Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μitsubishi Lancer Evo X
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Μitsubishi Lancer Evo X
    • 1
    • 2
    • 34
    • 35
    • 36
    • 37
    • 38
    • 39
    • 40
    • 36 / 40
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    162
    794
    3231
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos last edited by

      Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
      Θα βρεις την απάντηση στο chassis tuning manual που σου είχα δώσει προ καιρού 😉

      Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

      Σωστό!

      Sent from my H9436 using Tapatalk

      Nikos @ YouTube

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikos last edited by

        Βρήκα λίγο χρόνο το Σάββατο να πάω στο Ζευγώλη (φοβερά και παιδιά BTW) να μου τσεκάρει ευθυγράμμιση μετά τα Μέγαρα και να μου φτιάξει τη καμπεροβιδα που είχε μπει ανάποδα.

        Ήταν λίγο ο,τι να'ναι πριν πίσω. Μπροστά μη το κοιτάτε γιατί αλλάξαμε τη καμπεροβιδα που είχε μπει λάθος.

        Δώσαμε λίγο περισσότερο καμπερ από πριν και όταν είναι να πάω πάλι Μέγαρα θα πάω να μου το αλλάξει να δώσουμε 2,2-2,4.

        Sent from my H9436 using Tapatalk

        Nikos @ YouTube

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          theom5 last edited by

          δεν νομίζω πως θα χρειαστείς τόσο πολύ κάμπερ. Ιδίως στα Μέγαρα που δεν έχει τεράστιες ταχύτητες στις στροφές και με αυτό το αμάξι.
          Θυμίσου πως έχεις τετρακίνηση, οπότε μπορείς και να κινείσαι σαν ... 'μπίλια', γλυστρώντας το σε high speed και χωρίς τεράστιος steering input
          Θυμίσου το καρτ σου και θα καταλάβεις τι σου λέω... 8-)

          Και μην ξεχάσεις να συμβουλευτείς το setup manual που σου έδωσα. Θα καταλάβεις ΠΟΛΛΑ!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikos last edited by

            Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
            δεν νομίζω πως θα χρειαστείς τόσο πολύ κάμπερ. Ιδίως στα Μέγαρα που δεν έχει τεράστιες ταχύτητες στις στροφές και με αυτό το αμάξι.
            Θυμίσου πως έχεις τετρακίνηση, οπότε μπορείς και να κινείσαι σαν ... 'μπίλια', γλυστρώντας το σε high speed και χωρίς τεράστιος steering input
            Θυμίσου το καρτ σου και θα καταλάβεις τι σου λέω... 8-)

            Και μην ξεχάσεις να συμβουλευτείς το setup manual που σου έδωσα. Θα καταλάβεις ΠΟΛΛΑ!

            Γειά σου Τεό μου!

            Κι όμως αγαπητέ, τόσο δουλεύουν τα 10άρια κι αυτό ειναι σετάπ εκτός πίστας. Στη πίστα δουλεύουν 2,2-2,4 πράγμα που δικαιολογεί τη συμπεριφορά των εμπρός ελαστικών στα Μέγαρα και την κατάστασή τους όταν τα έβγαλα.

            Επίσης δικαιλογεί και αυτό:

            'Camber: Not enough negative
            Outside of tyre will be hot and wearing'

            Αν δεις το λάστιχο πως βγήκε θα καταλάβαινες. Η φθορά ήταν σημαντική από το κέντρο του ελαστικού προς τα έξω που σημαίνει ότι όταν φορτίζεται δεν πατάει σωστά η επιφάνεια --> μικρότερο contact patch.

            Nikos @ YouTube

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              theom5 last edited by

              Ίσως έχει να κάνει με το βάρος του αμαξιού. Προσπαθησε να το οδηγήσεις πιο επιθετικά μεν στην είσοδο αλλά με πιο neutral steering angle. Ίσως το φοβάσαι (ακόμα) και κλείνεις το τιμόνι περισσότερο από οσο χρειάζεσαι. Μπορεις ίσως να το κανεις με αρκετά περισσότερη ταχύτητα και να ρυθμίσεις το πλασάρισμα σου σε κάθε στροφή καθώς και το breaking point [emoji41]

              Sent from my iPhone using Tapatalk

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikos last edited by

                Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
                Ίσως έχει να κάνει με το βάρος του αμαξιού. Προσπαθησε να το οδηγήσεις πιο επιθετικά μεν στην είσοδο αλλά με πιο neutral steering angle. Ίσως το φοβάσαι (ακόμα) και κλείνεις το τιμόνι περισσότερο από οσο χρειάζεσαι. Μπορεις ίσως να το κανεις με αρκετά περισσότερη ταχύτητα και να ρυθμίσεις το πλασάρισμα σου σε κάθε στροφή καθώς και το breaking point [emoji41]

                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Το βάρος δε το βοηθάει και γιαυτό θέλει πιο επιθετικές ρυθμίσεις.

                Στην είσοδο θέλει αποφασιστικότητα στο φρενάρισμα με ίσιο το τιμόνι και μια κίνηση για να το τοποθετήσεις σωστά (δε φαίνονται τα χέρια μου στο βίντεο στη προηγούμενη σελίδα αλλά ίσως το καταλάβεις από τη μετατόπιση). ...οπότε αν κλείσεις περισσότερο τιμόνι θα βρεθείς να κάνεις τελικά μικροδιορθώσεις πάνω στη στροφή που γενικά δεν είναι στο οδηγικό στυλ μου.

                Βασικά με όσους εβάδες μίλησα το ίδιο μου είπαν για το camber και στο εξωτερικό (Αγγλία) το ίδιο σετάπ έχουν.

                Nikos @ YouTube

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  theom5 last edited by

                  Τα ίδια λέμε λοιπόν.
                  Λιγότερο τιμόνι.
                  Απλά πιο αποφασιστικό turn in και να αφήνεις το αμάξι να απλώνει ισιώνει μόνο του μετά το apex χωρίς να το στραμπουλας με πολύ τιμόνι, μιας και με την τετρακίνηση σου δεν έχεις τέτοια ανάγκη.
                  Την ίδια οδήγηση είχα και με την Exige!
                  Θέλει να ξεμαθεις στην αρχή το ότι δεν θέλει τόσο «στρίψιμο» που πιστευεις. Όταν το «νιωσεις» θα πιστευεις ότι δεν στρίβεις σχεδόν καθόλου. Απλά με μια κίνηση πλασάρεις το αμάξι σου προς το apex από το οποίο μετά ξέρει ότι θα βγεις με ίδιο τιμόνι και full throttle

                  Άντε και την επόμενη φορά θα τα πούμε παρέα! 😉

                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nikos last edited by

                    Ε ναι τα γνωστά.

                    Απλά το 10αρι δε πολυσυμπαθεί τις κλειστές γιατί δεν είναι ελαφρύ και nimble όπως η exige και εκεί θέλει υπομονή, στις πατημένες μπορεί να κουβαλήσει συγκλονιστικα πολλά χιλιόμετρα μέσα στη στροφή.

                    Την επόμενη φορά οπωσδήποτε σε περιμένω Μέγαρα. Κερνάω καφέ.

                    Sent from my H9436 using Tapatalk

                    Nikos @ YouTube

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      theom5 last edited by

                      Coffee invite accepted 😉
                      To challenge όμως θα είναι στο επίπεδο το πόσο θα χαμηλώσουμε το χρόνο που κάνεις, κι όχι μεταξύ μας.

                      #Brothers_in_curbs

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikos last edited by

                        Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
                        Coffee invite accepted 😉
                        To challenge όμως θα είναι στο επίπεδο το πόσο θα χαμηλώσουμε το χρόνο που κάνεις, κι όχι μεταξύ μας.

                        #Brothers_in_curbs

                        Challenge accepted [emoji38]

                        Sent from my H9436 using Tapatalk

                        Nikos @ YouTube

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikos last edited by

                          Το ανεβάζω εδώ καθώς δε βρήκα κάποιο θέμα να το μοιραστώ.

                          Χθες στα πλαίσια της προετοιμασίας για το rally sprint του επόμενου ΣΚ, ήμουν παρέα με τον Πάνο στη Κινέττα.

                          Είναι τεράστιο τιμόνι ο Πανάρας.

                          Είχα τη τύχη να κάτσω στο δεξί μπάκετ του αγωνιστικού του evo.

                          Ασύλληπτη η βόλτα με τον μεγάλο αδερφό στο βουνό.

                          Συγκλονιστική εμπειρία!

