-
πάρε τηλ. στα site που ανέβασα κ μίλησε μαζί τους για μεταφορικά κλπ ,
σε ποιά πόλη εισαι ?
και βέβαια θα αλλάζεις ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ μαζί με τα λάδια και φίλτρο λαδιού . -
To eneos premium 10w40 το είχα δοκιμάσει, ένα συνηθισμένο λάδι ειναι οπως όλα τα παραπλήσια του. Πολύ υπερτιμημένο το συγκεκριμένο, κοντά στα 7€ το λίτρο για ένα ημισυνθετικο λάδι και με απαρχαιωμένες προδιαγραφές . Να λέγατε για το systina να πω οκ είναι όντως πολύ καλό λάδι , από τα καλύτερα θα έλεγα, όχι ομως και το premium. Ακόμη και η συσκευασία του , το μπουκάλι και το αυτοκόλλητο επάνω, δείχνουν πολύ τσιπικα. Οτι λάμπει δεν είναι χρυσός και επειδή έχει 7€/λίτρο δεν σημαίνει ότι είναι καλύτερο από άλλα ακομη και αρκετά φτηνότερα...Τι σου κάνει η διαφήμιση και τα σλόγκαν.
Προσωπικα στην τελευταία μου αλλαγή έβαλα για πρώτη φορά shell helix hx7 5-40 με 5€/λ πολύ μου άρεσε...αμέσως ο ήχος του κινητήρα γλυκανε και έγινε πιο στρωτός.Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εγω παλι αμφιβαλω οτι οι προδιαγραφες τα λενε ολα
Εχω δει ακριβα και καλα λαδια, που καλυπτουν παλιες προδιαγραφες, αλλά ειναι καλυτερα απο άλλα που καλυπτουν και τις προσφατες προδιαγραφες...
Νομιζω οτι για να γραφει η συσκευασια οτι καλυπτει τις ταδε προδιαγραφες, πρεπει η ENEOS, TOTAL, ARAL να πληρωνει την ACEA , την API κτλ
Αν ισχυει αυτο (γιατι δεν ειμαι σιγουρος) ισως να μην αξιζει απο πλευρας κοστουςΟ χρήστης tedd έγραψε:
To eneos premium 10w40 το είχα δοκιμάσει, ένα συνηθισμένο λάδι ειναι οπως όλα τα παραπλήσια του. Πολύ υπερτιμημένο το συγκεκριμένο, κοντά στα 7€ το λίτρο για ένα ημισυνθετικο λάδι και με απαρχαιωμένες προδιαγραφές . Να λέγατε για το systina να πω οκ είναι όντως πολύ καλό λάδι , από τα καλύτερα θα έλεγα, όχι ομως και το premium. Ακόμη και η συσκευασία του , το μπουκάλι και το αυτοκόλλητο επάνω, δείχνουν πολύ τσιπικα. Οτι λάμπει δεν είναι χρυσός και επειδή έχει 7€/λίτρο δεν σημαίνει ότι είναι καλύτερο από άλλα ακομη και αρκετά φτηνότερα...Τι σου κάνει η διαφήμιση και τα σλόγκαν.
Προσωπικα στην τελευταία μου αλλαγή έβαλα για πρώτη φορά shell helix hx7 5-40 με 5€/λ πολύ μου άρεσε...αμέσως ο ήχος του κινητήρα γλυκανε και έγινε πιο στρωτός.Δεν γινεται να συγκρινεις ενα 5-40 με ενα 10-40 ειδικα σε θεμα γλυκύτητας λειτουργίας
-
Ο χρήστης tedd έγραψε:
To eneos premium 10w40 το είχα δοκιμάσει, ένα συνηθισμένο λάδι ειναι οπως όλα τα παραπλήσια του. Πολύ υπερτιμημένο το συγκεκριμένο, κοντά στα 7€ το λίτρο για ένα ημισυνθετικο λάδι και με απαρχαιωμένες προδιαγραφές . Να λέγατε για το systina να πω οκ είναι όντως πολύ καλό λάδι , από τα καλύτερα θα έλεγα, όχι ομως και το premium. Ακόμη και η συσκευασία του , το μπουκάλι και το αυτοκόλλητο επάνω, δείχνουν πολύ τσιπικα. Οτι λάμπει δεν είναι χρυσός και επειδή έχει 7€/λίτρο δεν σημαίνει ότι είναι καλύτερο από άλλα ακομη και αρκετά φτηνότερα...Τι σου κάνει η διαφήμιση και τα σλόγκαν.
Προσωπικα στην τελευταία μου αλλαγή έβαλα για πρώτη φορά shell helix hx7 5-40 με 5€/λ πολύ μου άρεσε...αμέσως ο ήχος του κινητήρα γλυκανε και έγινε πιο στρωτός.Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
συγκρίνεις φίλε eneos 10w40 με shell helix 5w40 ? αυτό ελειπε να ειναι καλύτερο το 10w40 ...
-
Καταρχάς το 4λιτρο ενεος 10-40 δεν είναι πανακριβο. Το βρίσκεις με 25 ευρω. Δεύτερον είναι σίγουρο ότι χρησιμοποιεί περισσότερο ποσοστό συνθετικού λαδιού από ότι ορυκτέλαιου από άλλα λάδια πχ aral ίδιου ιξώδους. Φένεται καθαρά από το χρώμα του και την μυρωδιά του.
Η σειρα sustina είναι μια κατηγορία μόνη της με περίπου 20 ευρώ το λίτρο. , δεν πιστεύω ότι έχει ανταγωνιστή ,πάρα μόνο κανένα αμερικανικό redline ισως.
Σύγκρινε μου το eneos premium 5-40 με το helix 5-40. Όμοια πράγματα για συγκριση.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
-
Σε σύγχρονο κινητηρα δεν καταλαβαίνω το λόγο (εκτός των λιγων ευρώ) να πάει κανείς στα 5-40 και 10-40 εφόσον δεν καίει λαδια. Τα λαδια δεν είναι μονο προδιαγραφές, αλλά και αλλα χαρακτηριστικά όπως HTHS, TBN, Δείκτης ιξωδους κτλ.Με αυτά τα στοιχεία συγκρινεις δύο λαδια και βλέπεις τι σου κάνει. Ολα τα 40αρια δν ειναι ίδια και την διαφορά δεν την προκαλεί πάντα το πρώτο νούμερο. Μεγάλο και αναπαντητο ερώτημα τι βαση χρησιμοποιηθηκε άρα και ποσα προσθετα έχει για να φθαρουν.
Πλέον παω για αλλαγη στις 30.000κμ (εχω 23.000κμ).Εσείς που αλλάζετε στις 10000-15000 απλά διαλεξτε βάση προδιαγραφών και συνθηκών.
Τα δε τεστ του YouTube είναι για τα μπάζα. Το οτι κατι δεν ρεει τοσο καλα στους - 30 δν σημαίνει ότι συνεχίζει να ρεει χειρότερα και στους - 20, - 10 ή στους 0. -
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Σε σύγχρονο κινητηρα δεν καταλαβαίνω το λόγο (εκτός των λιγων ευρώ) να πάει κανείς στα 5-40 και 10-40 εφόσον δεν καίει λαδια. Τα λαδια δεν είναι μονο προδιαγραφές, αλλά και αλλα χαρακτηριστικά όπως HTHS, TBN, Δείκτης ιξωδους κτλ.Με αυτά τα στοιχεία συγκρινεις δύο λαδια και βλέπεις τι σου κάνει. Ολα τα 40αρια δν ειναι ίδια και την διαφορά δεν την προκαλεί πάντα το πρώτο νούμερο. Μεγάλο και αναπαντητο ερώτημα τι βαση χρησιμοποιηθηκε άρα και ποσα προσθετα έχει για να φθαρουν.
