-
Παιδιά καλησπέρα!
Βαγγέλη με λένε και έχω ένα Opel Astra G 1.4 90HP.
Θα ήθελα να του κάνω μία βελτίωση στον κινητήρα και είμαι υπό σκέψη! Το να του φορέσω τον κινητήρα του δίλιτρου το έχω αποκλείσει (θέλω να το 'κάνω' νόμιμο και τα τέλη κυκλοφορίας μαζί με το τεκμήριο για τα δίλιτρα δεν βοηθούν) όπως και να του κάνω ατμοσφαιρική βελτίωση! Ή θα μπει τούρμπο στον υπάρχοντα κινητήρα (μιλάμε για light turbo περίπου στα 150HP) ή θα φορεθεί ο 1.8 με τα 125HP και θα 'υποστεί' μία βελτίωση για να φτάσει τα ίδια άλογα με την πρώτη περίπτωση.
Θα ήθελα την άποψή σας όσον αφορά το ποια λύση από τις δύο είναι περισσότερο αξιόπιστη καθώς και πόσα λίτρα/100km περίπου θα είναι η κατανάλωση εντός πόλης και οδηγώντας 'χαλαρά' (αλλαγές ταχυτήτων μέχρι 2000-2500 στροφές) σε κάθε περίπτωση. Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας και συγγνώμη για το μακροσκελές του μηνύματος!
-
Παιδιά καλησπέρα!
Βαγγέλη με λένε και έχω ένα Opel Astra G 1.4 90HP.
Θα ήθελα να του κάνω μία βελτίωση στον κινητήρα και είμαι υπό σκέψη! Το να του φορέσω τον κινητήρα του δίλιτρου το έχω αποκλείσει (θέλω να το 'κάνω' νόμιμο και τα τέλη κυκλοφορίας μαζί με το τεκμήριο για τα δίλιτρα δεν βοηθούν) όπως και να του κάνω ατμοσφαιρική βελτίωση! Ή θα μπει τούρμπο στον υπάρχοντα κινητήρα (μιλάμε για light turbo περίπου στα 150HP) ή θα φορεθεί ο 1.8 με τα 125HP και θα 'υποστεί' μία βελτίωση για να φτάσει τα ίδια άλογα με την πρώτη περίπτωση.
Θα ήθελα την άποψή σας όσον αφορά το ποια λύση από τις δύο είναι περισσότερο αξιόπιστη καθώς και πόσα λίτρα/100km περίπου θα είναι η κατανάλωση εντός πόλης και οδηγώντας 'χαλαρά' (αλλαγές ταχυτήτων μέχρι 2000-2500 στροφές) σε κάθε περίπτωση. Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας και συγγνώμη για το μακροσκελές του μηνύματος!
-
Παιδιά καλησπέρα!
Βαγγέλη με λένε και έχω ένα Opel Astra G 1.4 90HP.
Θα ήθελα να του κάνω μία βελτίωση στον κινητήρα και είμαι υπό σκέψη! Το να του φορέσω τον κινητήρα του δίλιτρου το έχω αποκλείσει (θέλω να το 'κάνω' νόμιμο και τα τέλη κυκλοφορίας μαζί με το τεκμήριο για τα δίλιτρα δεν βοηθούν) όπως και να του κάνω ατμοσφαιρική βελτίωση! Ή θα μπει τούρμπο στον υπάρχοντα κινητήρα (μιλάμε για light turbo περίπου στα 150HP) ή θα φορεθεί ο 1.8 με τα 125HP και θα 'υποστεί' μία βελτίωση για να φτάσει τα ίδια άλογα με την πρώτη περίπτωση.
Θα ήθελα την άποψή σας όσον αφορά το ποια λύση από τις δύο είναι περισσότερο αξιόπιστη καθώς και πόσα λίτρα/100km περίπου θα είναι η κατανάλωση εντός πόλης και οδηγώντας 'χαλαρά' (αλλαγές ταχυτήτων μέχρι 2000-2500 στροφές) σε κάθε περίπτωση. Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας και συγγνώμη για το μακροσκελές του μηνύματος!
-
Να το πουλησεις και να αγορασεις ενα ετοιμο στην κατηγορια αυτη, δεν παιζει?
Σκεψου οτι αν δυναμωσεις το μοτερ τοσο πολυ, μαλλον θα θες κι άλλα φρενα , ισως και αναρτηση
-
Ούτως ή άλλως η ανάρτηση θα αλλαχτεί. Το αμάξι ίσα-ίσα που πέρασε το ΚΤΕΟ. Έχει κάνει 104.000 km και είναι η ώρα της αλλαγής. Και για φρένα έχω δει κάποια kit. Στο θέμα του κινητήρα δεν ξέρω τι να κάνω.