                          Nikos @ YouTube

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • alexandros-k
                            alexandros-k last edited by

                            Ξεθαβω το τοπικο, καθως πλεον εγινα κι εγω κατοχος ενος Evo X 

                            Το εχω περιπου μια βδομαδα στα χερια μου. Δεν εχω να πω πολλά, το αμαξι ειναι αλλου. Δεν υπαρχει τυχαια αυτος ο μύθος που επικρατει γυρω απο τις φτερουγες. Ακομα το μαθαινω......

                            Να ευχαριστήσω κι απο εδω τον Νικο με το ετερο Evo Χ (Nikos-) για τις πληροφοριες που μου δινει συνεχεια, γιατι δεν ειχα ιδεα απο Evo , καθως και τον Βασιλη (The Emperor) που μου εφαγε τα αυτια να παρω φτερουγα  (αλλο που δεν ηθελα). 

                            Καποιες φωτογραφιες

                            https://ibb.co/Rgfc68c

                            https://ibb.co/170nBtn

                            https://ibb.co/0jQr8wN

                            https://ibb.co/SNMz1qZ

                            https://ibb.co/zN4nHGV

                            https://ibb.co/23pWxXj

                            https://ibb.co/7bqThjk

                            1 Reply Last reply Reply Quote 11
                            • alexandros-k
                              alexandros-k last edited by

                              Ναι εκει στην Λεωφόρο Αθηνων.Που το ξερεις?  Ειχα μαθει το ιστορικο του κτλ. Ανηκε στον ιδιοκτητη της μαντρας. Πριν το ειχε αλλος

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • alexandros-k
                                alexandros-k last edited by

                                Ωραια. Πολυ καλα λογια ακουω για τον Γκαραλο 

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Εμενα μ αρεσε, η μυστικότητα του αλεξανδρου, αν και κατι του ξεφευγε στα pοst του και το επιανα καρα καιρους....οχι  να δεις οτι σε παρακολουθουμε,...

                                  (Ειμαστε μια ομαδα παρακολουθησης του Αλεξανδρου και των post του, αλλα ειναι κρυφη, ...ουπς)

                                  Τελεια νεα....τελεια αγορα.

                                  Να το χαρεις, καλοταξιδο και ατρακαριστο, να μας ενημερωνεις συχνα.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • alexandros-k
                                    alexandros-k last edited by

                                    Ευχαριστω παιδια. Και στα δικα σας 

                                    E δεν το ειχα και πολυ κρυφο Lap. Ειχα πει οτι σκεφτομαι να παρω αμαξι, κι ελεγα για Fiesta ST η κατι παρομοιο σε καινουριο , αλλά τελικα αλλαξα ροτα 

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Χεχε Α! Ναι;;;;; Ε τοτε δεν σε παρακολουθουμε και πολυ σωστα. Θα διορθωθει αμεσα.

                                      Ποσα χιλιομετρα;

                                      Μαμουα;

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • alexandros-k
                                        alexandros-k last edited by

                                        Στο νημα του Fiesta το ειχα γραψει, δεν θυμαμαι αν το εγραψα κι αλλου.....

                                        Οχι δεν ειναι μαμα.... Ειναι ΦΠΕ με
                                        ADVAN RACING RS GUN METALLIC ζαντες
                                        Εξατμιση Amuse R1 Titan Extra Cat Back System με HJS καταλυτη
                                        Ohlins αναρτηση

                                        Τα εξτρα του ειναι πανακριβα. Αν τα googlαρεις θα το διαπιστώσεις 

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • alexandros-k
                                          alexandros-k last edited by

                                          Ειχε 31,000χλμ, διαπιστωμένα . Του εχω κανει ηδη πανω απο 500  . Ρουφαει το άτιμο. Δεν πεφτει κατω απο 12λτ/100  και μονο 100αρα λογω προγραμματος. Ειναι με το διπλοσυμπλεκτο SST, οχι με το μηχανικο 5αρι

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Μ αρεσει που το περναμε καπως χαλαρά, πως νταξει μωρε καλοταξιδο

                                            Ο ανθρωπος εχει φτιαγμενο EVO

                                            ....ξυπνατε ωρε!

                                            Ποτε ακουσαμε τετοιο petrolhrad νεο;

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 36 / 40
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr