Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επισημο thread: GP Καναδα
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Επισημο thread: GP Καναδα
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 4 / 7
    Formula 1
    39
    127
    341
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      georgetabs last edited by

      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
      Μία απορία : ποιό ήταν τo pit babe που έδωσε το βάζο στον ΜΣ;

      Υπουργός Τουρισμού του Κεμπέκ.
      Πρώτη γκόμενα!!
      Να της κάνουμε κονέ με τον Αβραμό;

      Αχ τυχερέ Μίκαελ, θέλω κι εγώ φιλάκι!!!
      (Αν ήξερε για το βραβείο-φιλάκι θα πάταγε φρένο να περάσει ο Ρούμπενς!!!)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        greo last edited by

        Λοιπον πολυ χρησιμα πραματα ειδαμε:

        Πρωτον και κυριον. Το απολυτο ξεβρακωμα. Στην Ελλαδα η 'φωνη' της F1 ειναι βαμμενος οπαδος του Κιμι και οι περισσοτερες 'πηγες' μας στο δικτυο ειναι αγγλοφωνες. Ετσι πολυ μικρη εκταση εχει παρει το γεγονος, οτι εκεινος ο αστειος καραφλος τυπακος, παρα τους τονους σαλιου που κατα καιρους εχει ξοδεψει και τους τονους μελανι που εχουν σπαταλησει οι κολλητοι του δημοσιογραφοι, ΕΔΩΣΕ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΕΣ ΤΕΑΜ-ORDERS. Ή μαλλον ακομη χειροτερα: Τις εφηρμοσε απο μονος του αφηνοντας εναν πιλοτο του ξεκρεμαστο. Και φυσικα μετα την μπινια που του εγινε το λογικο ειναι να του θολωσει το μυαλο. Σαν κλασσικοι εγγλεζοι βεβαια το εκαναν 'π..στικα'. Εγω σαν Φερραριστι κατα βαθος κατανοω την αναγκαιοτητα μιας ομαδας να εφαρμοσει team-orders. Και γιαυτο χαιρομαι ειλικρινα με το ξεβρακωμα του αχωνευτου Ντένις.

        Οσον αφορα το μελλον, απο οτι εδειξε ο Καναδας, η ΜακΛαρεν επαψε να ειναι η ταχυτερη. Ή μαλλον η αδιαφιλονικητη ταχυτερη. Αυτο δινει μεγαλη βαρυτητα στην (εστω και ψαλιδισμενη) διαφορα του Αλονσου. Με δεδομενο και την ανοδο του Μοντόγια, ο οποιος μετα το χθεσινο αδειασμα απο την ομαδα του δεν πιστευω να βοηθησει στο μελλον και ιδιαιτερα τον τημ-μεητ του. Βαλε οτι υπαρχουν και ελπιδες με την επιστροφη στην Ευρωπη να ειναι πολυ ανεβασμενες οι BAR και Φερραρι, εχει πολυ νερο στο αυλακι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          ody_xanthi last edited by

          Ο χρήστης greo έγραψε:
          ...πολυ μικρη εκταση εχει παρει το γεγονος, οτι εκεινος ο αστειος καραφλος τυπακος, παρα τους τονους σαλιου που κατα καιρους εχει ξοδεψει και τους τονους μελανι που εχουν σπαταλησει οι κολλητοι του δημοσιογραφοι, ΕΔΩΣΕ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΕΣ ΤΕΑΜ-ORDERS.

          Επιτέλους το επισήμανε κάποιος! Στη ΜκΛάρεν αποφασίσανε να βγάλουν νικητή τον Ραικκόνεν και αν μπορούσαν 2ο τον Μοντόγια. Είχαν 3 δευτερόλεπτα διαφορά οπότε μπορούσαν να φωνάξουν οποιονδήποτε από τους δύο πρώτο στα πιτς. Και καλά κάνανε. Εφόσον ο Κίμι έχει ένα προβάδισμα στο πρωτάθλημα και είναι ο μόνος που μπορεί ακόμα να κυνηγήσει τον Αλόνσο, θα ήταν κουταμάρα για μένα να μη του δώσουν τους μέγιστους βαθμούς ωστε να ξαναμπεί στη μάχη δυνατά. Πάντως αν κάτι τέτοιο είχε συμβεί με Μ.Σουμάχερ και Μπαρικέλο θα χε χαλάσει ο κόσμος. Τονίζω ότι δεν με ενοχλεί που έγινε έτσι, ίσα ίσα ήθελα να γίνει έτσι. Αν είχε μπει πρώτος ο Μοντόγια, ο Κίμι θα είχε βγει στην καλύτερη 3ος πίσω από τον Σουμάχερ και η διαφορά απο Αλόνσο δεν θα έκλεινε αρκετά.