Πλέον παω για αλλαγη στις 30.000κμ (εχω 23.000κμ).Εσείς που αλλάζετε στις 10000-15000 απλά διαλεξτε βάση προδιαγραφών και συνθηκών.
Τα δε τεστ του YouTube είναι για τα μπάζα. Το οτι κατι δεν ρεει τοσο καλα στους - 30 δν σημαίνει ότι συνεχίζει να ρεει χειρότερα και στους - 20, - 10 ή στους 0.Τι να συγκρίνεις ακριβως? Τα χαρακτηριστικά των μετρήσεων διαφέρουν πολυ λίγο από λάδι σε λαδι ίδιου τύπου.
Εντέλει δεν ξέρω αν πρέπει να πιστεύω τις προδιαγραφές που γράφουν πάνω τα κουτιά των λαδιών. Δηλαδή ένα 10-40 με api sn , vw 502.00 505.00 κτλ με τιμή 27 ευρώ τα 5 λίτρα , είναι οντως καλύτερο από άλλο λάδι 10-40 με τις παλιές api sl, vw 501.01 και τιμή 26 ευρώ τα 4 λίτρα? Είναι κάτι πλήρως αντιφατικό.Επίσης και κάτι άλλο. Την προδιαγραφή jaso MA που είναι για υγρούς συμπλεκτες μοτοσυκλετών πως την βλέπετε σε λάδι κινητήρα αυτοκινήτου ?
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Σε σύγχρονο κινητηρα δεν καταλαβαίνω το λόγο (εκτός των λιγων ευρώ) να πάει κανείς στα 5-40 και 10-40 εφόσον δεν καίει λαδια. Τα λαδια δεν είναι μονο προδιαγραφές, αλλά και αλλα χαρακτηριστικά όπως HTHS, TBN, Δείκτης ιξωδους κτλ.Με αυτά τα στοιχεία συγκρινεις δύο λαδια και βλέπεις τι σου κάνει. Ολα τα 40αρια δν ειναι ίδια και την διαφορά δεν την προκαλεί πάντα το πρώτο νούμερο. Μεγάλο και αναπαντητο ερώτημα τι βαση χρησιμοποιηθηκε άρα και ποσα προσθετα έχει για να φθαρουν.
Πλέον παω για αλλαγη στις 30.000κμ (εχω 23.000κμ).Εσείς που αλλάζετε στις 10000-15000 απλά διαλεξτε βάση προδιαγραφών και συνθηκών.
Τα δε τεστ του YouTube είναι για τα μπάζα. Το οτι κατι δεν ρεει τοσο καλα στους - 30 δν σημαίνει ότι συνεχίζει να ρεει χειρότερα και στους - 20, - 10 ή στους 0.Τι να συγκρίνεις ακριβως? Τα χαρακτηριστικά των μετρήσεων διαφέρουν πολυ λίγο από λάδι σε λαδι ίδιου τύπου.
Εντέλει δεν ξέρω αν πρέπει να πιστεύω τις προδιαγραφές που γράφουν πάνω τα κουτιά των λαδιών. Δηλαδή ένα 10-40 με api sn , vw 502.00 505.00 κτλ με τιμή 27 ευρώ τα 5 λίτρα , είναι οντως καλύτερο από άλλο λάδι 10-40 με τις παλιές api sl, vw 501.01 και τιμή 26 ευρώ τα 4 λίτρα? Είναι κάτι πλήρως αντιφατικό.Επίσης και κάτι άλλο. Την προδιαγραφή jaso MA που είναι για υγρούς συμπλεκτες μοτοσυκλετών πως την βλέπετε σε λάδι κινητήρα αυτοκινήτου ?
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Οποίος το ψυριζει πολύ μπορεί να αγοράσει λάδι βάσει του hths κτλ. Ολα τα 10-40 δεν είναι ίδια. Οι κλιμακες του ιξωδες έχει ενα εύρος και πολλά λαδια παιζουν στα ακρα αυτών πριν χαρακτηριστουν ως κάτι διαφορετικό. Επίσης ενας τρόπος να διαλέξεις λάδι. Οι προδιαγραφές δημιουργούν δικαιολογημενα και μη ερωτηματικά. Το mobil 1 0-40 fs δεν καλύπτει πλέον μια προδιαγραφη της bmw και η mobil δηλώνει οτι κάλυπτει τα χαρακτηριστικά μιας της vw 503.01 νομίζω. Προσωπικά απο τη μια δεν μου αρέσει, απο την αλλη έβγαλε μαπα λάδι απο τον προκάτοχό του? Εν τέλει διαλεξα βάσει TBN ιξωδων και αναλύσεων λαδιου αλλων να παω σ αυτά.
Οι προδιαγραφές είναι must τουλάχιστον οι βασικές. Θέλω λάδι για διχρονο FC τουλάχιστον, και κοιταω για FD. Οσο καλο αν είναι καποιο λάδι και έχει ακόμα FB δεν θα το πάρω ποτέ.
Λάδι με jaso ma δεν θα έβαζα ποτέ σε αμαξι. Κατι πάει στραβά και πιθανόν η εταιρεία είπε να βγαλει κοινό προϊόν και έριξε τα αυτοκίνητα. -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Εντέλει δεν ξέρω αν πρέπει να πιστεύω τις προδιαγραφές που γράφουν πάνω τα κουτιά των λαδιών. Δηλαδή ένα 10-40 με api sn , vw 502.00 505.00 κτλ με τιμή 27 ευρώ τα 5 λίτρα , είναι οντως καλύτερο από άλλο λάδι 10-40 με τις παλιές api sl, vw 501.01 και τιμή 26 ευρώ τα 4 λίτρα? Είναι κάτι πλήρως αντιφατικό.
To αντιφατικό ποιο ειναι? (δεν το επιασα)
-
Μιλαω για την εταιρία divinol , η οποία βγαζει ξεχωριστή σειρά λιπαντικών για μοτοσυκλέτες.
Πες μου ένα αξιόλογο λάδι 10-40 βάση των προδιαγραφών που περιγράφεις .
Για να καταλάβεις εμένα ο κατασκευαστής δίνει αλλαγές κάθε 15.000. Και προτείνει λάδια απαρχαιωμένων προδιαγραφών και ούτε καν long life. Τα ιξωδη που προτείνει είναι σχεδόν όλα και το πάει με πίνακα θερμοκρασιών.
Το πρόβλημα μου είναι ότι πάντα έβαζα ενεος 5-40 που έχει κορυφαίες προδιαγραφές και LL-04 όμως 15.000 δεν τραβάει με τίποτα . Μετά τις 12.000 τα καίει αέρα πατέρα, το λάδι έχει γίνει μαύρο και γενικά ότι συμπλήρωμα και νά έβαζες το καταπίνει σύντομα.
Γύρισα σε ένα χειρότερο από αυτό που έβαζα και πιο κοντά στις χαμηλές προδιαγραφές του κατασκευαστή στο divinol 10-40 κάνω αλλαγές πλέον στις 10.000 και έχει εξαλειφθεί η κατανάλωση. Πρώτα με το πλήρως συνθετικό της ενεος στα πρώτα 10.000 είχε κάψει 800 ml. Κατόπιν η κατανάλωση διπλασιαζοταν.Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Εντέλει δεν ξέρω αν πρέπει να πιστεύω τις προδιαγραφές που γράφουν πάνω τα κουτιά των λαδιών. Δηλαδή ένα 10-40 με api sn , vw 502.00 505.00 κτλ με τιμή 27 ευρώ τα 5 λίτρα , είναι οντως καλύτερο από άλλο λάδι 10-40 με τις παλιές api sl, vw 501.01 και τιμή 26 ευρώ τα 4 λίτρα? Είναι κάτι πλήρως αντιφατικό.
To αντιφατικό ποιο ειναι? (δεν το επιασα)
Πως γίνεται ένα λάδι χαμηλών προδιαγραφών να είναι ακριβότερο από ένα που έχει ανώτερες προδιαγραφές.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Εντέλει δεν ξέρω αν πρέπει να πιστεύω τις προδιαγραφές που γράφουν πάνω τα κουτιά των λαδιών. Δηλαδή ένα 10-40 με api sn , vw 502.00 505.00 κτλ με τιμή 27 ευρώ τα 5 λίτρα , είναι οντως καλύτερο από άλλο λάδι 10-40 με τις παλιές api sl, vw 501.01 και τιμή 26 ευρώ τα 4 λίτρα? Είναι κάτι πλήρως αντιφατικό.
To αντιφατικό ποιο ειναι? (δεν το επιασα)
Πως γίνεται ένα λάδι χαμηλών προδιαγραφών να είναι ακριβότερο από ένα που έχει ανώτερες προδιαγραφές.
Α οκ καταλαβα...Αλλά αυτο ειναι θεμα μάρκετινγκ κτλ μαλλον
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Μιλαω για την εταιρία divinol , η οποία βγαζει ξεχωριστή σειρά λιπαντικών για μοτοσυκλέτες.
Πες μου ένα αξιόλογο λάδι 10-40 βάση των προδιαγραφών που περιγράφεις .
Για να καταλάβεις εμένα ο κατασκευαστής δίνει αλλαγές κάθε 15.000. Και προτείνει λάδια απαρχαιωμένων προδιαγραφών και ούτε καν long life. Τα ιξωδη που προτείνει είναι σχεδόν όλα και το πάει με πίνακα θερμοκρασιών.
Το πρόβλημα μου είναι ότι πάντα έβαζα ενεος 5-40 που έχει κορυφαίες προδιαγραφές και LL-04 όμως 15.000 δεν τραβάει με τίποτα . Μετά τις 12.000 τα καίει αέρα πατέρα, το λάδι έχει γίνει μαύρο και γενικά ότι συμπλήρωμα και νά έβαζες το καταπίνει σύντομα.
Γύρισα σε ένα χειρότερο από αυτό που έβαζα και πιο κοντά στις χαμηλές προδιαγραφές του κατασκευαστή στο divinol 10-40 κάνω αλλαγές πλέον στις 10.000 και έχει εξαλειφθεί η κατανάλωση. Πρώτα με το πλήρως συνθετικό της ενεος στα πρώτα 10.000 είχε κάψει 800 ml. Κατόπιν η κατανάλωση διπλασιαζοταν.Αυτο ελεγα και παλιοτερα και μερικοι μου ελεγαν δεν γινεται , εμεις δεν το εχουμε ξαναδει
Κι ομως αυτο γινεται. Στα πρωτα χλμ αντεχει το λαδι και δεν καιγεται. Οσο φθείρεται αρχιζει και καιγεται πιο ευκολα
Ακριβως ετσι οπως το εγραψες ειναι -
Ο κινητήρας μου ναι μεν είναι ίδια περίπτωση σαν τον δικό σου απο αποψη απαιτήσεων αλλά έχω υγραεριο και το λάδι ποτέ δεν μαυριζει και δεν βρωμάει καυσιμο, οπότε οτι και να σου πω βάση εμπειρίας είναι άκυρο. Όντως σε δύο στάδια καίγεται το λάδι. Βέβαια λογω υγραεριου μονο το πρώτο προλαβαίνω να δω, ίσως τρ που θα παω για 30.000 το δω να πέφτει απότομα.
10-40 τελευταία φορά έβαλα τα Mos2 αλλά οχι αποκλειστικά με βάση τα ανωτέρω κριτήρια. Θα σου πω μέχρι το βράδυ τι θα βαζα αν δεν ειχα στο μυαλό μου το τόπο αγορας και το να χει Mos2.
Μην κοιτας τιμες μιας και είμαστε η χώρα του παραλογισμου. Στο εξωτερικό (Αμερική) τα mobil είναι τζαμπα, στην Ευρώπη τσιμπανε άσχημα και στην Ελλάδα νομιζουν οτι εχουν χρυσοσκονη μέσα, αντε να βγαλεις άκρη, οι τύποι είναι απιστευτοι. -
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Μιλαω για την εταιρία divinol , η οποία βγαζει ξεχωριστή σειρά λιπαντικών για μοτοσυκλέτες.
Πες μου ένα αξιόλογο λάδι 10-40 βάση των προδιαγραφών που περιγράφεις .
Για να καταλάβεις εμένα ο κατασκευαστής δίνει αλλαγές κάθε 15.000. Και προτείνει λάδια απαρχαιωμένων προδιαγραφών και ούτε καν long life. Τα ιξωδη που προτείνει είναι σχεδόν όλα και το πάει με πίνακα θερμοκρασιών.
Το πρόβλημα μου είναι ότι πάντα έβαζα ενεος 5-40 που έχει κορυφαίες προδιαγραφές και LL-04 όμως 15.000 δεν τραβάει με τίποτα . Μετά τις 12.000 τα καίει αέρα πατέρα, το λάδι έχει γίνει μαύρο και γενικά ότι συμπλήρωμα και νά έβαζες το καταπίνει σύντομα.
Γύρισα σε ένα χειρότερο από αυτό που έβαζα και πιο κοντά στις χαμηλές προδιαγραφές του κατασκευαστή στο divinol 10-40 κάνω αλλαγές πλέον στις 10.000 και έχει εξαλειφθεί η κατανάλωση. Πρώτα με το πλήρως συνθετικό της ενεος στα πρώτα 10.000 είχε κάψει 800 ml. Κατόπιν η κατανάλωση διπλασιαζοταν.Αυτο ελεγα και παλιοτερα και μερικοι μου ελεγαν δεν γινεται , εμεις δεν το εχουμε ξαναδει
Κι ομως αυτο γινεται. Στα πρωτα χλμ αντεχει το λαδι και δεν καιγεται. Οσο φθείρεται αρχιζει και καιγεται πιο ευκολα
Ακριβως ετσι οπως το εγραψες ειναιΔεν ξέρω ακόμη αν σε κάπως παλιό σχεδιαστικά μοτέρ πρέπει να βάζεις υπερσύγχρονο λιπαντικό σε προδιαγραφές πέρα από το σωστό ιξώδες που προτείνει ο κατασκευαστής . Εμένα βλέπω το μοτέρ δεν σηκώνει το πλήρως συνθετικό λάδι. Έχω δοκιμάσει επισης castrol 5-40 edge με το ίδιο αποτέλεσμα. Ακόμη έχω δοκιμάσει και motul 8100 5-40 με ίδια αποτελέσματα. Εξαιρετικά λάδια όλα.
Το πρόβλημα μου λύθηκε με ένα κατά πολύ υποδιεστερο και πολύ φθηνοτερο ημισυνθετικο 10-40 της divinol.Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Μιλαω για την εταιρία divinol , η οποία βγαζει ξεχωριστή σειρά λιπαντικών για μοτοσυκλέτες.
Πες μου ένα αξιόλογο λάδι 10-40 βάση των προδιαγραφών που περιγράφεις .
Για να καταλάβεις εμένα ο κατασκευαστής δίνει αλλαγές κάθε 15.000. Και προτείνει λάδια απαρχαιωμένων προδιαγραφών και ούτε καν long life. Τα ιξωδη που προτείνει είναι σχεδόν όλα και το πάει με πίνακα θερμοκρασιών.
Το πρόβλημα μου είναι ότι πάντα έβαζα ενεος 5-40 που έχει κορυφαίες προδιαγραφές και LL-04 όμως 15.000 δεν τραβάει με τίποτα . Μετά τις 12.000 τα καίει αέρα πατέρα, το λάδι έχει γίνει μαύρο και γενικά ότι συμπλήρωμα και νά έβαζες το καταπίνει σύντομα.
Γύρισα σε ένα χειρότερο από αυτό που έβαζα και πιο κοντά στις χαμηλές προδιαγραφές του κατασκευαστή στο divinol 10-40 κάνω αλλαγές πλέον στις 10.000 και έχει εξαλειφθεί η κατανάλωση. Πρώτα με το πλήρως συνθετικό της ενεος στα πρώτα 10.000 είχε κάψει 800 ml. Κατόπιν η κατανάλωση διπλασιαζοταν.Αυτο ελεγα και παλιοτερα και μερικοι μου ελεγαν δεν γινεται , εμεις δεν το εχουμε ξαναδει
Κι ομως αυτο γινεται. Στα πρωτα χλμ αντεχει το λαδι και δεν καιγεται. Οσο φθείρεται αρχιζει και καιγεται πιο ευκολα
Ακριβως ετσι οπως το εγραψες ειναιΔεν ξέρω ακόμη αν σε κάπως παλιό σχεδιαστικά μοτέρ πρέπει να βάζεις υπερσύγχρονο λιπαντικό σε προδιαγραφές πέρα από το σωστό ιξώδες που προτείνει ο κατασκευαστής . Εμένα βλέπω το μοτέρ δεν σηκώνει το πλήρως συνθετικό λάδι. Έχω δοκιμάσει επισης castrol 5-40 edge με το ίδιο αποτέλεσμα. Ακόμη έχω δοκιμάσει και motul 8100 5-40 με ίδια αποτελέσματα. Εξαιρετικά λάδια όλα.
Το πρόβλημα μου λύθηκε με ένα κατά πολύ υποδιεστερο και πολύ φθηνοτερο ημισυνθετικο 10-40 της divinol.Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μήπως για καποιο λόγο έχεις υπερβολικό fuel dilution και τα συνθετικα λαδια είναι πιο ευαίσθητα?
-
Καιω υγραέριο , τα λάδια είναι σχεδόν άοσμα και καθαρά μέχρι τα 10.000 χλμ . Μετά γινονται αποτομα χαλια.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Καταρχάς το 4λιτρο ενεος 10-40 δεν είναι πανακριβο. Το βρίσκεις με 25 ευρω. Δεύτερον είναι σίγουρο ότι χρησιμοποιεί περισσότερο ποσοστό συνθετικού λαδιού από ότι ορυκτέλαιου από άλλα λάδια πχ aral ίδιου ιξώδους. Φένεται καθαρά από το χρώμα του και την μυρωδιά του.Η σειρα sustina είναι μια κατηγορία μόνη της με περίπου 20 ευρώ το λίτρο. , δεν πιστεύω ότι έχει ανταγωνιστή ,πάρα μόνο κανένα αμερικανικό redline ισως.
Σύγκρινε μου το eneos premium 5-40 με το helix 5-40. Όμοια πράγματα για συγκριση.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τα συγκρίνω γιατί:
To shell helix hx7 5-40 είναι ημισυνθετικο (τοhelix ultra είναι το συνθετικό) όπως ημισυνθετικο είναι και το eneos premium 10-40.
Με το eneos premium hyper 5-40 δεν μπορώ να το συγκρίνω γιατί είναι full συνθετικό και δεν μπορώ να το βάλω στο κινητήρα γιατί είναι και acea c3 δηλαδή mid saps.
Μόνο καθαρά α3/b3/b4 μπορώ να βάζω που είναι full saps και μόνο με τέτοια κάνω τις συγκρισεις.
Όσο αφορά τη ρευστότητα έχουν ελάχιστες διαφορές.
Στους 100C το shell έχει 14,45 και το eneos 14,7.
Στους 40c έχουν 87,5 και 99,5 αντίστοιχα. Όσο αφορά τη ρευστότητα στους 40c υπάρχουν και άλλα 10w40 που η ρευστότητα τους ξεκινάει από τα 92.
Αν παρατηρήσουμε τη ρευστότητα στους 40c στις άμεσα παρακάτω κατηγορία τα 5w30, είναι γύρω στα 70-75. Έτσι , υπό μια έννοια μπορούμε να πούμε ότι το 5w-40 είναι 8w-40. Επειδή αναφέρθηκε και το tbn και τα 2 έχουν πάνω απο 10 koh, βέβαια να προσθέσουμε ότι βάση των προδιαγραφών acea στα α3/β3/β4 το tbn πρέπει να είναι πάνω από 10 koh.
Συνεπώς οι διαφορές είναι ελάχιστες μεταξυ των δύο αυτών λαδιών και μπορούμε να τα συγκρίνουμε. Για τους λόγους αυτούς θεωρώ ότι αν μας προτείνετε το 10w40 μπορούμε να παμε σε κάποιο 5w40 χωρίς πρόβλημα αρκεί στις προδιαγραφές acea να αναφέρονται μόνο οι α3/β3/β4 και όχι και άλλες μαζί όπως η c3 που είναι mid saps.
Όσο αφορά την τιμή η χαμηλότερη τιμή για eneos premium είναι στα 27€ (oxi 25) τα 4λ , πολύ υψηλή για εμένα για ένα τόσο απλό και συνηθισμένο λαδακι, ενώ το shell helix 5-40 στο tzambaolla έχει 23,5€ btw σε μονολιτρα το έχει στα 5€ δηλαδή 20€ τα 4λ και το helix hx7 10-40 που είναι ακόμη πιο κοντά (που θέλετε) στο eneos premium στα 16€ , για αυτό λέω ότι το eneos premium είναι πολύ υπερτιμημένο σε όλα τα επίπεδα , τιμή και ποιότητα , μόνο και μόνο επειδή γράφει απέξω eneos no1 in japan , για το οποίο έχω και τις αμφιβολίες μου .
Το χρώμα είτε ανοιχτό είτε σκούρο δεν νομίζω να υποδηλώνει ποιότητα ή περιεκτικότητα σε χημικά ή οτιδήποτε άλλο.
Καλώς ή κακώς (κακως μάλλον) το μάρκετινγκ παίζει μεγάλο ρόλο και παραποιεί την πραγματικότητα, ότι λάμπει δεν είναι χρυσός και η ποιότητα ενός προϊόντος δεν είναι πολλές φορές σε συναρτηση με την τιμή του.Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Καιω υγραέριο , τα λάδια είναι σχεδόν άοσμα και καθαρά μέχρι τα 10.000 χλμ . Μετά γινονται αποτομα χαλια.Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μήπως αυτό που θέλει να σου πει ο κινητήρας είναι ότι το λάδι πλέον δεν μπορεί να σου προσφέρει άλλο και θα πρέπει να τα αλλάξεις και κακώς επιμένεις η αλλαγή να γίνεται στα χλμ που προτεινει ο κατασκευαστής, Κάποιες εταιρίες όπως και η δική μου (nissan) λεει αλλαγή ανά 15000 αλλά αν οδηγείτε το αυτοκίνητο υπό αντίξοες συνθήκες η αλλαγή λαδιού να γίνεται πιο συχνα ανά 7500. Ως αντίξοες συνθήκες αναφέρει το συχνό σταματά ξεκίνα, τη παρατεταμενη λειτουργεία σε ρελαντί, την υγρασία περιβάλλοντος κτλπ, συνθήκες της καθημερινότητας που έχουμε οι περισσότεροι στην Ελλάδα. Τα motul και τα castrol που δοκίμασες είναι φουλ συνθετικά τα οποία αν τσιμπάει ο κινητήρας λίγο καίγονται πιο εύκολα από τα ημισυνθετικά. Για αυτό πήγα και εγώ σε ημισυνθετικο shell helix hx7 5-40.
Επειδή και εγώ έχω υγραέριο τα λάδια αρχίζουν να μαυριζουν σταδιακά από την αρχή ίσως λίγο λιγότερο από ότι μόνο με βενζίνη, τίποτα περίεργη μυρωδιά δεν παρατήρησα. Το λάδι κανονικά πρέπει να μαυρίζει από την αρχή δεν πρέπει να παραμένει ξανθό.Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]