-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
ΕΧΩ ΕΝΑ ΜΑΖΝΤΑ 2..ΠΟΥ Μ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΣΦΥΡΙΓΜΑ..ΠΙΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ..ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΣΕΡΒΙΣ. ΕΓΙΝΕ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΚΑΚΙΑ ΕΜΠΡΟΣ..Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΣΚΟ ΠΛΑΤΩ ΣΕΤ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΕΒΑΛΛΑ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ.. ΤΑ ΕΧΩ 200.000 ΚΜ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΚΥΡΙΩΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΖΕΣΤΑΘΕΙ ΟΤΑΝ ΠΑΙΡΝΩ ΣΤΡΟΦΕΣ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ ΕΝΑΝ ΠΕΡΙΕΡΧΟ ΗΧΟ ΣΑΝ ΛΕΠΤΟ ΣΦΥΡΙΓΜΑ ΣΑΝ ΘΡΟΙΣΜΑ ΚΑΙ ΝΙΩΘΩ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΤΡΕΜΟΥΛΟ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ..ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΠΕΡΙΓΡΑΨΩ...ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ..ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΑ ΤΑΚΑΚΙΑ Η ΑΠΟ ΤΕΛΕΩΜΕΝΗ ΖΩΗ ΔΙΣΚΟΥ ΠΛΑΤΩ???
Παρακαλώ να γράφετε με πεζά (μικρά) Ελληνικά. [Admnin]
-
Από τα φρένα είναι σίγουρα.Από το δίσκο πλατό όχι,θα σφύριζε και σταματημένο αν ήταν το ρουλεμάν.Μήπως έπρεπε να αλλάξεις και δισκόπλακες μαζί με τα τακάκια;Έχουν κάνει 'νύχι';
-
ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΣΤΡΙΒΩ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΓΚΑΖΙ...??? ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ ΔΕ ΤΟ ΚΑΝΕΙ.. ΤΙΣ ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ ΤΙΣ ΕΧΩ 200.000 ΚΜ
-
Μπορεί να έχουν στραβώσει και να ακουμπάνε κάπου.200.000χλμ χωρίς να έχεις αλλάξει δισκόπλακες είναι υπερβολικά μεγάλο νούμερο...Για μπροστινές,πίσω αντέχουν.
-
ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΒΡΕΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΣΕ ΥΠΕΡΥΨΩΜΕΝΟ ΚΡΑΣΠΕΔΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΘΟΡΥΒΟΥ
-
Πήγαινε σε μηχανικό επειγόντως.Μπορεί και να έχει πρόβλημα το ψαλίδι...Είναι κρίσιμης σημασίας για την ασφάλεια σου.
-
ΕΠΙΣΗΣ ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΣΦΙΞΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΑΚΑΚΙΩΝ.
-
Λογικό είναι.Θα σου άλλαξε και πίσω τακάκια,ή σιαγώνες αν έχει ταμπούρα,και θα έφτιαξε το χειρόφρενο.Πόσα χρόνια είχες να το πας σε συνεργείο;ΚΤΕΟ έχεις περάσει;
-
Ο χρήστης nasop1988@gmail.com έγραψε:
ΕΠΙΣΗΣ ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΣΦΙΞΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΑΚΑΚΙΩΝ.Tα τακάκια εμπρός που αλλαξες ,εκτός αν ξέχασες πάλι κάτι να πεις,δεν έχουν σχέση με το χειρόφρενο.
Το ότι χτύπησες απο κάτω το αμάξι μπορεί να έχει σχέση με όλα.Πηγαινε στον μάστορα. -
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ ΣΗΜΕΡΑ.. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΤΕΣΤDRIVE ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΣΤΑ ΕΞΗΣ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ... ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ ΠΗΓΕ ΓΙΑ ΣΕΡΒΙΣ ΟΠΟΥ ΑΛΛΑΧΘΗΚΑΝ ΛΑΔΙΑ ΤΑΚΑΚΙΑ ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΗ ΣΦΙΞΙΜΟ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟΥ.. ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΤΟ ΕΞΗΣ..ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΤΗΣΩ ΦΡΕΝΟ Π.Χ. ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΑΚΡΙΑ ΕΥΘΕΙΑ ΣΕ ΜΙΑ ΚΛΕΙΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ, ΣΤΗΝ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΕΧΟΝΤΑΣ ΑΦΗΣΕΙ ΤΟ ΦΡΕΝΟ ΚΑΙ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΞΑΝΑ ΓΚΑΖΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΑΧΥΝΩ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΕΝΑΣ ΛΕΠΤΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΠΟΥ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΡΕΜΟΥΛΟ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ..ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΣΥΓΚΡΑΤΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ..ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΣΟ ΕΠΙΤΑΧΥΝΩ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ..ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΙΣΘΗΣΗ ΣΑΝ ΝΑ ΕΧΩ ΜΙΣΟΑΝΕΒΑΣΜΕΝΟ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ. ΙΔΕΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΑΩ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ??
ΠΑΡΑΞΕΝΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