-
Μπορω να ακυρωσω το συμφωνητικο παραγγελιας που εκανα κι εδωσα προκαταβολη 2000 ?
(το αυτοκινητο δεν εχει φυγει ακομη απο τη χωρα παραγωγης) -
Μπορω να ακυρωσω το συμφωνητικο παραγγελιας που εκανα κι εδωσα προκαταβολη 2000 ?
(το αυτοκινητο δεν εχει φυγει ακομη απο τη χωρα παραγωγης) -
Μπορω να ακυρωσω το συμφωνητικο παραγγελιας που εκανα κι εδωσα προκαταβολη 2000 ?
(το αυτοκινητο δεν εχει φυγει ακομη απο τη χωρα παραγωγης) -
Χωρις ζημια, δυσκολο....
Δλδ δε νομιζω να παρεις ολη την προκαταβολη πισω, αν απλα το μετανιωσες
Μονο αν φερει ευθυνη η αντιπροσωπεια που το παράγγειλες -
Το συμφωνητικο δεν αναφερει κατι περι ακυρωσης, και δεν ειναι κατα παραγγελια, ειναι ενα κομματι που επελεξα απο τα 60 που εχει κανει γενικη παραγγελια η αντιπροσωπια για Ελλάδα...
-
Ρωτησε τους, να δουμε τι θα σου απαντησουν
Τι αυτοκινητο ειναι? Το μετανιωσες? -
Αυτό.
Και μόνο επειδή είναι μεγάλη η προκαταβολή, διότι αν ήταν 200, 300€ και δεν ήταν και υπαιτιοτητα τους δεν θα το συζητουσαν καν... -
Υπογραφούλα έβαλες;
Γιατί θες να ακυρώσεις ;
-
Νομικα δικαιούσαι επιστροφή ολης της προκαταβολής. Οτι αλλο σου πουν ειναι μπούρδα και απλα εαν σου κανουν νερα πας με τον δικηγόρο σου.
-
Υπήρξε μια διχογνωμία με τη σύζυγο για το χρωμα και δε βγαζω ακρη...
Ξεκινησαμε με ενα χρωμα πηγαμε σε αλλο , ξαναγυρισαμε στο πρωτο και τωρα δεν της αρεσει....
Παρεμπιπτόντως , με τον αριθμο πλαισιου μπορουμε απο καποιο σαιτ να δουμε που βρισκεται το αυτοκινητο? -
Φιλε τοσο βαρια παντοφλα δεν ξερω αν εχουμε ξαναδει στο forum
Στειλε της αγωνιστικους χαιρετισμους απο ολους μας. -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Φιλε τοσο βαρια παντοφλα δεν ξερω αν εχουμε ξαναδει στο forum
Στειλε της αγωνιστικους χαιρετισμους απο ολους μας.Νομιζω εισαι υπερβολικος...
Για το θεμα του πλαισιου εχουμε κατι? -
Αν εισαι χακερ και μπεις στο intranet της εταιρειας θα τα μαθεις ολα
-
Αν είχαμε έστω και ψήγματα σοβαρής χώρας θα είχαμε σχετική πλατφόρμα που θα βλέπαμε ένα πάσα ώρα και στιγμή που βρίσκεται το όχημα μονο με το vin. Βλέπω αυτούς στο αγγλικό forum του Tiguan και πραγματικά ζηλεύω.
-
Ο χρήστης louis k έγραψε:
Αν είχαμε έστω και ψήγματα σοβαρής χώρας θα είχαμε σχετική πλατφόρμα που θα βλέπαμε ένα πάσα ώρα και στιγμή που βρίσκεται το όχημα μονο με το vin. Βλέπω αυτούς στο αγγλικό forum του Tiguan και πραγματικά ζηλεύω.Δεν έχει σχέση με την χώρα αλλά με την αντιπροσωπεία (εισαγωγική) και μόνο. Μην περιμένεις τέτοια συστήματα σχεδόν από καμία Ελληνική εισαγωγική, πόσο μάλλον από την Καρέντα!
Στην Ford υπάρχει μια τέτοια εφαρμογή, αλλά μέχρι να μου δώσουν το VIN το αυτοκίνητο είχε ήδη παραχθεί και ήταν καθοδόν για Ελλάδα.
-
Το σχόλιό μου αφορά τη χώρα, άλλωστε χώρα δεν είναι μόνο το επίσημο κράτος αλλά και ο ιδιωτικός τομέας. Δηλαδή σε τι θα τους χάλαγε αν ας πούμε είχε ο Α έναν κωδικό που θα έμπαινε σε μια εφαρμογή και θα έβλεπε το vin του ; Τους υποχρεώνει κανείς ; Όχι φυσικά. Θα προσέθετε στο κομμάτι εξυπηρέτηση του πελάτη τους; Φυσικά και ναι, αλλά εφόσον δεν φέρνει λεφτά γιατί σου λέει να το κάνουν. Και σιγά το δύσκολο και σιγά τις τρελές πωλήσεις που έχουμε, μιλάμε δηλαδή για έναν σέρβερ της πλάκας και μια επίσης πιο της πλάκας πρόσβαση.
-
Ο χρήστης louis k έγραψε:
Δηλαδή σε τι θα τους χάλαγε αν ας πούμε είχε ο Α έναν κωδικό που θα έμπαινε σε μια εφαρμογή και θα έβλεπε το vin του ; Τους υποχρεώνει κανείς ; Όχι φυσικά. Θα προσέθετε στο κομμάτι εξυπηρέτηση του πελάτη τους; Φυσικά και ναι, αλλά εφόσον δεν φέρνει λεφτά γιατί σου λέει να το κάνουν. Και σιγά το δύσκολο και σιγά τις τρελές πωλήσεις που έχουμε, μιλάμε δηλαδή για έναν σέρβερ της πλάκας και μια επίσης πιο της πλάκας πρόσβαση.Είναι θέμα φιλοσοφίας και Ελληνικής κουτοπονηριάς....δεν θέλουν ο πελάτης να γνωρίζει. Θέλουν να γνωρίζει όσα λιγότερα γίνεται για το αυτοκίνητο που έχει παραγγείλει και μόνο ό,τι του λένε οι πωλητές. Ξιπασιά και κουτοπονηριά, τίποτε άλλο.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Φιλε τοσο βαρια παντοφλα δεν ξερω αν εχουμε ξαναδει στο forum
Στειλε της αγωνιστικους χαιρετισμους απο ολους μας.true.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Δηλαδή σε τι θα τους χάλαγε αν ας πούμε είχε ο Α έναν κωδικό που θα έμπαινε σε μια εφαρμογή και θα έβλεπε το vin του ; Τους υποχρεώνει κανείς ; Όχι φυσικά. Θα προσέθετε στο κομμάτι εξυπηρέτηση του πελάτη τους; Φυσικά και ναι, αλλά εφόσον δεν φέρνει λεφτά γιατί σου λέει να το κάνουν. Και σιγά το δύσκολο και σιγά τις τρελές πωλήσεις που έχουμε, μιλάμε δηλαδή για έναν σέρβερ της πλάκας και μια επίσης πιο της πλάκας πρόσβαση.
Είναι θέμα φιλοσοφίας και Ελληνικής κουτοπονηριάς....δεν θέλουν ο πελάτης να γνωρίζει. Θέλουν να γνωρίζει όσα λιγότερα γίνεται για το αυτοκίνητο που έχει παραγγείλει και μόνο ό,τι του λένε οι πωλητές. Ξιπασιά και κουτοπονηριά, τίποτε άλλο.
well said που λένε και στο χωριό. Για να πω και κάτι σχετικά με το παλικάρι και το νήμα του, κατ’ αρχήν αντιπαρέρχομαι τα περί παντόφλας διότι οποίος πει ότι δεν έχει φάει, απλά λέει ότι είναι αναμάρτητος. Όσο για τα υπόλοιπα αν υπόγραψε κάπου ας ρίξει και μια πιο προσεκτική ματιά στα ψιλά γράμματα (αν έχει μαζί του κανένα συμβόλαιο παραγγελίας) αλλιώς δικηγόρο και στο ψαχνό. Άντε γιατί από ότι βλέπω παρά την κρίση, όλοι οι κλάδοι ανεξαιρέτως κοιτάνε να σου αρπάξουν και ένα κομμάτι από την τσέπη σου.
-
Περί vin, δεν είναι και τόσο εύκολο.
Θα πρέπει η εταιρία να παρέχει όλη την εσωτερική πληροφόρηση στο κοινό, δημόσια και να φτιάξει ένα portal για αυτό.
Κοστοβορο, χρονοβόρο χωρίς καμία προστιθέμενη αξία για την εταιρία.
Τη πληροφοριση μπορούν να τη δίνουν οι πωλητές. Άλλωστε η δουλειά τους είναι η επαφή με τον πελάτη.
Περι επιστροφής προκαταβολής, δες στο χαρτί που υπέγραψες τι αναφέρει.
Αλλά αφού έχετε διαφωνία στο χρώμα γιατί ζητάς επιστροφή και δε παραγγέλνεις απλά άλλο χρώμα που θέλει η γυναίκα σου?
Sent from my H9436 using Tapatalk
Ακυρωση παραγγελιας αυτοκινητου