-
Ο χρήστης jimptso έγραψε:
Μάλλον υπάρχει ταλαντωση να το πω..συστολη διαστολή να το πω..και το κάνουν έτσι..Ναι αυτό ακούγεται λογικο.Συνολικο βαρος γνωρίζεις?
-
Υπάρχει mustang cng?? Εργοστασιακο cng??
Αν θυμάμαι καλά..38 κιλά η μία είναι.
-
Ο χρήστης jimptso έγραψε:
Υπάρχει mustang cng?? Εργοστασιακο cng??Αν θυμάμαι καλά..38 κιλά η μία είναι.
38+38 οι δυο μικρες και η μεγάλη?
-
70 με 80. Δε το γνωρίζω ακριβώς.
-
Ωραίο αλλά ακριβό.
-
Δύσκολο το σπορ. Δεν ξέρουμε με σιγουριά κάποιον που να κάνει καλή δουλειά στην Αθήνα. Να πάρουμε τηλέφωνο τον βενζινά στη Θεσσαλονίκη να μας πει αν μπαίνει ή δεν μπαίνει. Πτώση απόδοσης. Μεγάλο κόστος αρχικά. Βαριές δεξαμενές, ρημάζουν το χώρο αποσκευών.
Ενώ με το υγραέριο, όλα αυτά είναι λυμένα. Το μισό κόστος, πρατήρια παντού, γνωστοί οι σωστοί επαγγελματίες, μικρότερο βάρος, αμελητέα κατάληψη χώρου. Η μηχανή πηγαίνει τα ίδια, μερικοί λένε ότι πάει και καλύτερα.
Αλλά την οικονομία του φυσικού αερίου ΔΕΝ το βρίσκεις πουθενά αλλού.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Δύσκολο το σπορ. Δεν ξέρουμε με σιγουριά κάποιον που να κάνει καλή δουλειά στην Αθήνα. Να πάρουμε τηλέφωνο τον βενζινά στη Θεσσαλονίκη να μας πει αν μπαίνει ή δεν μπαίνει. Πτώση απόδοσης. Μεγάλο κόστος αρχικά. Βαριές δεξαμενές, ρημάζουν το χώρο αποσκευών.Ενώ με το υγραέριο, όλα αυτά είναι λυμένα. Το μισό κόστος, πρατήρια παντού, γνωστοί οι σωστοί επαγγελματίες, μικρότερο βάρος, αμελητέα κατάληψη χώρου. Η μηχανή πηγαίνει τα ίδια, μερικοί λένε ότι πάει και καλύτερα.
Αλλά την οικονομία του φυσικού αερίου ΔΕΝ το βρίσκεις πουθενά αλλού.
Δεν ξέρω κατα πόσο είναι τόσο μεγάλη η οικονομία εντός πόλης ή σε κίνηση σε επαρχιακο δίκτυο +βουνα. Αν μιλάμε για πτώση αποδοσης + 200 κιλα επιπλέον βάρος η κατανάλωση θα ανέβει αρκετά. Σίγουρα θα αξίζει για κινηση με σταθερή ταχύτητα στην Εγνατία.
-
Γιατί 200 κιλά πάνω; 70κάτι κιλά η δεξαμενή (ή οι δύο), άλλα 10 κιλά το καύσιμο, βγάλε και το ντεπόζιτο βενζίνης που δε χρειάζεται να είναι φίσκα. Νομίζω ότι το πραγματικό επιπλέον βάρος θα είναι γύρω στα 60-70 κιλά.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Γιατί 200 κιλά πάνω; 70κάτι κιλά η δεξαμενή (ή οι δύο), άλλα 10 κιλά το καύσιμο, βγάλε και το ντεπόζιτο βενζίνης που δε χρειάζεται να είναι φίσκα. Νομίζω ότι το πραγματικό επιπλέον βάρος θα είναι γύρω στα 60-70 κιλά.Αν κατάλαβα καλά και απο τα λεγόμενα του παιδιού με το σιβικ και σε αλλο φόρουμ θες δύο δεξαμενές μικρες =80 κιλα +μία μεγάλη δεξαμενή 80 κιλα για να φτάσεις αυτονομία 250 χιλιόμετρα για αυτοκίνητο που εκαιγε 10λ/100. Μπορεί να κανω κατι λάθος αλλά προσωπικά τα +160-200 κιλα μου φαίνονται πάρα πολλά.
+Θα χρειαστώ νέες προσθήκες στα ελατήρια πίσω και πλέον αντιστρεπτικες eibach, h&r..... 400€+ για να γίνει σωστό το αμαξι.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση το εργοστάσιακο απέχει πολύ απο την μετατροπή. -
Ή δύο δεξαμενές των 38 κιλών έκαστη ή μία των 70. Αλίμονο αν είναι κι οι δύο μαζί. Εκτός πια αν έχεις κάνα δεινόσαυρο (πχ Landcruiser) και μόνο έτσι μπορείς να πετύχεις αξιοπρεπή αυτονομία. Αλλά για ήπια μοντέλα, νομίζω ότι το βάρος είναι εκεί που είπα. Μόλις μπει ο κάτοχος, θα μας το εξηγήσει.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Ή δύο δεξαμενές των 38 κιλών έκαστη ή μία των 70. Αλίμονο αν είναι κι οι δύο μαζί. Εκτός πια αν έχεις κάνα δεινόσαυρο (πχ Landcruiser) και μόνο έτσι μπορείς να πετύχεις αξιοπρεπή αυτονομία. Αλλά για ήπια μοντέλα, νομίζω ότι το βάρος είναι εκεί που είπα. Μόλις μπει ο κάτοχος, θα μας το εξηγήσει.80 κιλα είναι οκ, αλλά κ άλλα 80 πανε πολύ. Νομίζω ολες οι φωτο είναι απο το ίδιο αμαξι.
-
Όχι, είναι δύο Civic, το δικό του κι ενός φίλου του.
-
Οι φωτογραφίες είναι από δύο ίδια σιβικ του 2006 μοντέλο 1800 κυβικά..
Η βάλεις 2 6κιλες η μία 12κιλη το βάρος είναι εκεί περίπου..στα 80 κιλά..
Σαν να εχεις ένα άτομο μόνιμα στο πίσω κάθισμα..
Βάλτε ένα άτομο στο πίσω κάθισμα η ένα βάρος στο πορτ μπαγκαζ και κάντε βόλτες να δείτε την συμπεριφορά του αυτοκινήτου σας..απλά τα πράγματα..
Τα ελατηρια της Mad στοιχίζουν 130-150 ευρώ..Όχι παραπάνω. Τα οποία τα βάζουν και στο υγραέριο και όταν θέλει να βάζει τρέιλερ η τροχοσπιτο.
Αμορτισέρ δεν αλλάζεις...Το βάρος της δεξαμενης του υγραεριου είναι 10-15 κιλά άδεια..συν 35-40 λίτρα υγραέριο πάμε στα 50 κιλά..δεν είναι μεγάλη η διαφορά του βάρους μεταξύ υγραεριου και του φυσικού αερίου..
Το σιβικ εκαιγε με την οδήγηση που κάνω στην εθνική 7-7,5 λίτρα βενζίνη.
Και αέριο 4 -4,2 κιλά φυσικό αέριο 0.90 η τιμή του αερίου.
Υπολογίστε.... -
Εγώ έχω δεξαμενή υγραερίου που παίρνει 31-32 λίτρα, δηλαδή ας πούμε 50 κιλά επιπλέον τέρμα πίσω. Δεν κατάλαβα καμία διαφορά στην οδήγηση. Ούτε έχει χαλάσει η απόσβεση των αμορτισέρ. Έχω και λιγότερη βενζίνη στο ντεπόζιτο.
Ίσως βέβαια ευθύνεται κι η όλη κατασκευή του Verso, που είναι πιο ενισχυμένο καθότι επταθέσιο κι έχει ωφέλιμο φορτίο 685 κιλά.
-
Όπως είπα ούτε αμορτισέρ αλλάζεις αλλά ούτε και αντιστρεπτικη..
Δε βρίσκω το λόγο...δε θα το πάμε σε πίστα το αμάξι νομίζω..
Ο φίλος με το δεύτερο σιβικ είναι γρήγορος οδηγός..συνεχίζει να είναι γρήγορος..να παίρνει τις στροφές στο όριο.. ακόμη και με το βάρος της δεξαμενης.
Δε μου έκανε ποτέ παράπονο για το επιπλέον βάρος.Κάντε δοκιμή παιδιά στα αυτοκίνητα σας..είναι πολύ εύκολο..ότι και να σας πω εγώ είναι μόνο λόγια..
Σωστό αυτό που λέει ο φίλος..δε χρειάζεται πάντα να μπουν αλλά ελατηρια..
Το σιβικ έχει θέμα...κάθονταν εύκολα πίσω με το παραμικρό βάρος.
Το bmv x1 suv του πρατηριουχου ούτε καν ασχολήθηκε με ελατηρια..ούτε καν φάνηκε ότι μπήκε βάρος πίσω.Κάντε δοκιμή με βάρος στο αμάξι σας και μετρηστε πόσο κάθετε πίσω.
-
1 λίτρο υγραεριου δν ζυγίζει 1 κιλό. Παρόλα αυτα αν μιλάμε για +80 κιλα είναι αποδεκτό + η τοποθέτηση στο χώρο της ρεζερβας επίσης πολύ θετικο για το κέντρο βάρους. Εγω θα γλυτωνα 3€/100 χιλιόμετρα, αλλά χωρίς πρατήριο στην πολη μου δύσκολα τα πράγματα.
Οικιακοι συμπιεστες είναι μια λύση αλλά πολλά €€€€€, σχετικά επικίνδυνο και πιθανόν παρανομο.
-
Μόνο 3 ευρώ θα γλίτωνες; Σε τι αμάξι και τι καύσιμο καίει τώρα;
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Μόνο 3 ευρώ θα γλίτωνες; Σε τι αμάξι και τι καύσιμο καίει τώρα;Mercedes c180 w202, εχω υγραεριο εδω και 250.000χιλιομετρα
-
Α μπράβο, δικός μας είσαι συ!
-
Mόλις πέρασα από πρατήριο στον Ψαθοπυργο Αχαίας, ταμπελίτσα για CNG υπάρχει, δίχως ακόμα τιμή όμως, κάτι είναι κι αυτό. Βεβαια, δεν είμαι σίγουρος αν εξυπηρετεί στο σημείο που είναι κάποιον απ΄την Πάτρα, πρεπει να πληρώσεις διόδια για να φτάσεις.
Αεριοκίνηση , CNG vehicles