          Κατα τ άλλα δεν είδα πουθενά να κλείνει ο Μοντόγια τον Σουμάχερ. Αυτά τα μπλεξίματα γίνονται στην εκκίνηση και συμβαίνει πολύ συχνά κάποιος να καθυστερεί 'εγκλωβισμένος' πίσω απο κάποιον άλλο και να χάνει θέση ή θέσεις.

          Απογοήτευση η επίδοση της Φερράρι αλλά το αποτέλεσμα ανέλπιστα καλό. Ειδικά όταν είδα το Σουμάχερ να μπαίνει τόσο νωρίς για πιτ στοπ μου ρθε να κλείσω την τηλεόραση. Θα χει καινούρια λάστιχα η Μπριτζεστον στον επόμενο αγώνα;

          Κατα τ άλλα δεν ήταν κανένας φοβερός αγώνας ρε παιδιά, τα μισά αυτοκίνητα εγκατέλειψαν. Εγώ περίμενα να δω τουλάχιστον μία απόπειρα προσπεράσματος από Μοντόγια σε Αλόνσο με μπλοκαρίσματα, ακουμπήματα και εξόδους στην αμμοπαγίδα. Θα μπορούσε και ο Μοντόγια να κάνει αυτό που του αρέσει περισσότερο, με τις ευλογίες του Ντένις. Το πολύ πολύ να έβγαζε τον Αλόνσο έξω, οπότε μέγιστο όφελος για τον έταιρο διεκδικητή Ραικκόνεν. Τελικά δεν χρειάστηκε αφου ο Αλόνσο τα κατάφερε μόνος του.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mirage last edited by

            Να σημειώσω οτι 2 αυτοκίνητα εγκατέλειψαν από φρένα και μάλιστα 2 ομάδες που κάνανε μεγάλη πρόοδο BAR και Toyota. Η δεύτερη είχε προβλήματα και πέρσι για την πρώτη δεν θυμάμαι. Αντίθετα η RBR τα πήγαν πάρα πολύ καλά. Είναι δυνατόν ομάδα που φέτος -θεωρητικά- θα διεκδικούσε πολλές νίκες και βάθρα να έχει πρόβλημα με τα φρένα και να ξοδεύει για εξέλιξη ένα κάρο λεφτα?
            Τώρα για το συμβάν Montoya-Schumacher απορώ με κάποιους που είδαν το κλείσιμο δηλαδή τι έπρεπε να γίνει μήπως να του ανοίγουν και δρόμο και να του στρώνουν και κόκκινο χαλί. Ας μην κοιμότανε ή τέλος πάντωω ας εκκινούσε καλύτερα για να μην τον κλείσει κανείς.
            Υ.Γ Έχω την εντύπωση οτι ο Alonso αρχίσε να γίνεται πιο αντιπαθής και από τον Schumacher όταν είχε εμβολίσει τον Vileneuve στην προσπάθεια του να κερδίσει πρωτάθλημα...Ίσως να φταίει και το οτι έχει γίνει πιο αλλαζόνας από τον Γερμανό στα νιάτα του ίσως πολλά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              ody_xanthi last edited by

              Ο χρήστης sakiss έγραψε:
              Και ο Αλονσο πως την εχει δει να φωναζει υπεροπτικα....''ειμαι πιο γρηγορος..τι να κανω''.....ρε τσοπανι ενος προβατου σου στηνει σε καθε αγωνα το μονοθεσιο και εχεις και παραπονο?Μακαρι να το παρει ο Κιμι που τουλαχιστον διακρινεται απο μετριοπαθεια.

              Δεν συμφωνώ. Όταν πρόκειται για μάχη μεταξυ τιμ-μέιτ δεν είναι απλά τα πράγματα. Η λογική του 'είμαι πιο γρήγορος και θα δοκιμάσω να περάσω' δεν ισχύει σ αυτήν την περίπτωση. Γιατί μία απόπειρα έχει ρίσκο και θα ακολουθήσει κατσάδα απο την ομάδα αν ορμήξεις και τα κάνεις θάλασσα. Ενώ αν έχεις τη συγκατάθεση του αφεντικού να προσπαθήσεις, ακόμα και αν πάνε στραβά τα πράματα δεν θα μπορούν να σου πουν και πολλά. Έτσι όπως έχει γίνει η F1 χρειάζεσαι ειδική άδεια για να προσπεράσεις τον τιμ μειτ. Ο Κούλθαρντ με τον Χάκκινεν το 98 το κλείνανε το θέμα από την πρώτη στροφή, όποιος στρίψει πρώτος κέρδισε. Ούτε στα πιτς δεν έπρεπε να γίνει μάχη.

