει μονο θετικα σχολια απο το περιοδικο. Το αυτοκινητο υπερστρεφει πρωτα αλλα διωρθωνεται με το γκαζι λενε οι συγγραφεις. Αλλα ολα αυτα ειναι μονο η αρχη της υποθεσης 'πιο γρηγορο και σπορ Lexus IS430'. Η Toyota Team Europe (η ομαδα της Φορμουλα 1 της Τογιοτα) βρισκετε στο τελευταιο σταδιο εξελιξης μιας υπερτροφοδοτουμενης (κομπρεσσορ) εκδοσης του V8 κινητηρα! Το αποτελεσμα ειναι 404 ιπποι και 61.2 χλγμ ροπης!
-
Για περιπου ενα χρονο τωρα υπηρχαν φημες. Τωρα το AutoExpress ειναι το πρωτο περιοδικο που τεσταρει το Lexus IS430. Ο κινητηρας των GS430/LS430/SC430 χρισημοποιητε και στο IS430. Κανει 305 ιππους στην Ευρωπη λογω μιας διαφορετικης εξατμισης. Ειναι πιο χαμηλο απο το απλο IS και στο εσωτερικο η μονη αλλαγη ειναι το κοντερ των 180 μ/ω. Δεν ειναι τυχαιο που ο Chief μηχανολογος/σχεδιαστης του αυτοκινητου ειναι ο Gerald Bonengel ο οποιος ηταν μελος της ομαδας της Brabus
Για τωρα το αυτοκινητο που τεσταρε το περιοδικο ειναι αυτοματο. 0-98.5 σε 5.9 και τελικη 260 χ/ω. Το τεστ οδηγησης εχει μονο θετικα σχολια απο το περιοδικο. Το αυτοκινητο υπερστρεφει πρωτα αλλα διωρθωνεται με το γκαζι λενε οι συγγραφεις. Αλλα ολα αυτα ειναι μονο η αρχη της υποθεσης 'πιο γρηγορο και σπορ Lexus IS430'. Η Toyota Team Europe (η ομαδα της Φορμουλα 1 της Τογιοτα) βρισκετε στο τελευταιο σταδιο εξελιξης μιας υπερτροφοδοτουμενης (κομπρεσσορ) εκδοσης του V8 κινητηρα! Το αποτελεσμα ειναι 404 ιπποι και 61.2 χλγμ ροπης!
-
Αυτο το αυτοκινητο σιγουρα θα το κοιταξω του χρονου οταν θα κανω ερευνα για αντικατασταση.
Ειμαι σιγουρος οτι δεν θα ειναι πανω απο $6Κ ακριβοτερο απο το IS350 (που θα δουμε του χρονου στις ΗΠΑ). Επισης δεν θα μου ηταν εκπληξη εαν εβλεπε οτι θα εκανε πανω απο 305 ιππους εδω στις ΗΠΑ. Πιο κοντα στους 320 μαντευω. Η Λεξους για καποιο λογο μειωνει την ιπποδυναμη των κινητηρων τους για την Ευρωπαικη αγορα (το RX300 εκει κανει 201 ιππους, κανει 220 εδω, το LS430/GS430/SC430 απο 277 εως 282 ιππους εκει, κανουν 300 ιππους εδω).
-
Το κερασάκι στη τούρτα ήταν αυτό!
-
αυτο φαινεται σαν pre-production σχεδον σαν swap. Χωρις δερμα και οπως ειπες το μονο διαφορετικο ειναι το κοντερ. Τα παιδια της ΤΤΕ (το TRD) παιζει.
Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
αυτο φαινεται σαν pre-production σχεδον σαν swap. Χωρις δερμα και οπως ειπες το μονο διαφορετικο ειναι το κοντερ. Τα παιδια της ΤΤΕ (το TRD) παιζει.Νικος
Ο λογος ειναι επηδει δεν εχει δοθει το πρασινο φως στον τυπο για επισημα τεστ του αυτοκινητου. Σε λιγους μηνες θα γινει και αυτο.
-
εχεις τιμες;
Για το Ι430 και για το Ι350;Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
εχεις τιμες;
Για το Ι430 και για το Ι350;Νικος
Οχι επισημα και για τα δυο. Για το 430 μαντευω +$7Κ πανω σε αυτη τη Ι350. Το Ι350 επισης μαντευω, παρομοια τιμη με αυτη του Ι300 αυτην την στιγμη. Ειναι ηδη πανω απο $5Κ πιο ακριβο απο τον ανταγωνισμο απο την Ιαπωνια τουλαχιστον (CLS. G35C).
-
Δεν φαινεται πολυ ακριβο. Γυρω στις 32 χιλιαδες.
Το G35 sedan εχει γυρω στις 33 χιλιαδες.
Το G35 κουπε εχει σχεδον 35 χιλιαδες σε 6ταχυτο.
Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Δεν φαινεται πολυ ακριβο. Γυρω στις 32 χιλιαδες.Το G35 sedan εχει γυρω στις 33 χιλιαδες.
Το G35 κουπε εχει σχεδον 35 χιλιαδες σε 6ταχυτο.
Νικος
Με αλλα λογια περιμενω ενα καλα εξοπισμενο IS350 στα $35Κ και το IS430 επισης καλα εξοπλισμενο στα $42Κ-$43Κ. Δεν ειναι ασχημα.
-
By the way ειχα σταματησει στο Infiniti Dealership και ειχανε 2-3 G35 coupe ολα αυτοματα ομως. Δεν ειναι καθολου ασχημα απο κοντα. Μοιαζουν με το 350Z αλλα λιγοτερο futuristic.
Nikos
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
By the way ειχα σταματησει στο Infiniti Dealership και ειχανε 2-3 G35 coupe ολα αυτοματα ομως. Δεν ειναι καθολου ασχημα απο κοντα. Μοιαζουν με το 350Z αλλα λιγοτερο futuristic.Nikos
Pictures do no justice to the G35C.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
By the way ειχα σταματησει στο Infiniti Dealership και ειχανε 2-3 G35 coupe ολα αυτοματα ομως. Δεν ειναι καθολου ασχημα απο κοντα. Μοιαζουν με το 350Z αλλα λιγοτερο futuristic.
Nikos
Pictures do no justice to the G35C.
gavriil, is the engine of the IS350 the known i6 unit?
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
By the way ειχα σταματησει στο Infiniti Dealership και ειχανε 2-3 G35 coupe ολα αυτοματα ομως. Δεν ειναι καθολου ασχημα απο κοντα. Μοιαζουν με το 350Z αλλα λιγοτερο futuristic.
Nikos
Pictures do no justice to the G35C.
gavriil, is the engine of the IS350 the known i6 unit?
Για αυτο υπαρχει συνχηση ακομη. Οι πιθανοτητες ομως ειναι να ειναι V6. Οι φημες λενε οτι η Λεξους θα σταματησει τους Inline κινητηρες. Σε 3-6 μηνες θα ξερουμε σιγουρα. Anyway, το (κοντινο) μελλον ειναι Hybrids και ετσι...
305HP Lexus IS430