-
kavalokalamiotes kai epeidixiomanis lotusakides!
-
Ο χρήστης SocratesDTC έγραψε:
Lete gia tous allous oti den katalavenoun apo logia. alla kai eseis den dexeste mia apopsi enos allou. DEXOME na mou kataripsete afto pou lew alla na dexeste to idio kai eseis.Ti na dextoume? Ta logia tou aera? Pes mas pos tha kaneis to Honda na xasei tosa kila pou mas eipes?
To kostos?Den sigrinw NSX-R me Elise, apla otan les MAMAME ta Honda shmenei oti ta pernas ola. E afto ithela na pw.
O Nikos enouse to S200o mia kai gi auto milame.
Odigises NSX-R kai sou fanike dyskoloodhghto gia tin polh? Min leme oti theloume. Toso ilithia einai i Honda?
Sou anefera quote tou Sutcliff top dimosiografou tou Autocar kai xronia agomizomeno.
Pou na to brw afou den poulithike se noumera stin Europi.
Otan me 40000 lires mporeis na pareis Noble M400 pios tha parei NSX 13xronon amaxi?Den milisa pote gia anesh anartishs sto NSX oute stin Elise. Kai genika den eimai anthropos pou tha koitaksei ta frou-frou kai ta aromata.
Esy ta aneferes ta AC-dermata kai oles tis aneseis :
Otan les oti to S2000 tha mporesei na perasei to elise mono se OVAL pista, dixnei oti eisai anthropos pou den dexete KAMMIA alli apopsh edyposh. Pistepse me merikes pistes evnooun perissotero to S2000. ?
Filaraki egw milao apo empeiria. Edw blepo ti ginete stis pistes.
Esy apo ti milas? Apo internet?
Pes mia pista pou pisteueis oti to Honda(S2000 gia na min les kai oti leme ola ta Honda) tha eperne tin Elise kai giati.Εγω τα εχω δει μπροστα μου αρα ραδιοαρβιλα δυσκολο. Εσυ πηγες Ιαπωνια και τα ειδες, και εξακριβωσες με τι εξοπλισμο τρεχουν?
Oi kanonismoi aftoi yparxoun, kai den ta exw dei brosta mou, ta exw dei mesw internet. Egw den diafono oti eides brosta sou afto pou les, to thema einai, OTI LOGIKO EINAI otan ena S2000 prospathei na ftasei thn poly kalyterh se genikes grammes elise tha to parakanei.
Oxi alles eirwneies re pedia. As kanoume mia filiki sizitish. Hmarton pia..Pioi kanonismoi?
Pes mas na mathoume.
Xairomai pou esto kai sto symperasma briskeis tin Elise poly kalyteri, kati emathes blepoHronia? pou tin eides?
Nikos
-
Ο χρήστης B.C.F έγραψε:
kavalokalamiotes kai epeidixiomanis lotusakides!Auto eitan to kalytero pou mporouses na mas peis?
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
kavalokalamiotes kai epeidixiomanis lotusakides!
Auto eitan to kalytero pou mporouses na mas peis?quote]
Diabasa ta post sou BCF kai brizese me olous.
An thes syzitame, an thes brise monos sou.... -
Το ότι τα μοτέρ της Χόντα (και πολλών άλλων εταιρειών σίγουρα) κινδυνεύουν να σπάσουν από ανεπαρκή λίπανση στην πίστα είναι γνωστό.
Μάλιστα μηχανικοί της Χόντα προτείνουν μια σχετική μετατροπή (δεν θυμάμαι τί ακριβώς) όπως και ότι δεν χρειάζεται να πειράξεις τίποτε άλλο στο μοτέρ τους.'Οσο για το NSX-R σίγουρα ΔΕΝ είναι για καθημερινή χρήση όπως και κάθε άλλη ειδική έκδοση (Μ3 CSL, F360CS, 911 GT3) που εφοδιάζεται με ημισλίκ κλπ. Το κυκλοφορείς αλλά με κόστος για την μέση σου και την ψυχική σου γαλήνη.
Γνωρίζουμε σε πόσο χρόνο γυρίζει η Elise στο μεγάλο Νίρμπουργκρινγκ και σε πόσο τα υπόλοιπα?
Και πως δικαιολογείται η Εlise να έχει ταυτόχρονα και sport αλλά και άνετη ανάρτηση? -
Vasika stin arxi arxisa na grafw me oreksh tin apadish alla otan eida oti les oti ta Honda exoun ousia mhden lew giati na kathome na milaw me enan toso kollimeno anthropo??? An tora to eipes gia plaka tote daksei pame parakatw
To megisto varos pou mporei na ftasei to S2000 einai 960kila, alla me arketa lefta. Egw xoris na xalasw polla lefta se elafrwma tha to paw 1050, alla den thelw na grafw sto forum afto polla gia to car mou GIATI ISOS FANEI oti kanw mostra, kai den thelw. An thes na milisoume gia ta cars mesw PM file.
Kai den tha itan kalo na vasizomaste sta logia enos kai mono dhmosiografou! Den lew oti h apopsh tou den metraei alla an htan 10-15 keimena pou na elegan oti to type-r den exei voliko timoni gia odigish sto dromo tote daksei tha ta ksanalegame
Oso gia tin pista pou to S2000 exei pleonekthma den tha sthn pw gia evnohtous logous. tha ksespasoun syzhthseis epi syzhthsewn kai tha xalasoume to topic. Sto lew kai afto mesw PM ean endiaferese.
An nomizeis oti perimena esena gia na katalabw oti ena kerdomhxano 500kilwn elafrytero apo to S einai kalytero gia track day tha se apogohtefsw
Filika pada! Prosopikh apopsh to elise apo apopsh texnologias tha eprepe na drepotan na sta8ei dipla se NSX 13etwn.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Το ότι τα μοτέρ της Χόντα (και πολλών άλλων εταιρειών σίγουρα) κινδυνεύουν να σπάσουν από ανεπαρκή λίπανση στην πίστα είναι γνωστό.
Μάλιστα μηχανικοί της Χόντα προτείνουν μια σχετική μετατροπή (δεν θυμάμαι τί ακριβώς) όπως και ότι δεν χρειάζεται να πειράξεις τίποτε άλλο στο μοτέρ τους.'Οσο για το NSX-R σίγουρα ΔΕΝ είναι για καθημερινή χρήση όπως και κάθε άλλη ειδική έκδοση (Μ3 CSL, F360CS, 911 GT3) που εφοδιάζεται με ημισλίκ κλπ. Το κυκλοφορείς αλλά με κόστος για την μέση σου και την ψυχική σου γαλήνη.
Γνωρίζουμε σε πόσο χρόνο γυρίζει η Elise στο μεγάλο Νίρμπουργκρινγκ και σε πόσο τα υπόλοιπα?
Και πως δικαιολογείται η Εlise να έχει ταυτόχρονα και sport αλλά και άνετη ανάρτηση?Opos eipe kai apo monos tou o Nikos, o K20 einai sxediasmenos gia ta aftokinhta ths Honda. OTan to moter afto benei se allo amaksoma yparxoun polloi paragodes pou epireazoun tin apodosh tou. Exw kai egw asxolithei me to thema kai exw dei oti polla moter K20 pou einai topothetimena se Elise limoktonoun, alla kaneis den leei oti proerxete mono apo to moter.
Fysika ena MAMA civic poly diskola tha piasei tis plevrikes epitaxynseis tis ELISE, opote isos i honda na min topothetise ton aparetito eksoplismo... SOu leei: ama kapoios ftiaksei ena toso frhgoro civic, as dosei kai merika lefta gia ena oil pump klp!!
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
kavalokalamiotes kai epeidixiomanis lotusakides!
Auto eitan to kalytero pou mporouses na mas peis?quote]
Diabasa ta post sou BCF kai brizese me olous.
An thes syzitame, an thes brise monos sou....Mikre..den syzhtaw me eirones..kai mhn mou peis oti den eisai..giati anti na syzitate me ton anthropo kanate xavale esy kai o filos soy!!!
To amfivoloy aisthitikis amaksaki sas einai kalo MONO GIA PISTA!!
Katalaves???
Yparxoyn kai alloi poy kseroun perisotera apo sena!!!! -
Epishs to NSX-R den kykloforei me semi-slicks. Den kserw ean h eteria onomazei ta sigekrimena elastika semislicks alla padws den einai ...
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Το ότι τα μοτέρ της Χόντα (και πολλών άλλων εταιρειών σίγουρα) κινδυνεύουν να σπάσουν από ανεπαρκή λίπανση στην πίστα είναι γνωστό.
Μάλιστα μηχανικοί της Χόντα προτείνουν μια σχετική μετατροπή (δεν θυμάμαι τί ακριβώς) όπως και ότι δεν χρειάζεται να πειράξεις τίποτε άλλο στο μοτέρ τους.'Οσο για το NSX-R σίγουρα ΔΕΝ είναι για καθημερινή χρήση όπως και κάθε άλλη ειδική έκδοση (Μ3 CSL, F360CS, 911 GT3) που εφοδιάζεται με ημισλίκ κλπ. Το κυκλοφορείς αλλά με κόστος για την μέση σου και την ψυχική σου γαλήνη.
Γνωρίζουμε σε πόσο χρόνο γυρίζει η Elise στο μεγάλο Νίρμπουργκρινγκ και σε πόσο τα υπόλοιπα?
Και πως δικαιολογείται η Εlise να έχει ταυτόχρονα και sport αλλά και άνετη ανάρτηση?Nikola, πολλα πραγματα επειδη δεν τα ξερουμε, δεν σημαινει οτι δεν γινονται. Μια αναρτηση, μπορει να ειναι και μαλακη και σκληρη ταυτοχρονα. Αυτο εχει να κανει με την σχεδιαση των αμορτησερ. δεν αξιζει να μπουμε σε αναλυσεις, το φορουμ δεν ειναι φροντιστηριο, διοτι δεν ενδεινκυται.
Απαντησε μου αυτο, ποιο κουτι Κοκα κολα θα φτασει πρωτο στη γη, εαν τα ριξουμε απο 10 μετρα υψος ταυτοχρονα. Το γεματο ή το αδειο?
Δεν σου κανω τεστ εξυπναδος, απλως μεσω της απαντησης σου θα σου δειξω πως καποιες φορες, μερικα πραγματα ενω ειναι μπροστα μας δεν τα βλεπουμε.
Οσο για τον φιλο με το Χοντα, μαλλον εχει ανικανοτητα αντιληψης, σε μια συζητηση. Εγω εχω αναφερει πολλα μειονεκτηματα της Ελιζ, αλλά δεν βλεπω να κανει το ιδιο και ο φιλος για το Χοντα, δηλαδη να μας πει εαν κατι δεν του αρεσει, ή καποιο μειονεκτημα.
Ειναι μια αληθεια δυστυχως ή ευτυχως οτι η Ελιζ σε καποιους τομεις ειναι καλυτερη απο το Χοντα, και σε καποιους χειροτερη. Στους τομεις ομως που ενδιαφερουν εμενα, πιστευω οτι το Λοτους εχει το πανω χερι.
Περι ορεξεως ουδεις λογος.
-
Ο χρήστης SocratesDTC έγραψε:
Epishs to NSX-R den kykloforei me semi-slicks. Den kserw ean h eteria onomazei ta sigekrimena elastika semislicks alla padws den einai ...Για το NSX-R δεν είμαι σίγουρος όμως BMW Porsche και νομίζω Ferrari φοράνε. Δεν ξέρω πόσο κυριολεκτικός είναι ο όρος, στην ουσία πρόκειται για τα πιο extreem λάστιχα που επιτρέπεται η χρήση τους στο δρόμο.
-
Ο χρήστης SocratesDTC έγραψε:
Vasika stin arxi arxisa na grafw me oreksh tin apadish alla otan eida oti les oti ta Honda exoun ousia mhden lew giati na kathome na milaw me enan toso kollimeno anthropo??? An tora to eipes gia plaka tote daksei pame parakatwSygnomi gia plaka to eipa kai gi auto to esbisa amesws.
To S2000 kai seira 1 kai twra 2 to exei filos mou kai mou aresei.
Alla otan pas na to sygrineis se xwro pou H elise den pezete, na min sou apntisw me gegonota?To megisto varos pou mporei na ftasei to S2000 einai 960kila, alla me arketa lefta. Egw xoris na xalasw polla lefta se elafrwma tha to paw 1050, alla den thelw na grafw sto forum afto polla gia to car mou GIATI ISOS FANEI oti kanw mostra, kai den thelw. An thes na milisoume gia ta cars mesw PM file.
Pes mas edw pos tha ftaseis se auta ta kila.
Sigoura tha endiaferthoun alloi me S2000 kai isws parw kapia kali idea kai egw.Kai den tha itan kalo na vasizomaste sta logia enos kai mono dhmosiografou! Den lew oti h apopsh tou den metraei alla an htan 10-15 keimena pou na elegan oti to type-r den exei voliko timoni gia odigish sto dromo tote daksei tha ta ksanalegame
O typos einai poly kalo timoni apodedigmena.
Kai to NSX-R to LATREPSE, malista eipe oti auto to theobaro timoni einai apo ta liga pou plisiazoun tin Elise se feedback.
Esy to exeis odigisei?Oso gia tin pista pou to S2000 exei pleonekthma den tha sthn pw gia evnohtous logous. tha ksespasoun syzhthseis epi syzhthsewn kai tha xalasoume to topic. Sto lew kai afto mesw PM ean endiaferese.
To topic auto exei xalasei edw kai meres
Opote pes mas se parakalo tin pista kai tous logous.
Ews twra den mas exeis dwsei oute ena dedomeno gia to S2000.
Pes mas loipon na mathoume.Filika pada! Prosopikh apopsh to elise apo apopsh texnologias tha eprepe na drepotan na sta8ei dipla se NSX 13etwn.
Milas gia 2 autokinita pou exoun terastia diafora stin timi kai paizoun se diaforetikes katigories.
Oso gia to sasi(10 xronon pleon) katse diabase kai tha deis giati tis Lotus einai protoporiako. -
Ο χρήστης B.C.F έγραψε:
kavalokalamiotes kai epeidixiomanis lotusakides!
Auto eitan to kalytero pou mporouses na mas peis?quote]
Diabasa ta post sou BCF kai brizese me olous.
An thes syzitame, an thes brise monos sou....Mikre..den syzhtaw me eirones..kai mhn mou peis oti den eisai..giati anti na syzitate me ton anthropo kanate xavale esy kai o filos soy!!!
To amfivoloy aisthitikis amaksaki sas einai kalo MONO GIA PISTA!!
Katalaves???
Yparxoyn kai alloi poy kseroun perisotera apo sena!!!!30 eimai. Esy?
Pes mou kati xeiropiasto megale.
Emeis milame me dedomena kai esy den exeis pei tipota (mia kai ysxirizese oti ksereis pio polla).
Oute se auti oute se kamia alli syzitisi.
Oso gia tin aisthitiki ola ta amaxia einai amfibolou.
Kannena amaxi den aresei se OLOUS. Egw den milisa gia tin aisthitiki tou S2000.H Elise den einai kali mono gia pista.
Tosa ksereis tosa les.
Mallon den exeis mpei pote se mia. (mallon den exeis dei kan)
Edw se dimosious dromous kati S2000 den pianoun mia brosta tis. -
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Nikola, πολλα πραγματα επειδη δεν τα ξερουμε, δεν σημαινει οτι δεν γινονται. Μια αναρτηση, μπορει να ειναι και μαλακη και σκληρη ταυτοχρονα. Αυτο εχει να κανει με την σχεδιαση των αμορτησερ. δεν αξιζει να μπουμε σε αναλυσεις, το φορουμ δεν ειναι φροντιστηριο, διοτι δεν ενδεινκυται....και τα 2 φτάσουν στον ίδιο χρόνο (σε κενό αέρος) Το θυμάμαι από το σχολείο
Με την ανάρτηση είναι πάντα κάτι που δεν καταλαβαίνω. Είναι δυνατόν να υπάρχουν λύσεις που να κάνουν την ανάρτηση καλύτερη χρόνια τώρα και να μην είναι γνωστές σε όλους?
Απλά είναι κάτι που δυσκολεύομαι να πιστέψω -
Loipon na sou pw ta meionekthmata tou S2000.
- Arketa ypshlh timh sthn Ellada. Se shmeio pou na thes na pas ston S@r@k@kh kai na rikseis vomva
- Kinhthras ebros. to MR einai poly kalytero apo ena FR san vash gia ena kalostimeno sasi.
- Arketo eksoplhsmo pou to kanei vary. VEVEA den einai agwnistiko to S2000 opote kala kanei kai ton exei ton eksoplismo afto. Apla, na , tha protimousa pio elafrya kathismata, proeretiko A/C, proeretikh SoftTop (hardtop xoris softtop einai pio elafry) klp. OUsiastika to 1 kai 2 einai to vasiko.
Kata t'alla to moter kai to kivotio oute kan to sigrinw me afto tis elise, to idio kai esy, opote pame patakatw. To sasi tora, exw diavasei gia to sasi ths Elise kai kserw oti einai oti prepei gia track-day oxhma, alla prepei kai esy na diavaseis gia to NSX na deis gia pio logo h texnologia twn 2 oxhmatwn se olous tous tomeis den sigrinete.
Filika.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Nikola, πολλα πραγματα επειδη δεν τα ξερουμε, δεν σημαινει οτι δεν γινονται. Μια αναρτηση, μπορει να ειναι και μαλακη και σκληρη ταυτοχρονα. Αυτο εχει να κανει με την σχεδιαση των αμορτησερ. δεν αξιζει να μπουμε σε αναλυσεις, το φορουμ δεν ειναι φροντιστηριο, διοτι δεν ενδεινκυται.
...και τα 2 φτάσουν στον ίδιο χρόνο (σε κενό αέρος) Το θυμάμαι από το σχολείο
Με την ανάρτηση είναι πάντα κάτι που δεν καταλαβαίνω. Είναι δυνατόν να υπάρχουν λύσεις που να κάνουν την ανάρτηση καλύτερη χρόνια τώρα και να μην είναι γνωστές σε όλους?
Απλά είναι κάτι που δυσκολεύομαι να πιστέψωNa sto po egw pos to katalabeno kai den eimai kai mixanikos san ton Niko.
Gia na kaneis ena bary autokinito na min gernei prepei na baleis sklira elatiria kai amortiser.
H Elise epeidi einai elafria mporei kai exei pio malaki anartisi kai tautoxrona petyxeni to idio kai kalytero apotelesma stis strofes. -
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
kavalokalamiotes kai epeidixiomanis lotusakides!
Auto eitan to kalytero pou mporouses na mas peis?quote]
Diabasa ta post sou BCF kai brizese me olous.
An thes syzitame, an thes brise monos sou....Mikre..den syzhtaw me eirones..kai mhn mou peis oti den eisai..giati anti na syzitate me ton anthropo kanate xavale esy kai o filos soy!!!
To amfivoloy aisthitikis amaksaki sas einai kalo MONO GIA PISTA!!
Katalaves???
Yparxoyn kai alloi poy kseroun perisotera apo sena!!!!30 eimai. Esy?
Pes mou kati xeiropiasto megale.
Emeis milame me dedomena kai esy den exeis pei tipota (mia kai ysxirizese oti ksereis pio polla).
Oute se auti oute se kamia alli syzitisi.
Oso gia tin aisthitiki ola ta amaxia einai amfibolou.
Kannena amaxi den aresei se OLOUS. Egw den milisa gia tin aisthitiki tou S2000.H Elise den einai kali mono gia pista.
Tosa ksereis tosa les.
Mallon den exeis mpei pote se mia. (mallon den exeis dei kan)
Edw se dimosious dromous kati S2000 den pianoun mia brosta tis.Ela germania na deis poses komotries odhgoun elise!
Thn psonisate..... -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Nikola, πολλα πραγματα επειδη δεν τα ξερουμε, δεν σημαινει οτι δεν γινονται. Μια αναρτηση, μπορει να ειναι και μαλακη και σκληρη ταυτοχρονα. Αυτο εχει να κανει με την σχεδιαση των αμορτησερ. δεν αξιζει να μπουμε σε αναλυσεις, το φορουμ δεν ειναι φροντιστηριο, διοτι δεν ενδεινκυται.
...και τα 2 φτάσουν στον ίδιο χρόνο (σε κενό αέρος) Το θυμάμαι από το σχολείο
Με την ανάρτηση είναι πάντα κάτι που δεν καταλαβαίνω. Είναι δυνατόν να υπάρχουν λύσεις που να κάνουν την ανάρτηση καλύτερη χρόνια τώρα και να μην είναι γνωστές σε όλους?
Απλά είναι κάτι που δυσκολεύομαι να πιστέψωΑργησες, αλλα δεν πειραζει, σημασια εχει οτι το βρηκες. Εαν βγεις εξω στο δρομο αυριο και ρωτησεις διαφορους, θα δεις οτι οι 8/10 θα πουνε το γεματο, διοτι αυτο ειναι το βαρυ, κατι που μπερδευει. Πολλες φορες λοιπον μπερδευομαστε ευκολα.
Η αναρτηση ειναι ενα 8εμα, περιπου 2000 σελιδων,και δεν αστειευομαι. Ναι μπορεις να εχεις και τα 2 ομως.
Μην ξεχναμε οτι στο τομεα αυτο τουλαχιστονμ η Λοτους, ηταν η πρωτη με ενεργητικες αναρτησεις, και εαν η Χοντα ξερει απο μοτερ, η Λοτους ξερει απο πλαισια. Αλλωστε, μετα απο τοσο καιρο εκτος Φ1 διατηρει την 3 θεση στα πρωταθληματα κατασκευαστων, και εχει ενωσει τις δυναμεις της και με την Χοντα στο παρελθον.
Οσο για τον κυριο BCF,ή καπως ετσι, ο τροπος και μονος με τον οποιο μιλαει, μαλλον δειχνει αδυναμια σκεψεως. Το ευκολο ειναι να μιλησεις ασχημα και να προσβαλεις, το δυσκολο να πεισεις.
-
Και πάλι δεν δικαιολογείται...
Φαντάζομαι ότι μαλακά ελατήρια για ένα αμάξι 1500 κιλών πχ. εάν τα βαλεις σε Elise αυτομάτως γίνονται σκληρά γιατί θα δέχονται τη δύναμη μικρότερου βάρους.
Δηλαδή σίγουρα κάνουν πιο σφικτή τη συμπεριφορά σίγουρα όμως θα είναι και λιγότερο άνετα...ΕDIT: ούτε chat να ήταν, δεν προλαβαίνω να απαντήσω.Η ερώτηση είναι ίσως αφελής αλλά αυτονόητη... η μηχανικοί της Χόντα δεν γνωρίζουν τις 2000 σελίδες?
-
Ο χρήστης B.C.F έγραψε:
kavalokalamiotes kai epeidixiomanis lotusakides!
Auto eitan to kalytero pou mporouses na mas peis?quote]
Diabasa ta post sou BCF kai brizese me olous.
An thes syzitame, an thes brise monos sou....Mikre..den syzhtaw me eirones..kai mhn mou peis oti den eisai..giati anti na syzitate me ton anthropo kanate xavale esy kai o filos soy!!!
To amfivoloy aisthitikis amaksaki sas einai kalo MONO GIA PISTA!!
Katalaves???
Yparxoyn kai alloi poy kseroun perisotera apo sena!!!!30 eimai. Esy?
Pes mou kati xeiropiasto megale.
Emeis milame me dedomena kai esy den exeis pei tipota (mia kai ysxirizese oti ksereis pio polla).
Oute se auti oute se kamia alli syzitisi.
Oso gia tin aisthitiki ola ta amaxia einai amfibolou.
Kannena amaxi den aresei se OLOUS. Egw den milisa gia tin aisthitiki tou S2000.H Elise den einai kali mono gia pista.
Tosa ksereis tosa les.
Mallon den exeis mpei pote se mia. (mallon den exeis dei kan)
Edw se dimosious dromous kati S2000 den pianoun mia brosta tis.Ela germania na deis poses komotries odhgoun elise!
Thn psonisate.....Pali ybristika apantas kai mas deixneis oti se auto periorizonte oi perifimes gnoseis sou.
Oso gia ta komotiria mallon plaka kaneis!!!!
Ποιο ρουντστερ θα θελατε μεχρι 50,000ευρω?