              Κατα τ άλλα η ένταση στη φωνή του Αλόνσο είναι δικαιολογημένη. Είναι πάνω στην ένταση του αγώνα, λαχανιασμένος, με τον κινητήρα να κάνει τόσο θόρυβο που ο οδηγός με το ζόρι ακούει τον εαυτό, του και πραγματικά δεν ξέρει αν πρέπει να προσπαθήσει για προσπέρασμα ή όχι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                greo last edited by

                Στο κατω κατω με τα πιτς μιλαει. Δεν μπορει να εχει στο μυαλο του οτι τον ακουνε στην Ελλαδα ή την Ταιλάνδη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jpmontoya last edited by

                  Ο χρήστης ody_xanthi έγραψε:

                  ...πολυ μικρη εκταση εχει παρει το γεγονος, οτι εκεινος ο αστειος καραφλος τυπακος, παρα τους τονους σαλιου που κατα καιρους εχει ξοδεψει και τους τονους μελανι που εχουν σπαταλησει οι κολλητοι του δημοσιογραφοι, ΕΔΩΣΕ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΕΣ ΤΕΑΜ-ORDERS.

                  Επιτέλους το επισήμανε κάποιος! Στη ΜκΛάρεν αποφασίσανε να βγάλουν νικητή τον Ραικκόνεν και αν μπορούσαν 2ο τον Μοντόγια. Είχαν 3 δευτερόλεπτα διαφορά οπότε μπορούσαν να φωνάξουν οποιονδήποτε από τους δύο πρώτο στα πιτς. Και καλά κάνανε. Εφόσον ο Κίμι έχει ένα προβάδισμα στο πρωτάθλημα και είναι ο μόνος που μπορεί ακόμα να κυνηγήσει τον Αλόνσο, θα ήταν κουταμάρα για μένα να μη του δώσουν τους μέγιστους βαθμούς ωστε να ξαναμπεί στη μάχη δυνατά. Πάντως αν κάτι τέτοιο είχε συμβεί με Μ.Σουμάχερ και Μπαρικέλο θα χε χαλάσει ο κόσμος. Τονίζω ότι δεν με ενοχλεί που έγινε έτσι, ίσα ίσα ήθελα να γίνει έτσι. Αν είχε μπει πρώτος ο Μοντόγια, ο Κίμι θα είχε βγει στην καλύτερη 3ος πίσω από τον Σουμάχερ και η διαφορά απο Αλόνσο δεν θα έκλεινε αρκετά.

                  Αν θεωρήσουμε ότι όντως έγινε αυτό (που λογικά έγινε) δεν νομίζω ότι ήταν σωστό από την πλευρά της ομάδας. Θα εξηγήσω το γιατί. 1ον Η Mclaren δεν είναι Ferrari για να κάνει πράγματα που κοροιδεύαμε τόσα χρόνια. 2ον Ο Montoya, δεν λέω σαφώς και ο Κimi είναι πολύ καλύτερος φέτος, αλλά αυτό δεν πάει να πει ότι θα παίξει από τώρα το ρόλο του 2ου οδηγού, γιατί πολύ απλά δεν ήρθε για να παίξει τον 2ο και μάλιστα από τόσο νωρίς. 3ον Αν υποθέσουμε ότι ο Montoya έπαιρνε την πρώτη θέση εχθές και ο Raikkonen τη δεύτερη, η μεταξύ τους διαφορά θα ήταν στους 9 βαθμούς. Πράγμα που σημαίνει ότι θεωρητικά (μόνο θεωρητικά) θα είχε και ο Κολομβιανός ελπίδες για το πρωτάθλημα. Οπότε η ομάδα για 'μένα δεν έκανε το σωστό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kleisj last edited by

                    Ο χρήστης ody_xanthi έγραψε:

