-
http://www.rallybase.nl/index.php?type= ... verid=2712
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
Χάρη, καλημέρα!
Τουρίστας είναι αυτός; Γμτ, έστειλε ένα παλμαρε που θα το ζήλευε και ο βωβός. Αν έχεις στοιχεία, πες, βοηθάς!ΟΠΩΣ ΤΑ ΓΡΑΨΕ Ο CASTOR ΕΙΝΑΙ...ΕΤΡΕΞΕ ΣΤΟ PWRC ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ...ΠΕΡΣΙ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ Ή ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ. ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ ΠΟΥ ΒΓΗΚΕ 2ΟΣ (ΕΚΤΟΣ PWRC) ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΤΡΕΧΕ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ...ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΕΙΛΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ...
Με την ευκαιρία το παλικάρι με το Ιγκνις πάει; έχει εμπειρία; Για τον Σουηδό που ξεκινάει με τους δικούς μας λέω.
ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΜΕ ΤΟ IGNIS ΛΕΓΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΕΟΣ ANDERSSON! ΔΕΝ ΕΧΑΣΕ ΑΓΩΝΑ ΣΤΑ ΤΥΦΛΑ ΣΟΥΗΔΙΚΑ ΡΑΛΛΥ ΜΕ VOLVO, ΤΟΝ ΤΣΙΜΠΗΣΑΝ ΟΙ ΤΗΣ SUZUKI ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΒΑΛΑΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΟΥΗΔΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΕ IGNIS S1600.
ΕΤΡΕΞΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΡΑΛΛΥ ΣΟΥΗΔΙΑΣ ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΚΑΛΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ.Μέχρι την Τουρκια θα έχουμε και άλλες αλλαγές στη σειρά.
ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ Ο ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΣ Ο ΕΣΘΟΝΟΣ ΜΕ ΤΟ EVO 6...Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΟΛΙΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΑ 18 ΤΟΥ ΧΡΟΝΙΑ (ΓΕΝΝΗΜΕΝΟΣ 9 ΙΟΥΝΙΟΥ 1987!!!). ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΛΟΓΙΑ. ΟΙ ΕΣΘΟΝΟΙ ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΟ PODIUM ΣΤΟ Ν!
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
KAI ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΤΟΥ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ, ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΓΙΝΑΝ 91!!!
ΑΡΓΟΠΟΡΗΜΕΝΟΣ Ο ΜΕΞΙΚΑΝΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ RICARDO TRIVINO ΠΟΥ ΘΑ ΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΜΕ ΕΝΑ LANCER ΣΤΟ GR N!ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΙΚΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΘΑ 'ΚΟΠΕΙ' ? ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΤΡΕΞΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ 91 ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΕΙΔΙΚΗ! ΚΑΙ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΕΤΣΙ, ΑΣ ΒΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΔΕΚΑΡΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ SHOW, ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΟΥΜΕ 100...
ΥΓ. ΑΛΛΑΞΕ ΚΑΙ Η ΣΕΙΡΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ...
MHN ΑΓΧΩΝΕΣΑΙ!
ΕΑΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ,ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ.
ΘΑ ΠΕΤΑΞΟΥΝ ΕΞΩ ΤΟΝ...ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΟΣΦΥΟΚΑΜΠΤΗ ΤΟΥ 3ΟΥ ΟΡΟΦΟΥ!! -
Χάρη ελήφθει το μήνυμα για τον εσθονό!
Μάκη, μην ανησυχείς! Ο Τσάδαρης θα την πληρώσει γιατί συνεχίζει-τολάμει και κάνει αντιπολίτευση. Α και επειδή έχεις μείνει πίσω οι αποφάσεις στο δεύτερο όροφο.Τα λέμε
στρατης
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
Χάρη ελήφθει το μήνυμα για τον εσθονό!
Μάκη, μην ανησυχείς! Ο Τσάδαρης θα την πληρώσει γιατί συνεχίζει-τολάμει και κάνει αντιπολίτευση. Α και επειδή έχεις μείνει πίσω οι αποφάσεις στο δεύτερο όροφο.Τα λέμε
στρατης
ΩΩΩΧΧΧ....
ΑΜΑ ΑΡΧΙΣΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΟΙ ΟΣΦΥΟΚΑΜΨΕΙΣ.... -
Ο χρήστης ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΟΠΟΥΛΟΣ Μ. έγραψε:
Χάρη ελήφθει το μήνυμα για τον εσθονό!
Μάκη, μην ανησυχείς! Ο Τσάδαρης θα την πληρώσει γιατί συνεχίζει-τολάμει και κάνει αντιπολίτευση. Α και επειδή έχεις μείνει πίσω οι αποφάσεις στο δεύτερο όροφο.Τα λέμε
στρατης
ΩΩΩΧΧΧ....
