Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΙΚΗΤΗΣ ΤΟΥ ΡΑΛΥ ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ?
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. ΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΙΚΗΤΗΣ ΤΟΥ ΡΑΛΥ ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 5 / 8
    Ελληνικοί Αγώνες
    38
    151
    455
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      garfli last edited by

      ΤΑ ΤΑΛΕΝΤΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ......

      ΕΥΤΥΧΩΣ ΓΛΥΤΩΣΑΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΤΑΔΙΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • M
        moya_junior last edited by

        Το γέλιο ήταν στην απονομή..... όλα τα 106 s16 τα έκανε super 1600.....

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • K
          koulis1 last edited by

          Ο χρήστης pavlos έγραψε:

          O Σακης δεν έχει πάνω απο 170 τελική! Εκεί κριθηκε η μάχη...

          Ναι ετσι ειναι αλλά μέχρι να φτάσουν στην τελευταία η διαφορά θα επρεπε να ειναι τουλάχιστον 20-25'.
          Επίσης ειμαι σίγουρος οτι στην τελευταία ο Κύρκος θα πέρναγε τον jr(η διαφορά τους ηταν 6' αν δεν κάνω λάθος)..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            thansportex last edited by

            Ο ΑΓΩΝΑΣ ΧΑΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΤΟΝ ΕΥΝΟΟΥΣΕ ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΙΣ 6 ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΚΑΙ Ο ΚΥΡΚΟΣ ΑΝ ΔΕΝ ΕΜΕΝΕ ΘΑ ΚΕΡΔΙΖΕ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΑΒΕΡΗ

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • G
              georgetabs last edited by

              Ο χρήστης thansportex έγραψε:
              Ο ΑΓΩΝΑΣ ΧΑΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΤΟΝ ΕΥΝΟΟΥΣΕ ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΙΣ 6 ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΚΑΙ Ο ΚΥΡΚΟΣ ΑΝ ΔΕΝ ΕΜΕΝΕ ΘΑ ΚΕΡΔΙΖΕ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΑΒΕΡΗ

              Εγώ πάλι λέω πως τον αγώνα τον έχασε από αντανακλαστικά στις εκκινήσεις των ειδικών!!!!!
              8 ειδικές, ένα δέκατο στην κάθε μία να κατέβαζε στο GO νά η νίκη!!!

              Το είχε ξανακάνει στην Λιβαδειά με τον Κύρκο (Κλιό κιτ καρ εναντίον ΈσκορτWRC)
              Εκεί οι ειδικές ήταν οι μισές (4) και ο χρόνος που έχασε ήταν μισός (ούτε ΜΙΣΟ καν δευτερόλεπτο!!!)

              Το να ψάχνουμε που χάθηκε το ΟΥΤΕ ΕΝΑ δευτερόλεπτο σε μήκος ολόκληρου ράλι είναι αστείο...
              Ειδικά όταν μιλάμε για ΤΕΤΟΙΕΣ διαφορές στην τελική των αυτοκινήτων, την οποία ΕΠΙΑΝΑΝ στην ειδική αυτή...

              Κοινώς...
              ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΑΝΕΒΑΣΕ ΤΟΝ ΚΟΦΤΗ 100 ΣΤΡΟΦΕΣ!!!!!!!!!!!!!!

              (πλάκα πλάκα ούτε σε WRC ούτε στην Φ1 δεν βλέπουμε τέτοιες ρώσικες ρουλέτες!!! Vive le sport!!!!!!!!!!!!!! )

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • W
                whogamihicup last edited by

                Ο χρήστης Eva έγραψε:
                Εγώ χωρίς να θέλω να γίνω κακιά...
                Μάλλον ο γνωστός speaker έχει γίνει πιά εντελώς μονοπώλειο και το κασέ του εκτοξεύθηκε στα 'ύψη'...

                Και στην Πάτρα το ίδιο δεν έγινε?

                Μαλλον ειναι η ωρα , να σπασει το μονοπωλειο των speakers , και αφου πιασεις το μικροφωνο , να φωναξουμε ολοι μαζι ....EVA ΜΑΖΙ ΣΟΥ , ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ Τ.. ........ΣΟΥ , Η ......ΤΟ ......ΣΟΥ
                Πως αλλοιως θα παει μπροστα

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  gnostosagnostos last edited by

                  Tο πυροσβεστικο ηταν ενα με δυο μετρο απο εκει που τελειωνε η ασφαλτος, σε ενα χωματοδρομο οπου δεν θα επρεπε να ειναι ουτε παρκαρισμενα οχηματα ουτε θεατες!

                  Κατι σαν την ελιά στο Μαύρο Ρόδο, και την μπαριέρα στη ριτσώνα εεε;;;;; Βρε μπας και σου έχουν βάλει μαγνήτη στον προφυλακτήρα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    gnostosagnostos last edited by

                    Εκπληκτική ανατροπή στην τελευταία ειδική. Ο Χατζητσοπάνης έριξε 10' στον Ευσταθίου και κέρδισε με 97 εκατοστά του δευτερολέπτου!

                    0.95''

                    Στο STOP της τελευταίας έφτασαν οι πρώτοι με τα αυτοκίνητα να 'καπνίζουν'. '200-205 έβλεπα στο κοντέρ' είπε ο συνοδηγός του νικητή (πραγματική τελική με αυτό το κιβώτιο γύρω στα 195, ε, 195 με 1.5 τόνο αυτοκίνητο δεν είναι και λίγα ), 'δεν πήγαινε άλλο το αυτοκίνητο, συνέχεια στον κόφτη ήμουν' είπε ο μεγάλος χαμένος.

                    Μπράβο και στους τέσσερις, τέτοιες μάχες χρειάζονται στους αγώνες μας

                    Αυτά πάντως είναι παγκόσμιες πρωτιές!!! Σε στεγνό αγώνα και 60% κατηφορικό να χάνουν τα 1600 απο τα φορτηγα;;;; Ρε αντε κλειδωστε τα! Μου αρεσει που ο πρωταθλητης Φ3 εφαγε 1' απο τον πανο με τη μαούνα!! ΔΕΝ ΤΟ ΡΙΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΟ ΤΕΝΙΣ;;;;;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gnostosagnostos last edited by

                      Και για να μην νομίζετε οτι υπερβάλω, μην ξαφνιαστητε αν ο πανος ειναι πισω απο τα 1600 στο ακρόπολις!! Με Α8 και στο χωμα ε;;; Σκεφτητε τι θα του εκαναν στην ασφαλτο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • N
                        nasena last edited by

                        Ο χρήστης Eva έγραψε:
                        Εγώ χωρίς να θέλω να γίνω κακιά...
                        Μάλλον ο γνωστός speaker έχει γίνει πιά εντελώς μονοπώλειο και το κασέ του εκτοξεύθηκε στα 'ύψη'...

                        Και στην Πάτρα το ίδιο δεν έγινε?

                        ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΝΩΣΤΟΣ SPEAKER ΚΑΛΗ ΜΑΣ; Ο ΣΚΟΤΕΙΝΕΛΗΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΦΑΝΙΣΟΥΝ ΤΗ ΚΥΜΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΠΕΤΣΩΣΑΝΕ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ Ο ΓΙΑΝΑΚΗΣ ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΠΑΙΞΕ ΤΑΥΡΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ;
                        ΚΑΙ ΣΥ ΠΟΥ ΔΕ ΓΙΝΕΣΑΙ ΚΑΚΙΑ ΓΙΑΤΙ ΜΟΛΙΣ ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΤΑ ΣΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΕΛΩΝΕΙΣ (ΔΕΝ ΕΝΟΩ ΕΡΩΤΙΚΑ);
                        ΤΕΛΙΚΑ ΘΕΛΕΙΣ ΤΟ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟ ΚΟΝΦΕΡΑΣΙΕ Η ΟΧΙ; ΠΕΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΕΙΣ........................

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          apr last edited by

                          ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ ΒΡΕ .............. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕ ..........

                          ΑΛΛΑ ..............Μ'ΑΡΕΣΕΙΣ (ΟΧΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΦΟΡΕΣ )

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • E
                            eva last edited by

                            Ο χρήστης ΝΑΣΕΝΑ έγραψε:
                            ΚΑΙ ΣΥ ΠΟΥ ΔΕ ΓΙΝΕΣΑΙ ΚΑΚΙΑ ΓΙΑΤΙ ΜΟΛΙΣ ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΤΑ ΣΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΕΛΩΝΕΙΣ (ΔΕΝ ΕΝΟΩ ΕΡΩΤΙΚΑ);
                            ΤΕΛΙΚΑ ΘΕΛΕΙΣ ΤΟ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟ ΚΟΝΦΕΡΑΣΙΕ Η ΟΧΙ; ΠΕΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΕΙΣ........................

                            Δεν καταλαβαίνω ούτε το σχόλιό σου αλλά ούτε και την ερώτησή σου για να είμαι ειλικρινής...
                            (το έχουμε ξαναπεί άλλωστε μάλλον είμαι χαζή κατά βάθος)

                            Μου τρέχουν τα σάλια και μελώνω? Δεν το έκανα ποτέ στη ζωή μου για να το κάνω τώρα κύριε ΝΑΣΕΝΑ, πόσο μάλλον για κάποιον άνθρωπο με τον οποίο έχω συνομιλήσει 4-5 φορές. Δεν έχω καμία διαφορετική αντιμετώπιση έναντι του Κου. Φωτεινέλη απ'ότι με όλους τους υπόλοιπους ανθρώπους που γνωρίζω ελάχιστα. Είμαι ευγενέστατη από τη φύση μου και σέβομαι όλους τους ανθρώπους γνωστούς ή αγνώστους. Εαν αυτό για εσάς είναι παρεξηγήσιμο ή μεμπτό λυπάμαι ειλικρινά πάρα πολύ αλλά είναι άποψή σας και δικαίωμά σας να το πιστεύετε.

                            Προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα (ούτε καμία προτίμηση) για το ποιός θα κάνει το σπικάζ. Εμένα είτε με πει ο speaker Κώτση είτε Κωστή είτε Κωτσή το ίδιο μου κάνει, μιας και αυτό δεν αναιρεί τον ρόλο μου στον αγώνα...
                            Εγώ απλά έκανα μια παρατήρηση... εάν και αυτό για εσάς είναι μεμπτό τότε τι άλλο να πω... Νομίζω όμως ότι η συζήτηση πάει αλλού και σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να γίνω αντικείμενο μιας άλλου είδους διαμάχης...

                            Εις υγείαν...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              apr last edited by

                              quote='ΓνωστόςΆγνωστοςΑυτά πάντως είναι παγκόσμιες πρωτιές!!! Σε στεγνό αγώνα και 60% κατηφορικό να χάνουν τα 1600 απο τα φορτηγα;;;; Ρε αντε κλειδωστε τα! Μου αρεσει που ο πρωταθλητης Φ3 εφαγε 1' απο τον πανο με τη μαούνα!! ΔΕΝ ΤΟ ΡΙΧΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΟ ΤΕΝΙΣ;;;;;[/quote]

                              ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΕ Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ , ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΙΣΧΥΟΥΝ , ΑΛΛΑ ........................

                              ΤΟ ΚΛΙΟ ΕΙΧΕ 155 ΤΕΛΙΚΗ ......ΔΗΛΑΔΗ , ΠΟΥ ΠΑΣ ΡΕ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟ !

                              ΤΟ 206 , ΟΤΑΝ ΕΣΤΡΙΒΕ , ΕΚΤΟΣ ΟΤΙ ΚΑΘΑΡΙΖΕ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ , ΘΥΜΙΖΕ ΛΙΓΟ ΑΠ'ΤΑ ΦΕΡΥ ΜΠΟΤ ΤΗΣ ΑΙΓΙΝΑΣ .(ΚΑΠΟΤΕ ΕΙΧΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΩ , ΜΗΠΩΣ ΤΟΥ ΤΡΑΒΑΛΙΑ ΤΟΥ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΙ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ).

                              ΤΟ MG ΑΚΟΥΓΟΤΑΝ ΣΑΝ ΤΟ ΤΖΟ ΚΟΚΕΡ ΣΤΙΣ ΨΗΛΕΣ ΤΟΥ , ΔΗΛΑΔΗ ΦΩΝΑΖΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΝΙΚΟΛΑΚΗ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ !

                              ΤΟ ΠΟΥΝΤΟ , ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΤΙ ΤΟ ΠΗΓΑΝ ΟΣΟ ΠΗΓΑΙΝΕ , ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ , ΟΤΙ , ΑΝ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΚΕΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ , ΤΟ ΚΑΤΣΟΥΦΙΚΟ ΥΦΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ , ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ Ο ΡΥΘΜΟΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΛΛΟΣ .....

