-
Ο χρήστης Ηνίοχος έγραψε:
Μου φαίνεται περίεργο...
Και λέω τώρα..
Κλειδί εκκίνησης μήπως στη θέση ACC, με κάποιο super dooper ενισχυτή, με μεγάλους ηλεκτρολυτικούς που εκφορτίζουν σιγά σιγά???
Ή κάτι ανάλογο με την μπαταρία της σειρήνας του συναγερμού ???, (που λογικά δεν έπρεπε να εκφορτίζει τόσο γρήγορα...)
Έτσι όπως το περιγράφεις για εκφόρτιση πυκνωτή μου φαίνεται.. αλλά ποτέ δεν ξέρεις...Δεν έχω συναγερμό. Μονο δύο όργανα θερμοκρασίας, υγραεριο και ενα ξεχασμένο μηχανισμο για ξεκλειδωμα με τηλεχειριστηρια. Α και μία καμερα με καθρέφτη.
Όντως σαν πυκνωτης ακούγεται. Δινω σημασία ή το ξεχναω σαν να μην το είδα ποτέ? -
Η μηχανή δουλεύει, η μπαταρία κανονικά στη θέση της, μετράς τάση μπαταρίας. Κάνεις τις μετρήσεις με την εξής διαδικασία: Το + παραμένει στον θετικό πόλο, και το - στο μπλοκ ή όπου βλέπεις γείωση). Πρέπει να εξακολουθήσεις να βλέπεις στο πολύμετρο την ίδια τιμή- τάση της μπαταρίας. Μέχρι 0,3V λιγότερο είναι ανεκτό, αλλιώς η γείωση θέλει καθάρισμα.
ΥΓ. ξεκινάς με την μηχανή σβηστή πρώτα, να του πάρεις τον αέρα, και μετά βάλε μπροστά και ξαναμέτρα. -
W202 AMG έγραψε:
Α και μία καμερα με καθρέφτη.Αν η κάμερα έχει εσωτερική μπαταρία θα μπορούσε να στο έκανε και αυτή.
W202 AMG έγραψε:
Δινω σημασία ή το ξεχναω σαν να μην το είδα ποτέ?Συνεχίζεις , έχοντάς το υπόψη σου.
-
Ο χρήστης dimau έγραψε:
Η μηχανή δουλεύει, η μπαταρία κανονικά στη θέση της, μετράς τάση μπαταρίας. Κάνεις τις μετρήσεις με την εξής διαδικασία: Το + παραμένει στον θετικό πόλο, και το - στο μπλοκ ή όπου βλέπεις γείωση). Πρέπει να εξακολουθήσεις να βλέπεις στο πολύμετρο την ίδια τιμή- τάση της μπαταρίας. Μέχρι 0,3V λιγότερο είναι ανεκτό, αλλιώς η γείωση θέλει καθάρισμα.
ΥΓ. ξεκινάς με την μηχανή σβηστή πρώτα, να του πάρεις τον αέρα, και μετά βάλε μπροστά και ξαναμέτρα.Δυστυχώς εχω την μπαταρία πίσω και μπορω να μετρησω κατευθείαν στη γειωση της στο σασι. Γενικά δεν εχω σκουριες κ οξειδωσεις στις γειωσεις. Βασικά το σασι δεν σκουριαζει, μονο καμία κολληση. Θα το δοκιμάσω αύριο. Ευχαριστώ!
W202 AMG έγραψε:
Α και μία καμερα με καθρέφτη.Αν η κάμερα έχει εσωτερική μπαταρία θα μπορούσε να στο έκανε και αυτή.
W202 AMG έγραψε:
Δινω σημασία ή το ξεχναω σαν να μην το είδα ποτέ?Συνεχίζεις , έχοντάς το υπόψη σου.
Και την εβαλα πρόσφατα..... Θέλει φασαρία να ξεσυνδεσω καλώδια.
Επίσης είναι λογικο να μετραω ταση σε αισθητηρες κτλ. Χωρίς κλειδι γυρισμενο?
-
@ W202 AMG
Αν χρειάζεται να μετρήσεις ΤΑΣΗ αισθητήρων, λογικά αν δεν γυρίσεις το κλειδί δεν θα πάρουν τάση.
Αν θες να μετρήσεις ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ δεν πρέπει να έχουν τάση και πρέπει να είναι εκτός κυκλώματος
(αποσυνδέεις τον ένα ακροδέκτη).
Αυτές οι μετρήσεις προϋποθέτουν ότι γνωρίζεις τις σωστές τιμές των παραμέτρων και συγκρίνεις
με τις μετρούμενες, για ενδεχόμενη απόκλιση (=πρόβλημα). -
Ο χρήστης Ηνίοχος έγραψε:
@ W202 AMG
Αν χρειάζεται να μετρήσεις ΤΑΣΗ αισθητήρων, λογικά αν δεν γυρίσεις το κλειδί δεν θα πάρουν τάση.
Αν θες να μετρήσεις ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ δεν πρέπει να έχουν τάση και πρέπει να είναι εκτός κυκλώματος
(αποσυνδέεις τον ένα ακροδέκτη).
Αυτές οι μετρήσεις προϋποθέτουν ότι γνωρίζεις τις σωστές τιμές των παραμέτρων και συγκρίνεις
με τις μετρούμενες, για ενδεχόμενη απόκλιση (=πρόβλημα).Βασικά δεν το διατύπωσα σωστά. Με κλειστό διακόπτη μετρουσα ταση στους αισθητηρες. Μετά απο ώρα δεν το ξαναδοκιμασα. Ίσως επειδή ο εγκέφαλος είναι αρχαίος έχει μεγαλους πυκνωτες?
-
@W202 AMG
Φαντάζομαι ότι δεν έχεις ανάλογες μετρήσεις - παρατηρήσεις από τότε που το αυτοκίνητο ήταν εντάξει, για
να τις συγκρίνεις με τις παρούσες. Σωστό ???
Αν είναι έτσι δεν μπορείς να βγάλεις σίγουρα συμπεράσματα.
Στην θέση σου θα το ξεκινούσα και αν παρατηρούσα κάποια δυσλειτουργία θα πήγαινα σε ηλεκτρολόγο - γνώστη,
για ενδελεχή έλεγχο.
Επίσης δεν νομίζω να οφείλονται οι εμφανιζόμενες τάσεις στους πυκνωτές του εγκεφάλου.
Ενημέρωσέ μας για το αποτέλεσμα, αν θέλεις. -
Ο χρήστης Ηνίοχος έγραψε:
@W202 AMG
Φαντάζομαι ότι δεν έχεις ανάλογες μετρήσεις - παρατηρήσεις από τότε που το αυτοκίνητο ήταν εντάξει, για
να τις συγκρίνεις με τις παρούσες. Σωστό ???
Αν είναι έτσι δεν μπορείς να βγάλεις σίγουρα συμπεράσματα.
Στην θέση σου θα το ξεκινούσα και αν παρατηρούσα κάποια δυσλειτουργία θα πήγαινα σε ηλεκτρολόγο - γνώστη,
για ενδελεχή έλεγχο.
Επίσης δεν νομίζω να οφείλονται οι εμφανιζόμενες τάσεις στους πυκνωτές του εγκεφάλου.
Ενημέρωσέ μας για το αποτέλεσμα, αν θέλεις.Δυστυχώς όχι δεν εχω ανάλογες μετρήσεις. Θα το ψάξω απομονωνοντας ασφάλειες. Και αφτερμαρκετ ραδιόφωνο έχω..... Με εφαγε η περιέργεια τώρα τι είναι.
Εννοείται πως θα ενημερώσω! -
δεν χρειάζεται να βγάλεις ασφάλειες. Με όλα κλειστά, (διακόπτης στο off -πόρτες κλειστές κλπ) μετράς με το πολύμετρο πάνω στις ασφάλειες. Πρέπει να βλέπεις 0mV. Όπου δεις νούμερο , έχεις κατανάλωση, πχ. η ασφάλεια για τα μεγάλα φώτα μπορεί να δείχνει 30mV, με έναν προβολέα να φωτίζει.
-
Ο χρήστης dimau έγραψε:
δεν χρειάζεται να βγάλεις ασφάλειες. Με όλα κλειστά, (διακόπτης στο off -πόρτες κλειστές κλπ) μετράς με το πολύμετρο πάνω στις ασφάλειες. Πρέπει να βλέπεις 0mV. Όπου δεις νούμερο , έχεις κατανάλωση, πχ. η ασφάλεια για τα μεγάλα φώτα μπορεί να δείχνει 30mV, με έναν προβολέα να φωτίζει.Τους ακροδέκτες του πολυμετρου σε τι υποδοχή τους τοποθετω? Τον επιλογεα?
-
VOLT θα μετρήσεις
-
Ο χρήστης dimau έγραψε:
VOLT θα μετρήσειςΔίκιο έχεις, σκεφτομουν μετρηση mA.
διαροη ρευματος