                    Επιτέλους το επισήμανε κάποιος! Στη ΜκΛάρεν αποφασίσανε να βγάλουν νικητή τον Ραικκόνεν και αν μπορούσαν 2ο τον Μοντόγια. Είχαν 3 δευτερόλεπτα διαφορά οπότε μπορούσαν να φωνάξουν οποιονδήποτε από τους δύο πρώτο στα πιτς. Και καλά κάνανε. Εφόσον ο Κίμι έχει ένα προβάδισμα στο πρωτάθλημα και είναι ο μόνος που μπορεί ακόμα να κυνηγήσει τον Αλόνσο, θα ήταν κουταμάρα για μένα να μη του δώσουν τους μέγιστους βαθμούς ωστε να ξαναμπεί στη μάχη δυνατά. Πάντως αν κάτι τέτοιο είχε συμβεί με Μ.Σουμάχερ και Μπαρικέλο θα χε χαλάσει ο κόσμος. Τονίζω ότι δεν με ενοχλεί που έγινε έτσι, ίσα ίσα ήθελα να γίνει έτσι. Αν είχε μπει πρώτος ο Μοντόγια, ο Κίμι θα είχε βγει στην καλύτερη 3ος πίσω από τον Σουμάχερ και η διαφορά απο Αλόνσο δεν θα έκλεινε αρκετά.

                    Κατα τ άλλα δεν είδα πουθενά να κλείνει ο Μοντόγια τον Σουμάχερ. Αυτά τα μπλεξίματα γίνονται στην εκκίνηση και συμβαίνει πολύ συχνά κάποιος να καθυστερεί 'εγκλωβισμένος' πίσω απο κάποιον άλλο και να χάνει θέση ή θέσεις.

                    Απογοήτευση η επίδοση της Φερράρι αλλά το αποτέλεσμα ανέλπιστα καλό. Ειδικά όταν είδα το Σουμάχερ να μπαίνει τόσο νωρίς για πιτ στοπ μου ρθε να κλείσω την τηλεόραση. Θα χει καινούρια λάστιχα η Μπριτζεστον στον επόμενο αγώνα;

                    Κατα τ άλλα δεν ήταν κανένας φοβερός αγώνας ρε παιδιά, τα μισά αυτοκίνητα εγκατέλειψαν. Εγώ περίμενα να δω τουλάχιστον μία απόπειρα προσπεράσματος από Μοντόγια σε Αλόνσο με μπλοκαρίσματα, ακουμπήματα και εξόδους στην αμμοπαγίδα. Θα μπορούσε και ο Μοντόγια να κάνει αυτό που του αρέσει περισσότερο, με τις ευλογίες του Ντένις. Το πολύ πολύ να έβγαζε τον Αλόνσο έξω, οπότε μέγιστο όφελος για τον έταιρο διεκδικητή Ραικκόνεν. Τελικά δεν χρειάστηκε αφου ο Αλόνσο τα κατάφερε μόνος του.

                    Αφου εβαλαν 1ο τον Kimi ειναι team order, κ λογικο μαλιστα. Αντε βεβαια αυτο να το εξηγησουν στον Κολομβιανο.

                    Καλα εγω το ειδα σαν κλεισιμο αλλα απο εκει κ μετα σιγα τ αβγα, συνηθισμενα πραγματα στις 1ες στροφες ενος GP.

                    Ο Monty εβγαλε τον FA εξω... Με την πιεση κ το ζορισμα που του ασκησε κ τον οδηγησε σε πολυ ανωριμο λαθος.

                    Κ κατι αλλο για FA. Την αλλαζονεια τουλαχιστον θα μπορουσε να την εχει οταν εχει κ 1-2 τιτλους στην πλατη του. Οχι 4 νικες σε μια σεζον.

                    Φετος ευχομαι Kimi δαγκωτο! Εχει ερθει η ωρα του κ αν καποιους γουσταρω να παρουν πρωταθλημα εκτος SF αυτοι ειναι Kimi κ Fisi.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      jarnot last edited by

                      Ρε δεν ντρέπεστε λίγο, ρεεεεε!!!
                      Δεν έχω ξαναδεί τέτοιο κράξιμο σε οδηγό, όσο αυτό που κάνετε στον Alonso. Αλλά το καταλαβαίνω, ενοχλεί να είναι κανείς γρήγορος, πιτσιρίκος και μάλιστα σε μια ομάδα που για σας κατέβηκε από το φεγγάρι! Κοιτάξτε τα καμάρια σας, τον KR, τον GF και τις λοιπές πριμαντόνες και αφήστε τον πίτσι να βάζει φωτιές (με συγχωρείτε, αλλά τα έχω πάρει λίγο)

                      Γιατί τα λέω αυτά. Πέταξε μια βλακεία ο Τάκης (πάνω στη φούρια δικαιολογείται κανείς) στη μετάδοση και το κάναμε γεγονός. ΠΕΙΤΕ μου ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΟΤΙ Ο FISI ΚΑΝΕΙ ΟΛΗ ΤΗ ΒΡΟΜΟΔΟΥΛΕΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΕΣ, γιατί λόγια του αέρα ξέρω να λέω κι εγώ. Να λοιπόν τα επίσημα στοιχεία ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ τους αγώνες, εξαιρετικά αφιερωμένα σε όλους τους κλάψες και λοιπούς fan του Fisi:

                      GP Friday (laps) Saturday (laps) Sum (laps) Sum (km)
                      FA GF FA GF FA GF FA GF

                      Mel 23 25 16 15 39 40 207 212
                      Mal 15 16 16 14 31 30 172 166
                      Bah 26 26 18 21 44 47 238 255
                      Imo 12 25 8 21 20 46 99 227
                      Barc 26 26 11 26 37 52 171 241
                      Mon 41 51 26 30 67 81 226 273
                      Nur 27 29 25 23 52 52 268 268
                      Can 29 32 28 27 61 59 266 257

                      Αν κάνουμε τι σούμα, τι προκύπτει?
                      Συνολικά km FA στις δοκιμές Παρασκευής και Σαββάτου: 1647 km
                      Συνολικά km GF στις δοκιμές Παρασκευής και Σαββάτου: 1899 km
                      Συνολική Διαφορά: 252 km
                      Διαφορά ανά GP: 31.5 km

                      Δηλαδή ο GF, σε κάθε GP γράφει κατά μέσο όρο 31.5 km παραπάνω από τον FA, και για να το κάνουμε λιανά, γράφει 8 km περίπου παραπάνω σε κάθε περίοδο δοκιμών (4 περίοδοι), δηλ. ΟΥΤΕ 2 ΓΥΡΟΥΣ παραπάνω!!! Μα φυσικά, 2 γύροι είναι υπόθεση, εεεεεεε??????????

                      Και στους παραπάνω υπολογισμούς δεν μετρώ το πρόβλημα στον κινητήρα που είχε ο FA στην Ίμολα, που δεν του επέτρεψε να κάνει πολλά χιλιόμετρα, έτσι η συνολική διαφορά των 252 km θα μειωνόταν περίπου στο μισό αν όλα πήγαιναν καλά στην Imola. Για να μην πω και το ότι ο GF ίσως έκανε παραπάνω km, ώστε με καλύτερο setup να μειώσει το handicap που είχε βγαίνοντας νωρίς στις κατατακτήριες.

                      Επομένως, το παιδί της εργατιάς, ο GF, δεν έχει ταλαιπωρηθεί τόσο όσο θα θέλατε για να συμπληρώνει την ωραία ιστορία σας, πόσο μάλλον στον Καναδά, που έγραψε συνολικά λιγότερους γύρους από τον FA. 'Τα λόγια τα μεγάλα που έχω πει...'

                      Γειααααααααά!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kleisj last edited by

                        Ο χρήστης JPMontoya έγραψε:

                        Αν θεωρήσουμε ότι όντως έγινε αυτό (που λογικά έγινε) δεν νομίζω ότι ήταν σωστό από την πλευρά της ομάδας. Θα εξηγήσω το γιατί. 1ον Η Mclaren δεν είναι Ferrari για να κάνει πράγματα που κοροιδεύαμε τόσα χρόνια. 2ον Ο Montoya, δεν λέω σαφώς και ο Κimi είναι πολύ καλύτερος φέτος, αλλά αυτό δεν πάει να πει ότι θα παίξει από τώρα το ρόλο του 2ου οδηγού, γιατί πολύ απλά δεν ήρθε για να παίξει τον 2ο και μάλιστα από τόσο νωρίς. 3ον Αν υποθέσουμε ότι ο Montoya έπαιρνε την πρώτη θέση εχθές και ο Raikkonen τη δεύτερη, η μεταξύ τους διαφορά θα ήταν στους 9 βαθμούς. Πράγμα που σημαίνει ότι θεωρητικά (μόνο θεωρητικά) θα είχε και ο Κολομβιανός ελπίδες για το πρωτάθλημα. Οπότε η ομάδα για 'μένα δεν έκανε το σωστό.