                              ΤΟ ΦΙΕΣΤΑ ΦΡΑΠΕ , ΔΥΣΤΥΧΩΣ ............ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΕ

                              ΟΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ **ΕΧΟΥΜΕ ** ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΥΤΑ , ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ , ΠΩΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΑ ΣΟΥΠΕΡ 1600 ΣΤΙΣ ΔΙΠΛΑΝΕΣ ΜΑΣ ΧΩΡΕΣ , ΟΠΟΥ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΣΑΝ ΤΑ , ΑΛΛΑ ΤΑ **ΖΟΥΝ ** ΟΠΩΣ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΤΑ Ν2 π.χ. , ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΤΟΣΟ , ΑΠ'ΤΟΥΣ ΧΕΙΡΗΣΤΕΣ ΤΟΥΣ .

                              ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ , ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΥ G. BASSO Η ΤΟΥ DALAVILA , ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 220 , ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΛΟΓΑ , ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ !

                              ΦΡΕΣΚΟ ΤΟ ΜΙΤΣΑΚΙ ΤΟΥ ΠΑΝΟΥΛΙ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΜΕΝΟΣ ΣΤΑ ΜΕΡΗ , ΜΕ ΤΑ 1350 ΚΙΛΑ ΚΑΙ 4.7 ΚΙΛΑ ΣΤΟΝ ΙΠΠΟ , ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΣΕ ΜΕΙΟΝΕΚΤΙΚΟΤΕΡΗ , ΑΠ'ΤΑ ΣΟΥΠΕΡ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΠΟ 4.7 ΕΩΣ 5 !

                              ΘΑ ΠΕΙΤΕ ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ ΡΕ ΜΠΑΡΜΠΑ , ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ , ΕΙΝΑΙ 17ΑΡΙΑ ΟΛΑ , ΑΛΛΑ ΤΑ Ν , ΕΙΝΑΙ ΦΑΡΔΥΤΕΡΑ , ΟΠΟΤΕ .......Ε ΔΕΝ ΤΡΕΛΕΝΟΝΤΕ ΚΙΟΛΑΣ ΝΑ ΤΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ .

                              ΓΙΑ ΤΟ ΣΟΥΜΠ , ΠΑΝΤΟΣ ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ , ΤΟ ΠΑΛΗΚΑΡΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΛΟΣ , ΘΕΛΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΒΡΕΙ .

                              ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ , ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ , ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΦΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΣΑΙ ΡΟΜΠΑ , ΘΕΛΟΥΝ ΧΡΗΜΑ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ ΑΠΟ ΩΡΕΣ ΔΟΚΙΜΩΝ Κ.Τ.Λ.

                              ΤΙ ΛΕΣ ΕΣΥ ΣΕΣHΜΑΣΜΕΝΕ ΓΝΩΣΤΕ.ΑΓΝΩΣΤΕ
                              ΤΟΝ ΑΛΠΑΤΣΙΝΟ ΤΟΝ ΕΜΑΘΕΣ ?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • P
                                pavlos last edited by

                                Δεν ξέρω τι λέει ο ΓνωστοςΑγνωστος, αλλα θα σου πω τι λεω εγω με κίνδυνο να μου τα χωσουν αδελφος και σχ!
                                Το MG δεν ήταν και στα καλύτερα του απο πλευράς προετοιμασία λόγω του συντομου χρόνου που είχαν στην διάθεση τους. Απο εκει και πέρα σαν αυτοκίνητο μειονεκτει σημαντικά σε σχέση με τα υπόλοιπα σε στησιμο-αναρτήσεις και σε ιπποδύναμη (το υποδεεστερο μαζί με το Fiesta, συμφωνα με τα λεγόμενα του μηχανικού της MSport που ηταν μαζί μας, αμφιβάλει αν το Fiesta ξεπερναει τα 200 αλογα )
                                Το Fiesta τι να λέμε, στου κασίδι (Λάμπρου) το κεφάλι δοκιμάζουν οι Εγγλέζοι. Καινουργιο κιβωτιο, διαφορικό, υδραυλικά, υποπλαίσιο, επιλογέας ταχυτήτων κλπ. που περιμένουν απο εμάς να δουν πως πάνε και ποσο αξιοπιστα είναι! Το θετικό είναι οτι το αυτοκίνητο ήταν πολύ πιο φιλικό, το κιβώτιο έγινε ανθρώπινο και γενικά δείχνει πολύ πολύ καλύτερο. Απο μοτέρ βεβαια βράστα!!! Στην Αλυκόπετρα που βλέπαμε τα incar φωναζε 'δεν παει ' και 'δεν ανεβάζει΄ στον Μουζάκη. Κανουμε υπομονή όμως 2-3 μήνες ακόμα που θα αρχίσουν να δουλέυουν εντατικά πάνω στο αυτοκίνητο και μας υποσχέθηκαν οτι μέχρι το ΕΛΠΑ θα έχουν βελτιώσει σημαντικά το αυτοκίνητο! Βλέπεις η εξέλιξη του Focus είναι σαφώς πιο σημαντική απο το Fiesta! (edit: και για όσους ξέρουν να διαβάζουν αποτελέσματα, ο χρόνος στις Μηλιές με το Λάμπρο να μην πιέζει το μοτερ πανω από τις 7000 στροφές (λόγω θερμοκρασιάς), σε σχέση με τον χρόνο στην ανηφορική Αλυκόπετρα λέει πολλά για τις διαφορες στις ιπποδυνάμεις)
                                To Punto πιστεύω πως ελλείψει budget ακολουθεί μια πιο συντηρητηκή οδηγική τακτική, αν και πέρσι στο Κενταυρος μια απο τα ίδια είχαμε!
                                Στην Peugeot ακόμα ψαχνονται και με το αυτοκίνητο και με τα λάστιχα και ο Κωσταντίνος γκρίνιαζε ότι δεν μπορεί να το βρει!
                                Ο Σάκης νομίζω ότι παει στο δικό του όριο. Έχει μακράν το καλύτερο αυτοκίνητο και δυσκολα θα χάσει στην άσφαλτο από τους υπόλοιπους.
                                Όσο γιατι έχασαν απο τον Πάνο;; Λίγο η ταχύτητα του Πάνου, λίγο η μεγαλύτερη τελικη στην τελευταία και το γλιστερο οδόστρωμα γενικότερα και ίσως περισσότερο οτι τα S1600 δεν οδηγούνται στο όριο τους, ή τα οδηγούν διαφορετικά από το πως πρέπει

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • S
                                  sx last edited by

                                  Ωραία Παύλο.. Ανάλυση σε βάθος.
                                  Ενα παραπονο. Βρε μάστορα μου, βρε χρίστο σοφέ φίλε, αν, λέω αν κάποιος που εκτιμούσες-εκτιμάς στο πηδάλιο, σημείωνε αυτά τα αποτελέσμτα (πλην Ζάχου που έλαμψε!) τι θα του σουρνες; Τι θα άκουγε; Οδήγα κουλέ! Προχώρα! Δούλεψε! Μαλακίζεσαι! ΚΟιμάσαι! Δεν είναι δυνατόν να σε περνάνε στη λάσπη 4Χ4. Τι θα πεί είναι κακά στημένο και δεν πάει και σπινάρει και... και.. Φτιάξτο βλάκα! Τι θα ει έχω μάπα λάστιχα. Αλλαξέτα! Ετσι συμπεριφερόσουν σε αυτούς που αγαπούσες, εκτιμούσες και μάλιστα παραλογιζόσουν ζητώντας το παραπάνω. Σήμερα; Τι άλλαξε; Βολεύεσαι με την μετριότητα;
                                  Για΄τί βρε παίδες ο Σακης έχασε στην τελευταία; Γάτος είναι. Ηξερε πως εκεί θα καταστραφεί! Τι έκανε πριν; Τι διαφορά έκτισε; Τι τα ήθελε τα Μισλεν γμτ; Βολεύεται με το βασιλιάς στην άσφαλτο στην 2WD? Δεν συμφωνώ. Και ψυχάρα έχει και φαρδιά φόρμα φοράει!
                                  Περί βολέματος και βαθμών και τίτλων μπορούμε να πούμε και για άλλους.
                                  Για τον Πρωταθλητή από εκεί και πέρα, ουδέν άλλο σχόλιο επειδή απλά θέλω να λέω μιά καλημέρα με τους Ιαβέρηδες έστω από μακριά με νεύμα. Για τον Παραδείση, ο Πάνος και ο Τάσος ξέρουν ποιός είναι ο στόχος! Αίμα δίνουν ώστε η συμμετοχή να κοσμεί το χώρο μας. Σήμερα το πακέτο είναι αξιόπιστο. Θα έρθει και το αποτέλεσμα.
                                  Τους ΖΑΚΑ ή ΚΑΖΑ μακάρι ο Λεω να τους το ξαναδώσει! Συνδυασμός φωτιά. Ελατε και χώμα γμτ!
                                  Τον Λάμπρο είμαι ο τελευταίος που θα τον κρίνω. Θα λάμψει και θα δικαιώσει! Κοντινή γιορτή!
                                  Πάντως από εκεί πάνω κρατάω την επίδοση του καταπληκτικού Λούρμπα! Απαιχτος ο κύριος Σιφναίος!
                                  Για το Νάσο Δασκαλόπουλο τι να πω γμτ; Τον έχω δει να κατεβαίνει βρεγμένη Φτερόλακα με Σιέρα με την κίνση μόνο πίσω με σλικς και τον παππού δίπλα του. Ζωγράφιζε άλλοτε και τώρα! Είναι χεράς ο άνθρωπος! Και έχει τον τρόπο να το θυμίζει!

                                  Τα λέμεεεε

                                  Στρατης

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    apr last edited by

                                    ΑΡΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΠΑΥΛΟ , ΤΑ ΕΓΡΑΨΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ , ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΟΝΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΙΠΠΟΦΟΡΒΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ Η ΑΚΟΥΝ , ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΣΑΝ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΜΙΝΙΜΟΥΜ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΑ S1600 TA 200ΤΟΣΑ , ΟΠΟΤΕ Η ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΗ .
                                    ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΝΑ ΜΕ 2ΛΙΤΡΑ ΤΟΥΡΜΠΟ ΚΑΙ 50+ ΣΤΙΣ 3200 ΚΙΛΑ ΡΟΠΗ , ΔΕΝ ΤΑ 150 ΚΙΛΑ ΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ , ΟΠΩΣ ΤΟ 1600ΑΡΙ ΜΕ 22-5 ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΤΙΣ .............6500 -7000 !!!

                                    ΓΙΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ, ΣΗΜΕΡΑ , ΕΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ EVO8 ΜΡ , OTAN EINAI KONTA H ΜΠΡΟΣΤΑ , ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ , ΠΟΥ ΤΑ ΚΙΤΚΑΡΣ ΗΤΑΝ 920 ΚΙΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΛΟΓΑ , ΚΑΙ ΤΑ ΕΒΟ 240-250 ΑΛΟΓΑ .

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A
                                      apr last edited by

                                      Ο χρήστης sx έγραψε:
                                      Για το Νάσο Δασκαλόπουλο τι να πω γμτ; Τον έχω δει να κατεβαίνει βρεγμένη Φτερόλακα με Σιέρα με την κίνση μόνο πίσω με σλικς και τον παππού δίπλα του. Ζωγράφιζε άλλοτε και τώρα! Είναι χεράς ο άνθρωπος! Και έχει τον τρόπο να το θυμίζει!

                                      Τα λέμεεεε

                                      Στρατης

                                      ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΗΓΕ ΤΟ **ΘΕΜΑ ** , ΕΧΟΥΜΕ ΕΔΩ ΤΟΝ ΝΑΣΟ , ΚΑΙ ΜΑΣ ΦΕΡΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ .
                                      ΓΙΑ ΣΚΕΨΟΥ , ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΠΑΝΩ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΜΠΑΚΟΥΛΟ ΕΣΚΟΡΤ , ΤΙ ΘΑ ΛΕΓΑΜΕ ? ΚΑΙ Γ@.ΜΩ ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΔΗΓΑΡΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΝΕ ΑΕΡΑ , ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΤΙ , ΤΟΥΣ ΓΕΙΤΩΝΕΣ ΜΑΣ , ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΟΥΦΑ , ΟΛΟΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ,ΑΛΛΑ , ΜΕ ΣΤΟΧΟΥΣ ......ΧΑΜΗΛΟΥΣ , ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΓΩΝΑ , ΕΤΣΙ ?