ΑΜΑ ΑΡΧΙΣΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΟΙ ΟΣΦΥΟΚΑΜΨΕΙΣ....XM... ME ΠΟΣΑ 'Λ' ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΤΟ ΦΥΛΛΟ??? Ή ΜΗΠΩΣ ΦΥΛΟ??? ΦΤΟΥ, ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΑ ΠΑΛΙ!!!
-
Πότε θα ανακοινωθεί η σειρά εκίνησης? Μήπως μετά το Τουρκίας?
-
ακριβώς
-
ΜΟΛΙΣ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΑLL OVER''' ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ Ο ΕΛ-ΕΜ Κ ΜΕ ΠΕΙΡΑΞΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΥΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ!! ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΚΥΡΙΕ ΕΛ-ΕΜ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ?? ΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΓΚΑΤΑΛΙΨΕΙ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΟΣ ΟΔΗΓΟΣ (Κ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΟΣ, ΔΙΟΤΙ ΑΝΑΦΕΡΘΙΚΑΤΕ Κ ΣΕ ΑΛΛΑ ΠΡΟΤΟΚΛΑΣΑΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ) ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΑΤΙΣΟΥΝΕ ΜΕΤΑ ΤΟ Ο.Α.Κ.Α?? ΑΛΛΑ Κ ΑΚΟΜΗ ΕΤΣΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ?? ΗΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΩ!! Κ ΛΥΠΑΜΕ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΑΣ!!!
-
ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΦΙΛΕ ASTERIX , Η ΕΛΠΑ ΚΑΛΕΣΕ ΕΝΝΕΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΕΙΔΙΚΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ. ΕΓΩ ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΣΟΥ ΘΕΣΩ ΔΥΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ.
- ΑΝ Ο ΒΩΒΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΕΝΑ ΣΚΑΣΜΟ ΛΕΦΤΑ Η ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΣ ΒΡΕΘΕΙ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΕΙΔΙΚΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΑΙΜΟΥ Η ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΟΧΙ ΝΟΜΟΤΥΠΑ , ΠΩΣ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΝΙΩΣΕΙ??? ΕΕΕ...??? ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Μ@Λ@Κ@Σ!!!!
- ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΛΕΣΘΕΙΣΑΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΕΝΝΕΑ??? ΕΕΕΕ....??? ΕΓΩ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΤΖΑΜΠΑ ΜΟΥΡΗ ΣΤΟΥΣ ΧΟΡΗΓΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΜΕ ΛΙΓΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΘΕΙ ΟΣΟ ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΕΣΕ!
ΤΕΛΟΣ ΑΝ Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΗΤΑΝ ΣΩΣΤΗ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΒΑΖΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ!
-
ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΣΕΠΟΣΕΙ Η ΕΛΠΑ ΚΑΙ Ο ΛΑΜΑΡΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΤΟΣΟΝ ΕΤΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΝ ΑΓΟΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΝΕ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΠΛΟΤΡΙΠΛΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΕΣΤΑ Η ΜΗΠΟΣ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ;
ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΝΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΟΦΙΛΕΤΕ ΟΥΤΕ ΣΕ ΠΑΣΑΛΟΥΔΕΣ ΟΥΤΕ ΣΕ ΧΑΤΖΗΜΙΧΟΥΣ ΟΥΤΕ ΣΕ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΥΣ
ΟΦΙΛΕΤΕ ΣΤΗΝ ΤΡΕΛΑ ΤΟΣΩΝ ΚΑΙ ΤΟΣΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΛΗΡΟΝΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΚΡΙΤΕΣ-ΑΓΩΝΟΔΙΚΕΣ-ΑΛΗΤΑΡΧΕΣ-ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ-ΕΛΠΑ - ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ
ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΤΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟ ΙΣΑ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ
ΝΤΡΟΠΗ ΟΜΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΣΤΙΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΦΑΒΛΟΥΣ
-
Να μια καλή ερώτηση. Τα αυτοκίνητα θα τα ανεβοκατεβάσουμε Λαμία - Αθήνα μόνοι μας (με τρείλερ εννοείται) ή μήπως η οργάνωση θα παρέχει αυτοκινητάμαξες για την μεταφορά ??
Μάλλον ξέρω την απάντηση .... και μακάρι να κάνω λάθος !!
-
Ο χρήστης rallysport έγραψε:
Να μια καλή ερώτηση. Τα αυτοκίνητα θα τα ανεβοκατεβάσουμε Λαμία - Αθήνα μόνοι μας (με τρείλερ εννοείται) ή μήπως η οργάνωση θα παρέχει αυτοκινητάμαξες για την μεταφορά ??Μάλλον ξέρω την απάντηση .... και μακάρι να κάνω λάθος !!
TO TELEYTEO NOMIZW
-
Ο χρήστης rallysport έγραψε:
Να μια καλή ερώτηση. Τα αυτοκίνητα θα τα ανεβοκατεβάσουμε Λαμία - Αθήνα μόνοι μας (με τρείλερ εννοείται) ή μήπως η οργάνωση θα παρέχει αυτοκινητάμαξες για την μεταφορά ??Μάλλον ξέρω την απάντηση .... και μακάρι να κάνω λάθος !!
A, το είχα ξεχάσει αυτό...
Λοιπόν, η οργάνωση είχε από πολύ νωρίς διερευνήσει την πιθανότητα να γίνει αυτό. Ο λόγος που δεν προχώρησε είναι ότι τα αυτοκίνητα που μεταφέρονται πάνω στη νταλίκα είναι (όπως συμβαίνει και όταν είναι πχ. μέσα σε ferry boat) ανασφάλιστα (είτε για ζημιές σε τρίτους είτε για ζημιές από τρίτους) και άρα η όλη επιχείρηση (ιδιαίτερα αν γινόταν υπό τις 'ευλογίες' της οργάνωσης) θα είχε μεγάλο ρίσκο σε περίπτωση που κάτι στράβωνε.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Να μια καλή ερώτηση. Τα αυτοκίνητα θα τα ανεβοκατεβάσουμε Λαμία - Αθήνα μόνοι μας (με τρείλερ εννοείται) ή μήπως η οργάνωση θα παρέχει αυτοκινητάμαξες για την μεταφορά ??
Μάλλον ξέρω την απάντηση .... και μακάρι να κάνω λάθος !!
A, το είχα ξεχάσει αυτό...
Λοιπόν, η οργάνωση είχε από πολύ νωρίς διερευνήσει την πιθανότητα να γίνει αυτό. Ο λόγος που δεν προχώρησε είναι ότι τα αυτοκίνητα που μεταφέρονται πάνω στη νταλίκα είναι (όπως συμβαίνει και όταν είναι πχ. μέσα σε ferry boat) ανασφάλιστα (είτε για ζημιές σε τρίτους είτε για ζημιές από τρίτους) και άρα η όλη επιχείρηση (ιδιαίτερα αν γινόταν υπό τις 'ευλογίες' της οργάνωσης) θα είχε μεγάλο ρίσκο σε περίπτωση που κάτι στράβωνε.
Εύγε για την προνοητικότητα της οργάνωσης αν όντως είναι έτσι και όχι άλλη μία δικαιολογία ! Γιατί όμως δεν προέβλεψε το πιο απλό!
Τεχνικό έλεγχο ΚΑΙ στην Αθήνα!
Δηλαδή πόσοι Έλληνες πάνε shakedown?
Και γιατί όταν ο ΣΟΑΑ πρότεινε τον Τ.Ελεγχο δεν έγινε δεκτό? Επειδή λέει δεν το είχε προτείνει πιο νωρίς ώστε να μπεί στον αρχικό σχεδιασμό και να μην πάρει κακή βαθμολογία στο συγκεκριμμένο σημείο ο αγώνας?
Μα αν αυτό δεν είναι κακός σχεδιασμός τότε τι είναι?
Φτύσιμο των μικρών (και κατά κύριο λόγο Ελληνικών) συμμετοχών!
Για άλλη μία φορά οι μικροί και άμυαλοι Έλληνες αγωνιζόμενοι που στηρίξανε το Ρ.Α. από το 1952 μέχρι σήμερα σας εύχονται καλή επιτυχία
-
Castor, ο τεχνικός έλεγχος στην Αθήνα (για την ακρίβεια σε 2 μέρη ή σε χρόνο διαφορετικό από τον προβλεπόμενο στο επίσημο πρόγραμμα των αγώνων του WRC) είναι κάτι, για να το πούμε απλά, απαράδεκτο από τη FIA. Μας έχει γίνει σαφές αυτό τις 2 φορές πρόσφατα που κάναμε τεχνικό έλεγχο στην Αθήνα. Οι ίδιοι άνθρωποι που είχαν εισηγηθεί αυτές τις 2 φορές (το αναφέρω για να μην υπάρχουν σχόλια του στυλ 'δε σκέφτονται τους Ελληνες αγωνιζόμενους'), ξέρουν πως, πρακτικά και ρεαλιστικά μιλώντας, δε γίνεται.
Επιπλέον έχει και μεγάλες τεχνικές δυσκολίες (πχ. σχετικά με την έγκαιρη διανομή και εγκατάσταση των συσκευών GPS tracking, οι οποίες πρέπει να είναι σε λειτουργική κατάσταση κατά τον τεχνικό έλεγχο)
Δυστυχώς στο ρυθμό που μας παίζει η FIA χορεύουμε, το Ακρόπολις (όπως και κάθε αγώνα του WRC) έχει πάψει να είναι περιπέτεια για ερασιτέχνες χρόνια τώρα. Δεν φταίνε βέβαια οι Ελληνες συμμετέχοντες για αυτό αλλά δεν φταίει και η οργάνωση του αγώνα.
-
Ο χρήστης asterix έγραψε:
ΜΟΛΙΣ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΑLL OVER''' ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ Ο ΕΛ-ΕΜ Κ ΜΕ ΠΕΙΡΑΞΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΥΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ!! ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΚΥΡΙΕ ΕΛ-ΕΜ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ?? ΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΓΚΑΤΑΛΙΨΕΙ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΟΣ ΟΔΗΓΟΣ (Κ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΟΣ, ΔΙΟΤΙ ΑΝΑΦΕΡΘΙΚΑΤΕ Κ ΣΕ ΑΛΛΑ ΠΡΟΤΟΚΛΑΣΑΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ) ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΑΤΙΣΟΥΝΕ ΜΕΤΑ ΤΟ Ο.Α.Κ.Α?? ΑΛΛΑ Κ ΑΚΟΜΗ ΕΤΣΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ?? ΗΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΩ!! Κ ΛΥΠΑΜΕ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΑΣ!!!Αγαπητέ asterix η οργάνωση καλά έκανε σαν κίνηση για να ανεβάσει το ενδιαφέρον στο ΟΑΚΑ και κάλεσε ορισμένους να τρέξουν τζάμπα . Αυτό κρίνεται επιτυχημένο.
Αυτό όμως που είναι αίσχος είναι πως δέχονται οι πολυπρωταθλητές μας να τρέξουν με κάλυψη των εξόδων τους απο τους υπόλοιπους !! Αυτοί που παίρνουν τα πρωταθλήματα και βρίσκουν εύκολα τους sponsors πως ανέχονται να καλύψουν τα έξοδα τους οι υπόλοιποι (μικρότερης δυναμικότητας ) αγωνιζόμενοι.
Αλήθεια δεν θυμάμαι ποτέ να έχει συμβεί το αντίθετο , που θα ήταν και περισσότερο φυσιολογικό.Εκτός και αν έπρεπε να συμπληρωθεί καμμία κλάση για να πάρουν ένα ακόμη κύπελλο.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Λοιπόν, η οργάνωση είχε από πολύ νωρίς διερευνήσει την πιθανότητα να γίνει αυτό. **Ο λόγος που δεν προχώρησε είναι ότι τα αυτοκίνητα που μεταφέρονται πάνω στη νταλίκα είναι (όπως συμβαίνει και όταν είναι πχ. μέσα σε ferry boat) ανασφάλιστα **(είτε για ζημιές σε τρίτους είτε για ζημιές από τρίτους) και άρα η όλη επιχείρηση (ιδιαίτερα αν γινόταν υπό τις 'ευλογίες' της οργάνωσης) θα είχε μεγάλο ρίσκο σε περίπτωση που κάτι στράβωνε.
ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΝΑΣΣΟ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΝΤΑΛΙΚΑ , ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΕΛΑΔΕΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥΣ (Η ΕΛΠΑ) , ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΝΑ ΠΑΝΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΤΡΕΙΛΕΡΣ ΑΥΤΟΦΟΡΟ , ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΚΕΙΝΟΙ ΤΟΥΣ ΜΠΕΛΑΔΕΣ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ Ο.Κ.
ΠΑΝΤΑ Μ'ΑΡΕΣΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΦΟΒΕΡΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΠΑΥ.Γ. ΜΕ ΤΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΤΩΡΑ Ο ΔΥΣΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ , ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΤΖΑΜ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ , ΤΟ ΣΠΟΡ ΣΤΑ ΥΨΗ ....................
-
Δύο παρατηρήσεις nass
-
Να υποθέσω ότι η ΕΛΠΑ που διαθέτει πλατφόρμες μεταφέρει όλα τα οχήματα των συνδρομητών της ανασφάλιστα!
-
Να υποθέσω ότι την υπόσχεση του κ.Α.Μ ότι του χρόνου θα διευθετηθεί το θέμα έγκαιρα πέφτει στο κενό!
Δυστυχώς στο ρυθμό που μας παίζει η ΕΛΠΑ χορεύουμε! Εξ'ού και έχουμε τις Ελληνικές συμμετοχές. (Είτε πληρώνουν είτε όχι)
-
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ο λόγος που δεν προχώρησε είναι ότι τα αυτοκίνητα που μεταφέρονται πάνω στη νταλίκα είναι ανασφάλισταΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΜΠΑΡΟΥΦΑ ΤΗΣ ΕΛΠΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΕ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΕΙΔΑΜΕ ΧΘΕΣ, ΓΙΑ ΤΟ REXONA (ΤΡΕΙΛΕΡ) ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΜΙΛΗΣΕΤΕ ?????
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ALL OVER