Ο χρήστης gmak έγραψε:
... βάλε το Celica TS ή την ΒΜW 320 Schnizer - sorry guys αλλά όχι ΤΤ για λόγους ιστορίας του συγκεκριμένου μοντέλου - κουβαλάει όλη την προχειρότητα του VAG πάνω του.
Γιατί λές ότι το ΤΤ κουβαλάει όλη την προχειρότητα του VAG? Μήπως επειδή υπάρχουν κουλοί οδηγοί ανά τον κόσμο.
Οσο γιά την Celica TS επέτρεψε μου να γελάσω γιατί όσο και άν έχει βελτιωθεί σαν στήσιμο, μου θυμίζει όλη την ακαματοσύνη των Γιαπωνέζων, στο να στήσουν μιά αξιοπρεπή οδική συμπεριφορά, στην πρώτη Celica GT του 1978 (σου θυμίζω 1600cc-108 hp) που είχα οδηγήσει και ενώ το αυτοκίνητο ήταν γρήγορο στην ευθεία, στις στροφές ήταν 'φύλο-φτερό' με τα εργοστασιακά αμορτισέρ . Σε αντίθεση το 1ο Golf GTI τότε ήταν ασυγκρίτως καλύτερα στημένο αυτοκίνητο, και προπάντων έστριβε!!!
Chris
το σχόλιο έγινε ακριβώς επειδή όλο και κάποιος θα απαντήσει που αγνοεί πολλά πράγματα για το ΤΤ.
για τον 1.8Τ του κουΠιχ να πω πως δεν πάει στο... να το χωνέψω για ένα s3,η κατηγορία των καυτών hatchback σηκώνει υπερβάσεις.Για ένα κουπέ κύρους?? 13λίτρα καυσίμου/100χιλιόμετρα και turbo lag σε όχημα 17 εκατομμυρίων? Σημειώνουμε δε τους 2 και κάτι μήνες (πω πω προετοιμασία!!) που πήρε του σχεδιαστηρίου να καταλήξει στο όμορφο και συνεπές παρ' όλα αυτά σχήμα... συνεχίζουμε με τα προβλήματα οδικής συμπεριφοράς στις υψηλές ταχύτητες και τους (ανόητους) ιδιοκτήτες του που παίρναν το νεοαποκτηθέν εργαλείο τους και νομίζαν πως θα τους κρατήσει στο δρόμο με ότι βλακεία έκαναν το φοβερά μελετημένο 6 μηνών project 'κύρους' της Audi (βλέπετε το VAG είχε βαρεθεί να χαζεύει κουπέ συγγενών κατασκευαστών και έπρεπε να κάτέβει στην κατηγορία).Τέλος πάντων,βάλαμε μια αεροτομούλα κι όλα μέλι-γάλα!!
Τώρα,πέραν της ειρωνείας,επιλέγω Celica TS για την φοβερή δουλειά που έκαναν οι Ιάπωνες της Yamaha+Toyota με το VVTi-L [δυστηχώς δεν τα πάει πολύ καλά με τους turbo,supercharger οκ],για το εξαιρετικό σχήμα που τους πήρε 2 χρόνια βολιδοσκόπησης του (νεαρού) κοινού του οχήματος.Είναι βέβαια 7 μύρρια κάτω του ορίου που βάλαμε,αλλά το rx8 δεν είναι ακόμα εδώ!
Όσο για το στήσιμο των αναρτήσεων,μήπως υπερβάλλουμε λίγο? κάνε ένα κόπο να ξαναδιαβάσεις τα test που του έχουν γίνει να δεις για τι αναρτήσεις μιλάμε -ότι έχω διαβάσει εγώ μιλά για εξαιρετική συμπεριφορά του για εμπροσθοκίνητο και αμάξι για στροφές [υποστροφικό μόνο στο όριο-9 και 10/10 σε συγκεκριμένο άρθρο],άσε που φιλαράκι μου που το έχει [VVTi] ,μου έχει δείξει πολλά.Συν τοις άλλοις φίλος που έχει οδηγήσει ΤΤ αρκετές φορές μου λέει 'καλό,αλλά δεν είναι να το ζορίζεις.Και το εσωτερικό δεν βολεύει πολύ στην οδήγηση-μυγιάγγιχτο'.Βάλε και τις πολύ σκληρές αναρτήσεις του ΤΤ για τους ελληνικούς δρόμους μέσα και πιστεύω παίρνεις την ολοκληρωμένη απάντησή μου.
File mou epeidi tuxainei na exw stin katoxi mou ena Audi S3 kai ena TT 225 PS Roadster kai exontas odigisei oli ti seira twn TT tha sou pw, pws ta arxika TT xwris tin aerotomi kai me tis pio malakes anrtiseis eixan provlimata eustatheias kai meiwmeni odiki sumperifora.
Twra, kai meta tin anavathmisi pou upestei me tis skliroteres anartiseis kai tin aerotomi, exei veltiwthei kata polu i odiki sumperifora tou.
Exeis dikio sto gegonos, pws polloi anegkefaloi idioktites TT 180 PS emprosthiokinito exoun 'smparaliasei' ta TT tous pou epeidi itan grigora nomisan pws tha ta pane ki autoi grigora me asximes sunepeies.
Den exei katholou turbo-lag kai den katalava pws to sumperaineis auto, episis na sou pw, pws i katanalwsi tou kausimou einai parapanw apo 13 lit / 100 km, ftanei kai mporei na kseperasei kai ta 20 li t/ 100 km.
'Xontrika' na pw, pws me metrimena 70 lit tepozito, diladi gemisma mexri na ksexeilisei' kanw 350 km me 'varu' podi.
Me to S3 300 km me 70 lit reservoir logw veltiwsewn.