                                      ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ , ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ 2005 ,ΑΠ' ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΝΑΣΟΥ ,( ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΩ ) , ΜΕ ΕΝΑ ΕΣΚΟΡΤ ΓΚΡΟΥΠ Ν ΤΟΥ 1992 ,ΠΟΥ ΤΟ ΚΥΝΗΓΑΜΕ ΜΕ ΥΠΕΡΟΠΛΑ ΕΒΟ8 ΚΑΙ Ν11 ΚΑΙ S1600 !!!!!!! ΠΟΥ ΑΝ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΓΕΙΤΩΝΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ , ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ ΕΣΚΟΡΤ ΤΕΤΟΙΟ , ΠΑΝΩ ΑΠ' ΤΗΝ 15-20η ΘΕΣΗ .(ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ ,ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟ ΤΟΝ ΕΚΤΙΜΟΥΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ , ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΤΟΥ , ΞΕΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ , ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΤΡΕΧΕΙ , ΚΟΥΚΟΥΡΟΥΚΟΥ ΔΗΛΑΔΗ ).

                                      ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΑΣ ?
                                      ΕΝΑΤΟΥΣ -ΔΕΚΑΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΜΕ 1300 , ΜΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕΣΑ (Η ΠΛΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΞΕΤΙΝΑΞΑΝΕ ΣΤΟΝ ΤΕΧ.ΕΛΕΓΧΟ , ΧΑΡΑ ΤΟΥ ΒΕΒΑΙΑ ,) , ΤΟ ΠΟΛΥ 140 ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ 950 ΚΙΛΑ , ΚΑΙ ΑΚΟΥΣ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΟΥΦΑ , ΟΤΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΒΟ8 ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ 7,5 ,Η ...ΕΙΝΑΙ ΔΙΛΙΤΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΕΙΡΙΑΚΟ , Η 1600 ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΠΑΡΟΥΝΕΣ , ΓΙΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΧΡΟΝΟΥΣ .

                                      ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΕΒΛΕΠΑ ΜΕΡΙΚΑ ΑΤΟΜΑ ΑΠ'ΑΥΤΑ , ΟΤΑΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΜΕΡΑ , ΝΑ ΠΟΥΝ ... ΟΧΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΓΩ ΕΚΔΡΟΜΕΑΣ ΕΙΜΑΙ ,ΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ , ΑΠΛΩΣ ΤΟ ΧΟΜΠΙ ΜΟΥ ΚΑΝΩ , ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΑΓΩΝΩΝ .

                                      ΦΙΛΙΚΑ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • G
                                        glf last edited by

                                        γεωργίου speaking... α ρε να ΄χαμε και μεις μια τέτοια εκπομπή στην τηλεόραση, τι 'χε να γίνει !!!! χεχεχε

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          amaxopoulos last edited by

                                          Δηλαδη το συμπερασαμα τελικα ειναι οτι τα εβο 8 και 8 mr(και εσκορτ 11ετων μινι group A) ειναι καλυτερα οταν οδηγουνται στο οριο η κοντα στο ορια απο s1600?Νιωθω λιγο σαν να κορεστηκαμε.Πρωτη φορα τοσα s1600,περιμενες οτι θα σφαχτουν μπροστα και θα εξαφανιστουν καποιοι,αλλα τιποτα δεν προεκυψε.Τα εβο και το εσκορτ με νορμαλ φρενα και 16αρες στην κατηφορα μπαλα μαζι με τα s1600.Tι να πεις,οτι δεν πηγαινε γρηγορα ο Σακης,τοτε οι αλλοι πως πηγαιναν, βολτα?Παντως νομιζω οτι αυτο θα προεκυπτε και περσι αν φοραγε ο Πανος περσι καλα λαστιχα και οχι αυτα που φοραγε σιγουρα στο πρωτο λουπ ο Τσολακιδης φετος.(βλεπε αγγλικη πιστα).Οντως μεγαλος προβληματισμος, θα δειξει στις επομενες ασφαλτινες συναντησεις.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • P
                                            pavlos last edited by

                                            Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
                                            Δηλαδη το συμπερασαμα τελικα ειναι οτι τα εβο 8 και 8 mr(και εσκορτ 11ετων μινι group A) ειναι καλυτερα οταν οδηγουνται στο οριο η κοντα στο ορια απο s1600?

                                            Σε καμία περίπτωση δεν βγαινει τέτοιο συμπέρασμα. Προσωπικά πιστεύω ότι τα όρια των εβο-σουμπ κλπ στην άσφαλτο είναι ποιο κοντα στα όρια των οδηγών τους απο ότι τα όρια των S1600 που, στο Κένταυρος τουλάχιστον, ήταν μεγαλύτερα απο τα όρια αυτών που τα οδηγούν! Καλύτερα έτσι;;;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 5 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr