Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mitsubishi Colt kai vlaves
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Mitsubishi Colt kai vlaves
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    13
    18
    88
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thimioulis last edited by

      skeftomai na agoraso to czt.Lete na einai aksiopisto h tha me tsakisei stis vlaves eksetias tou turbo?
      Genika akouo apo gnostous me turbo impresa 1,6 kai alla tourbismena oti genika ta turbo vgazoun zhmies

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        thimioulis last edited by

        skeftomai na agoraso to czt.Lete na einai aksiopisto h tha me tsakisei stis vlaves eksetias tou turbo?
        Genika akouo apo gnostous me turbo impresa 1,6 kai alla tourbismena oti genika ta turbo vgazoun zhmies

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thimioulis last edited by

          skeftomai na agoraso to czt.Lete na einai aksiopisto h tha me tsakisei stis vlaves eksetias tou turbo?
          Genika akouo apo gnostous me turbo impresa 1,6 kai alla tourbismena oti genika ta turbo vgazoun zhmies

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            dpolal last edited by

            Ο χρήστης thimioulis έγραψε:
            skeftomai na agoraso to czt.Lete na einai aksiopisto h tha me tsakisei stis vlaves eksetias tou turbo?
            Genika akouo apo gnostous me turbo impresa 1,6 kai alla tourbismena oti genika ta turbo vgazoun zhmies

            Τα τουρμπισμένα impreza 1.6 είναι ελληνική πατέντα της εδώ αντιπροσωπείας και έχουν τις ίδιες πιθανότητες (πολλές) να χαλάσουν όσο και τα υπόλοιπα πο τουρπίστηκαν κατόπιν εορτής...

            Γενικά τα mitsu ήταν αρκετά αξιόπιστα αυτοκίνητα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ?
              A Former User last edited by

              Το πρόβλημα δεν είναι το turbo ούτε καν ο κινητήρας που είναι ιαπωνικός (ο συγκεκριμένος 1,5 turbο) αλλά η συναρμολόγηση του αυτοκινήτου που γίνεται στην Ολλανδία οπότε μπορεί να υστερεί σε σχέση με τα ιαπωνικά standards.
              Οι ιαπωνικοί κινητήρες, turbo και μη, φημίζονται για την αντοχή τους και την αξιοπιστία τους (πλην ελάχιστων εξαιρέσεων). Το παράδειγμα που χρησιμοποιείς αν και αληθινό είναι ατυχές καθώς η εφαρμογή του turbo στον 1,6 του Impreza είναι ελληνικής επινόησης με την ευλογία της τοπικής εταιρείας εισαγωγής για να αντισταθμίσει το ελληνικό φορολογικό σύστημα και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί με προιόν εξελιγμένο και προωθημένο από την μαμά κατασκευαστική εταιρεία. Η συγκεκριμένη εφαρμογή αν και αφορά σε καινούργιο αυτοκίνητο με την εγγύησή του στην πραγματικότητα αποτελεί aftermarket τοποθέτηση turbo σε ατμοσφαιρτικό κινητήρα και σαν τέτοια φέρει τους αντίστοιχους κινδύνους.... Για απείραχτα ιαπωνικά turbo δεν νομίζω να έχουν ακουστεί παράπονα τα τελευταία πάρα πολλά χρόνια....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pavlos23 last edited by

                Έλεος πια με τα άσχετα τόπικ. Και θέμα υπάρχει σχετικά με το Colt αλλά και δεν είναι νέο μοντέλο η αξιοπιστία του μοτέρ του CZT.
                Τόσο κ@υλωμένοι είναι μερικοί να ανοίξουν νέο τόπικ που δε διαβάζουν την ανακοίνωση;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • M
                  manosk last edited by

                  Έλα βρε Παύλε, νέος χρήστης είναι ο άνθρωπος, νέο (αν κι έχει κυκλοφορήσει το μοντέλο) αμάξι το CZT, δεν έχει αλλάξει ακόμα ο τίτλος της ενότητας σε 'Αναμενόμενα Μοντέλα' και το έβαλε εδώ. Θα μεταφερθεί το θέμα και πάπαλα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • T
                    tazio last edited by

                    Κατ΄αρχήν καλώς ήρθες. Μια φιλική συμβουλή, πριν ανοίξεις κάποιο θέμα κοίτα το ευρετήριο θεμάτων μια και για τα περισσότερα ήδη υπάρχει κάτι.
                    Στο θέμα μας τώρα.

                    Η σύγκριση μεταξύ Colt και Impreza είναι λίγο λάθος μια και το ένα είναι 'μετατροπή' ενώ το άλλο είναι 'εργοστασιακό'. Το ότι φιάχνεται στην Ολανδία (όπως σωστά έγραψε ο 'onyx!' ) δε νομίζω να είναι τόσο μεγάλο μειονέκτημα μια και σίγουρα θα υπάρχουν κάποιες προδιαγραφές (που θέτουν οι Ιάπωνες) που από τη στιγμή που τις καλύπτει κανένα πρόβλημα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • M
                      mivec last edited by

                      φιλε thimiouli ,μπορεις να παρεις το προηγουμενο colt και να βαλεις τον κινητηρα mivec που ειναι 1600 και αποδιδει 175 ατμοσφαιρικα αλογα .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        papazent last edited by

                        Ο χρήστης mivec έγραψε:
                        φιλε thimiouli ,μπορεις να παρεις το προηγουμενο colt και να βαλεις τον κινητηρα mivec που ειναι 1600 και αποδιδει 175 ατμοσφαιρικα αλογα .

                        Η έναν GDi 2.0 να βάλεις και ένα τετραπετάλουδο και τότε να δείς...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          thimioulis last edited by

                          re paidia kainoyrio aftokinito thelo na agoraso, oxi mpakatela 10etias kai na trexo sta synergeia.To erotima einai safes.Tha einai aksiopisto h oxi?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            tazz last edited by

                            Ο χρήστης thimioulis έγραψε:
                            re paidia kainoyrio aftokinito thelo na agoraso, oxi mpakatela 10etias kai na trexo sta synergeia.To erotima einai safes.Tha einai aksiopisto h oxi?

                            πώς μπορεί να σου απαντήσει κανείς σε αυτό το ερώτημα όταν αφορά αυτοκίνητο που δεν έχει κλείσει καλά καλά μήνα στην αγορά;

                            εκτός αν ρωτάς γενικά για την αξιοπιστία της μιτσουμπίσι, οπότε αλλάζει το πράγμα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • U
                              und3r last edited by

                              Ο χρήστης thimioulis έγραψε:
                              skeftomai na agoraso to czt.Lete na einai aksiopisto h tha me tsakisei stis vlaves eksetias tou turbo?
                              Genika akouo apo gnostous me turbo impresa 1,6 kai alla tourbismena oti genika ta turbo vgazoun zhmies

                              7 Χρόνια εγγύηση έχει, αν αυτό δεν σημαίνει αξιοπιστία τότε δεν ξέρω τι να πω.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • A
                                ast last edited by

                                Στο κάτω-κάτω τα Impreza 1.6 τουρμπαρίζοντα εκ των υστέρων στην Ελλάδα..
                                Τα Mistubishi νομίζω πως είναι πολύ αξιόπιστα και τα καινούρια εργοστασιακά Turbo πολύ μελετημένα για να έχεις προβλήματα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • R
                                  r1fat last edited by

                                  Θέλοντας να αγοράσω και εγώ το czt (με το δίλημμα st ή czt) έψαξα στο 4TF για δημοσιεύσεις αξιοπιστίας της Mitsubishi γιατί μόνο ως δεδομένο τα προηγούμενα μοντέλα της μπορείς να δεις την αξιοπιστία της αφού το czt όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε μόλις τώρα κυκλοφόρησε. Το ίδιο προτείνω να κάνεις και εσύ.
                                  Επίσης στο τελευταίο τεύχος των 4ΤΡΟΧΩΝ υπάρχει συγκριτικό με colt czt, fiesta st, c2 vts και Ibiza fr για να δεις κάποια πράγματα για το αυτοκίνητο που σκέφτεσαι να αγοράσεις.
                                  Πάντως για το czt εγώ κατάλαβα ότι δε θα έχω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα ειδικά με τα 7 χρόνια εγγύηση που έχει.
                                  Το μόνο που με προβληματίζει είναι το κόστος χρήσης του αφού στο συγκριτικό αναφέρεται ότι έφτασε να καίει έως και 19 λίτρα τα 100 klm.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    michaliss last edited by

                                    Ο χρήστης r1fat έγραψε:
                                    Το μόνο που με προβληματίζει είναι το κόστος χρήσης του αφού στο συγκριτικό αναφέρεται ότι έφτασε να καίει έως και 19 λίτρα τα 100 klm.

                                    Ναι, αλλά αυτό συμβαίνει μόνο αν το ζορίσεις αρκετά, όπως και σε όλα τα turbo. Βεβαίως κερδίζεις τις πολύ καλύτερες (σε σύγκριση με ιδίας ισχύος ατμοσφαιρικό) επιταχύνσεις, τόσο από στάση όσο και εν κινήσει. Από θέμα αξιοπιστίας δε νομίζω να έχεις πρόβλημα, μιας και:

                                    1. Είναι εργοστασιακό.
                                    2. Αν δεν ήταν αξιόπιστο σιγά μη σου έδιναν 7 χρόνια εγγύηση (χωρίς αυτό να σημαίνει πως άλλες εταιρίες με 2 χρόνια εγγύηση είναι αναξιόπιστες).
                                    3. Η Mitsubishi γενικά έχει δείξει πως βγάζει προσεγμένα μοντέλα.
                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      tazio last edited by

                                      Ο χρήστης r1fat έγραψε:
                                      Το μόνο που με προβληματίζει είναι το κόστος χρήσης του αφού στο συγκριτικό αναφέρεται ότι έφτασε να καίει έως και 19 λίτρα τα 100 klm.

                                      Τη περασμένη Κυριακή που επέστρεφα από τον Βόλο με το CZT είδα (στην οθόνη του αυτοκινήτου που δείχνει τη κατανάλωση) στην εθνική με ταχύτητα 160 χλμ. τέσσερα άτομα και αποσκευές διημέρου 9,7 λίτρα στα εκατό χιλιόμετρα. Στις στροφές του Πήλιου δε πρόσεχα και πολύ τη κατανάλωση (προτιμούσα να κοιτώ το δρόμο) αλλά πουθενά δε ξεπέρασε τα 12,5 λίτρα. Προσοχή, δεν ενοώ ότι αυτή η κατανάλωση που λένε οι 4Τ δεν ισχύει αλλά ότι για να τη φτάσεις θα πρέπει να κινείσαι με ρυθμούς Stratissino.
                                      Αλλά και ποιό αυτοκίνητο που κινείται σε ρυθμούς πολύ γρήγορους (και πίστεψέ με αυτό το μικρό μπορεί να κινηθεί με τρελούς ρυθμούς) δε καταναλώνει αρκετά καύσιμα στο οριό του.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • R
                                        r1fat last edited by

                                        Tazio ποια είναι γνώμη σου για το czt (μιας και το οδηγείς)
                                        Οδηγίκη συμπεριφορά, χώροι, εργονομία, ποιότητα και γενικότερα ως αυτοκίνητο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • U
                                          und3r last edited by

                                          Tazio πες μας και τις τελευταιες σου εντυπωσεις απο την εκδρομη σου στο πηλιο με τον Ιαπωνα, αλλα στο σωστο Topic

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          APRILIOS

                                          ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr