Ο χρήστης nass έγραψε:
Να μια καλή ερώτηση. Τα αυτοκίνητα θα τα ανεβοκατεβάσουμε Λαμία - Αθήνα μόνοι μας (με τρείλερ εννοείται) ή μήπως η οργάνωση θα παρέχει αυτοκινητάμαξες για την μεταφορά ??
Μάλλον ξέρω την απάντηση .... και μακάρι να κάνω λάθος !!
A, το είχα ξεχάσει αυτό...
Λοιπόν, η οργάνωση είχε από πολύ νωρίς διερευνήσει την πιθανότητα να γίνει αυτό. Ο λόγος που δεν προχώρησε είναι ότι τα αυτοκίνητα που μεταφέρονται πάνω στη νταλίκα είναι (όπως συμβαίνει και όταν είναι πχ. μέσα σε ferry boat) ανασφάλιστα (είτε για ζημιές σε τρίτους είτε για ζημιές από τρίτους) και άρα η όλη επιχείρηση (ιδιαίτερα αν γινόταν υπό τις 'ευλογίες' της οργάνωσης) θα είχε μεγάλο ρίσκο σε περίπτωση που κάτι στράβωνε.
Εύγε για την προνοητικότητα της οργάνωσης αν όντως είναι έτσι και όχι άλλη μία δικαιολογία ! Γιατί όμως δεν προέβλεψε το πιο απλό!
Τεχνικό έλεγχο ΚΑΙ στην Αθήνα!
Δηλαδή πόσοι Έλληνες πάνε shakedown?
Και γιατί όταν ο ΣΟΑΑ πρότεινε τον Τ.Ελεγχο δεν έγινε δεκτό? Επειδή λέει δεν το είχε προτείνει πιο νωρίς ώστε να μπεί στον αρχικό σχεδιασμό και να μην πάρει κακή βαθμολογία στο συγκεκριμμένο σημείο ο αγώνας?
Μα αν αυτό δεν είναι κακός σχεδιασμός τότε τι είναι?
Φτύσιμο των μικρών (και κατά κύριο λόγο Ελληνικών) συμμετοχών!
Για άλλη μία φορά οι μικροί και άμυαλοι Έλληνες αγωνιζόμενοι που στηρίξανε το Ρ.Α. από το 1952 μέχρι σήμερα σας εύχονται καλή επιτυχία