                        Ναι αλλα ετσι ειναι φτιαγμενο το 'παιχνιδι'. Δηλ. οταν γινεται μια σοβαρη προσπαθεια για τιτλο καποιος καποια στιγμη πρεπει να φαει το φεσι.
                        Στην περιπτωση SF ο Schumi ηταν ξεκαθαρα το no1 κ RB no2. Βεβαια ελαχιστες κ οι περιπτωσεις στα τοσα χρονια που ο RB εδειξε γρηγοροτερος. Στην McLaren ομως αν κ ολοι ξερουν οτι ο Kimi εχει την προτεραιοτητα δεν ακολουθουν το ξεκαθαρο no1 k no2 driver. Αλλα απο την αλλη μην ξεχναμε οτι παλαιοτερα οι ομαδες μπορουσαν εμφανεστατα να πουν σ εναν οδηγο κοψε για να περασει ο team mate. Τωρα πια ειναι παρανομο οποτε καπως πρεπει να το μαϊμουδευουν για τα ματια του κοσμου.

                        Στην Ferrari αυτη η συνεχης υποστηριξη στον MS εχει κανει κακο κ στην ιδια την ομαδα αλλα κ στον οδηγο, οταν σε καποιες καλες μερες του Rubi τον υποχρεωναν να κανει δεξια.
                        Αλλα τα team orders ειναι ενα κομματι του μηχανοκινητου αθλητισμου ειτε F1 ειτε σε WRC.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          teodor_v last edited by

                          Ο χρήστης greo έγραψε:

                          Πρωτον και κυριον. Το απολυτο ξεβρακωμα. Στην Ελλαδα η 'φωνη' της F1 ειναι βαμμενος οπαδος του Κιμι....

                          ...κατα βαθος κατανοω την αναγκαιοτητα μιας ομαδας να εφαρμοσει team-orders. Και γιαυτο χαιρομαι ειλικρινα με το ξεβρακωμα του αχωνευτου Ντένις...

                          ...Οσον αφορα το μελλον, απο οτι εδειξε ο Καναδας, η ΜακΛαρεν επαψε να ειναι η ταχυτερη.

                          1. Και ο Αντρέα τί λες να είναι ρε παλίκαρε????
                          2. Μπορείς να μου πείς γιατί είναι αχώνευτος?
                          3. Πώς το κατάλαβες εσύ ότι έπαψαν να είναι ταχύτερες??? Πρωτού να εγκαταλείψει ο Alonso ο Κimi έκανε 2-3 fastest laps. Μετά την εγκαταλείψη δεν είχε λόγω να πιέσει εκτός απο τους 2 τελευταίους γύρους που ο MS τον πλησίασε αρκετά.

                          Και όσο για το ότι ρίξανε τον Monto ο Kimi δήλωσε ότι τον κάλεσαν στα πιτ πρίν το SC!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            greo last edited by

                            Ο χρήστης teodor_v έγραψε:

                            1. Και ο Αντρέα τί λες να είναι ρε παλίκαρε????

                            Ουτε ξερω ουτε με νοιαζει ρε παλικαρε. Ετσι κι αλλιως θεση ΔΕΝ παιρνει.

                            1. Μπορείς να μου πείς γιατί είναι αχώνευτος?

                            ΟΧΙ! Εσυ χωνευεις ολο τον κοσμο;

                            1. Πώς το κατάλαβες εσύ ότι έπαψαν να είναι ταχύτερες??? Πρωτού να εγκαταλείψει ο Alonso ο Κimi έκανε 2-3 fastest laps. Μετά την εγκαταλείψη δεν είχε λόγω να πιέσει εκτός απο τους 2 τελευταίους γύρους που ο MS τον πλησίασε αρκετά.

                            Ηταν με ιδια στρατηγικη ταχυτερες στα δοκιμαστικα και δεν πιεστηκαν ιδιαιτερα στον αγωνα (σε σημειο να δειχνουν οτι καθυστερουν τις Μακ Λαρεν.

                            Και όσο για το ότι ρίξανε τον Monto ο Kimi δήλωσε ότι τον κάλεσαν στα πιτ πρίν το SC!

                            Για να μην πω το επιχειρημα γελοιο, θα το πω απλα αστειο. Οι ομαδες πρεπει να μπορουν να αντιδρασουν σε dt. Ακομα και η Φερραρι σε αντιστοιχη περιπτωση (Μαλαισια) ειχε βαλει πρωτα τον Ρουμπενς.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kleisj last edited by

                              Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
                              Ρε δεν ντρέπεστε λίγο, ρεεεεε!!!

                              Γειααααααααά!!

                              Γιατι θα επρεπε?

                              Δεν καταλαβα, εγω βλεπω αλλαζονεια κ μαλιστα τελειως αδικαιολογητη... γιατι να ντραπω δεν καταλαβα? Ας ντραπει εκεινος που φωναζε ειμαι πιο γρηγορος ειμαι πιο γρηγορος κ κατεληξε στον τοιχο οντας πιο γρηγορος... μην αντεχοντας την πιεση του Κολομβιανου.

                              Κ καλα αν ψαχνεις για μεγαλυτερο κραξιμο δες αυτο που εχει πεσει βασικα στον MS.

                              Γειααααααααααα κ σε σενα!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kleisj last edited by

                                Ο χρήστης JarnoT έγραψε:

                                Γιατί τα λέω αυτά. Πέταξε μια βλακεία ο Τάκης (πάνω στη φούρια δικαιολογείται κανείς) στη μετάδοση και το κάναμε γεγονός. ΠΕΙΤΕ μου ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΟΤΙ Ο FISI ΚΑΝΕΙ ΟΛΗ ΤΗ ΒΡΟΜΟΔΟΥΛΕΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΕΣ, γιατί λόγια του αέρα ξέρω να λέω κι εγώ. Να λοιπόν τα επίσημα στοιχεία ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ τους αγώνες, εξαιρετικά αφιερωμένα σε όλους τους κλάψες και λοιπούς fan του Fisi:

                                Αν θυμαμαι καλα 1ος παραπονεθηκε ο Trulli γι αυτη την υποθεση κ υποστηριξη της ομαδας στον Alonso. Λαθος?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  teodor_v last edited by

                                  Ο χρήστης greo έγραψε:

                                  1. Και ο Αντρέα τί λες να είναι ρε παλίκαρε????

                                  Ουτε ξερω ουτε με νοιαζει ρε παλικαρε. Ετσι κι αλλιως θεση ΔΕΝ παιρνει.

                                  1. Μπορείς να μου πείς γιατί είναι αχώνευτος?

                                  ΟΧΙ! Εσυ χωνευεις ολο τον κοσμο;

                                  1. Πώς το κατάλαβες εσύ ότι έπαψαν να είναι ταχύτερες??? Πρωτού να εγκαταλείψει ο Alonso ο Κimi έκανε 2-3 fastest laps. Μετά την εγκαταλείψη δεν είχε λόγω να πιέσει εκτός απο τους 2 τελευταίους γύρους που ο MS τον πλησίασε αρκετά.

                                  Ηταν με ιδια στρατηγικη ταχυτερες στα δοκιμαστικα και δεν πιεστηκαν ιδιαιτερα στον αγωνα (σε σημειο να δειχνουν οτι καθυστερουν τις Μακ Λαρεν.

                                  Και όσο για το ότι ρίξανε τον Monto ο Kimi δήλωσε ότι τον κάλεσαν στα πιτ πρίν το SC!

                                  Για να μην πω το επιχειρημα γελοιο, θα το πω απλα αστειο. Οι ομαδες πρεπει να μπορουν να αντιδρασουν σε dt. Ακομα και η Φερραρι σε αντιστοιχη περιπτωση (Μαλαισια) ειχε βαλει πρωτα τον Ρουμπενς.

                                  Και εγώ σου λέω πρώτον ότι ο Αντρέα είναι φερρρράρι αφου δεν το ξέρεις.
                                  Αν είναι να κρίνεις απο τα δοκιμαστικά τότε μπορώ να σου πώ ότι όλη την εβδομάδα και στα ελέυθερα ο kimi ήταν 1' ταχύτερος απο όλους.
                                  και όσο για το γελοίο επιχείρημα είναι οι δηλώσεις του Kimi!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    greo last edited by

                                    Το ξερω
                                    Και τι ειναι ο Κιμι; Ακαδημαϊκος; Μια χαρα μπορει να κανει γελοιες δηλωσεις οπως ολοι μας αλλωστε.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      sakiss last edited by

                                      GP of Canada: The Fastest Laps

                                      1. Kimi Raikkonen - McLaren Mercedes - 1'14.384 - lap 23
                                      2. Fernando Alonso - Renault - 1'14.727 - lap 38
                                      3. Michael Schumacher - Ferrari - 1'14.868 - lap 32
                                      4. Giancarlo Fisichella - Renault - 1'14.890 - lap 24
                                      5. Jenson Button - BAR Honda - 1'15.189 - lap 30
                                      6. Mark Webber - BMW Williams - 1'15.401 - lap 23
                                      7. Rubens Barrichello - Ferrari - 1'15.480 - lap 46
                                      8. Nick Heidfeld - BMW Williams - 1'15.752 - lap 20
                                      9. Ralf Schumacher - Toyota - 1'15.827 - lap 44
                                      10. Jarno Trulli - Toyota - 1'15.872 - lap 43
                                      11. Jacques Villeneuve - Sauber Petronas - 1'15.945 - lap 26
                                      12. Felipe Massa - Sauber Petronas - 1'16.008 - lap 18
                                      13. Takuma Sato - BAR Honda - 1'16.044 - lap 14
                                      14. Christian Klien - Red Bull Cosworth - 1'16.299 - lap 46
                                      15. David Coulthard - Red Bull Cosworth - 1'16.414 - lap 17
                                      16. Narain Karthikeyan - Jordan Toyota - 1'17.015 - lap 20
                                      17. Tiago Monteiro - Jordan Toyota - 1'17.344 - lap 19
                                      18. Christijan Albers - Minardi Cosworth - 1'18.462 - lap 15
                                      19. Patrick Friesacher - Minardi Cosworth - 1'18.709 - lap 33
                                        -- Juan Pablo Montoya - McLaren Mercedes - no time (disqualified)
                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kantoniou last edited by

                                        Οσο κι αν δεν μ' αρεσει, η περιπτωση Kimi / JPM ηταν ξεκαθαρες team orders. Επιπλεον υποτιμησαν και τη νοημοσυνη μας, λεγοντας ενα σωρο αηδιες μετα, αντιφασκοντας με τον εαυτο τους.

                                        Ο Αλονζο, ακομα κι αν (οπως ειναι το πιο λογικο) παρει το πρωταθλημα, δειχνει, κατα την προσωπικη, ταπεινη γνωμη μου, ενα κλικ κατωτερος του Kimi (σε ψυχραιμια, συμπεριφορα, λαθη). Για ταχυτητα, θα δουμε (πρεπει να δουμε Φιζικο και Μοντογια χωρις ατυχιες για να συμπερανουμε).
                                        Θα εχει ενδιαφερον (και σημασια για το Πρωταθλημα) να δουμε αν και ποσους βαθμους θα μπορεσουν (ή θα τους επιτραπει) να 'κοψουν' οι 2 team mates των FA και KR.

                                        Για το 'κλεισιμο' του Montoya στον Σουμι, ενα εχω να πω: Μονο αν καποιος εχει αμνησια επιπεδου Αλτσχαιμερ, θα σκεφοταν να υποστηριξει οτι ο Σουμι αδικηθηκε απο ενα τετοιο περιστατικο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dv1976 last edited by

                                          Ο χρήστης kantoniou έγραψε:

                                          Για το 'κλεισιμο' του Montoya στον Σουμι, ενα εχω να πω: Μονο αν καποιος εχει αμνησια επιπεδου Αλτσχαιμερ, θα σκεφοταν να υποστηριξει οτι ο Σουμι αδικηθηκε απο ενα τετοιο περιστατικο.

                                          Ο Μοντογια καλα εκανε οτι εκανε (δεν ηταν και κατι το φοβερο δα)... Απλα να θυμαστε ολοι εσεις οτι την επομενη φορα που θα βαλει καποιον στον τοιχο ο Σουμαχερ μη σκιζετε τα καλσον παλι... (και δε το λεω για το παλικαρι που εκανα quote απλα αφορμη πηρα απο τα λογια του)...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pininfarina last edited by

                                            Τι 'ναι αυτα που ακουω απο πολλους οτι στη McLaren υποτιμουν τη νοημοσυνη μας με τις δηλωσεις τους? Τι επρεπε να κανουν δηλαδη? Να το παραδεχθουν? Θα τιμωρηθουν οι δυσμοιροι, η FIA θα τους κανει ομοφωνα νταντα που επραξαν με βαση το συμφερον της ομαδας, σε ενα εξ'ορισμου ομαδικο αθλημα!!! Ειναι φανερο ποιος υποτιμα τη νοημοσυνη των απανταχου φιλαθλων με τους ηλιθιους κανονες τους

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 4 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr