-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
Καλησπερα σας.. Ειμαι νεος στο φορουμ και γραφω για πρωτη φορα για ενα θεμα που αντιμετωπιζω με το αμαξι μου (190.000 km) και κανεις δε μου εχει δωσει λυση.
Εδω και 6 μηνες ακουω εναν ενοχλητικο πλαστικό ηχο (τακ) καπου μπροστα και αριστερα κοντα στα πενταλ νιωθω. Ο ηχος αυτος παραγεται α) τη στιγμη ακριβως που συμπλεκταρω και παει να φυγει το αμαξι (το κανει ακομα και με χειροφρενο αν κανω πως αφηνω αποτομα συμπλεκτη), β) μολις πατησω πολυ ελαφρα αλλα αποτομα το γκαζι σε πορεια, γ) οταν μαρσαρω με νεκρα ακριβως στην αρχη του μαρσαρισματος κανει αυτο το τακ σαν σκασιματακι, δ) πολυ συχνα οταν αναβω το αμαξι (τη στιγμη ακριβως που γυρναω το κλειδι και πριν παρει μπρος καθως κουνιεται) και τελος οταν ειμαι σε ευθεια πορεια σε συγκεκριμενο υψος πατηματος του γκαζιου αν το κρατησω σταθερο ειναι σαν να συντονιζει και αυτο το τακ το παραγει συνεχομενα και ρυθμικα με τις στροφες του κινητηρα (τακ-τακ-τακ-τακ). Αν το αφησω να ρολαρει χωρις γκαζι ακομα και με ταχυτητα μεσα ειναι απολυτα ησυχο. Καθε γνωμη δεκτη παρακαλω ζητω βοηθεια. Να αναφερω οτι παντα ειχα θεματα με το ζουαν της εξατμισης αλλα δε μου εβγαζε ηχο τακ αλλα σφυριγμα τσυριχτο..και σε σταθερη πορεια δεν αντιμετωπιζα θεμα θορυβου..συνεπως το απεκλεισα αυτο..εννοειτε οτι εχω δεσει οτιδηποτε μπορει να χτυπαγε στο σασι (καλωδια κλπ).
-
Μεσα στην καμπίνα το ακους ή έξω? Βάσεις μηχανης, γέφυρας, σινεμπλοκ όλα οκ?
-
Ναι φιλε μου μεσα στην καμπινα..εχω βαλει ανθρωπο μεσα να το αναπαραγει αλλα παρολο που ακουγετε ξεκαθαρα απο μεσα, εξω απο τη καμπινα δε μπορω να το ακουσω για να το εντοπισω..βαση σασμαν ελαχιστα κομμενο το λαστιχακι αλλα ελαχιστα ρωγματωμενο, συνεμπλοκ ψαλιδου λιγο μποσικα..αν ηταν συνεμπλοκ ομως σε τουμπια και τετοια ανωμαλα δε θα ακουγοταν και τοτε? σε ανωμαλο δρομο ειναι απολυτα ησυχο το αμαξι...δε ξερω προς τα που να ψαξω
-
τουλαχιστον θα θελα να μ πειτε που παει το μυαλο σας οταν ειμαι σε πορεια με σταθερο γκαζι κι ακουω αυτο το ρυθμικο ταν τακ τακ τακ απο μπροστα...δεν ειναι μεταλλικος ο ηχος, πιο πολυ μοιαζει με φτερουγισμα -πεταρισμα απο μπροστα μεσα στο καπο καπου
-
Κάποια ιδεα κανεις????
-
Εγω θα κοιτουσα τα σινεμπλοκ και τις βάσεις, εφόσον θελουν ετσι και αλλιώς αλλαγή.
-
σχεδόν ιδιος θόρυβος σε almera φιλου ,ηταν απο το σημείο πού βίδωνε τον καταλύτη πάνω στο σασί το οποίο ειναι σε σχήμα ωμέγα Ω ,ειχε σπάσει η μιά απο τίς 2 βίδες πού κρατούσε τον καταλύτη και απο εκεί εβγαινε ο συντονισμός ιδιαίτερα ενοχλητικός ,με το μάτι δεν φαινόταν και επρεπε να ειναι γάτος ο μηχανικός για να το βρεί αμέσως ,εκανε πατέντα δική του και απο τότε ολα ok
-
eyxaristw poli gia tis apantiseis paidia..kathe apopsi epipleon kalodexoumeni..
-
Σημερα παρατηρησα οτι αυτον τον ηχο τον κανει και χωρις γκαζι πια, αρκει το αμαξι να ειναι σε ανωμαλο δρομο.. μηπως βοηθαει αυτο να παει καπου το μυαλο σας????
-
Ο χρήστης nasop1988@gmail.com έγραψε:
Σημερα παρατηρησα οτι αυτον τον ηχο τον κανει και χωρις γκαζι πια, αρκει το αμαξι να ειναι σε ανωμαλο δρομο.. μηπως βοηθαει αυτο να παει καπου το μυαλο σας????Σου είπα δες σινεμπλοκ, βάσεις κτλ. Ή ότι θέλει αλλαγη το αλλάζεις και το αμαξι είναι ασφαλες ή περιμενεις μέχρι να σκορπισει αυτό που κάνει θόρυβο.
-
Το ρυθμικο τακ τακ αν το καλοσκεφτείς προερχεται απο κάθε μία καυση στους κιλυνδρους.
Αρα, εχει να κανει είτε με τα καυσαερια απο κάθε καυση και την δύναμη με την οποια βγαινουν, βλεπε δηλαδή εξάτμιση είτε με το συνεμπλοκ κινητηρα και τις βασεις του οι οποιες κουνιουνται σε κάθε καυση.
S.O.S. Πρόβλημα με Mazda 2