-
Είπα να αρχίσω να αλλάζω μόνος μου κανένα φίλτρο και βλέπω το εγχειρίδιο που γράφει αλλαγή φίλτρου PCV κάθε 30.000 χλμ. Έψαξα στο ίντερνετ αλλά τίποτα. Βλέπω σε ξένα sites ότι υπάρχει μια pcv βαλβίδα που θέλει άλλαγμα ή καθάρισμα όταν είναι πολύ λερωμένη. Αλλά και αυτήν δεν την βρίσκω πουθενά σε ελληνικό τουλάχιστον site. Μήπως ξέρει κανείς αν κυκλοφορεί τέτοια βαλβίδα και πού να την βρω; Αν χρειαζόταν, όντως, αλλαγή κάθε 30.000 χλμ δεν θα ήταν κάτι κοινό που το ξέρουν όλοι;
-
Είπα να αρχίσω να αλλάζω μόνος μου κανένα φίλτρο και βλέπω το εγχειρίδιο που γράφει αλλαγή φίλτρου PCV κάθε 30.000 χλμ. Έψαξα στο ίντερνετ αλλά τίποτα. Βλέπω σε ξένα sites ότι υπάρχει μια pcv βαλβίδα που θέλει άλλαγμα ή καθάρισμα όταν είναι πολύ λερωμένη. Αλλά και αυτήν δεν την βρίσκω πουθενά σε ελληνικό τουλάχιστον site. Μήπως ξέρει κανείς αν κυκλοφορεί τέτοια βαλβίδα και πού να την βρω; Αν χρειαζόταν, όντως, αλλαγή κάθε 30.000 χλμ δεν θα ήταν κάτι κοινό που το ξέρουν όλοι;
-
Είπα να αρχίσω να αλλάζω μόνος μου κανένα φίλτρο και βλέπω το εγχειρίδιο που γράφει αλλαγή φίλτρου PCV κάθε 30.000 χλμ. Έψαξα στο ίντερνετ αλλά τίποτα. Βλέπω σε ξένα sites ότι υπάρχει μια pcv βαλβίδα που θέλει άλλαγμα ή καθάρισμα όταν είναι πολύ λερωμένη. Αλλά και αυτήν δεν την βρίσκω πουθενά σε ελληνικό τουλάχιστον site. Μήπως ξέρει κανείς αν κυκλοφορεί τέτοια βαλβίδα και πού να την βρω; Αν χρειαζόταν, όντως, αλλαγή κάθε 30.000 χλμ δεν θα ήταν κάτι κοινό που το ξέρουν όλοι;
-
Η PCV ειναι η βαλβιδα αναθυμιασεων,συνηθως ειναι ανεπιστροφη...
-
ναι είναι για ξαναμπαίνουν τα αέρια από το κάρτερ στο χώρο καύσης, οπότε αν βουλώσει κατά κάποιο τρόπο, θα αυξάνεται η πίεση στο κάρτερ λογικά..
υπάρχει, όμως, ως ανταλλακτικό; μήπως δεν αλλάζει ποτέ κανείς; -
Πρώτη φορά ακούω να αλλάζεται αυτή η βαλβίδα χωρίς να έχει χαλάσει και να έχει και φίλτρο.
Αντε να έχει καμια συρμάτινη σίτα μέσα.
Που το διάβασες εσύ; -
Στο εγχειρίδιο του αυτοκινήτου το διάβασα. Νομίζω μέσα στη βαλβίδα έχει ένα χάρτινο φιλτράκι για να γυρνάνε οι σταγόνες του λαδιού προς το κάρτερ πάλι. Εκτός, αν υπάρχει κανένα φίλτρο πριν την βαλβίδα και δεν το ξέρω.
https://www.efisolutions.com.au/pcv-valve-s14-s15-r33-p11-n15-t30-c34-c35-wc34
-
Το φίλτρο PCV που αναγράφει το manual του Nissan σου βρίσκεται μέσα στο κουτί κάτω από το φίλτρο αέρος. Δεν πρόκειται για τη βαλβίδα PCV που διοχετεύει καυσαέρια από το κάρτερ λαδιού στην εισαγωγή προς συμπληρωματική καύση. Σε κανονική λειτουργία φιλτράρει τον φρέσκο αέρα που πηγαίνει μέσα στη μηχανή από το καπάκι τον βαλβίδων, ο οποίος έπειτα εξάγεται από την βαλβίδα PCV στην εισαγωγή. Αν η βαλβίδα κολλήσει κλειστή ή αν λόγω φθοράς πιστονιών/κυλίνδρων περνάει υπέρμετρη ποσότητα καυσαερίων στο λάδι που δεν προλαβαίνει να καθαρίσει η PCV, τότε η μόνη διέξοδος για εκτόνοση είναι από το breather tube και αυτό το λευκό φίλτρο, οπότε και ποτίζει με λάδι και ενδεχομένως να σου λερώνει και το φίλτρο αέρα. Ταυτόχρονα, λόγω αυξημένης πίεσης στη μηχανή, μπορεί να βλέπεις διαρροές λαδιού από διάφορες τσιμούχες και το ρελαντί σου να μην είναι σταθερό και να βγάζεις μαύρο καπνό από την εξάτμιση.
Αν μιλάμε για N15 μηχανή έχει κωδικό 16565-73C00. Το αντίστοιχο για το Nissan Micra K11 1998 που έχω (16565-41B00) κόστισε 7,00 €, αλλά έπρεπε να το παραγγείλουν από Αθήνα.
Για την ιστορία δε μου το άλλαξαν ποτέ στο service στην αντιπροσωπεία της Nissan στην Καρδίτσα. Ούτε την βαλβίδα PCV. Ανάθεμα και αν γνωρίζουν γιαυτά.
-
Παρεμπιπτόντως παρόμοια έρευνα έκανα και εγώ αλλά για το αλμερα ν16. Που βρίσκεται το φίλτρο αυτό δεν έβρισκα στοιχεία θα ξανάψαξω βάση των οδηγιωπιθανον και σε εμένα στο ιδιο σημειο. Για την βαλβιδα pcv στην αντιπροσωπεία μου είπαν τιμή 53 €, από Ιαπωνία γνήσιο και με τα μεταφορικά κόστος 20€...θα κοιτάξω και για το φίλτρο αν υπάρχει να τα παραγγείλω πακέτο.
Ούτε και σε εμένα έγινε ποτέ αλλαγή τους, παρόλο που το πήγαινα σε εξουσιοδοτημένο . Μηχανικοί πρέπει να γίνουμε για να κάνουνε ολοκληρωμένο και σωστό σερβις βάση των οδηγιών κατασκευαστή...το παγούρι πάντως πάντα το κοιτούσαν και το γέμιζαν νερό από τη βρυση + καθαριστικό για τα τζάμια ακόμη και αν το παγούρι ήταν ξεχειλισμενο για να χρεώσουν το 3ευρω.
Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
tedd, στο N16 βλέπω ότι το breather tube συνδέεται μετά το φίλτρο αέρα και μετά τον αισθητήρα μάζας αέρος και δεν έχει ξεχωριστό φίλτρο. Επιβεβαίωσε αν θες.
-
Έχεις δίκιο, κοιτούσα στο nissan4u και δεν έβρισκα κάτι στο φιλτροκουτι. Δεν βοηθούσε βεβαια και ότι κοιτούσα μέσω σμαρτφοουν, μεσάνυχτα και στο κρεβάτι γαρ. Θέλει να το ψάξω από υπολογιστή.
Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
βαλβίδα-φίλτρο PCV (Nissan almera)