-
Καλημέρα και χρόνια πολλα, καλά χριστούγεννα
Παιδιά είμαι νέος χρήστης,σήμερα έκανα λογοριασμό γιατί αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα και στα συνεργεία δεν μπορούν να μου πουν τι ακριβώς έχει και είπα μήπως μπορείτε να με βοηθήσετε εσείς. Αγόρασα ενα Τοyota corolla μοντέλο 2000 και 1400 cc. Ξέχασα αναμμένο το φωτάκι του αυτοκινήτου μέσα ολόκληρο το βράδυ και το πρωί η μπαταρία μου είχε ξεληγωθεί,το βάλαμε με καλωδια και έστρωσε όμως τα δύο από τα 4 μπουζί είχαν γίνει μαύρα με αποτέλεσμα να το πηγα στο συνεργείο και να μου τα άλλαξαν. Μετά απο αυτό το αυτοκίνητο όταν είναι κρύο αναβοσβήνει το λαμπάκι του κινητήρα και δουλέυει το αυτοκίνητο αριθμηκά και κατά διαστήματα ενώ δουλέυει στο ρελαντί ανεβοκατεβάζει στροφές, όμως όταν το αυτοκίνητο ζεσταθει δουλεύει σωστά με το λαμπάκι να μένει σταθερά αναμένο. εάν μπορούσατε να μου πείτε τις γνώμες σας, σας ευχαριστώ πολύ. -
Καλημέρα και χρόνια πολλα, καλά χριστούγεννα
Παιδιά είμαι νέος χρήστης,σήμερα έκανα λογοριασμό γιατί αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα και στα συνεργεία δεν μπορούν να μου πουν τι ακριβώς έχει και είπα μήπως μπορείτε να με βοηθήσετε εσείς. Αγόρασα ενα Τοyota corolla μοντέλο 2000 και 1400 cc. Ξέχασα αναμμένο το φωτάκι του αυτοκινήτου μέσα ολόκληρο το βράδυ και το πρωί η μπαταρία μου είχε ξεληγωθεί,το βάλαμε με καλωδια και έστρωσε όμως τα δύο από τα 4 μπουζί είχαν γίνει μαύρα με αποτέλεσμα να το πηγα στο συνεργείο και να μου τα άλλαξαν. Μετά απο αυτό το αυτοκίνητο όταν είναι κρύο αναβοσβήνει το λαμπάκι του κινητήρα και δουλέυει το αυτοκίνητο αριθμηκά και κατά διαστήματα ενώ δουλέυει στο ρελαντί ανεβοκατεβάζει στροφές, όμως όταν το αυτοκίνητο ζεσταθει δουλεύει σωστά με το λαμπάκι να μένει σταθερά αναμένο. εάν μπορούσατε να μου πείτε τις γνώμες σας, σας ευχαριστώ πολύ. -
Καλημέρα και χρόνια πολλα, καλά χριστούγεννα
Παιδιά είμαι νέος χρήστης,σήμερα έκανα λογοριασμό γιατί αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα και στα συνεργεία δεν μπορούν να μου πουν τι ακριβώς έχει και είπα μήπως μπορείτε να με βοηθήσετε εσείς. Αγόρασα ενα Τοyota corolla μοντέλο 2000 και 1400 cc. Ξέχασα αναμμένο το φωτάκι του αυτοκινήτου μέσα ολόκληρο το βράδυ και το πρωί η μπαταρία μου είχε ξεληγωθεί,το βάλαμε με καλωδια και έστρωσε όμως τα δύο από τα 4 μπουζί είχαν γίνει μαύρα με αποτέλεσμα να το πηγα στο συνεργείο και να μου τα άλλαξαν. Μετά απο αυτό το αυτοκίνητο όταν είναι κρύο αναβοσβήνει το λαμπάκι του κινητήρα και δουλέυει το αυτοκίνητο αριθμηκά και κατά διαστήματα ενώ δουλέυει στο ρελαντί ανεβοκατεβάζει στροφές, όμως όταν το αυτοκίνητο ζεσταθει δουλεύει σωστά με το λαμπάκι να μένει σταθερά αναμένο. εάν μπορούσατε να μου πείτε τις γνώμες σας, σας ευχαριστώ πολύ. -
Οταν το λαμπάκι του κινητήρα (check engine) αναβοσβήνει σημαίνει οτι υπάρχει σοβαρή βλάβη που πρέπει να επισκευαστεί άμεσα , η πλαφονιέρα που ξέχασες αναμμένη δεν εχει καμία σχέση με τα μαυρισμένα μπουζί και τις αρρυθμίες , το συνεργείο σου πρέπει να βρεί γιατί μαύρισαν τα μπουζί και όχι απλώς να τα αλλάξει.
-
Οταν αναβοσβηνει το cel σημαινει ακαυτες...
Αυτο μπορει να ειναι ειτε απο μπουζι,ειτε απο πολλαπλασιαστες,ειτε απο μπεκ κλπ κλπ.... -
Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά με υγεία πάνω απ΄όλα,
Το πήγα στην αντιπροσωπεία και το διαγνωστικό έβγαλε βλάβη στο 3ο και 4ο κύλινδρο και μου έκαναν τράμπα τους πολλαπλασιαστές 3 και 4 με τον 1 και 2 και μου είπε ότι η βλάβη θα ξανά εμφανιστεί και όταν γίνει (έγινε πριν λίγη ώρα) να το ξανά βάλουμε στην διάγνωση και εάν δείξει βλάβη στους κυλίνδρους 1 και 2 τότε το πρόβλημα είναι στους πολλαπλασιαστές (θετικό σενάριο) αλλιώς εάν είναι πάλι στο 3 και 4 τότε άνοιγμα κινητήρα(αρνητικό σενάριο). Εάν τελικά επικρατήσει το αρνητικό σενάριο τότε ποια μπορεί να είναι τα πιθανά σενάρια;;; -
Άνοιγμα; Ας δουν πρώτα τροφοδοσία και ηλ/κα. Άκου εκεί άνοιγμα. Πρόσεχε γιατί έχουν κάνει έξοδα τα μαστόρια αυτές τις μέρες και κάπως πρέπει να βγουν.
-
Ναι και εγώ δεν βρίσκω λόγω να γίνει αυτό γιατί (από τα πολύ λίγα που γνωρίζω και με την λογική πάντα μιλώντας) εάν ήταν μηχανικό το θέμα δεν θα το έβγαζε το διαγνωστικό έτσι δεν είναι; Δηλαδή παρόλο που βγάζει βλάβη στους δύο κυλίνδρους πιστεύω το πρόβλημα συνδέεται με κάποιο ηλεκτρολογικό εξάρτημα. Πάντως με αυτή την αλλαγή που έκανε στους πολλαπλασιαστές παρατήρησα κάτι ακόμη.Πριν γίνει αυτό το αυτοκίνητο ρέταρε αρκετά και δούλευε αριθμηκά όταν ήταν κρύο και επίσης οι στροφές στο ρελαντί πήγαιναν στις 4000-4500 στροφές και μετα έπεφταν στιγμιαία δηλαδή και μετά απο 5min περίπου το ξανα έκανε αυτό,ενώ τώρα οι στροφές όταν είναι κρύο παραμένουν στις 1000-1500 στροφές,αυτό γιατί μπορεί να συμβαίνει;
-
Αφου σου αλλαξαν την σειρα στους πολ,στες, πως δουλευει;
-
Δουλεύει σωστά, τουλάχιστον καλύτερα σε σχέση με πριν αλλά το λαμπάκι ξανά άναψε ,στην αρχή αναβόσβηνε και μετά έμεινε σταθερό.Θέλω να πιστεύω ότι η βλάβη πήγε στους κυλίνδρους 1 και 2 και να έχουν πρόβλημα οι πολλαπλασιαστές.
-
Κάτι ακόμη,μπορώ να βρω κάπου κάποιο τύπου manual με τους τύπους των ανταλλακτικών του συγκεκριμένου μοντέλου (εργοστασιακό) σε περίπτωση που έχει χαθεί;;
-
Κωδικό σφάλματος σου έδωσαν???
Μήπως απλά τα έχει παίξει ο πολλαπλασιαστης?Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Κωδικό δεν μου έδωσαν ,μου είπαν μόνο ότι βγάζει πρόβλημα στον 3ο και 4ο κυλινδρο. Και εγώ αυτό πιστεύω ή είναι οι πολλαπλασιατές ή είναι τα μπουζί. Ο τυχόν χαλασμένος-καμμένος πολλαπλασιαστής μπορεί να κάψει το μπουζί;; Ο λάθος τρόπος τροφοδότησεις της πεσμένης μπαταρίας μπορεί να δημιουργησε το πρόβλημα;; επειδή μετά την τροφοδότηση της μπαταρίας λόγω το ότι ξέχασα την πλαφονέρα ανοιχτή κάηκαν δύο μπουζί και ''αλλάχτηκαν μόνο τα δύο'' (μήπως έπρεπε να αλλαχτούν και τα 4;). Μήπως μαζί με τα μπουζί επηρεάστηκαν και οι πολλαπλασιαστές;;
-
Σε εμένα σε astra h ο πολλαπλασιαστής μου έκαψε και μπουζί και άλλαξα με την ευκαιρία όλα τα μπουζί (ένα μου έκαψε). Είχε ανάψει το λαμπάκι του κινητήρα και ο κινητήρας ρετάριζε...
-
Μου είπαν απο την αντιπροσωπεία ότι θέλει άνοιγμα ο κινητήρας αλλά εγώ δεν τους εμπιστεύομαι γιατί μου τα μασάγανε και το πήγα σε ένα άλλο συνεργείο και βλέπουμε. Και εγω πιστεύω κάτι τέτοιο είναι το πρόβλημα, το δικο σου ρετάριζε;; όταν ήταν κρύο ανεβοκατέβαζε στροφές στο ρελαντί;; όταν ζεσταινόταν σταματούσε να ρετάρει;;
-
Καλημέρα και καλή εβδομάδα
Τελικά ήταν τα μπουζί βραχυκυκλωμένα και μου είπε οτι μου καθάρισε και τα μπεκ της πεταλούδας,(μπορεί κάποιος να μου το εξηγήσε αυτό γιατί δεν το πολύ κατάλαβα) αλλά και πάλι όταν είναι κρύο δεν δουλεύει σωστά.
Υπάρχει περίπτωση να είναι και κάτι άλλο,όπως:
1)Σύστημα προθέρμανσης κινητήρα.
2)Αισθητήρας πεταλούδας γκαζιού.
3)Αισθητήρας θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού. -
Το σώμα της πεταλούδας καθάρισε λογικά εσωτερικά.
-
Ο χρήστης pasxalis21 έγραψε:
Μου είπαν απο την αντιπροσωπεία ότι θέλει άνοιγμα ο κινητήρας αλλά εγώ δεν τους εμπιστεύομαι γιατί μου τα μασάγανε και το πήγα σε ένα άλλο συνεργείο και βλέπουμε. Και εγω πιστεύω κάτι τέτοιο είναι το πρόβλημα, το δικο σου ρετάριζε;; όταν ήταν κρύο ανεβοκατέβαζε στροφές στο ρελαντί;; όταν ζεσταινόταν σταματούσε να ρετάρει;;Με το που έβαζα μπροστά τον κινητήρα, ρετάριζε...
-
Μετά όταν ζεσταινόταν έστρωνε;;;
-
το κανατε διαγνωση μετα την ανταλλαγη των πολ/στων;
ΛΑΜΠΑΚΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑ-TOYOTA COROLLA 2000 1400cc