-
skeftomai na agoraso to czt.Lete na einai aksiopisto h tha me tsakisei stis vlaves eksetias tou turbo?
Genika akouo apo gnostous me turbo impresa 1,6 kai alla tourbismena oti genika ta turbo vgazoun zhmies -
skeftomai na agoraso to czt.Lete na einai aksiopisto h tha me tsakisei stis vlaves eksetias tou turbo?
Genika akouo apo gnostous me turbo impresa 1,6 kai alla tourbismena oti genika ta turbo vgazoun zhmies -
skeftomai na agoraso to czt.Lete na einai aksiopisto h tha me tsakisei stis vlaves eksetias tou turbo?
Genika akouo apo gnostous me turbo impresa 1,6 kai alla tourbismena oti genika ta turbo vgazoun zhmies -
Ο χρήστης thimioulis έγραψε:
skeftomai na agoraso to czt.Lete na einai aksiopisto h tha me tsakisei stis vlaves eksetias tou turbo?
Genika akouo apo gnostous me turbo impresa 1,6 kai alla tourbismena oti genika ta turbo vgazoun zhmiesΤα τουρμπισμένα impreza 1.6 είναι ελληνική πατέντα της εδώ αντιπροσωπείας και έχουν τις ίδιες πιθανότητες (πολλές) να χαλάσουν όσο και τα υπόλοιπα πο τουρπίστηκαν κατόπιν εορτής...
Γενικά τα mitsu ήταν αρκετά αξιόπιστα αυτοκίνητα.
-
Το πρόβλημα δεν είναι το turbo ούτε καν ο κινητήρας που είναι ιαπωνικός (ο συγκεκριμένος 1,5 turbο) αλλά η συναρμολόγηση του αυτοκινήτου που γίνεται στην Ολλανδία οπότε μπορεί να υστερεί σε σχέση με τα ιαπωνικά standards.
Οι ιαπωνικοί κινητήρες, turbo και μη, φημίζονται για την αντοχή τους και την αξιοπιστία τους (πλην ελάχιστων εξαιρέσεων). Το παράδειγμα που χρησιμοποιείς αν και αληθινό είναι ατυχές καθώς η εφαρμογή του turbo στον 1,6 του Impreza είναι ελληνικής επινόησης με την ευλογία της τοπικής εταιρείας εισαγωγής για να αντισταθμίσει το ελληνικό φορολογικό σύστημα και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί με προιόν εξελιγμένο και προωθημένο από την μαμά κατασκευαστική εταιρεία. Η συγκεκριμένη εφαρμογή αν και αφορά σε καινούργιο αυτοκίνητο με την εγγύησή του στην πραγματικότητα αποτελεί aftermarket τοποθέτηση turbo σε ατμοσφαιρτικό κινητήρα και σαν τέτοια φέρει τους αντίστοιχους κινδύνους.... Για απείραχτα ιαπωνικά turbo δεν νομίζω να έχουν ακουστεί παράπονα τα τελευταία πάρα πολλά χρόνια.... -
Έλεος πια με τα άσχετα τόπικ. Και θέμα υπάρχει σχετικά με το Colt αλλά και δεν είναι νέο μοντέλο η αξιοπιστία του μοτέρ του CZT.
Τόσο κ@υλωμένοι είναι μερικοί να ανοίξουν νέο τόπικ που δε διαβάζουν την ανακοίνωση; -
Έλα βρε Παύλε, νέος χρήστης είναι ο άνθρωπος, νέο (αν κι έχει κυκλοφορήσει το μοντέλο) αμάξι το CZT, δεν έχει αλλάξει ακόμα ο τίτλος της ενότητας σε 'Αναμενόμενα Μοντέλα' και το έβαλε εδώ. Θα μεταφερθεί το θέμα και πάπαλα.
-
Κατ΄αρχήν καλώς ήρθες. Μια φιλική συμβουλή, πριν ανοίξεις κάποιο θέμα κοίτα το ευρετήριο θεμάτων μια και για τα περισσότερα ήδη υπάρχει κάτι.
Στο θέμα μας τώρα.Η σύγκριση μεταξύ Colt και Impreza είναι λίγο λάθος μια και το ένα είναι 'μετατροπή' ενώ το άλλο είναι 'εργοστασιακό'. Το ότι φιάχνεται στην Ολανδία (όπως σωστά έγραψε ο 'onyx!' ) δε νομίζω να είναι τόσο μεγάλο μειονέκτημα μια και σίγουρα θα υπάρχουν κάποιες προδιαγραφές (που θέτουν οι Ιάπωνες) που από τη στιγμή που τις καλύπτει κανένα πρόβλημα.
-
φιλε thimiouli ,μπορεις να παρεις το προηγουμενο colt και να βαλεις τον κινητηρα mivec που ειναι 1600 και αποδιδει 175 ατμοσφαιρικα αλογα .
-
Ο χρήστης mivec έγραψε:
φιλε thimiouli ,μπορεις να παρεις το προηγουμενο colt και να βαλεις τον κινητηρα mivec που ειναι 1600 και αποδιδει 175 ατμοσφαιρικα αλογα .Η έναν GDi 2.0 να βάλεις και ένα τετραπετάλουδο και τότε να δείς...
-
re paidia kainoyrio aftokinito thelo na agoraso, oxi mpakatela 10etias kai na trexo sta synergeia.To erotima einai safes.Tha einai aksiopisto h oxi?
-
Ο χρήστης thimioulis έγραψε:
re paidia kainoyrio aftokinito thelo na agoraso, oxi mpakatela 10etias kai na trexo sta synergeia.To erotima einai safes.Tha einai aksiopisto h oxi?πώς μπορεί να σου απαντήσει κανείς σε αυτό το ερώτημα όταν αφορά αυτοκίνητο που δεν έχει κλείσει καλά καλά μήνα στην αγορά;
εκτός αν ρωτάς γενικά για την αξιοπιστία της μιτσουμπίσι, οπότε αλλάζει το πράγμα...
-
Ο χρήστης thimioulis έγραψε:
skeftomai na agoraso to czt.Lete na einai aksiopisto h tha me tsakisei stis vlaves eksetias tou turbo?
Genika akouo apo gnostous me turbo impresa 1,6 kai alla tourbismena oti genika ta turbo vgazoun zhmies7 Χρόνια εγγύηση έχει, αν αυτό δεν σημαίνει αξιοπιστία τότε δεν ξέρω τι να πω.
-
Στο κάτω-κάτω τα Impreza 1.6 τουρμπαρίζοντα εκ των υστέρων στην Ελλάδα..
Τα Mistubishi νομίζω πως είναι πολύ αξιόπιστα και τα καινούρια εργοστασιακά Turbo πολύ μελετημένα για να έχεις προβλήματα -
Θέλοντας να αγοράσω και εγώ το czt (με το δίλημμα st ή czt) έψαξα στο 4TF για δημοσιεύσεις αξιοπιστίας της Mitsubishi γιατί μόνο ως δεδομένο τα προηγούμενα μοντέλα της μπορείς να δεις την αξιοπιστία της αφού το czt όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε μόλις τώρα κυκλοφόρησε. Το ίδιο προτείνω να κάνεις και εσύ.
Επίσης στο τελευταίο τεύχος των 4ΤΡΟΧΩΝ υπάρχει συγκριτικό με colt czt, fiesta st, c2 vts και Ibiza fr για να δεις κάποια πράγματα για το αυτοκίνητο που σκέφτεσαι να αγοράσεις.
Πάντως για το czt εγώ κατάλαβα ότι δε θα έχω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα ειδικά με τα 7 χρόνια εγγύηση που έχει.
Το μόνο που με προβληματίζει είναι το κόστος χρήσης του αφού στο συγκριτικό αναφέρεται ότι έφτασε να καίει έως και 19 λίτρα τα 100 klm. -
Ο χρήστης r1fat έγραψε:
Το μόνο που με προβληματίζει είναι το κόστος χρήσης του αφού στο συγκριτικό αναφέρεται ότι έφτασε να καίει έως και 19 λίτρα τα 100 klm.Ναι, αλλά αυτό συμβαίνει μόνο αν το ζορίσεις αρκετά, όπως και σε όλα τα turbo. Βεβαίως κερδίζεις τις πολύ καλύτερες (σε σύγκριση με ιδίας ισχύος ατμοσφαιρικό) επιταχύνσεις, τόσο από στάση όσο και εν κινήσει. Από θέμα αξιοπιστίας δε νομίζω να έχεις πρόβλημα, μιας και:
- Είναι εργοστασιακό.
- Αν δεν ήταν αξιόπιστο σιγά μη σου έδιναν 7 χρόνια εγγύηση (χωρίς αυτό να σημαίνει πως άλλες εταιρίες με 2 χρόνια εγγύηση είναι αναξιόπιστες).
- Η Mitsubishi γενικά έχει δείξει πως βγάζει προσεγμένα μοντέλα.
-
Ο χρήστης r1fat έγραψε:
Το μόνο που με προβληματίζει είναι το κόστος χρήσης του αφού στο συγκριτικό αναφέρεται ότι έφτασε να καίει έως και 19 λίτρα τα 100 klm.Τη περασμένη Κυριακή που επέστρεφα από τον Βόλο με το CZT είδα (στην οθόνη του αυτοκινήτου που δείχνει τη κατανάλωση) στην εθνική με ταχύτητα 160 χλμ. τέσσερα άτομα και αποσκευές διημέρου 9,7 λίτρα στα εκατό χιλιόμετρα. Στις στροφές του Πήλιου δε πρόσεχα και πολύ τη κατανάλωση (προτιμούσα να κοιτώ το δρόμο) αλλά πουθενά δε ξεπέρασε τα 12,5 λίτρα. Προσοχή, δεν ενοώ ότι αυτή η κατανάλωση που λένε οι 4Τ δεν ισχύει αλλά ότι για να τη φτάσεις θα πρέπει να κινείσαι με ρυθμούς Stratissino.
Αλλά και ποιό αυτοκίνητο που κινείται σε ρυθμούς πολύ γρήγορους (και πίστεψέ με αυτό το μικρό μπορεί να κινηθεί με τρελούς ρυθμούς) δε καταναλώνει αρκετά καύσιμα στο οριό του. -
Tazio ποια είναι γνώμη σου για το czt (μιας και το οδηγείς)
Οδηγίκη συμπεριφορά, χώροι, εργονομία, ποιότητα και γενικότερα ως αυτοκίνητο. -
Tazio πες μας και τις τελευταιες σου εντυπωσεις απο την εκδρομη σου στο πηλιο με τον Ιαπωνα, αλλα στο σωστο Topic
Mitsubishi Colt kai vlaves