-
Ο χρήστης sambouar έγραψε:
Εγώ έκανα το σέρβις των 30000 χλμ στο sedici μου. Άλλαξαν τα φίλτρα βενζίνης-γύρης-λαδιού και λάδια. Έκανα και μία ευθυγράμμιση που του χρειαζόταν.
Κόστος:278€.
Λίγο αλμυρή η τιμή μου φάνηκε και περιμένω γνώμες και απο τους υπόλοιπους συμφορουμίτες για το κόστος των σερβις.Κανονικά μου είπαν οτι θα άλλαζαν και μπουζί, αλλά επειδή το sedici-sx4 φοράει μπουζί ιριδίου που είναι πανάκριβα(κόστος περίπου 50€ το ένα)
Μου φαινεται αρκετα τσιμπημενη η τιμη.
Εχεις τις αναλυτικες χρεωσεις?Με γρηγορο ψαξιμο στο ιντερνετ, οι τιμες στο περιπου:
Φιλτρο βενζινης 12€
Φιλτρο γυρης ενεργου ανθρακα 25€
Φιλτρο λαδιου 8€
Λαδια 5W-40 συνθετικα 5l 40€
Ευθυγραμμιση 50€
Συνολο αναλωσιμων χονδρικα, 135€
Αν υποθεσουμε πως χρειαζονται 2 ωριτσες, με μεσο ορο εργατοωρας 50€, αντε αλλα 100€
Στα 235€ θα ηταν καπως καλυτερα, αν και ειμαι σιγουρος πως αν το ψαξεις λιγο ισως βρεις ακομα καλυτερη τιμη.(τα μπουζι ιριδιου της Denso κοστιζουν περιπου 20€)
Υ.Γ.
Υπαρχει αναλογο θεμα εδω:
viewtopic.php?f=6&t=7756&start=2490 -
πρόσφατα έκανα κι εγώ το service 30.000 στο sx4
αλλάχτηκαν λάδια (shell 10w-40)- φίλτρο λαδιού - φίλτρο αέρος - μπουζί
(δε ξέρω αν με το φίλτρο αέρος εννοούσαν και τα φίλτρα καμπίνας αλλά δε νομίζω)
στη μια αντιπροσωπεία (Θεσ/νίκη) μου λένε 240 ευρώ
παίρνω στην άλλη μου λέει 150 (!)
μετά ρώτησα τι περιλαμβάνει μου είπε την ιστορία για μπουζί ιριδίου και μη οπότε στη δεύτερη θα έβαζαν απλά τα οποία όμως μετά θα τα αλλάζαμε κάθε 15.000 χλμ αντί για 30.000 αλλιώς αν έβαζα ιριδίου θα κόστιζε 220 ευρώ το service (διαφορά 70 ευρώ στην τετράδα ή 17,5 ευρώ ακριβότερο το κάθε μπουζί - μάρκα NGK που λέει το service manual)
με παρότρυνση φίλου (που εργάζεται σε service αντιπροσωπείας άλλης μεγάλης γνωστής ακριβής μάρκας) έβαλα τελικά τα ιριδίου οπότε πλήρωσα 220 ευρώ
παρένθεση: στο service manual λέει ότι δέχεται και απλά και ιριδίου καi προτείνει χρήση ιριδίου για συνθήκες χαμηλής θερμοκρασίας για πιο εύκολο ξεκίνημα ωστόσο το αμάξι έρχεται με ιριδίου από το εργοστάσιο.
πάντως φίλτρο βενζίνης δεν αλλάχτηκε
το φίλτρο γύρης τι είναι ? μήπως αυτοί το λένε αέρος ? -
Επειδή δεν θα το πάω στην αντιπροσωπεία για το σερβις των 60000 χιλ
Μπορείτε να με βοηθήσετε στο τι πρέπει να προσέξω και τι πρέπει να αλλάξω?
Σίγουρα θα αλλάξω φίλτρο βενζίνης, αέρος, λαδιού και καμπίνας. Επίσης λέω να αλλάξω τα μπουζί..
Ο κωδικός τους είναι αυτός IFR6J11 NGK Iridium ή LASER Iridium IFR6J11 βρήκα δύο τύπους τι να προτιμήσω?
Αυτό
http://cgi.ebay.co.uk/SPARK-PLUGS-IRIDIUM-X4-FIAT-SEDICI-1-6-IFR6J11-/390198116424?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5ad99ec048Άλλο τίποτα αλλάζουμε?
-
Κανένας???
-
-
-
Μετά από αρκετά χρόνια... τι κάνουν τα αυτοκίνητα σας ? Τα έχετε ακόμη η τα αλλάξατε?
-
Ο χρήστης gatos20vt έγραψε:
Μετά από αρκετά χρόνια... τι κάνουν τα αυτοκίνητα σας ? Τα έχετε ακόμη η τα αλλάξατε?Που το ξεθαψες.... και βρήκες την ημέρα....
Σήμερα με τα χιόνια μου έλειψαν τα χιονολάστιχα....
https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=1155560#p1155560
https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=1156029#p1156029Το δικό μου αντικαταστάθηκε σε αψογη κατασταση... πριν απο δυο μήνες με ενα Scross 1.4T Allgrip
-
Καλοτάξιδο το καινούργιο εργαλείο..
Το άλλο πόσο το πούλησες? Σου έβγαλε καμία βλάβη? -
Ο χρήστης gatos20vt έγραψε:
Καλοτάξιδο το καινούργιο εργαλείο..
Το άλλο πόσο το πούλησες? Σου έβγαλε καμία βλάβη?Ευχαριστω
Δοθηκε λιγο πανω απο τα πεντε στον εμπορο που αγορασα το καινουριο.
Στα 120000 χλμ που το ειχα δεν εβγαλε καμμια βλαβη -
Μια που ξεθάφτηκε το θέμα
FIAT SEDICI 1,9.
Αγοράστηκε καινούργιο, Μάρτιο 2008. Μέχρι σήμερα περίπου 120Κ απροβλημάτιστα χλμ
Επιλέχθηκε ουσιαστικά γιατί ήταν μία κατηγορία μόνο του. Δεν υπήρχε ανταγωνισμός. Οι απαιτήσεις ήταν να είναι ψηλό και απαραίτητα 4κινητο, αλλά να μπορεί να κάνει και μακρυνά ταξίδια και να κινείται ανθρώπινα στην άσφαλτο. Χώροι αδιάφοροι (για ζευγάρι συνταξιούχων) και επιθυμητές οι μικρές διαστάσεις για ευελιξία ειδικά σε αστικές συνθήκες. Επίσης δεν έπρεπε να είναι δίλιτρο, να έχει μικρή κατανάλωση και να μην κάνει πάνω από 20-21.000 ευρώ
Παραγγέλθηκε 10/2007 και παραδόθηκε 03/2008!! Άργησε γιατί έγινε παραγγελία η πλέον πλούσια έκδοση που δεν υπήρχε ετοιμοπαράδοτη στην Ελλάδα.
Έγινε δώρο το mp3, το υποβραχιόνιο οδηγού και ο συναγερμός (εδώ διαφώνησα επειδή ήταν aftermarket και αντιπρότεινα πίσω αεροτομή, αλλά ο ιδιοκτήτης –πατέρας δεν με άκουσε,). Από τα πιθανά έξτρα δεν μπήκαν τα δερμάτινα καθίσματα, ενώ δεν υπήρχε δυνατότητα παραγγελίας (του επιθυμητού) αυτόματου κιβωτίου και ηλιοροφής.
Προ αγοράς έγινε επίσκεψη-έρευνα σε όλες τις εκθέσεις Fiat και Suzuki (είναι ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο) και σε άλλες πόλεις. Πουθενά δεν υπήρχε test drive σε diesel, και γενικά δεν το είχαν διαθέσιμο.
Η Suzuki, παντού όμως, ήταν σαν να μην ήθελε να το πουλήσει. Ατάκες όπως:
«τι το θέλετε το ντίζελ, δεν του ταιριάζει, σχεδιάστηκε για βενζίνη, πάρτε το vitara». Επίσης δεν έδιναν τον ίδιο εξοπλισμό (δεν ξέρω γιατί αλλά η Fiat έβαζε περισσότερα) και παρόλα αυτά ήταν ακριβότερο ως Suzuki. Επίσης στην κλασική ερώτηση για διαστήματα σερβις και λάδια η Suzuki ήθελε αλλαγές λαδιών κάθε 7500 και η fiat 15-2000K χλμ. Όταν αναρωτήθηκα γιατί στη Suzuki το κάνουν αυτό και μάλιστα για κινητήρα της fiat, άρχισαν τις γνωστές μπαρούφες: ξέρετε είναι και της Suzuki ο κινητήρας και τον προσάρμοσε στις δικές τις απαιτήσεις !!
Κοντολογίς η fiat μας έδινε παραπάνω έκπτωση (είμαστε και χρόνια πελάτες), παραπάνω έξτρα και επιπλέον έκανε ιδιωτική απόσυρση παίρνοντας για 1500 το υπό απόσυρση παλιό, οπότε έγινε εύκολα η επιλογή. Μας είπαν ότι θα έκανε >3 μήνες και έκανε 5, αλλά ήρθε.
Μέχρι τώρα δεν έχει βγάλει προβλήματα, εκτός από δυναμό και τον συναγερμό που αχρηστεύτηκε γιατί κολλούσε συνέχεια.
Στα θετικά
-Πολύ ευκολοδήγητο, ευέλικτο και εύκολο, καλή ορατότητα, μεγάλοι καθρέπτες, γυάλινες επιφάνειες γύρω γύρω, κάθετα τελειώματα αμαξώματος. Η πλευρική κολώνα (Α-pilar) ενοχλεί κάπως, αλλά όχι πολύ.
-Ευρύχωρο μέσα με ψηλή θέση πίσω καθίσματος που προσφέρει ορατότητα στους επιβάτες. Φωτεινό και άνετο μπροστά. Ο χώρος αποσκευών δεν είναι μεγάλος, αλλά έχει κανονικό σχήμα και πολύ εύκολη πρόσβαση (φαρδιά πόρτα μεγάλο άνοιγμα). Χώρεσε μεγάλο πλυντήριο που δεν χωρούσε σε άλλα αυτοκίνητα.
-Επαρκέστατες επιδόσεις και δυνατός κινητήρας. Πολύ καλές επιταχύνσεις και εύκολη προσπέραση. Μπορεί να κινείται εύκολα με υψηλές ταχύτητες (160-180) στην ΕΟ. Πολλή δύναμη από χαμηλές στροφές, στην πράξη χωρίς φορτίο μπορείς να κινείσαι μόνο με τις ζυγές σχέσεις (2α-4η-6η)
-Πολύ καλό εκτός δρόμου. Κινήθηκε σε χιόνια, λάσπες και δύσκολους χωματόδρομους και βαρυφορτωμένο (εκτελεί και χρέη αγροτικού) χωρίς να κολλήσει πουθενά ή να σταματήσει. Και στα πιο δύσκολα με το LOCK πέρασε.
-Καλό στο δρόμο, κρατάει το δρόμο και στρίβει με περισσότερα απ’ όσο φαντάζεται κάποιος από το σχήμα του.
-Αξιόπιστο και απροβλημάτιστο. Καλή κατασκευή-συναρμογή στην καμπίνα χωρίς τριγμούς, ξεφλουδίσματα ή προβλήματα με τα πλαστικά.Στα αρνητικά
-Περίεργη θέση οδήγησης. Δεν έχω καταφέρει να βολευτώ, ίσως και επειδή το τιμόνι δεν ρυθμίζεται κατά τον διαμήκη άξονα (πάντα το τραβάω προς το μέρος μου). Γενικά αισθάνομαι ότι κάθομαι πάνω και έξω από το αυτοκίνητο.
-Λίγο δύσκολη η ρύθμιση του αυτόματου κλιματισμού, αργεί να φέρει την επιλεγμένη θερμοκρασία, φυσάει από περίεργες γωνίες.
-Θόρυβος. Η ηχομόνωση δεν υπάρχει, ειδικά ο κινητήρας ακούγεται από το ρελαντί. Μετά τα 100 πολλή φασαρία από αέρα και καθρέφτες. Ενώ δυναμικά μπορεί να πηγαίνει με υψηλές ταχύτητες, κουράζει.
-Πολύ σφικτές διαδρομές λεβιέ, δυσκολεύει στις γρήγορες αλλαγές.
-Έλλειψη cc και ελλιπές trip computer
To βασικότερο μειονέκτημα: ΚΑΚΗ- ακατάλληλη για το αυτοκίνητο ανάρτηση
Πολύ σκληρή, αχρείαστη για το είδος του αυτοκινήτου. Κουράζει και κοπανάει χωρίς να έχει κάποιο πλεονέκτημα για γρήγορη οδήγηση. Ενώ είναι σκληρή σε επιτάχυνση (σανίδωμα 2ας ή 3ης από 40 χλμ/ω) σπάει πολύ εύκολα η πρόσφυση (ως 2κινητο) και το ESP δουλεύει υπερωρίες Ακόμα και να θέλεις να στρίβεις γρήγορα να ευχαριστηθείς κάποια γρήγορη στροφοδιαδρομή, ενώ το αυτοκίνητο κρατάει η θέση οδήγησης και κυρίως η ανύπαρκτη πλευρική στήριξη του καθίσματος σε αποτρέπει. Πρέπει να στηρίζεται κάποιος με τα γόνατα για να πάει γρήγορα σε στροφές, οπότε το ξεχνάει. Συνολικά έπρεπε να έχει μαλακότερη και σωστά ρυθμισμένη, άνετη ανάρτηση, γιατί χαλάει όλος ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου, σαν να πήραν μία ανάρτηση από άλλου είδος αυτοκίνητο και να την έβαλαν σε αυτό.Κατανάλωση μέση μεικτή 5,9-60. Χαλαρά επαρχιακοί δρόμοι 5,5-6, δεν πρέπει να καίει κάτω από 5,5, ούτε πάνω από 7.
-
Παλιά διαβάζαμε για το πόσο γρήγορα φθείρονταν ο δίσκος σε αυτά τα αυτοκίνητα, το δικό σας προφανώς λόγω κινητήρα είχε άλλο δίσκο; Γνωρίζεις πόσες φορές έχουν αλλαχθεί τα τακάκια;
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
Παλιά διαβάζαμε για το πόσο γρήγορα φθείρονταν ο δίσκος σε αυτά τα αυτοκίνητα, το δικό σας προφανώς λόγω κινητήρα είχε άλλο δίσκο; Γνωρίζεις πόσες φορές έχουν αλλαχθεί τα τακάκια;Ναι, ο δίσκος δεν είναι ο οικολογικός του βενζινοκίνητου, είναι ο εργοστασιακός ακόμα. Τακάκια επίσης ανθεκτικά, αλλάχτηκαν μόνο μία φορά (πίσω έχει ταμπούρα)
FIAT SEDICI 1.6 , 2000 Km , 5500 km, 10.000 Km