Από την άλλη δε θέλω να το πουλήσω. Ακόμα και άλλο να πάρω κάποια στιγμή στο μέλλον θα το κρατήσω αυτό ως δεύτερο.
Σ΄ευχαριστώ για την απάντησή σου Αλέξανδρε!
-
Μην με ευχαριστεις , δεν εκανα κατι
Μεταξυ τουρμπισματος του δικου σου μοτερ ή αλλαγη σε 1,8 125hp ειμαι υπερ του 2ου
Ουτε μπλεξιμο που/πως θα μπει η τουρμπινα, κουλερ, προγραμμα, εξατμιση , σωληνωσεις , αλλά κυριως δεν ξερεις κατα ποσο αντεχει ο 1,4 στο τουρμπισμα. 150 αλογα μου φαινονται αρκετα και με ανησυχεί κατα ποσο θα αντεξει την αναλλογη ροπη. Εκτος αν το εχουν κανει κι άλλοι και ξερεις ποσο αντεχει πανω κατωΕνω με τον 1,8 ολα ειναι πιο απλά (θα άλλαξεις και εξατμιση εννοειται)
Δεν ξερω αν μπορεις να βαλεις τον 1,6T που φοραγε το Αστρα Η
Επισης δεν ξερω ποσο νομιμο ειναι (να προβλεπεται απο τον νομο δλδ) , να αναβαθμισεις τον κινητηρα απο 1,4 σε 1,8
Αν θυμαμαι καλα, παλιοτερα ισχυε οτι μπορεις να ανεβεις 25% σε κυβικα -
Το ίδιο αυτοκίνητο έβγαινε με δίλιτρο τούρμπο στα 200 άλογα οπότε λογικά πρέπει να αντέχει. Αν αλλάξω κινητήρα θα βάλω κάτι από την ίδια γενιά για να είναι πλήρως συμβατό με το δικό μου, οπότε δεν σκέφτομαι τις επόμενες γενιές Opel Astra.
Εξάτμιση είναι ήδη λίγο πιο ελεύθερη γιατί φοράει 'τελικό' ενός βελτιωτή (irmscher), συνεπώς θα δούμε αν θα χρειαστεί αλλαγή!
Πάντως αν τελικά αλλαχτεί ο κινητήρας θα φροντίσω να το κάνω νόμιμο (αλλαγή άδειας κυκλοφορίας, δήλωση στην ασφαλιστική, ενημέρωση ΚΤΕΟ κ.τ.λ.).
-
Πόσα χρήματα πιάνει το αυτοκίνητο ως μεταχειρισμένο και πόσο θα κοστίσει όλη η αναβάθμιση; Κάτι μου λέει ότι αν τα αθροίσεις, θα δεις ένα μεγάλο ποσό με το οποίο μπορείς να αγοράσεις πολύ πιο δυνατά (από το 1. και φρέσκα μοντέλα. Ώστε να ξεχάσεις τις δηλώσεις περί παραμονής του ως δεύτερο.
-
Βαγγελη διαβασε καλυτερα τι εγραψα. Δεν ειπα οτι δεν θα αντεξει το αμαξωμα, ειπα ο κινητηρας σου μπορει να μην αντεξει το τουρμπισμα
Οπως επισης σου ειπα οτι δεν ξερω αν μπορεις να πας απο 1,4 σε 1,8 νομιμα
Η εξατμιση θελει μεγαλυτερη διαμετρο , δεν αρκει μονο το τελικο
-
Ως μεταχειρισμένο μία τιμή που μπορώ να σκεφτώ χωρίς να το έχω ψάξει είναι 3.000 - 4.000 ευρώ. Η αναβάθμιση (φρένα, ανάρτηση, μηχανή) θα κοστίσει σίγουρα περισσότερα αλλά αν σκοπεύω να το κρατήσω για αρκετά χρόνια ακόμα έστω και ως δεύτερο ('πρόχειρο') τότε για μένα αξίζει τον κόπο.
Άλλωστε με τα λεφτά της όποιας αναβάθμισης καινούριο αξιόλογο δεν παίρνεις. Τη λύση μεταχειρισμένου δεν τη σκέφτομαι γιατί μεταχειρισμένο είναι και το δικό μου.
-
Αλέξανδρε αν τουρμπιστεί ο 1.4 τότε σίγουρα θα γίνει πολύ μελέτη πρώτα (θα ανοιχτεί τελείως η μηχανή, θα μετρηθούν τα μέταλλα για να δούμε αν αντέχουν τις νέες πιέσεις και θα αλλαχτούν αρκετά πράγματα στο εσωτερικό του).
Εννοείται ότι και το νομικό κομμάτι θα γίνει όπως πρέπει!
Θα μελετηθεί και η εξάτμιση για το αν μπορεί να ανταποκριθεί στα νέα δεδομένα!
-
Το δικό σου είναι ήδη παλιό. 15-16-17 ετών. Με τα χρήματα που θα πιάσεις αν το πουλήσεις κι αυτά της μετατροπής, μπορείς να αγοράσεις ένα πολύ πιο φρέσκο Astra, επόμενη γενιά, με τα μισά του χρόνια, 50% πάνω σε δύναμη από το 1.8 των 125 ίππων και σχεδόν διπλάσια ροπή. Εργοστασιακό!
Παράδειγμα:
https://www.car.gr/14705043-opel-astra-gtc-turbo
Το να βελτιώσεις το δικό σου είναι η χειρότερη δυνατή επιλογή.
-
Ευχαριστώ για το link! Δε σκέφτομαι για μεταχειρισμένο γιατί δε μπορώ να γνωρίζω την ιστορία του. Για παράδειγμα πόσα τρακαρίσματα έχει 'φάει' ή τι βλάβες έχει 'βγάλει' ή αν του έχουν 'πειράξει' τον χιλιομετρητή ή εν τέλει πώς το 'πήγαινε' ο ιδιοκτήτης του.
Μοναδική εξαίρεση αν έπαιρνα κάτι από κάποιο φίλο μου που γνωρίζω τι έχει κάνει στο αυτοκίνητό του.
-
Για το 1.8 που θα βάλεις στο δικό σου, πώς ξέρεις την προϊστορία του;
Και στο κάτω-κάτω, υπάρχουν εξαιρετικοί μηχανικοί και φαναρτζήδες εκεί έξω που μπορούν να δουν επακριβώς αν το αμάξι έχει τρακάρει και πόσο. Να δουν την κατάσταση της μηχανής, αν καίει λάδια, αν έχει σωστή συμπίεση. Να σου βγάλουν ένα ακριβές κοστολόγιο για το τι θα χρειαστεί αντικατάσταση άμεσα ή έστω σύντομα, ώστε να ξέρεις πόσα να υπολογίζεις για μαζέματα.
Ελπίζω να μη σε προσβάλλω με την επιμονή μου, απλά θεωρώ ότι θα πετάξεις τα χρήματά σου κι είναι κρίμα.
-
Μα δε με προσβάλλεις καθόλου!
Τη μηχανή του 1.8 θα την κοιτάξει εξονυχιστικά μηχανικός πριν/αν μπει τελικά στο αυτοκίνητο.
Και το μεταχειρισμένο που λες θα ελεγχθεί απόλυτα αλλά και πάλι για να το κάνω όπως θέλω θα χρειαστούν κι άλλα χρήματα. Και θα είναι πάλι ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο. Ενώ με το δικό μου πάνε όλα στη βελτίωση, χωρίς το κόστος αγοράς άλλου αυτοκινήτου!
Εννοείται ότι δε θέλω να το κάνω dragster το δικό μου, αλλά και σε ένα άλλο μεταχειρισμένο μία π.χ. ρυθμιζόμενη ανάρτηση θέλω να βάλω καθώς και ένα κιτ καλύτερων φρένων.
Ελπίζω και εγώ να μην κουράζω με την επιμονή μου!
-
Το ολο κόστος θα φύγει πολυ πιο πανω απο την υπαρχουσα αξία του αυτοκινήτου. Απο την στιγμή που ούτε αναρτηση δν εχει το αυτοκίνητο, ολα μετράνε. Όσον αφορά τα μεταχεισμενα, δν ειναι ολοι οι κάτοχοι 20χρονοι πιτσιρικαδες που κάνουν μ@@@@κιες,η φάση με τα μεταχεισμενα φθάνει στο αλλο άκρο.
Με τα λεφτά που θα χαλάσεις πας και παίρνεις ενα σωρο αυτοκίνητα που προσφερουν και άλογα και ΠΟΛΥ καλυτερη οδηγικη συμπεριφορά και πολύ καλύτερη εμφάνιση ( a3, s3, scirocco)Υ. Γ. Μην νομίζεις ότι 'οκ οτι μου ζητησαν το πληρωσα' και η μετατροπή ή το τουρμπισμα θα πάει καλά. Τέλος αυτοκίνητο τουρμπισμενο απο τον καθένα έχει και τα 'τυχερά' του είτε φταίει αυτός που το φτιαξε είτε εσύ.
-
Σίγουρα W202 AMG το κόστος θα είναι πολύ παραπάνω από την υπάρχουσα αξία του αυτοκινήτου αλλά δεν θα γίνει σε ένα στάδιο. Από την άλλη αν αγοραστεί ένα μεταχειρισμένο πρέπει να δώσει κάποιος όλο το ποσό εξαρχής.
Συν τοις άλλοις μου αρέσει πολύ η εμφάνιση του συγκεκριμένου αυτοκινήτου και δε θέλω να το δώσω.
Οπωσδήποτε χρειάζεται πολύ ψάξιμο για το ποιος θα κάνει τη μετατροπή ή το τούρμπισμα ώστε η πιθανότητα να γίνει κάτι λάθος να τείνει στο μηδέν.
Το group VW βγάζει αυτοκίνητα με πολύ καλή οδική συμπεριφορά αλλά με το σκάνδαλο του DieselGate έχω ξενερώσει. Μη με παρεξηγήσεις γι'αυτό.
-
Έχω ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο. Για εμένα το καλύτερο θα ήταν δίλιτρο Opc 200 άλογα. Τον Z20Let δηλαδή. Μετά η επόμενη επιλογή είναι ο Z18XE με τα 125. Και τέλος για εμένα σαν τελευταία επιλογή τούρμπισμα το 14αρι. Πριν χρόνια θυμάμαι το είχε φτιάξει ένα παιδί στα 200 άλογα. Επίσης και ο Μπιλλας έδινε turbo kit για τον Z14XE στα 190 άλογα αν θυμάμαι καλά. Το 18αρη φτάνει άνετα 140-150 άλογα αξιόπιστα.
Προσωπικά έχω βάλει δισκόφρενα 280 μπροστά και 264 πίσω και ανάρτηση Bilstein με H&R ελατήρια 3.5 πόντων.Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
-
Σίγουρα το καλύτερο θα ήταν το δίλιτρο Opc με τα 200 άλογα αλλά επειδή θέλω να το κάνω νόμιμο, τα τέλη κυκλοφορίας είναι απαγορευτικά (μεγάλο 'σκαλοπάτι' από τα 1800 στα 2000 κυβικά). Γι' αυτό ακριβώς το λόγο εξετάζω τις άλλες δύο επιλογές.
Δεν είναι όμως μόνο η αξιοπιστία αλλά και η κατανάλωση! Εκεί τι είναι προτιμότερο από τα δύο που ανέφερες; Μιλάμε πάντα για οδήγηση εντός πόλης με τις αλλαγές των ταχυτήτων να γίνονται 'χαμηλά' (2000 - 3000 στροφές).
Ανάρτηση θα προτιμούσα κάτι σε ρυθμιζόμενη ώστε αν π.χ. δε μου αρέσει η σκληρότητα ή οι κλίσεις που παίρνει το αυτοκίνητο να έχω την επιλογή να τα ρυθμίσω διαφορετικά χωρίς να αλλάξω ελατήρια ή αμορτισέρ. Το ίδιο ισχύει και για το 'χαμήλωμα'.
-
Ο χρήστης vaggol έγραψε:
Σίγουρα το καλύτερο θα ήταν το δίλιτρο Opc με τα 200 άλογα αλλά επειδή θέλω να το κάνω νόμιμο, τα τέλη κυκλοφορίας είναι απαγορευτικά (μεγάλο 'σκαλοπάτι' από τα 1800 στα 2000 κυβικά). Γι' αυτό ακριβώς το λόγο εξετάζω τις άλλες δύο επιλογές.Δεν είναι όμως μόνο η αξιοπιστία αλλά και η κατανάλωση! Εκεί τι είναι προτιμότερο από τα δύο που ανέφερες; Μιλάμε πάντα για οδήγηση εντός πόλης με τις αλλαγές των ταχυτήτων να γίνονται 'χαμηλά' (2000 - 3000 στροφές).
Ανάρτηση θα προτιμούσα κάτι σε ρυθμιζόμενη ώστε αν π.χ. δε μου αρέσει η σκληρότητα ή οι κλίσεις που παίρνει το αυτοκίνητο να έχω την επιλογή να τα ρυθμίσω διαφορετικά χωρίς να αλλάξω ελατήρια ή αμορτισέρ. Το ίδιο ισχύει και για το 'χαμήλωμα'.
Κατανάλωση ίδια περίπου με αυτή που έχεις τώρα με το 14αρι θα έχεις. Στην πόλη κάτω από τα 10 λίτρα δεν πέφτω χωρίς να αγχώνομαι για την οικονομία. Γενικά οδηγώ χαλαρά αλλά θα το κυνηγήσω και λίγο ανάλογα τις ορέξεις. Βέβαια αν το πατάς το δίλιτρο ή το 18αρι θα κάψει και αυτό και λογικό είναι. Η συγκεκριμένη ανάρτηση που φοράω είναι πολύ καλή αλλά σε καλό δρόμο. Σε δρόμο με λακκούβες είναι λίγο πίκρα είναι η αλήθεια. Σίγουρα κορυφαίες αλλά και ακριβές είναι οι ρυθμιζόμενες Kw Variant.
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Κατανάλωση/Αξιοπιστία Opel Astra G