-
Έχει κανείς; πήρα πρόσφατα ένα βόλτα και έπαθα πλάκα! Φοβερό αυτοκινητάκι-proper drivers' car που λένε! Ακριβούτσικο μεν αλλά είναι ο,τι πρέπει για Καννίβαλους, Ανισσόροπους και λοιπούς μή φυσιολογικούς οδηγούς. Απόψεις; Σχόλια;
-
Έχει κανείς; πήρα πρόσφατα ένα βόλτα και έπαθα πλάκα! Φοβερό αυτοκινητάκι-proper drivers' car που λένε! Ακριβούτσικο μεν αλλά είναι ο,τι πρέπει για Καννίβαλους, Ανισσόροπους και λοιπούς μή φυσιολογικούς οδηγούς. Απόψεις; Σχόλια;
-
Έχει κανείς; πήρα πρόσφατα ένα βόλτα και έπαθα πλάκα! Φοβερό αυτοκινητάκι-proper drivers' car που λένε! Ακριβούτσικο μεν αλλά είναι ο,τι πρέπει για Καννίβαλους, Ανισσόροπους και λοιπούς μή φυσιολογικούς οδηγούς. Απόψεις; Σχόλια;
-
πραγματικά ένα από τα λίγα αυτοκίνητα με τόσο φανατικό κοινό,ψάξε λίγο στο net και θα βρείς πολλά forums γι' αυτό-υπάρχει και ελλήνικό club απ' ότι θυμάμαι.Δεν το έχω οδηγήσει αλλά έχει θέση οδήγησης,τιμόνάκι και πίσω μετάδοση που προκαλούν...
-
Υπάρχει όντως ελληνικό κλαμπ. Δεν έχω πληροφορίες, αλλά μια φορά είδα γύρω στα 20-30 στο Σούνιο και ρώτησα και μου είπαν πως έχουν Κλαμπ ΜΧ-5 και είχαν συνάντηση (όπως οι Ρενάδες έκαναν σήμερα, βλέπε σε άλλο θέμα).
Ε, ρε και νά'χαμε, το χρήμα λέει νά'χαμε, και τα ΜΧ-5 να δεις πόσα θα τα'χαμε!!!
-
GT, japan imports με 3000-4000 λίρες άνετα, ήτοι 1,5-2 εκατομμύρια δρχ. μόνο που θα πρέπει να συνηθίσεις το RHD!
Ελληνικό club όντως υπάρχει και έχει link και στο mazda.gr. To URL τους είναι http://www.miata.gr(προσοχή-η σελίδα είναι fullscreen) -
Για δώσε περισσότερες πληροφορίες για τα γιαπωνέζικα, έρχονται νόμιμα με ελληνικές πινακίδες; Δηλαδή έχουμε το δικαίωμα να οδηγούμε στην Ελλάδα δεξιοτίμονο και με ελληνικές πινακίδες; Και τα 1,5-2 εκατομμύρια είναι με εκτελωνισμό;
Τι λένε αυτά τα αμάξια μηχανολογικά; Αξίζουν, ή είναι χιλιοτρακαρισμένα που τα πετάνε οι Γιαπωνέζοι;
-
κυριοι καλησπερα σας!
ειναι πρωτη φορα που γραφω σε αυτο το forum και βρηκα την αφορμη απο το συγκεκριμενο topic.
οτι και να σας πω για το mx, θα ειναι λιγο. το αυτοκινητο ειναι καταπληκτικο και οταν καποιος το οδηγησει, κατα προτιμηση σε επαρχιακο δρομο με στροφιλικια, καταλαβαινεις την αξια του.
για μενα 6 χρονια ονειρου εγιναν πραγματικοτητα φετος, και ακομα και τωρα που ψιλοκρυωνει ο καιρος σπανια κυκλοφορω με κλειστη την κουκουλα!σαν μελος του miata club of greece, μπορω να σας διαβεβαιωσω οτι club, web site, forum,κτλ,κτλ υπαρχουν και λειτουργουν για οσους ενδιαφερονται.
για οσες πληροφοριες, βολτες, καφεδακι εδω ειμαστε.
σε γενικες γραμμες τα μεταχειρισμενα, οχι με τα popup φαναρια, τα νεοτερα του 99 και μετα πωλουνται απο 5.5-6εκατομμυρια δραχμες και πανω.παντως για οσους εχουν μερακι, και βρουν το καταλληλο, ενα 'παλιο'μοντελο του 90-92 με τα 115 αλογα ειναι καταπληκτικο!!
χαιρετω, και ευχαριστω για τη φιλοξενια
Κωστης -
Κυριοι καλησπερα σας...
Για να μην ευλογαμε τα γενια μας ολοι εμεις οι ιδιοκτητες και οδηγοι mx5 προσκαλουμε ολους οσους ενδιαφερονται στην κοινοτητα μας για να γνωρισουν το περιφημο roadster και να το ανακαλυψουν...
http://www.miata.grΜπορειτε επισης να συνδεδεθητε (oxi full screen) με το forum μας στο κατωθι link και να λαβετε απαντηση σε οποιοδηποτε ζητημα σας απασχολει σχετικα με ενα miata,και οχι μονο...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Για δώσε περισσότερες πληροφορίες για τα γιαπωνέζικα, έρχονται νόμιμα με ελληνικές πινακίδες; Δηλαδή έχουμε το δικαίωμα να οδηγούμε στην Ελλάδα δεξιοτίμονο και με ελληνικές πινακίδες; Και τα 1,5-2 εκατομμύρια είναι με εκτελωνισμό;Τι λένε αυτά τα αμάξια μηχανολογικά; Αξίζουν, ή είναι χιλιοτρακαρισμένα που τα πετάνε οι Γιαπωνέζοι;
GT τα αυτοκίνητα μπορούν να εκτελωνιστούν κανονικά και να πάρουν άδεια κυκλοφορείας αν και δεξιοτίμονα. Αν θές στο κάτω-κάτω τα μετατρέπεις. Tα grey-imports(όπως λέγονται να εισαγόμενα μεταχειρισμένα απο Ιαπωνία) είναι τόσο φτηνά επειδή μετά απο κάποια χρόνια η φορολογία αυξάνεται βάσει κλιμακίου εκεί. Δεν είναι ούτε τρακαρισμένα ούτε κλεμμενα και τα περισσότερα που έχω δεί είναι σε εξαιρετική κατάσταση. Για τις πινακίδες τώρα σαφώς θα πρέπει να πληρώσεις τελωνείο (αλλα μτχ. και 1600 δεν είναι τραγικά τα λεφτά με τέτοια τιμολόγια αγοράς) ή αν θές τα κρατάς με UK plating που ναί μεν είναι τσάμπα, αλλά πρέπει πρώτα το αυτοκίνητο να περάσει ΜΟΤ(αντίστοιχο του ΚΤΕΟ) και για να γίνει αυτό πρέπει να γίνουν κάποιες μετατροπές για να συμφωνεί το όχημα με τον Κ.Ο.Κ. της Αγγλίας(π.χ. χρώμα φλας, mph αντι για kmh στο κοντέρ και άλλα ψιλοπράγματα)
Εάν θελήσεις τίποτα άλλο Mail me:P
MX-5/Miata/Eunos ή όπως προτιμάτε...