Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Συγκριτικο.Αξιζει η αλλαγη?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Συγκριτικο.Αξιζει η αλλαγη?
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    16
    25
    195
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      d85 last edited by

      Πληθυντικος για ποιον λογο?Προβληματα δεν εχει βγαλει ιδιαιτερα.Τα κλασσικα που θα βγαλει ενα αμαξι δεκαετιας.Καδενα παντως αργα η γρηγορα θα ερθει.Τωρα μπορει να πιασει 7-8κ.Σε μερικα χρονια πεφτουμε στα μισα σιγουρα.Απο καταναλωση δεν ειμαι ευχαριστημενος.Ενδεικτικα με 20 ευρω μου βγαζει περιπου με χαλαρη οδηγηση 150χλμ πανω κατω μεσα στη πολη με τη τρεχουσα τιμη βενζινης.Θελω ενα αμαξι συγχρονο και πoio οικονομικο.Aλλες προτασεις?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stefan147 last edited by

        Αν τα ±8λτ/100χλμ σου φαίνονται πολλά τότε πρέπει να κοιτάξεις πετρέλαιο. Απλά συνυπολόγισε την ενδεχόμενη διαφορά αρχικής τιμής σε σχέση με το αντίστοιχο βενζίνης.

        Ένα σύγχρονο super mini με 1000-1200αρι turbo και 100-120hp συνήθως καίει 7-7.5λτ σε αμιγώς αστικές συνθήκες και με προσπάθεια για οικονομία. Οπότε μεγαλύτερα τα οφέλη από την άποψη ότι θα έχεις ένα νέο αμάξι παρά ουσιαστική οικονομία.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • T
          terry308 last edited by

          Ο χρήστης d85 έγραψε:
          Πληθυντικος για ποιον λογο?Ενδεικτικα με 20 ευρω μου βγαζει περιπου με χαλαρη οδηγηση 150χλμ

          Πληθυντικός γιατί εννοώ να πάρεις και το έτερον ήμισυ.. για να δείτε τους χώρους
          Με 20€ σε cng θα έχεις τουλάχιστον 500χλμ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            p__nat last edited by

            Στο θέμα των επιδόσεων και έστω οτι πας σε ένα fiesta 125άρι ή σε ένα ibiza 115άρι, πιστεύω πως δεν θα δεις τρομερές διαφορές.

            Το στήσιμο του ibiza θα σου φανεί πιο οικείο, γιατί το fiesta έχει μια διαφορετική φιλοσοφία. Δίνει την αίσθηση πιο ανάλαφρου/παιχνιδιάρικου αυτοκινήτου.

            Στο μήκος κατεβαίνεις περίπου 20 εκ., στο φάρδος το ibiza είναι εφάμιλλο του golf (ίσως και ελαφρώς φαρδύτερο), ενώ με το fiesta θα καταλάβεις οτι οδηγείς μικρότερο αμάξι.

            Η διαφορά των πολλαπλών συνδέσμων απο τον ημιάκαμπτο, γίνεται αισθητή απο την πρώτη λακούβα.

            Επίσης αισθητό, είναι το τρέμουλο του 3κύλινδρου. Ευτυχώς, μετά απο λίγο καιρό, το συνηθίζεις και το ξεχνάς.

            Εξοπλιστικά, μόνο υποβάθμιση δεν θα νιώσεις, σε σχέση με το “γυμνό” golf, ακόμη και στις πιο βασικές εκδόσεις των δύο μοντέλων.

            Στην κατανάλωση νομίζω πως το ibiza υπερέχει του fiesta, αλλά θεωρώ πως κανένα απο τα δύο δεν είναι τόσο οικονομικότερo, ώστε να αποτελέσει βασικό επιχείρημα για την αντικατάσταση του golf. Αν κύριο μέλημα είναι η οικονομία, η tgi έκδοση του ibiza ίσως είναι η απάντηση στο δίλημμά σου.

            Ουφ, αυτά!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              johnkarak last edited by

              Κατά τη γνώμη μου αξίζει η αλλαγή, αλλά όχι για σούπερ μίνι. Καλύτερα να πας σε αντίστοιχο μικρομεσαίας κατηγορίας αυτοκίνητο. Ειδικά αν υπάρχει το ενδεχόμενο οικογένειας - παιδιού τα επόμενα χρόνια, θα χρειαστείς χώρους.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lap last edited by

                Και εγω απο αυτοκινητα της κατηγοριας γ και δ σαν του γκολφ και πασσατ, οποτε οδηγω μικροτερα με πιανει κλειστοφοβια.
                Με εξαιρεση το μπαλενο που ειδα, που ειναι ο ορισμος του χωρου, της οικονομικης χρησης και της τιμης στην κατηγορια που κοιτας.
                Απο οδηγηση απλα πραγματα οχι κατι το ιδιαιτερο.

                Με 17000 ευρω παιρνει κανεις με τα παντα ολα μεσα, τουρμπο κινητηρα μειντ ιν τζαπαν με 9 κιλα ανα ιππο και αυτοματο 6αρι με αυτακια στο τιμονι. Με τον ενεργο αυτοματο πιλοτο που φρεναρει μονο του το αυτοκινητο και το αυτοματο κιβωτιο, το αυτοκινητο θα ταξιδευει σχεδον μονο του.
                Ειναι ενα σουπερμινι που εχει πραγματικη μεση καταναλωση απο 5,5 εως 6,2 λιτρα/100 και διαθετει χωρους μεγαλυτερους του γκολφ, ενω παρκαρει παντου καθως ειναι 4 μετρα.
                Απο αισθηση παντως ειναι καπως τζαπανεζικο.

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1
                • 2
                • 2 / 2
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr