Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πισωκίνητα ξανά;Γιατί όχι?
    1. Home
    2. WRC
    3. Πισωκίνητα ξανά;Γιατί όχι?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    WRC
    12
    21
    242
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      papazent last edited by

      Με την εμφάνιση των WRC και την τρομερή παρουσία της τεχνολογίας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ τα πράγματα σίγουρα έχουν βελτιωθεί απο πλευράς ταχύτητας, ασφάλειας και ελέγχου αλλά σίγουρα το τίμημα πληρώθηκε σε μεγάλο βαθμό απο το θέαμα. Δεν πιστεύω πως χρειάζεται ιδιαίτερη μνεία η προ-quattro εποχή. Γιατί λοιπόν καμμία ομάδα δεν παίρνει το ρίσκο να τρέξει με ένα πισωκίνητο αυτοκίνητο στο ΠΠΡ. Σαφώς δεν θα έχει καμμία ελπίδα διάκρισης, τουλάχιστον όχι στους χωμάτινους αγώνες, αλλά σίγουρα θα κερδίσει την κερκίδα. Εδώ ένας Σκαλτσάς με ένα ΜΚΙΙ είναι ικανός να τραβήξει ανθρώπους στα βουνά και να τους σηκώσει στις μύτες των ποδιών τους με το πέρασμά του! Φανταστείτε αυτό σε πλήρη εμπλοκή στο παγκόσμιο με επαγγελματίες οδηγούς!
      Γιατί λοιπόν μετά την F2 τα λοιπά Kit-Car και τώρα τα S1600 να μην θεσπιστεί μία ανάλογη κατηγορία για θέαμα; Μήπως δεν θα υπήρχαν πατρόνοι; χαχα! όλα τα παιδικά(στο μυαλό εννοείται) δωμάτια θα είχαν μια αφίσα κολλημένη σαν ίνδαλμα πάνω απο το προσκέφαλο του κρεβατιού τους...!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        papazent last edited by

        Με την εμφάνιση των WRC και την τρομερή παρουσία της τεχνολογίας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ τα πράγματα σίγουρα έχουν βελτιωθεί απο πλευράς ταχύτητας, ασφάλειας και ελέγχου αλλά σίγουρα το τίμημα πληρώθηκε σε μεγάλο βαθμό απο το θέαμα. Δεν πιστεύω πως χρειάζεται ιδιαίτερη μνεία η προ-quattro εποχή. Γιατί λοιπόν καμμία ομάδα δεν παίρνει το ρίσκο να τρέξει με ένα πισωκίνητο αυτοκίνητο στο ΠΠΡ. Σαφώς δεν θα έχει καμμία ελπίδα διάκρισης, τουλάχιστον όχι στους χωμάτινους αγώνες, αλλά σίγουρα θα κερδίσει την κερκίδα. Εδώ ένας Σκαλτσάς με ένα ΜΚΙΙ είναι ικανός να τραβήξει ανθρώπους στα βουνά και να τους σηκώσει στις μύτες των ποδιών τους με το πέρασμά του! Φανταστείτε αυτό σε πλήρη εμπλοκή στο παγκόσμιο με επαγγελματίες οδηγούς!
        Γιατί λοιπόν μετά την F2 τα λοιπά Kit-Car και τώρα τα S1600 να μην θεσπιστεί μία ανάλογη κατηγορία για θέαμα; Μήπως δεν θα υπήρχαν πατρόνοι; χαχα! όλα τα παιδικά(στο μυαλό εννοείται) δωμάτια θα είχαν μια αφίσα κολλημένη σαν ίνδαλμα πάνω απο το προσκέφαλο του κρεβατιού τους...!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          papazent last edited by

          Με την εμφάνιση των WRC και την τρομερή παρουσία της τεχνολογίας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ τα πράγματα σίγουρα έχουν βελτιωθεί απο πλευράς ταχύτητας, ασφάλειας και ελέγχου αλλά σίγουρα το τίμημα πληρώθηκε σε μεγάλο βαθμό απο το θέαμα. Δεν πιστεύω πως χρειάζεται ιδιαίτερη μνεία η προ-quattro εποχή. Γιατί λοιπόν καμμία ομάδα δεν παίρνει το ρίσκο να τρέξει με ένα πισωκίνητο αυτοκίνητο στο ΠΠΡ. Σαφώς δεν θα έχει καμμία ελπίδα διάκρισης, τουλάχιστον όχι στους χωμάτινους αγώνες, αλλά σίγουρα θα κερδίσει την κερκίδα. Εδώ ένας Σκαλτσάς με ένα ΜΚΙΙ είναι ικανός να τραβήξει ανθρώπους στα βουνά και να τους σηκώσει στις μύτες των ποδιών τους με το πέρασμά του! Φανταστείτε αυτό σε πλήρη εμπλοκή στο παγκόσμιο με επαγγελματίες οδηγούς!
          Γιατί λοιπόν μετά την F2 τα λοιπά Kit-Car και τώρα τα S1600 να μην θεσπιστεί μία ανάλογη κατηγορία για θέαμα; Μήπως δεν θα υπήρχαν πατρόνοι; χαχα! όλα τα παιδικά(στο μυαλό εννοείται) δωμάτια θα είχαν μια αφίσα κολλημένη σαν ίνδαλμα πάνω απο το προσκέφαλο του κρεβατιού τους...!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ...ΤΑ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΡΑΛΛΥ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              thvarveris last edited by

              Και σε ποιά αυτοκίνητα παραγωγής θα στηριχτούν τα πισωκίνητα αγωνιστικά;Πολύ λίγες εταιρίες έχουν στην γκάμα τους πισωκίνητα αυτοκίνητα, και ως επί το πλείστον είναι εταιρίες παραγωγής πολυτελών αυτοκινήτων(BMW,MERCEDES,FERRARI,PORSCHE) οι περισσότερες έχουν προσανατολιστεί στην F1 και μάλλον δεν έχουν μοντέλο στην γκαμα τους που θα τους επέτρεπε την εμπλοκή τους ακόμη και να το ήθελαν.
              Η ομάδα Super 1600 φτιάχτηκε απ' ότι ξέρω επειδή υπήρχε ένα κορεσμός στην κορυφαία κατηγορία WRC και ορισμένες εταιρίες είδαν ο,τι θα είχαν καλύτερα οφέλη στο εμπορικό τους τμήμα με την εμπλοκή τους σ΄αυτή την κατηγορία με σαφώς λιγότερα έξοδα.
              Κάτι που μπορούσε να γίνει για περισσότερο θέαμα θα ήταν η θέσπιση μιας κατηγορίας με τετρακίνητα αυτοκίνητα χωρίς όμως ενεργά διαφορικά και πολλά ηλεκτρονικά καλούδια.Τότε ο οδηγός θα έπαιζε πολύ μεγάλο ρόλο και θα βλέπαμε πόσοι απ΄αυτούσ είναι ''αγόρια'' και πόσοι ''άντρες''.
              Είχαν σκεφτεί κάτι τέτοιο, δεν ξέρω τελικά αν είναι εφαρμόσιμο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • F
                fanpapad last edited by

                4x4 gia panta opws panta.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  takinen last edited by

                  Δεν νομίζω πως oποιοδήποτε σημερινό κατασκεύασμα σε 4 ρόδες θα μπορούσε να είναι πιο θεαματικό απο ένα WRC σε αγώνα ράλλυ!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    bts last edited by

                    Με την σημερινή τεχνολογία και -κυρίως- κανονισμούς, οποιοδήποτε σύγχρονο πισωκίνητο θα έδειχνε φτωχός συγγενής σε σχέση με τα WRC.

                    Αν όμως μιλάμε για το υπέρτατο θέαμα και μόνο, δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι καλύτερο από τα Gr B του '85-86. Το πλάνο στο DVD των 4T με το Quattro S1 που ...σουζάρει στις 1000 λίμνες τα λέει όλα. Μπροστά τους τα WRC είναι Playstation.

                    Για αυτό που ειπώθηκε προηγουμένως: μια εταιρία δεν εμπλέκεται στους αγώνες, αν δεν υπάρχει προοπτική για διάκριση.

                    Όσο για τα πισωκίνητα, να φανταστείτε στην (ανεπτυγμένη...) Ευρώπη οι αντιπρόσωποι της BMW αποθαρρύνουν την συμμετοχή στα ράλι διότι πιστεύουν πως φωτογραφίες με BMW να υπερστρέφουν, διώχνουν πελάτες! Όλα αυτά εντάσσονται στο κλίμα της πολιτικής ορθότητας που είναι πολύ της μόδας τώρα τελευταία. Δείτε και την διαφήμιση της Peugeot αλλά και του Carisma παλιότερα : ούτε ένα πλάνο με ανάποδο τιμόνι!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cmarin last edited by

                      Ο χρήστης BTS έγραψε:

                      Όσο για τα πισωκίνητα, να φανταστείτε στην (ανεπτυγμένη...) Ευρώπη οι αντιπρόσωποι της BMW αποθαρρύνουν την συμμετοχή στα ράλι διότι πιστεύουν πως φωτογραφίες με BMW να υπερστρέφουν, διώχνουν πελάτες! Όλα αυτά εντάσσονται στο κλίμα της πολιτικής ορθότητας που είναι πολύ της μόδας τώρα τελευταία. Δείτε και την διαφήμιση της Peugeot αλλά και του Carisma παλιότερα : ούτε ένα πλάνο με ανάποδο τιμόνι!

                      Το Mazda 6 έχει πλάνο με ανάποδο τιμόνι....να μην το αγοράσουμε?
                      Συμφωνώ απόλυτα με τα υπόλοιπα βέβαια.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        bts last edited by

                        Ο χρήστης cmarin έγραψε:

                        Όσο για τα πισωκίνητα, να φανταστείτε στην (ανεπτυγμένη...) Ευρώπη οι αντιπρόσωποι της BMW αποθαρρύνουν την συμμετοχή στα ράλι διότι πιστεύουν πως φωτογραφίες με BMW να υπερστρέφουν, διώχνουν πελάτες! Όλα αυτά εντάσσονται στο κλίμα της πολιτικής ορθότητας που είναι πολύ της μόδας τώρα τελευταία. Δείτε και την διαφήμιση της Peugeot αλλά και του Carisma παλιότερα : ούτε ένα πλάνο με ανάποδο τιμόνι!

                        Το Mazda 6 έχει πλάνο με ανάποδο τιμόνι....να μην το αγοράσουμε?
                        Συμφωνώ απόλυτα με τα υπόλοιπα βέβαια.

                        Isa isa, 'emeis' tha agorazame ena paixnidiariko autokinito.

                        Sorry gia ta greeklish, den exei ellinika...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          papazent last edited by

                          Και επειδή δεν φτιάχνουν οι εταιρείες; Γιατί υπάρχει 206 ή φόκους τετρακίνητο; να φτιάξουν! Πιστεύω πάντως πως εάν δημιουγόταν μια τέτοια κατηγορία σίγουρα τα ράλλυ θα γνώριζε δεύτερη νιότη. Όχι πως τώρα τα πράγματα είναι άσχημα με την τεχνολογία να έχει πάρει τον πρώτο λόγο και τα wrc να μην εξαρτώνται απο τους νόμους τησ φυσικής αλλά κάτι που να παει συνέχεια με το πλάι είναι ποιό σέξυ, τι να κάνουμε.
                          Όσο για τους δυσκοίλιους που δεν αγοράζουν ένα αυτοκίνητο επειδή το βλέπουν σε μια διαφήμηση να πλαγιολισθαίνει έχω να πω πως δεν μπορεί το μυαλό μου να χωρέσει το μέγεθος της ηλιθιότητας που μπορεί να τους διακατέχει. Όπως επίσης και την εκάστοτε ΒΜW που σκοπεύει σε τέτοια group αγοραστών...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            takinen last edited by

                            PapaZent τα έχεις μπλέξει λίγο....

                            1. Δεν είναι η προέλευση της κίνησης που βγάζει το θέαμα...(Είδες καθόλου φέτος Χατζητσοπάνη με Megane στο χώμά; )
                            2. Ένα σύγχρονο τετρακίνητο με ενεργά διαφορικά κάνει εκ των πραγμάτων τα καλύτερα δυνατά παντιλίκια http://users.ntua.gr/mc98139/images/13.jpg

                            με το πλεονέκτημα ότι διατηρεί και αρκετά χιλιόμετρα στην έξοδο. Ένα αντίστοιχο πισωκίνητο δεν θα μπορούσε σε καμία περίπτωση να αγγίξει τις επιδόσεις ενός τετρακίνητου.
                            Γιαυτό άλλωστε όλες οι παγκόσμες αγωνιστικές ομάδες στράφηκαν στα 4wd εδω και 20 χρόνια...
                            3. Η ψηφοφορία όπως και το κλίμα γενικότερα στο χώρο των ράλλυ δείχνουν οτι τα ράλλυ δεν έχουν ανάγκη από μια 'δεύτερη νιότη'.
                            Βρίσκονται σε πολύ καλό σημείο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • P
                              papazent last edited by

                              Σίγουρα δεν προκύπτει τέτοιο θέμα takinen. Δεν εννοώ σε καμμία περίπτωση οτι τα WRC δεν είναι θεαματικά η ότι μόνο τα πισοκίνητα βγάζουν θέαμα...Ίσως το έχω θέσει λάθος, αλλά η αρχική μου παρατήρηση ηταν πως ποια οι ταχύτητες αρχίζουν να ξεφεύγουν, αύτη τη φορά με τη βοήθεια της τεχνολογίας και όχι της δύναμης(βλ. Gr.B) και ίσως αρχίζουν να γίνονται λίγο επικύνδυνα. Έχουμε παραδείγματα απο πρόσφατες ακραίες εξόδους ακόμα και φωτιές πράγμα που σημαίνει οτι προσεγγίζονται τα όρια. Σαφώς τα μέτρα ασφαλείας είναι πολύ ποιο μπροστά αλλα όμοι γένοιτο κάτι γίνει θα είναι τραγικό για το άθλημα. Και η πίσω κίνηση αποτελεί ενναλλακτική προταση για να μειωθούν οι ταχύτητες ενώ παράλληλα το θέαμα να παραμείνει στα ίδια επίπεδα και να μή χάσει το άθλημα τους νέους φιλάθλους που έχει κερδίσει (με το σπαθί του) τα μετά-Gr.A χρόνια.
                              αυτή είναι προσωπική μου άποψη βέβαια που μπορεί πολλοί να μη συμμερίζονται, αλλά τουλάχιστον για το θέμα της ασφάλειας πιστεύω πως εάν τα πράγματα συνεχίζουν να εξελίσσονται με τέτοιους ρυθμούς, σε 3 με 4 χρόνια θα υπάρχει σοβαρό πρόβλημα. Ίσως απο την τηλεόραση να μη φαίνονται όλα αυτά, αλλά οταν πχ πήγα στο φετινό rally GB και είδα το δρόμο και είδα πως οδηγούσαν οι άνθρωποι εκεί τρόμαξα η αλήθεια είναι...πολύ μεγάλες οι ταχύτητες ποιά και σίγουρα δεν έχουν καμμία σχέση με τις ανάλογες περσυνές, πόσο μάλλον αυτές των προηγουμένων ετών...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                georgetabs last edited by

                                PapaZent, αυτό που λες είναι σημαντικό, σαν ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΣ θεατής με το πέρασμα που έδειξε το Σταρ από την 50βάλε χιλιομέτρων ειδική του Σάινθ έμεινα άφωνος για ώρα... Πήγαινε με τρομερή ταχύτητα και πάλευε με το τιμόνι κάνοντας από μισή στροφή αριστερά σε 3/4 δεξιά κάθε δευτερόλεπτο. Εντυπωσιακό, αλλά μπορεί να οδηγήσει σε λάθος α-λα Ντελεκούρ Αυστραλία. Σκεφτείτε που θα είχε φτάσει πέρσι ο Μάκινεν στην Κορσική.

                                Όμως δεν μπορείς να χαλάσεις τα αυτοκίνητα για να φτιάξεις ασφάλεια. Έτσι θα είναι λάθος να κάνουν τα WRC σαν τα σημερινά Ν με μικρότερους περιοριστές για λιγότερα άλογα. Ούτε λόγος βέβαια για στενότερα λάστιχα σε τόσο βαριά αμαξώματα. Οπότε τι μένει; Κίνηση σε 2 τροχούς με παράλληλη μείωση του βάρους. Είδαμε όλοι όσοι πήγαμε τα περάσματα του Χ'τσοπάνη! Αν υπάρχει ταλέντο θα δουλέψει και με κίνηση στους 2. Σαν S2000 ( με turbo ίσως; ) σαν μεγάλο S1600 δηλαδή. Όμως και πάλι αμφιβάλλω αν θα δούμε έστω και ένα πισωκίνητο. Πως το λέω; Μα και F2 πισωκίνητα ήταν ελάχιστα και κυρίως ΜΗ ανταγωνιστικά.

                                Πιστεύω μια ομορφιά που έχουν τα ράλι σήμερα τεχνολογικά είναι πως δεν αλλάζουν οι κανονισμοί κάθε μέρα όπως στην Φόρμουλα, οπότε βλέπουμε αυτοκίνητα - ποιήματα. Πάντως το ζήτημα για την ασφάλεια δεν είναι πλέον να φτιαχτουν πιο άκαμπτες καμπίνες, αφού ήδη δεν παραμορφώνονται, αλλά πιο γερά κόκκαλα στα πληρώματα, που τα σπάνε και χωρίς να καταρεύσει η καμπίνα... Και αφού αυτό δεν γίνεται, κάτι άλλο θα γίνει. Ελπίζω οχι ευνουχισμοί σε ιπποδύναμη. Καλύτερα να φύγει η τετρακίνηση για μείωση της ταχύτητας, παρά τα άλογα και να βλέπουμε αυτοκίνητα βαριά, ψόφια και με υπερκράτημα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  bts last edited by

                                  Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
                                  Ίσως το έχω θέσει λάθος, αλλά η αρχική μου παρατήρηση ηταν πως ποια οι ταχύτητες αρχίζουν να ξεφεύγουν, αύτη τη φορά με τη βοήθεια της τεχνολογίας και όχι της δύναμης(βλ. Gr.B) και ίσως αρχίζουν να γίνονται λίγο επικύνδυνα. Έχουμε παραδείγματα απο πρόσφατες ακραίες εξόδους ακόμα και φωτιές πράγμα που σημαίνει οτι προσεγγίζονται τα όρια. Σαφώς τα μέτρα ασφαλείας είναι πολύ ποιο μπροστά αλλα όμοι γένοιτο κάτι γίνει θα είναι τραγικό για το άθλημα. Και η πίσω κίνηση αποτελεί ενναλλακτική προταση για να μειωθούν οι ταχύτητες ενώ παράλληλα το θέαμα να παραμείνει στα ίδια επίπεδα και να μή χάσει το άθλημα τους νέους φιλάθλους που έχει κερδίσει (με το σπαθί του) τα μετά-Gr.A χρόνια.
                                  αυτή είναι προσωπική μου άποψη βέβαια που μπορεί πολλοί να μη συμμερίζονται, αλλά τουλάχιστον για το θέμα της ασφάλειας πιστεύω πως εάν τα πράγματα συνεχίζουν να εξελίσσονται με τέτοιους ρυθμούς, σε 3 με 4 χρόνια θα υπάρχει σοβαρό πρόβλημα. Ίσως απο την τηλεόραση να μη φαίνονται όλα αυτά, αλλά οταν πχ πήγα στο φετινό rally GB και είδα το δρόμο και είδα πως οδηγούσαν οι άνθρωποι εκεί τρόμαξα η αλήθεια είναι...πολύ μεγάλες οι ταχύτητες ποιά και σίγουρα δεν έχουν καμμία σχέση με τις ανάλογες περσυνές, πόσο μάλλον αυτές των προηγουμένων ετών...

                                  Οι απανωτές τούμπες και έξοδοι που είδαμε φέτος στο Παγκόσμιο συνηγορούν στο ότι έχουν στενέψει πολύ τα περιθώρια λόγω του ανταγωνισμού και οι οδηγοί παίρνουν πολλά ρίσκα προκειμένου να διακριθούν. Πρώτη φορά φέτος ανατρίχιασα βλέποντας in-car από την τηλεόραση!

                                  Αντικειμενικά, την ενεργητική ασφάλεια ενός 4κίνητου δεν την έχει κανένα 2κίνητο. Ειδικά τα WRC είναι ότι ασφαλέστερο έχει δει το άθλημα.

                                  Παρ' όλα αυτά, όπως πολύ σωστά λες, οι ταχύτητες έχουν ανέβει λόγω τεχνολογίας αναρτήσεων, διαφορικών και όχι τόσο λόγω δύναμης.

                                  Πιστεύω πως το να περιοριστεί η δύναμη των WRC χωρίς αλλαγές στο σασί θα τα κάνει πιο επικίνδυνα διότι οι οδηγοί θα έχουν λιγότερη δύναμη να διορθώσουν ένα λάθος και επιπλέον θα ρισκάρουν περισσότερο για να διατηρήσουν τη φόρα τους.

                                  Η λύση κατά τη γνώμη μου πάντα θα ήταν η κατάργηση 2 εκ των τριών ενεργών διαφορικών και η αντικατάσταση τους με μηχανικά. Δεν συμφωνώ με την ολοκληρωτική κατάργηση των ηλεκτρονικών στη μετάδοση διότι σύντομα αυτή η τεχνολογία θα εφαρμοστεί και στα αυτοκίνητα δρόμου και πρέπει να εξελίσσεται.

                                  Επίσης πιστεύω πως η χρήση καρμπόν στα εσωτερικά των WRC είναι υπερβολική και εκτοξεύει το κόστος.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    bts last edited by

                                    Το GrA πιστεύω πως ήταν η καλύτερη φόρμουλα. Τα ατυχήματα ήταν πολύ λιγότερα από ότι τώρα και ήταν πιο δυνατά από τα WRC. Και τα αυτοκίνητα διέφεραν μεταξύ τους στον ήχο αλλά και στον τρόπο που έστριβαν...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tt last edited by

                                      Ο χρήστης BTS έγραψε:
                                      Επίσης πιστεύω πως η χρήση καρμπόν στα εσωτερικά των WRC είναι υπερβολική και εκτοξεύει το κόστος.

                                      Τι είναι καρμπόν;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • K
                                        kouk last edited by

                                        Ο χρήστης tt έγραψε:

                                        Επίσης πιστεύω πως η χρήση καρμπόν στα εσωτερικά των WRC είναι υπερβολική και εκτοξεύει το κόστος.

                                        Τι είναι καρμπόν;

                                        Ανθρακονήματα.Πολύ ελαφριά με μεγάλη αντοχή.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nass last edited by

                                          Ο χρήστης BTS έγραψε:
                                          Το GrA πιστεύω πως ήταν η καλύτερη φόρμουλα. Τα ατυχήματα ήταν πολύ λιγότερα από ότι τώρα και ήταν πιο δυνατά από τα WRC. Και τα αυτοκίνητα διέφεραν μεταξύ τους στον ήχο αλλά και στον τρόπο που έστριβαν...

                                          Δε νομίζω πως τα ατυχήματα είναι τόσο θέμα τεχνολογίας των αυτοκινήτων όσο θέμα συναγωνισμού. Απλά ο πήχυς έχει ανέβει πολύ και οι διαφορές είναι στα δέκατα του δευτερολέπτου (ίσως όχι για την πρωτιά, όπου η Peugeot έχει ξεφύγει (εκτός και αν είναι ο Burns που προσπαθεί να φτάσει τον Gronholm ), αλλά πιο πίσω). Η τεχνολογία στο σημείο αυτό παίζει ρόλο μόνο στο ό,τι οι σταθεροί κανονισμοί και οι περιορισμοί (κυρίως οι περιοριστές των Turbo) έχουν οδηγήσει σε ένα παρόμοιο τεχνολογικό επίπεδο όλα τα αυτοκίνητα, οπότε αναγκαστικά η διαφορά πρέπει να βγεί από αλλού. E, αυτό νομίζω είναι θετικό για τους αγώνες, όχι αρνητικό!

                                          Αυτό στο οποίο παίζει η τεχνολογία είναι οι φωτιές, οι οποίες πράγματι έχουν αυξηθεί πολύ. Οι λόγοι είναι 2: πρώτον, όλα αυτά τα ενεργά διαφορικά / κιβώτια λειτουργούν με υδραυλικά κυκλώματα υψηλής πίεσης (λάδι σε 200 bar...) τα οποία, σε περίπτωση ατυχήματος και θραύσης των σωληνώσεων, είναι κύριες εστίες φωτιάς. Δεύτερον, η κατάργηση του Halon (το οποίο, ασχέτως του θέματος της προστασίας του όζοντος, ήταν τρομερά αποτελεσματικό μέσο κατάσβεσης) η οποία δεν συνοδεύτηκε από άλλο αντίστοιχο μέσο (το AFFF έχει ως βάση το νερό!)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            papazent last edited by

                                            Να σας πώ την αλήθεια πιστεύω πως τεράστια διαφορά θα έκαναν οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις. Εδώ έκαναν δουλεία στις πίστες με τις williams οπου, όπως και να το κάνουμε τα πράγματα είναι πολύ ποιο απλά, όσο αφορά τον τύπο του οδοστρώματος και την ποικιλοία των στροφών...Και σίγουρα θα έκαναν τα αυτοκίνητα πολύ καλύτερα.
                                            Είναι ένα τεράστιο βήμα βέβαια απο πλευράς εξέλιξης, αδιανόητο για άλλες εποχές, σήμερα όμως μπορεί...
                                            Παναγίτσα μου τι άλλο έχουν να δουν τα ματάκια μας...;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr