Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 420
    • 421
    • 422
    • 423
    • 424
    • 496
    • 497
    • 422 / 497
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    90
    9935
    276544
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostas-chania last edited by

      Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
      Σήμερα άνοιξα φώτα, υαλοκαθαριστήρες, ανεμιστήρα και με το που πάτησα το κουμπί της αντίστασης για πίσω τζάμι και καθρέπτες άρχισε ένα δυνατό τρέμουλο και σφύριγμα από μπροστά (φαντάζομαι ο ιμάντας του δυναμό).
      Παίζει με το σημερινό κρύο να έπεσε κατά πολύ η απόδοση της μπαταρίας; Καινούργια είναι, ούτε τρείς μήνες πάνω στο αυτοκίνητο.

      Μόνο η γεννήτρια «ζορίστηκε» για αυτό και το τρίξιμο του ιμάντα. Προπαντός η αντίσταση είναι –μετά τη μίζα- το ποιο ενεργοβόρο τμήμα των ηλεκτρικών τόσο που ανεβάζει περί τα 2% τη κατανάλωση.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • panos2171
        panos2171 last edited by

        Δε θυμάμαι να μου το χει ξανακάνει πάντως ενώ στο ενδιάμεσο αλλάχτηκε ο ιμάντας δυναμό. Παίζει να σχετίζεται;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimau last edited by

          αν κάνεις αυτό που σου γράφω, θαχεις λιγότερες απορίες

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            adensa last edited by

            Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
            Μετα απο την διαδρομή Τρίκαλα - Θεσσαλονίκη με χιονι και σχετικά μεγαλες ταχυτητες για δρόμο στρωμένο με χιονι όταν εφθασα αεροδρόμιο το αμαξι δν χτυπουσε καν μιζα να ξαναπάρει μπροστά. Μετά από ταλαιπωρία με οδικη κ συνεργεια, πηρε μπροστα δίνοντας ρεύμα στη μιζα στην οποία δν εφθανε ρεύμα. Μια καλωδιωση που φθανει στο πλαι του σασμαν έγινε καλοκαιρινή απο τα χιόνια.
            Τι λύσεις υπάρχουν?
            Το αμαξι ελπίζω στεγνωνοντας να ξαναπαρει μπροστά.

            Υ. Γ. Εχω παραγγείλει ήδη ενα σπρέι βερνικι καλωδιων-χαλκου κτλ. αν κ αμφιβάλλω αν θα δεχτεί κάποιος να το ρίξει. (καθαριζουμε καλωδια με σπρει ηλεκτρικων επαφων χωρίς λάδι? Με Οινόπνευμα?)
            Το κοψε ραψε φοβάμαι οτι θα μ δημιουργήσει τα ίδια απλά αργότερα, έχει πολλά καλώδια που καταληγουν σε φυσα.

            Πρόσεχε η καλωδίωση που γυμνώθηκε μην ακουμπήσει στο αμάξωμα και γίνει φως και ήχος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • W
              w202-amg last edited by

              Ο χρήστης adensa έγραψε:

              Μετα απο την διαδρομή Τρίκαλα - Θεσσαλονίκη με χιονι και σχετικά μεγαλες ταχυτητες για δρόμο στρωμένο με χιονι όταν εφθασα αεροδρόμιο το αμαξι δν χτυπουσε καν μιζα να ξαναπάρει μπροστά. Μετά από ταλαιπωρία με οδικη κ συνεργεια, πηρε μπροστα δίνοντας ρεύμα στη μιζα στην οποία δν εφθανε ρεύμα. Μια καλωδιωση που φθανει στο πλαι του σασμαν έγινε καλοκαιρινή απο τα χιόνια.
              Τι λύσεις υπάρχουν?
              Το αμαξι ελπίζω στεγνωνοντας να ξαναπαρει μπροστά.

              Υ. Γ. Εχω παραγγείλει ήδη ενα σπρέι βερνικι καλωδιων-χαλκου κτλ. αν κ αμφιβάλλω αν θα δεχτεί κάποιος να το ρίξει. (καθαριζουμε καλωδια με σπρει ηλεκτρικων επαφων χωρίς λάδι? Με Οινόπνευμα?)
              Το κοψε ραψε φοβάμαι οτι θα μ δημιουργήσει τα ίδια απλά αργότερα, έχει πολλά καλώδια που καταληγουν σε φυσα.

              Πρόσεχε η καλωδίωση που γυμνώθηκε μην ακουμπήσει στο αμάξωμα και γίνει φως και ήχος.

              Αν και δεν πρέπει να περνάει σοβαρό ρεύμα απο αυτα, ολα είναι πιθανα. Αρχικά Δευτέρα θα πάει σε ηλεκτρολογο και βλέπουμε. Γυρισε το αμαξι Τρίκαλα χωρίς να το σβησουμε, παρκαρε σπίτι, αλλά δεν ξαναπαιρνει.

              Υ. Γ. Η μ@@@@κια πρέπει να εγινε πριν τα διόδια των μαλγαρων, ο δρόμος δν καθαριστηκε ποτέ, και σε μια φαση η κοιλιά του αυτοκινήτου εξυνε παγωμενο χιονι...... Απαράδεκτη η διαχειριστρια εταιρεία, τζάμπα τα λεφτα για τα διόδια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                iniochos last edited by

                @W202 AMG
                Φαντάζομαι το περιστατικό αφορά στην W202 και θα ήθελα να σε ρωτήσω αν
                το αμάξι φοράει προστατευτική ποδιά. Αν όχι μήπως θα πρέπει να το σκεφτείς??

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  w202-amg last edited by

                  Ο χρήστης Ηνίοχος έγραψε:
                  @W202 AMG
                  Φαντάζομαι το περιστατικό αφορά στην W202 και θα ήθελα να σε ρωτήσω αν
                  το αμάξι φοράει προστατευτική ποδιά. Αν όχι μήπως θα πρέπει να το σκεφτείς??

                  Ναι την w202 , φοράει προστατευτικη ποδια κινητηρα. Ειχα σκεφτεί για προστατεύτικη ποδιά σασμαν αλλά εχουν αναφερθεί περιστατικα υπερθερμανσης στα w203. Μετά από αυτό θα μπει οπωσδήποτε.Ειναι και αυτόματο και δν παίρνει μπροστά (ή υπάρχει τρικ?). Ταλαιπωρία, παραλιγο μια χαμμενη πτήση αν εμενε σε ΣΕΑ της εθνικής και τρ μια κατάσταση που δεν υπάρχει σιγουρη λύση.
                  Μέχρι στιγμής :
                  1)κοψιμο - καλαι και μονωση
                  2)μόνωση όπως είναι
                  3) φτιαχτη καλωδιωση για αυτό το κομμάτι, φοβάμαι ότι θα σακατευτει η πλεξουδα πιο ψηλά, παλι για κοπτοραπτικη πρόκειται
                  4)η ιδέα μου, με το μονωτικο βερνικι. Γνωρίζει κανείς τη χρήση του και τις δυνατότητες του?

                  Πισω στο μυαλό μου εχω οτι μπορεί και να μην φταιει η καλωδιωση. Η μιζα νεκρη, αντλια βενζινης επίσης και δεν φτάνει ρεύμα στη μιζα. Διακοπτης-ρελε μιλας παιρνει εντολη απο καλώδιο που καταλήγει στο σασμαν?!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    ggab last edited by

                    Πάντως πρώτη φορά ακούω για καλώδια που περνάνε εξωτερικά του πατώματος, ώστε να είναι σε θέση να έρθουν σε επαφή με χιόνια, πάγο, χόρτα, πέτρες κτλ.
                    Μήπως δεν κατάλαβα κάτι καλά;;;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      iniochos last edited by

                      @W202 AMG
                      Ψάξε το και με την βοήθεια μηχανικού που εμπιστεύεσαι, φαντάζομαι υπάρχει χρόνος.
                      Καλή επιτυχία και πες μας πως λύθηκε, τελικά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dimau last edited by

                        Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
                        πηρε μπροστα δίνοντας ρεύμα στη μιζα στην οποία δν εφθανε ρεύμα. Μια καλωδιωση που φθανει στο πλαι του σασμαν ...χιόνια.

                        Ο ηλεκτρολόγος θα ξεκινήσει από πάνω, και αν relay οκ, να τσεκάρει γύρω από το 105
                        https://mercedes.7zap.com/en/eu/fg/car/ ... 0/0/0/#105

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • W
                          w202-amg last edited by

                          Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                          Πάντως πρώτη φορά ακούω για καλώδια που περνάνε εξωτερικά του πατώματος, ώστε να είναι σε θέση να έρθουν σε επαφή με χιόνια, πάγο, χόρτα, πέτρες κτλ.
                          Μήπως δεν κατάλαβα κάτι καλά;;;

                          Έρχονται απο τον κινητήρα προς το αυτόματο σασμαν διαγωνια προς τα κατω, ώσπου καταλήγουν σε μια φυσα λίγο πιο ψηλά απο το καρτερ. Δηλαδή κινούνται ψηλά απο το τούνελ εως χαμηλά δίπλα στο σασμαν. Τώρα χιονι ήταν, παγωμένο κομμάτι χιονι, τι να πω, σε ολο το ταξίδι ήταν απεριγραπτη η κατάσταση, μηδέν αποχιονισμος, συνέχεια χτυπουσε χιονι στο σασί

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • W
                            w202-amg last edited by

                            Ο χρήστης dimau έγραψε:

                            πηρε μπροστα δίνοντας ρεύμα στη μιζα στην οποία δν εφθανε ρεύμα. Μια καλωδιωση που φθανει στο πλαι του σασμαν ...χιόνια.

                            Οε ηλεκτρολόγος θα ξεκινήσει από πάνω, και αν relay οκ, να τσεκάρει γύρω από το 105
                            https://mercedes.7zap.com/en/eu/fg/car/ ... 0/0/0/#105

                            Σε ευχαριστώ πολύ dimau, θα το τυπωσω και Δευτέρα θα το δωσω στον μηχανικό.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              w202-amg last edited by

                              Μου ήρθε φλασια. Με τον επιλογεα στην οπισθεν και στο D δν παίρνει μπροστά όπως και τρ. Αρα απο αυτα τα καλωδια καποιο δίνει απλα εντολή οτι ο επιλογεας είναι στο P. Το θέμα είναι να δεχτεί ο μηχανικός να τα καθαρίσει κ απλα να τα μονωσει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • W
                                w202-amg last edited by

                                Το αμαξι προς το παρόν φτιαχτηκε, ήταν όντως ενα καλώδιο για να δίνει εντολη αν το σασμαν είναι στο παρκινγκ ή όχι. Τώρα παίρνει μπροστά σε ολες τις θέσεις και είναι προσωρινή λύση. Ο ηλεκτρολόγος λέει ότι θέλει αμεσα πλεξουδα απο τη φυσα εως 1 μετρο ψηλά για να γίνει η ένωση. Ναι μεν το πρόβλημα τρ μπορεί να είναι χαμηλά αλλά και ψηλά η καλωδιωση είναι χάλια και καμμένη. Μου είπε ότι πρέπει να βρω καινούργια. Καινούργχιο κομμάτι δν νμζω να βρω, ολη η καλωδιωση πρέπει να πάει 350-400€.
                                Υπάρχει περίπτωση να βρω καινούργια φυσα με λίγα εκατοστα καλώδια? Τι συμβαίνει σ αυτες τις περιπτώσεις?
                                Η μεταχείρισμενη απορρίφθηκε λόγω ιδιας καταστασης.
                                Υ. Γ. Το πρόβλημα δεν είναι μονο η μονωση αλλά και ο ίδιος ο χαλκός ο οποίος έχει μαυρισει-οξειδωθει και δν κολλιεται.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kostas-chania last edited by

                                  Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
                                  Δε θυμάμαι να μου το χει ξανακάνει πάντως ενώ στο ενδιάμεσο αλλάχτηκε ο ιμάντας δυναμό. Παίζει να σχετίζεται;

                                  Παίζει. Πιθανό να θέλει λίγο παραπάνω σφίξιμο. Πίεσε με το δάχτυλό σου πρέπει να έχει ελάχιστο τζόγο. Ολα αυτά στο περίπου και εντελώς εμπειρικά το σωστό είναι να τοποθετηθεί μετρητής τάνυσης.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    asep last edited by

                                    Το δικό μου αυτοκίνητο έχει γύρω 75.000 χιλιόμετρα δεν πάει καλά στον δρόμο και κλωτσάει, στο γκάζι μερικές φορές δεν τραβάει. Δεν έχω αλλάξει ακόμα τον δίσκο πλατό, μήπως είναι δίσκος πλατό;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      ggab last edited by

                                      Δεν νομίζω δίσκος. Δες μπουζοκαλωδια, πολλαπλασιαστές και καθαρισμό πεταλούδας.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • A
                                        asep last edited by

                                        Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                                        Δεν νομίζω δίσκος. Δες μπουζοκαλωδια, πολλαπλασιαστές και καθαρισμό πεταλούδας.

                                        Πλατό ήταν τελικά, μαζί με κάτι άλλα που μου είπαν ρουλεμάν και τέτοια πόσο κοστίζει περίπου;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          ggab last edited by

                                          Άλλαξες δίσκο πλατό και τώρα είναι εντάξει;;;;
                                          Πρώτη φορά ακούω για κομπιασματα από δίσκο και φθορά με μόλις 75000 χλμ.
                                          Ποιο αυτοκίνητο;;;;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            asep last edited by

                                            Ίσως να φταίει η κακή οδήγηση, θα ψάξω και θα επανέλθω γιατί η τιμή που μου είπαν για δίσκο και εργασία μου φάνηκε πανάκριβη 900 ευρώ, δεν το άλλαξα φυσικά ακόμα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 420
                                            • 421
                                            • 422
                                            • 423
                                            • 424
                                            • 496
                                            • 497
                                            • 422 / 497
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr