-
Ο χρήστης tsakirtas έγραψε:
Καλησπέρα, έχει κανείς άποψη για το i20 με το κινητήρα 1.2 με τα 84 άλογα? Πραγματική κατανάλωση?
Πώς πάει σε εθνική? με ταχύτητες 120-130χλμ/ω (Οδήγησα το 1.0αρι τούρμπο με τα 100hp αλλά έχω αμφιβολίες για την μακροχρόνια αξιοπιστία των μικρών τούρμπο κινητήρων και λόγω του ότι τα χλμ που κάνω είναι στα 25Κ εντός και εκτός πόλης χωρίς πρόσθετο φορτίο πέραν του εαυτού μου,θέλω κάτι το απροβληματιστο για 3-4 χρόνια)Έχω προσφορά το 1.2 τελική τιμή με μεταλλικό χρώμα 12.550 στην έκδοση exclusive, ενώ το αντίστοιχο 1.0 turbo στα 13.450
Πάρε το χιλιαρι για 7-8 απροβληματιστα χρόνια !
Έχω τον 1.2 στο i10 των 1050 κιλών και το πάει σβέλτα. Δες πόσα κιλά είναι το i20 και αποφάσισε.
Κατανάλωση έχω σε ανοιχτό δρόμο και μέχρι 120χλμ περί τα 5λ. Στην πόλη 1.5λ πάνω. -
Ο χρήστης tsakirtas έγραψε:
,θέλω κάτι το απροβληματιστο για 3-4 χρόνια)Δε νομίζω να έχεις ζήτημα αξιοπιστίας με κανέναν από τους 2.
Άσε που εφόσον ο ορίζοντας είναι για 4 χρόνια και vw να κοίταγες λογικά δεν θα είχες θέμα. -
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Γιώργο ι20 εσύ ποια έκδοση έχεις?
Αυτοκίνητα του vw group δεν κοιτάω (Vw θα αντικαταστήσω οπότε να δούμε και κάτι άλλο)
Εναλλακτική επιλογή είναι το Corsa σε πετρέλαιο και το fiesta σε πετρέλαιο.Η λύση του πετρελαίου με προβληματίζει καθώς πολλά χλμ γίνονται στο κέντρο με 1η-2α. -
Το παλιό 1,2 με τους 78.
Βέβαια δεν περπατάει πολύ διότι τα μοιράζω τα χιλιόμετρα σε αρκετά ΙΧ, αλλά προφανώς δεν είχα κανένα πρόβλημα με αυτό. -
Ο χρήστης legal alien έγραψε:
Ωραίο το Style Navi, ένα τέτοιο οδήγησα σε test drive. Το νέο Premium έχει κάποιες εμφανησιακες κυρίως αλλαγές, έβαλε υποβραχιονιο πίσω, 17αρες ζάντες, χρωμιομενο πλαίσιο, αισθητήρες και εμπρός και έχασε το clima.
Όταν το πάρω και θα γράψω εντυπώσεις. Τα πλαστικά στο πορτ μπαγκαζ θα τα βγάλω και εγώ όταν χρειαστω χώρο, σε ταξίδι ίσως.
Αν είχε clima (μεγάλο πλήγμα η αφαίρεση του) και σύστημα επιτήρησης τυφλού σημείου θα ήταν το πιο πλήρης αυτοκίνητο κάτω των 20 χιλιάδων.Το πήρα 18.200€ αλλά με την χρηματοδότηση…..
Τα τέλη ανεβήκαν στα 150 ή 155 λόγο ρύπων.Εμενα πηγε 17700 μαζι με την χρηματοδηση,τελη,pdi κτλ.Τελη 118€.
Ειχα διαβασει τοτε που εψαχνα για αμαξι για τις διαφορες του clima με το air condition,καποιοι λεγανε οτι δεν καποια σημαντικη διαφορα.
Υποβραχιονιο πισω ειναι σημαντικο που το βαλανε οπως και αισθητηρες εμπρος.Χαλαλι για το clima κερδισες αλλα πραγματα,πιο σημαντικα για μενα.
Γιατι θεωρεις πληγμα την αφαιρεση του clima;
edit:Νομιζω τωρα που το θυμηθηκα οτι βγαλανε και τους χαρτες TomTom που εχω εγω.Νομιζω εχεις μονο android auto/apple -
[quote ]Γιατι θεωρεις πληγμα την αφαιρεση του clima;
edit:Νομιζω τωρα που το θυμηθηκα οτι βγαλανε και τους χαρτες TomTom που εχω εγω.Νομιζω εχεις μονο android auto/apple [/quote]Όταν άλλες εταιρίες έχουν αμάξια που ξεκινούν από 15000 ίσως και λιγότερα και έχουν το κλίμα ως στάνταρντ, για μένα είναι μια οπισθοδρόμηση το να αφαιρείται.
Τώρα είναι και θέμα προτεραιοτήτων για των καθένα. Εγώ για παράδειγμα δεν θα με πείραζε να λείπει το cruise control γιατί δεν έχω λόγο να το ενεργοποιήσω στις καθημερινές σύντομες διαδρομές μου και για των ίδιο λόγο το απόσπασης προσοχής, εκτροπής λωρίδας και ηλεκτρική οσφυϊκή στήριξη. Αλλά θα ήθελα να μπορούσα να ρυθμίσω διαφορετική θερμοκρασία πίσω για τα παιδιά και να απόθαμπώσω γρηγορότερα τα τζάμια το πρωί. Το aicontition το έχω εδώ και χρόνια δεν ενδιαφέρετε για το τι θερμοκρασία έχει η καμπίνα συνεχίζει να φυσάει. Τέλος πάντων δεν με χαλάει τόσο πολύ. Είναι ένα πολύ όμορφο και αξιόπιστο αυτοκίνητο.Θα ήταν ωραίο για όλες της εταιρίες να μπορούσες να ξεκινήσεις από μια βάση και μετα να προσθέτεις και να αφαιρέσεις αυτά που επιθυμείς.
Οι χάρτες αφαιρέθηκαν και μάλλον θα ακολουθήσουν και άλλοι σε αυτό γιατί λένε όλοι έχουν ένα κινητό να το συνδέσουν έτσι ώστε να χρησιμοποιηθεί σαν navi. -
Κατι χανεις,κατι κερδιζεις.Πιστευω πως στα 18000 ευρω δεν υπαρχει κατι αντιστοιχο σε ομορφια και εξοπλισμο.
-
Ο χρήστης xplicit έγραψε:
Μάλλον μιλάς για τον χιλιάρη βενζίνης στα 17800.
http://www.hyundai.gr/wp-content/upload ... tback-.pdfΛοιπόν, επειδή και εγώ ενδιαφέρομαι για tucson με ηλιοροφή, άκου να δεις τι γίνεται. Όποιον αντιπρόσωπο και να ρωτούσα μου έλεγε, δεν μπαίνει. Πήρα τηλ στα κεντρικά της hyundai και τους είπα πως ενδιαφέρομαι σοβαρά για το αμάξι και πως θα ήθελα μια υπεύθυνη απάντηση σχετικά με τη δυνατότητα τοποθέτησης έξτρα εξοπλισμού, ασχέτως αν υπερβαίνει κλίμακα ΛΤΠΦ. Επίσης, τους είπα πως για τα δικά μου κριτήρια αποτελεί σοβαρό λόγω απόρριψης του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Μετά από 1-2 μέρες με πήρε ένας αντιπρόσωπος τηλ (Θράκη) και μου λέει πως ναι μπαίνει, ελάτε από εδώ να συζητήσουμε τις λεπτομέρειες.
Τι θέλω να πω, πάρε τηλ στα κεντρικά και πες τους για ποια έκδοση ενδιαφέρεσαι και τι θέλεις να προσθέσεις. Δώσε τους να καταλάβουν πως ενδιαφέρεσαι σοβαρά για το συγκεκριμένο αμάξι και θα σου δώσουν την απάντηση που ζητάς.
Φιλε μου παρηγγειλα το καινουργιο facelift tucson 1.6 με 115ps εκδοση comfort που σε σχεση με την style δεν διαφερει σχεδον σε τιποτα εκτος απο την υπαρξη του cruise control στην δευτερη μαζι με την δυνατοτητα να δωσεις αλλα 700 ευρω για να βαλεις το safety pack (που εκτος απο το αυτ.φρεναρισμα δεν δινει κατι αλλο ιδιαιτερο).....η διαφορα των δυο εκδοσεων μαζι με τις πινακιδες στο χερι εγκειται κοντα στo 5χιλιαρο....ο αντιπροσωπος ειναι οικογενειακος φιλος και μου λεει οτι εκτος απο αισθητηρες παρκαρισματος και ραγες οροφης η εταιρια τους εχει βαλει απαγορευσεις στο να προσθεσουν ακομη και απλο 'cruise control'..... Τη να πω???....το αμαξι ειναι πληρεστατο και απλως για να μπορεσουν να γλυτωσουν δασμους και φορολογια εναντι των αλλων ανταγωνιστικων αυτοκινητων της κατηγοριας κοβουν τα πιο απιστευτα πραγματα...οπως το cruise control, τους αισθητηρες παρκαρισματος, ραγες οροφης, την μη δυνατοτητα να βαλεις το safety pack after sale, ηλεκτρικα αναδιπλουμενους εξωτερικους καθρεφτες με φλας κτλ.......αλλα να σου απαγορευει η εταιρια να βαλεις αfter sale αναβαθμισεις και να σου πουλαει το φουμαρο μεσω πωλητη οτι ο εγκεφαλος ερχεται με χειρουργικη ακριβεια και δεν επιδεχεται μεταγενεστερες μεταβολες και αναβαθμισεις ειναι....μεγαλη μπουρδα την στιγμη που γνωστος μου εχει το προ facelift του 2017 και το εχει παει σε συνεργειο και του αναβαθμισαν τον εγκεφαλο ακομη και στους ιππους του αμαξιου....
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
To safety pack τι περιλαμβανει;
-
https://www.zougla.gr/automoto/news/art ... e-5-xronia
Παρόμοια φάση είχα διαβάσει και με ένα accord,με λιγότερα όμως μίλια και σε βάθος 20ετιας. Δώρο επίσης ένα ολοκαίνουργιο accord. Αυτό εδώ ξεπερνά και τους ταρίφες όμως! -
Ο χρήστης Lap έγραψε:
To safety pack τι περιλαμβανει;Προειδοποιηση υποβοηθηση διατηρηση λωριδας
Προειδοποιηση μετωπικης συγκρουσης με αυτοματο φρεναρισμα και χαμηλων και μεσαιων στροφων
Αναγνωριση παιζων με αυτοματο φρεναρισμα μπροστα τους
Προειδοποιηση εκτροπης πορειας
Στατικα φωτα στροφηςΣτάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αυτα τα συστηματα δεν μπαινουν αφτερ μαρκετ. Αλλαζουν αρκετα συστηματα του αυτοκινητου και πιθανον ακομα και η καλωδιωση σε καποια σημεια.
Το απλο κρουιζ κοντρολ δεν το θελουν ουτε ως αφτερ μαρκετ (ειναι ευκολο αυτο να μπει ως αφτερ μαρκετ) πιθανοτατα επειδη καποια αυτοκινητα θα εχουν καποια απο τα συστηματα ΑΕΒ, και αυτο διοτι το κρουιζ κοντρολ ως αφτερ μαρκετ να δημιουργησει προβληματα.
Και επειδη αν γινει καποιο ατυχημα λογω της μη σωστης λειτουργησιας του ΑΕΒ, λογω του αφτερ μαρκετ κρουιζ κοντρολ, θα υπαρξει προβλημα για τις αντιπρπσωπειες που το περασαν.
-
Θα ηθελα την γνωμη σας
ενδιαφέρομαι για το kona
εχω εναν ενδοιασμο ομως οσο αφορά τον κινητήρα βενζινης . απο θεμα καταναλωσης και αξιοπιστίας.
η να επιλέξω τον κινητήρα πετρελαίου.θα εκτιμούσα πολυ την βοήθεια σας
-
Το i40 δεν εισήχθη στη χώρα μας; Έχει δύο μεταχειρισμένα πετρέλαια στα 14 χιλιάρικα. Κατηγορία Avensis;
Το ix20; Ούτε αυτό το ήξερα. -
Και τα δύο πέσανε πάνω στην κρίση και στην κατρακύλα του Δάβαρη.
-
Ο χρήστης gezas έγραψε:
Θα ηθελα την γνωμη σαςενδιαφέρομαι για το kona
εχω εναν ενδοιασμο ομως οσο αφορά τον κινητήρα βενζινης . απο θεμα καταναλωσης και αξιοπιστίας.
η να επιλέξω τον κινητήρα πετρελαίου.θα εκτιμούσα πολυ την βοήθεια σας
Τον κινητηρα πετρελαιου με διαφορα ενα τετοιο αμαξωμα τον αξιζει τετοιο κινητηρα με καταναλωση γυρω στο 6 παρακαλω γραμμικος και ησυχος σαν βενζινης.....αλλα μετα λεφτα που θα δωσει 20.500 για μια αξιοπρεπη εκδοση....δινεις αλλα δυο χιλιαρικα και περνεις την βασικη του τουσον σε πετρελαιο που ειναι πληρης και το αμαξωμα με το πορτομπαγκαζ του σχεδον διπλασια...
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πράγματι μίλησα τηλεφωνικά και με την Hyundai ήταν αρκετά κατηγορηματικοί, δεν μπαίνει τίποτα* after sale. ανέφεραν επίσης κάτι για αύξηση φορολογικών εάν τοποθετούσαν κάτι πριν την πώληση. Οπότε ότι πάρεις, πήρες.
- Το τίποτα με επιφύλαξη, αυτά που ρώτησα τουλάχιστον και αλλα από ότι λένε εδώ μέσα δεν μπαίνουν.
-
Με ενδιαφέρει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Φαντάσου ότι στην αρχή πήγαινα για το i20 και όταν είδα αυτό με έκανε να αναθεωρήσω. Σχεδόν το ίδιο μέγεθος και καινούργιο αυτοκίνητο. Σχεδιαστικά είναι πυ ωραίο..
Το βασικό μου πρόβλημα είναι η επιλογή κινητήρα. Και συγκεκριμένα.
Στην βενζίνη δεν μου άρεσει η ιδέα του υπέρ τροφοδοτουμενου 1000 αρι 3κυλινδρου από θέμα αξιοπιστίας σε βάθος χρόνου και επίσης της τσιμπημένης κατανάλωσης.
Στην επιλογή του πετρελαίου ο ενδιασμος μου είναι για όλα αυτά που ακούγονται, την ποιότητα καυσίμου της αναγέννησεις του φίλτρου τους μύκητες του πετρελαίου κλπ.
Με δεδομένο ότι τα χιλιόμετρα τον χρόνο είναι στα 15.000χμλ πάνω κάτω.Εσείς τι προτείνετε?
-
Τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του κάθε κινητήρα δεν παίζουν κανέναν ρόλο;
-
Δλδ? Τι εννοείς?
HYUNDAI FORUM