-
Πληθυντικος για ποιον λογο?Προβληματα δεν εχει βγαλει ιδιαιτερα.Τα κλασσικα που θα βγαλει ενα αμαξι δεκαετιας.Καδενα παντως αργα η γρηγορα θα ερθει.Τωρα μπορει να πιασει 7-8κ.Σε μερικα χρονια πεφτουμε στα μισα σιγουρα.Απο καταναλωση δεν ειμαι ευχαριστημενος.Ενδεικτικα με 20 ευρω μου βγαζει περιπου με χαλαρη οδηγηση 150χλμ πανω κατω μεσα στη πολη με τη τρεχουσα τιμη βενζινης.Θελω ενα αμαξι συγχρονο και πoio οικονομικο.Aλλες προτασεις?
-
Αν τα ±8λτ/100χλμ σου φαίνονται πολλά τότε πρέπει να κοιτάξεις πετρέλαιο. Απλά συνυπολόγισε την ενδεχόμενη διαφορά αρχικής τιμής σε σχέση με το αντίστοιχο βενζίνης.
Ένα σύγχρονο super mini με 1000-1200αρι turbo και 100-120hp συνήθως καίει 7-7.5λτ σε αμιγώς αστικές συνθήκες και με προσπάθεια για οικονομία. Οπότε μεγαλύτερα τα οφέλη από την άποψη ότι θα έχεις ένα νέο αμάξι παρά ουσιαστική οικονομία.
-
Ο χρήστης d85 έγραψε:
Πληθυντικος για ποιον λογο?Ενδεικτικα με 20 ευρω μου βγαζει περιπου με χαλαρη οδηγηση 150χλμΠληθυντικός γιατί εννοώ να πάρεις και το έτερον ήμισυ.. για να δείτε τους χώρους
Με 20€ σε cng θα έχεις τουλάχιστον 500χλμ -
Στο θέμα των επιδόσεων και έστω οτι πας σε ένα fiesta 125άρι ή σε ένα ibiza 115άρι, πιστεύω πως δεν θα δεις τρομερές διαφορές.
Το στήσιμο του ibiza θα σου φανεί πιο οικείο, γιατί το fiesta έχει μια διαφορετική φιλοσοφία. Δίνει την αίσθηση πιο ανάλαφρου/παιχνιδιάρικου αυτοκινήτου.
Στο μήκος κατεβαίνεις περίπου 20 εκ., στο φάρδος το ibiza είναι εφάμιλλο του golf (ίσως και ελαφρώς φαρδύτερο), ενώ με το fiesta θα καταλάβεις οτι οδηγείς μικρότερο αμάξι.
Η διαφορά των πολλαπλών συνδέσμων απο τον ημιάκαμπτο, γίνεται αισθητή απο την πρώτη λακούβα.
Επίσης αισθητό, είναι το τρέμουλο του 3κύλινδρου. Ευτυχώς, μετά απο λίγο καιρό, το συνηθίζεις και το ξεχνάς.
Εξοπλιστικά, μόνο υποβάθμιση δεν θα νιώσεις, σε σχέση με το “γυμνό” golf, ακόμη και στις πιο βασικές εκδόσεις των δύο μοντέλων.
Στην κατανάλωση νομίζω πως το ibiza υπερέχει του fiesta, αλλά θεωρώ πως κανένα απο τα δύο δεν είναι τόσο οικονομικότερo, ώστε να αποτελέσει βασικό επιχείρημα για την αντικατάσταση του golf. Αν κύριο μέλημα είναι η οικονομία, η tgi έκδοση του ibiza ίσως είναι η απάντηση στο δίλημμά σου.
Ουφ, αυτά!
-
Κατά τη γνώμη μου αξίζει η αλλαγή, αλλά όχι για σούπερ μίνι. Καλύτερα να πας σε αντίστοιχο μικρομεσαίας κατηγορίας αυτοκίνητο. Ειδικά αν υπάρχει το ενδεχόμενο οικογένειας - παιδιού τα επόμενα χρόνια, θα χρειαστείς χώρους.
-
Και εγω απο αυτοκινητα της κατηγοριας γ και δ σαν του γκολφ και πασσατ, οποτε οδηγω μικροτερα με πιανει κλειστοφοβια.
Με εξαιρεση το μπαλενο που ειδα, που ειναι ο ορισμος του χωρου, της οικονομικης χρησης και της τιμης στην κατηγορια που κοιτας.
Απο οδηγηση απλα πραγματα οχι κατι το ιδιαιτερο.Με 17000 ευρω παιρνει κανεις με τα παντα ολα μεσα, τουρμπο κινητηρα μειντ ιν τζαπαν με 9 κιλα ανα ιππο και αυτοματο 6αρι με αυτακια στο τιμονι. Με τον ενεργο αυτοματο πιλοτο που φρεναρει μονο του το αυτοκινητο και το αυτοματο κιβωτιο, το αυτοκινητο θα ταξιδευει σχεδον μονο του.
Ειναι ενα σουπερμινι που εχει πραγματικη μεση καταναλωση απο 5,5 εως 6,2 λιτρα/100 και διαθετει χωρους μεγαλυτερους του γκολφ, ενω παρκαρει παντου καθως ειναι 4 μετρα.
Απο αισθηση παντως ειναι καπως τζαπανεζικο.
Συγκριτικο.Αξιζει η αλλαγη?