-
Μάλλον δεν κατάλαβες καλά. Υπέρ της skoda είναι στην προκειμένη γιατί το Karoq είναι πιο ελαφρύ και σαν αμάξωμα και λόγο εξοπλισμού. To tiguan θα είναι παραπάνω!
-
Πως γινεται 2 αμαξια με τον ιδιο κινητηρα να εχουν τοσο μεγαλη διαφορα στους ρυπους υπερ παντα της vw;;και δλδ πουλαν νεους κινητηρες 1.5 με τη μετρηση των παλιοτερων 1.4;η skoda εκατσε δλδ κ τους μετρησε και η vw δε προλαβε ας πουμε;κατι δε στεκει...
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
τι εννοεις; ρυπους wltp για 1.5 κινητηρα δεν ξερουμε επισημα απο πουθενα. Υποθεσεις κανουμε και μονα απτα στοιχεια ο skoda configurator. Η ελπιδα ειναι απλα οτι ειναι αληθεια οτι μου ειπαν και οτι μεχρι 9/19 δεν θα ισχυουν τα wltp. Μετα μου ειπαν οτι θα γινει πανωλεθρια. Ακομα και αυτο ομως το αναφερω με επιφυλαξεις, διοτι πολυ απλα μπορει να ηθελαν να το χρησιμοποιησουν ως μοχλο πιεσης για να αγορασω τωρα (κατι που θα εκανα ετσι και αλλιως).
Η αληθεια ειναι οτι αν δεν ερθει εδω αμαξι και να γραφτουν ρυπουν στην αδεια κυκλοφοριας, κανεις δεν μπορει να πει με σιγουρια τιποτα. -
Ο χρήστης fidelio έγραψε:
Μάλλον δεν κατάλαβες καλά. Υπέρ της skoda είναι στην προκειμένη γιατί το Karoq είναι πιο ελαφρύ και σαν αμάξωμα και λόγο εξοπλισμού. To tiguan θα είναι παραπάνω!Μα ο dettol παραπανω λεει οτι εχει 137 ρυπους το 1.5 vw tiguan αυτοματο π παρηγγειλε..και το συγκρινω με τα 150 και του καροκ....
Ετσι που το λες εσυ το σκεφτομαι κ γω οτι το λογικο ειναι να εχει παραπανω το τιγκουαν..Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης dettol έγραψε:
@giannis3011τι εννοεις; ρυπους wltp για 1.5 κινητηρα δεν ξερουμε επισημα απο πουθενα. Υποθεσεις κανουμε και μονα απτα στοιχεια ο skoda configurator. Η ελπιδα ειναι απλα οτι ειναι αληθεια οτι μου ειπαν και οτι μεχρι 9/19 δεν θα ισχυουν τα wltp. Μετα μου ειπαν οτι θα γινει πανωλεθρια. Ακομα και αυτο ομως το αναφερω με επιφυλαξεις, διοτι πολυ απλα μπορει να ηθελαν να το χρησιμοποιησουν ως μοχλο πιεσης για να αγορασω τωρα (κατι που θα εκανα ετσι και αλλιως).
Η αληθεια ειναι οτι αν δεν ερθει εδω αμαξι και να γραφτουν ρυπουν στην αδεια κυκλοφοριας, κανεις δεν μπορει να πει με σιγουρια τιποτα.Α οκ τωρα νομιζω καταλαβα...Δλδ και το καροκ 1.5 οποιος το αγορασει μεχρι το 9/2019 θα πληρωνει τελη με τη nedc μετρηση ρυπων παρολα π εχει ανακοινωθει ηκατα wltp??
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αυτή η τιμή που λέει είναι η τωρινή, για τον 1.4TSI όχι η κατά WLTP (1.5TSI). Και το Karoq τώρα έχει 128 το DSG και 121 to manual. Επίσης, η skoda τον έβγαλε πρώτη τον κινητήρα αυτό οπότε ήταν κάτι ήδη γνώριμο. Τέλος μάλλον δεν έχεις καταλάβει πως οι μετρήσεις γίνονται με το αμάξωμα σε κίνηση και με τον αντίστοιχο εξοπλισμό της έκδοσης που μετριέται. Οπότε κάθε έκδοση θα έχει τις δικές της τιμές, που θα είναι συνάρτηση του ακριβές βάρους της.
-
Ευχαριστω...εκει να δεις πλακα δλδ...πρεπει να προσεχεις μεχρι κτι ζαντες θα μπουν....
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Η αλήθεια είναι πως κυρίως στην αρχή δεν θα μπορείς να έχεις πολλές αποκλίσεις απο τις εκδόσεις ώς αναφορά τα έξτρα γιατί θα αυξάνουν το βάρος και δεν θα έχουν πιστοποιηθεί. Πρακτικά είναι αδύνατον να πιστοοιήσεις όλους τους πιθανούς συνδιασμούς εξατομίκευσης.
Επίσης αυτό που είπε ο πωλητής, παραπάνω, δεν είναι ακριβές και γενικά οι πωλητές είναι ανενημέρωτοι και ό μόνος γνώμονάς τους είναι οι πωλήσεις.
Σύμφωνα και με το παρακάτω:
http://wltpfacts.eu/what-is-wltp-how-will-it-work/
Μόνο τα αυτοκίνητα που έχουν παραχθεί πριν τον Σεπτέμβριο του 2018 μπορούν να πωληθούν και να ταξινομηθούν με τις τιμές NEDC, με τις οποίες έχουν πιστοποιηθεί, και έως τον Σεπτέμβριο του 2019 (1 χρόνο) για ξεστοκάρισμα.
Κατά τα άλλα, τα αυτοκίνητα που έχουν κατασκευαστεί από τον Σεπτέμβριο 2018 και μετά πρέπει να έχουν πιστοποίηση και προδιαγραφές WLTP.
Μέχρι τον Ιανουάριο του 2019, αυτά τα αυτοκίνητα όντας πιστοποιημένα, μπορούν να πωληθούν και να ταξινομηθούν με τιμές NEDC2 δλδ αναγώμενες τιμές από WLTP σε NEDC. Αυτό ονομάζεται περίοδος προσαρμογής της αγοράς.
Τέλος ότι αμάξι έχει κατασκευαστεί μετά τον Σεπτέμβριο 2018 και ταξινομηθεί μετά την πρώτη του έτους (2019) θα πρέπει να φέρει μόνο την τιμή κατά WLTP.
http://wltpfacts.eu/ -
αν το πας με το 'γραμμα του νομου' ειμαι σιγουρος οτι εχεις απολυτα δικιο και για αυτο οτι μου ειπαν δεν το μετεφερα αρχικα. Οταν επεσα πανω σε αυτο το αρθρο για το βελγιο, θεωρησα σκοπιμο να κανω την αναφορα, διοτι ταιριαζει με οτι ακουσα για την 'περιοδο προσαρμογης'. Αλλωστε οτι αναφερεις, ειδικα στην τελευταια παραγραφο, συμφωνει και με οτι μου ανεφερανοι πωλητες. Ανεφεραν παραγωγη τον νοεμβριο του 2019, οποτε καλλιστα μπορουν να πωληθουν με τιμες εκπομπων NEDC2, χωρις καν να γινει κανενα 'κολπακι' απο μεριας εισαγωγεων. Θα εχουν δηλαδη πιστοποιηση εκπομπων κατα WLTP αλλα να φορολογηθουν βασει NEDC2.
Επισης δεν θα μου φαινονταν διολου απιθανο να εκαναν καποια συμφωνια με την κυβερνηση σε αυτο το θεμα (αντιστοιχη με αυτην που αναφερθηκε για το βελγιο).
Οπως ειπα και πριν ομως, ολα αυτα εικασιες ειναι μιας και το σιγουρο θα φανει οταν δω τυπωμενη αδεια κυκλοφοριας. -
Εγώ έχω καταλάβει πως αν παραχθεί Νοέμβριο 2018 όοπως αναφέρεις και ταξινομηθεί 1/1/2019 θα πρέπει να έχει μόνο WLTP τιμή. Τώρα περι συμφωνιών δεν ξέρω. Επίσης λέει το 2ο λινκ πως η αλλαγή με WLTP δεν θα πρέπει να αυξήσει τους αντίστοιχους φόρους και θα πρέπει να υπάρξει ενδεχομένως αλλγή στον τρόπο υπολογισμού των φόρων (τελών κλπ).
Δλδ θα μπορούσε για παράδειγμα να πουν πως ότι αυτοκίνητο ταξινομηθεί το 2019 θα υπολογιζονται τα τέλη με άλλο συντελεστή οπότε και δεν θα έχουμε αποκλίσεις από το παρελθόν.
Αλλά εδώ μάλλον γελάμε στην Ελλάδα !! -
Εχεις δικιο, διαβασα λαθος την τελευταια παραγραφο του ποστ σου. Δυστυχως βρισκομαστε μπροστα σε αλλαγες και οταν υπαρχουν αλλαγες στην ελλαδα, παντα υπαρχουν κερδισμενοι και χαμενοι. Σχεδον παντα ειναι τυχαιο αυτο
-
Dettol με το καλό να παραλάβεις. Πιστεύω έχεις κάνει πολύ σωστή επιλογή των εχτρά. Εάν επιτρέπεται πόσο σου πήγε το σύνολο γιατί με ενδιαφέρει και εμένα το αμάξι. Αυτόματο 1,5 σωστά? Και τι χρόνο παράδοσης σου έδωσαν?
-
35300 κλειδι, αλλα με εχουν ενημερωσει οτι οποιαδηποτε αυξηση στα τελη κυκλοφοριας θα την επιβαρυνθω εγω. Εχουν υπολογισει την τιμη δηλαδη με τα τελη κυκλοφοριας του 1.4tsi dsg.
-
Ειπαν οτι το αυτοκινητο θα μπει στην παραγωγη τον νοεμβριο και παραλαβη ιανουαριο-φεβρουαριο
-
Ο χρήστης dettol έγραψε:
Ειπαν οτι το αυτοκινητο θα μπει στην παραγωγη τον νοεμβριο και παραλαβη ιανουαριο-φεβρουαριοΜε το καλό να παραλάβεις. Εγώ θα περιμένω λίγο ακόμα (δεν έχω αποφασίσει ακόμα για το αν θα πάω για Tig ή T-Roc, τo δε Golf κόπηκε λόγω χώρων, το Rocco μου πιο πολλούς έχει). Τέλη δηλαδή θα ξέρεις του χρόνου ;
Επίσης κάπου πήρε το μάτι μου για έκδοση 1.5 στα 130Ηp αλλά δεν θυμάμαι που.
-
ειπαν οτι θα ξερουμε τελος του χρονου για τελη κυκλοφοριας. Προσωπικα, κραταω μικρο καλαθι, και λεω οτι θα ξερω σιγουρα τι θα πληρωσω οταν... μου ζητησουν να τα πληρωσω
Παντως και σε γερμανικο forum που μπαινω και εκει ρωταει ο ενας τον αλλον τι θα πληρωσουν, βασει ρυπων. Κανεις δεν ξερει και εκει με σιγουρια να πει, μιας και ο 1.5 dsg για το tiguan δεν εχει παρει wltp certification.Αν googlαρεις, οντως βγαινει 1.5 130hp. Υποθετω οτι αυτος αντικαθιστα τον 1.4 125hp
-
Ο χρήστης dettol έγραψε:
ειπαν οτι θα ξερουμε τελος του χρονου για τελη κυκλοφοριας. Προσωπικα, κραταω μικρο καλαθι, και λεω οτι θα ξερω σιγουρα τι θα πληρωσω οταν... μου ζητησουν να τα πληρωσω
Παντως και σε γερμανικο forum που μπαινω και εκει ρωταει ο ενας τον αλλον τι θα πληρωσουν, βασει ρυπων. Κανεις δεν ξερει και εκει με σιγουρια να πει, μιας και ο 1.5 dsg για το tiguan δεν εχει παρει wltp certification.Αν googlαρεις, οντως βγαινει 1.5 130hp. Υποθετω οτι αυτος αντικαθιστα τον 1.4 125hp
Εύχομαι να μην πέσει γδάρσιμο, όχι ότι θα φταίει η VW ή οι πωλητές, αλλά με έναν μαγικό τρόπο στο τέλος πάντα την πληρώνει ο καταναλωτής στην Ελλάδα.
Μόλις googlαρα και το είδα κι εγώ. Ενδιαφέρον, μπορεί να σώσει την κατάσταση με τα τέλη μπορεί και όχι... Ή να μπει κανένα extraδάκι παραπάνω...
-
παντως επειδη εκανα test drive 1.4 150 και 125 (επειδη 1.5 δεν υπαρχει ακομα στην ελλαδα), η διαφορα ηταν εμφανης. Δεν το πατησα ιδιαιτερα, αλλα καταλαβαινα οτι ο 150αρης ειναι πιο 'γεματος' απο χαμηλα. Σκεψου μαλιστα οτι ημασταν μεσα μονο εγω και ο πωλητης και στις 2 περιπτωσεις.
-
Ο χρήστης dettol έγραψε:
παντως επειδη εκανα test drive 1.4 150 και 125 (επειδη 1.5 δεν υπαρχει ακομα στην ελλαδα), η διαφορα ηταν εμφανης. Δεν το πατησα ιδιαιτερα, αλλα καταλαβαινα οτι ο 150αρης ειναι πιο 'γεματος' απο χαμηλα. Σκεψου μαλιστα οτι ημασταν μεσα μονο εγω και ο πωλητης και στις 2 περιπτωσεις.Τελικά ρε συ παράγγειλες το tig;
Εχω χάσει τεύχη;
Αν ναι με το καλό!
Πολύ καλη επιλογή που είχα δει και εγώ πριν πάρω τη Χ1, απλά τότε το 1,4TSI έβγαινε πιο ακριβά από την 18i μου! -
Ναι το παρηγγειλα.
Εχω να το λεω οτι η Χ1 ειναι εξαιρετικο αυτοκινητο, η προσφορα που τρεχει ειναι πολυ καλη και στο σφακιανακη ηταν ολοι τους επαγγελματιες. Απλα, εχω αναλυσει και ξερεις τα αρνητικα που προσωπικα θεωρω οτι εχει το αυτοκινητο, ενω ηθελα μερικα πραγματακια ακομα, τα οποια οπως πολυ καλα ξερεις, αν μπουν στην Χ1 η τιμη εκτοξευεται στα υψη.
Ελπιζω μονο να μην κλαιω με τα τελη κυκλοφοριας, αλλα σκεφτηκα οτι αν, στην χειροτερη περιπτωση, δινω 400αρα για τελη, ε τουλαχιστον ας παρω vw και οχι tucson ή sportage. που θεωρητικα θα το πουλησω και ευκολοτερα οταν ερθει η ωρα.
VW Tiguan 2016