Nov 13, 2018, 8:41 PM

Περισσότερο προς ενημέρωση του θέματος, να γράψω μερικά πράγματα για την απόφαση που (δεν) πήρα τελικά

Αυτό τον μήνα προσπάθησα να ενημερωθώ όσο γίνεται γύρω από το φυσικό αέριο, και τα μοντέλα που παρέχονται με αυτό. Είδα ενδελεχώς το Arona, το οποίο ομολογουμένως είναι ένα καλό πακέτο και είναι σε εξαιρετική τιμή, συνυπολογίζοντας και την επιδότηση. Πήγα και στην έκθεση όπου το είδα για τρίτη φορά και παράλληλα ρώτησα για άλλα μοντέλα φυσικού αερίου.

Πάντα κάτι μου έλειπε. Η περιορισμένη απτή ποιότητα, η έλλειψη χώρων, μικροελλειψεις που μου φαίνονται απίστευτες το 2018...κάθε φορά η αίσθηση που μου άφηνε ήταν μια αίσθηση συμβιβασμού.

Σε συνδυασμό με την αβεβαιότητα που ακόμα μοιάζει να υπάρχει γύρω από το φυσικό αέριο, το μικρό δίκτυο πρατηρίων και την περιορισμένη αυτονομία βενζίνης, αποφάσισα να παραμείνω ως έχω. Ρόλο έπαιξε επίσης το γεγονός ότι φαίνονται να έρχονται κάποια περισσότερο υποσχόμενα μοντέλα (αναφέρομαι κυρίως στο Scala και λιγότερο σε Ateca/Karoq).

Ναι, δεν θα είναι σίγουρα σε τόσο καλή τιμή, ίσως του χρόνου να μην δοθεί επιδότηση, χίλια δυο. Καθώς όμως το αμαξάκι μου κρατάει ακόμα μια χαρά, θα μείνω με αυτό και θα περιμένω. Νομίζω ότι μια επένδυση αρκετών χιλιάδων ευρώ που πρόκειται να κάνω, καλό είναι να με καλύπτει και να με χαροποιεί τουλάχιστον σε έναν ικανοποιητικό βαθμό κ αυτό το Arona δυστυχώς δεν το έκανε για μένα. Το δέλεαρ της οικονομίας είναι πολύ σημαντικό (γι'αυτό και στο εξής θα έχω τις κεραίες μου ανοιχτές για μοντέλα φυσικού αερίου) αλλά, ζυγίζοντας τις θυσίες, δεν...

ΥΓ Κρίνοντας από τα όσα είδα στην έκθεση, αν έπαιρνα αυτοκίνητο μόνο με την 'καρδιά', θα επέλεγα το καινούριο Ceed. Επιλογή καρδιάς ένα KIA θα πουν πολλοι; Κι όμως, με αιχμαλώτισε όσο λίγα αυτοκίνητα στην έκθεση.

ΥΓ2 Το όλο ζήτημα λύνεται δια μαγείας αν είμαι κ@λ@φαρδος και κερδίσω το Panda CNG