Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    F
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 26
    • Best 0
    • Groups 0

    fanpapad

    @fanpapad

    Epixeirimatias - Audi S3 mtm, T.F.R.C., Autokinita, Formula 1, H/Y, Rologia, Kinita Tilefwna, Poura, Privilege, Destijl.

    0
    Reputation
    2
    Profile views
    26
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Website www.bpco.gr Location Hellas

    fanpapad Unfollow Follow

    Latest posts made by fanpapad

    • RE: Κάπνισμα και ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

      San Super Moderator kai melos tou T.F.R.C. i alliws Top Fuel Racing Club tha ithela na dilwsw pws den ekfrazei to club mas i apopsi kanenos allou xristi pou xrisimopoiei to TFRC stin upografi tou, i san upografi tou.

      Fusika ki emeis de uiothetoume kamia tetoia apopsi kai sumperifora.

      Euxaristw.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      fanpapad
    • RE: Pros katoxous Audi S3.

      Krima kamia apantisi apo katoxo S3.

      Parakalw sviste to.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fanpapad
    • RE: Ti tha agorazate ?

      Ο χρήστης gmak έγραψε:

      ... βάλε το Celica TS ή την ΒΜW 320 Schnizer - sorry guys αλλά όχι ΤΤ για λόγους ιστορίας του συγκεκριμένου μοντέλου - κουβαλάει όλη την προχειρότητα του VAG πάνω του.

      Γιατί λές ότι το ΤΤ κουβαλάει όλη την προχειρότητα του VAG? Μήπως επειδή υπάρχουν κουλοί οδηγοί ανά τον κόσμο.

      Οσο γιά την Celica TS επέτρεψε μου να γελάσω γιατί όσο και άν έχει βελτιωθεί σαν στήσιμο, μου θυμίζει όλη την ακαματοσύνη των Γιαπωνέζων, στο να στήσουν μιά αξιοπρεπή οδική συμπεριφορά, στην πρώτη Celica GT του 1978 (σου θυμίζω 1600cc-108 hp) που είχα οδηγήσει και ενώ το αυτοκίνητο ήταν γρήγορο στην ευθεία, στις στροφές ήταν 'φύλο-φτερό' με τα εργοστασιακά αμορτισέρ . Σε αντίθεση το 1ο Golf GTI τότε ήταν ασυγκρίτως καλύτερα στημένο αυτοκίνητο, και προπάντων έστριβε!!!

      Chris

      το σχόλιο έγινε ακριβώς επειδή όλο και κάποιος θα απαντήσει που αγνοεί πολλά πράγματα για το ΤΤ.

      για τον 1.8Τ του κουΠιχ να πω πως δεν πάει στο... να το χωνέψω για ένα s3,η κατηγορία των καυτών hatchback σηκώνει υπερβάσεις.Για ένα κουπέ κύρους?? 13λίτρα καυσίμου/100χιλιόμετρα και turbo lag σε όχημα 17 εκατομμυρίων? Σημειώνουμε δε τους 2 και κάτι μήνες (πω πω προετοιμασία!!) που πήρε του σχεδιαστηρίου να καταλήξει στο όμορφο και συνεπές παρ' όλα αυτά σχήμα... συνεχίζουμε με τα προβλήματα οδικής συμπεριφοράς στις υψηλές ταχύτητες και τους (ανόητους) ιδιοκτήτες του που παίρναν το νεοαποκτηθέν εργαλείο τους και νομίζαν πως θα τους κρατήσει στο δρόμο με ότι βλακεία έκαναν το φοβερά μελετημένο 6 μηνών project 'κύρους' της Audi (βλέπετε το VAG είχε βαρεθεί να χαζεύει κουπέ συγγενών κατασκευαστών και έπρεπε να κάτέβει στην κατηγορία).Τέλος πάντων,βάλαμε μια αεροτομούλα κι όλα μέλι-γάλα!!

      Τώρα,πέραν της ειρωνείας,επιλέγω Celica TS για την φοβερή δουλειά που έκαναν οι Ιάπωνες της Yamaha+Toyota με το VVTi-L [δυστηχώς δεν τα πάει πολύ καλά με τους turbo,supercharger οκ],για το εξαιρετικό σχήμα που τους πήρε 2 χρόνια βολιδοσκόπησης του (νεαρού) κοινού του οχήματος.Είναι βέβαια 7 μύρρια κάτω του ορίου που βάλαμε,αλλά το rx8 δεν είναι ακόμα εδώ!

      Όσο για το στήσιμο των αναρτήσεων,μήπως υπερβάλλουμε λίγο? κάνε ένα κόπο να ξαναδιαβάσεις τα test που του έχουν γίνει να δεις για τι αναρτήσεις μιλάμε -ότι έχω διαβάσει εγώ μιλά για εξαιρετική συμπεριφορά του για εμπροσθοκίνητο και αμάξι για στροφές [υποστροφικό μόνο στο όριο-9 και 10/10 σε συγκεκριμένο άρθρο],άσε που φιλαράκι μου που το έχει [VVTi] ,μου έχει δείξει πολλά.Συν τοις άλλοις φίλος που έχει οδηγήσει ΤΤ αρκετές φορές μου λέει 'καλό,αλλά δεν είναι να το ζορίζεις.Και το εσωτερικό δεν βολεύει πολύ στην οδήγηση-μυγιάγγιχτο'.Βάλε και τις πολύ σκληρές αναρτήσεις του ΤΤ για τους ελληνικούς δρόμους μέσα και πιστεύω παίρνεις την ολοκληρωμένη απάντησή μου.

      File mou epeidi tuxainei na exw stin katoxi mou ena Audi S3 kai ena TT 225 PS Roadster kai exontas odigisei oli ti seira twn TT tha sou pw, pws ta arxika TT xwris tin aerotomi kai me tis pio malakes anrtiseis eixan provlimata eustatheias kai meiwmeni odiki sumperifora.

      Twra, kai meta tin anavathmisi pou upestei me tis skliroteres anartiseis kai tin aerotomi, exei veltiwthei kata polu i odiki sumperifora tou.

      Exeis dikio sto gegonos, pws polloi anegkefaloi idioktites TT 180 PS emprosthiokinito exoun 'smparaliasei' ta TT tous pou epeidi itan grigora nomisan pws tha ta pane ki autoi grigora me asximes sunepeies.

      Den exei katholou turbo-lag kai den katalava pws to sumperaineis auto, episis na sou pw, pws i katanalwsi tou kausimou einai parapanw apo 13 lit / 100 km, ftanei kai mporei na kseperasei kai ta 20 li t/ 100 km.

      'Xontrika' na pw, pws me metrimena 70 lit tepozito, diladi gemisma mexri na ksexeilisei' kanw 350 km me 'varu' podi.

      Me to S3 300 km me 70 lit reservoir logw veltiwsewn.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      fanpapad
    • RE: Audi A4 1.8T 190 PS 6speed

      ckosm parakalw me to kalo na kaneis ti veltiwsi.

      BlueKiller kanena provlima re Mixalaki min anisuxeis.

      Aplws ta exw xiliograpsei gi' auto to logo sto eipa.

      Opws polu kala ksereis den empisteuomai kamia alli etaireia gia veltiwseis se S3, peran tis mtm, isws mono ABT kai Oettinger, alla kai pali mtm protimw.

      Einai akrivi, alla exeis to kefali sou isuxo.

      Kai kati teleutaio stis veltiwseis panta oi ippodunameis anamesa se 2 idia autokinita den einai akrivws oi idies.

      Ta S3 1999-spec den eftanan sto 2o stadio parapanw apo 280 PS, omws ta 2001-spec kai 2002-spec kai logw metavlitou xronismou valvidwn, kati pou den eixan ta palia, apedidan minimum 285 PS ews kai 292 PS.

      Autos einai allos enas logos pou sou eipe kai 280 PS.

      Auta kai gia o,tidipote allo panta sti diathesi sou.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fanpapad
    • RE: Audi A4 1.8T 190 PS 6speed

      BlueKiller opws exw ksanagrapsei i mtm to prwto stadio to onomazei 250 PS kai einai 265 PS pragmatika kai to 2o to onomazei 265 PS kai einai 285-290 PS pragmatika. Episis sou eixa pei pws an kai sto Vamag mou eixe deiksei 285,6 PS ekane kapoies ruthmiseis gia na valoume to kit tou 3ou stadiou kai exei ftasei 292 PS akrivws.

      Auto to kanei i mtm dioti oi Germanoi forologoun ippodunami, gi' auto to onomazei etsi.

      Egguisi se 'mena mou edwse grapti 2 xronia kai siwpira 3 dioti ton plirwsa metritois kai eimaste kai filarakia. Tou exw steillei kai pelates.

      Toses fores sou exw eksigisei ti akrivws exw kanei sto S3 ki esu pali me rwtas ta idia.

      1,8 bar einai overboost kai 1,4 - 1,6 statheri. Me to '1552' onomazomeno organo tin exei metrisei kai to sunergeio tou Pazaropoulou mprosta mou kai eida tis endeikseis.

      Ekeino to S3 sta megara den itan tis mtm kai to programma itan diko tous, ase pou den itan 290 PS alla sxedon 270 opws mou eipe to paidi.

      Afou to TT den exei allaksei turbina apokleietai na douleuei 1,2- 1,4 kai na apodidei 294 PS, sigoura douleuei parapanw. Vevaia ti akrivws kanei i Powerlogic den kserw kai den me endiaferei.

      Me 294 PS 6,2 secs gia ta 100 km/h einai 'polla'.

      Oi times epitaxinsis pou grafw einai apo to Auto Build oson afora S3 2ou stadiou. Tous eide deiksei 5,5 kai 270 km/h me 288 PS.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fanpapad
    • RE: Pros katoxous Audi S3.

      Paliopaido Blue Killer melos tis tromokratikis organwsis tis paraliakis lewforou me to Nitro Polo sou.

      Pou xathieks esu?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fanpapad
    • Pros katoxous Audi S3.

      Tha ithela na mathw posa meli tou forum einai katoxoi Audi S3.

      Episis, epeidi de gnwrizw, uparxei kapoio club stin Ellada gia to sugkekrimeno montelo?

      An auto to topic thewreitai asxeto i enoxlitiko den exw kamia antirisi na svistei.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fanpapad
    • RE: Pros katoxous Audi S3.

      Tha ithela na mathw posa meli tou forum einai katoxoi Audi S3.

      Episis, epeidi de gnwrizw, uparxei kapoio club stin Ellada gia to sugkekrimeno montelo?

      An auto to topic thewreitai asxeto i enoxlitiko den exw kamia antirisi na svistei.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fanpapad
    • RE: Lathos Kinisi apo ti Skoda

      To Skoda Octavia itan polu megalo kai makru gia WRC prwtathlima.

      Einai sa na 'trexei' i SEL 600 gia ti Mercedes-Benz.

      posted in WRC
      F
      fanpapad
    • RE: Πισωκίνητα ξανά;Γιατί όχι?

      4x4 gia panta opws panta.

      posted in WRC
      F
      fanpapad
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr