-
Έχω ένα Toyota Starlet του 1995 (ή του 1997, δεν είμαι σίγουρος) και ψάχνω μοτέρ για το δεξί παράθυρο.
Υποψιάζομαι πως έχει καεί, αφού το τσεκάρω θα πρέπει να βρω άλλο μοτέρ.
Καμιά μάντρα αυτοκινήτωνσε Μαρούσι, Ν. Φιλαδέλφεια, Ν. Ιωνία, Αγ. Παρασκευή, Σταυρό;
Μπας και το βρω εκεί.
Το αμάξι είναι αυτό: (όχι αυτό το χρώμα, εννοείται...)
-
Έχω ένα Toyota Starlet του 1995 (ή του 1997, δεν είμαι σίγουρος) και ψάχνω μοτέρ για το δεξί παράθυρο.
Υποψιάζομαι πως έχει καεί, αφού το τσεκάρω θα πρέπει να βρω άλλο μοτέρ.
Καμιά μάντρα αυτοκινήτωνσε Μαρούσι, Ν. Φιλαδέλφεια, Ν. Ιωνία, Αγ. Παρασκευή, Σταυρό;
Μπας και το βρω εκεί.
Το αμάξι είναι αυτό: (όχι αυτό το χρώμα, εννοείται...)
-
Έχω ένα Toyota Starlet του 1995 (ή του 1997, δεν είμαι σίγουρος) και ψάχνω μοτέρ για το δεξί παράθυρο.
Υποψιάζομαι πως έχει καεί, αφού το τσεκάρω θα πρέπει να βρω άλλο μοτέρ.
Καμιά μάντρα αυτοκινήτωνσε Μαρούσι, Ν. Φιλαδέλφεια, Ν. Ιωνία, Αγ. Παρασκευή, Σταυρό;
Μπας και το βρω εκεί.
Το αμάξι είναι αυτό: (όχι αυτό το χρώμα, εννοείται...)
-
Το μοτερ του παραθυρου,υπο νορμαλ συνθηκες,σπανιως καιγεται.Το πιθανοτερο ειναι οτι εχουν φαγωθει τα καρβουνακια μετα απο τοσα χρονια χρησης.Για τον ιδιο λογο,ακομα και ενα μεταχειρισμενο ανταλλακτικο που δουλευει,δεν ξερεις ποση ακομα διαρκεια ζωης εχει.
Αν τυχαινει να πιανουν τα χερια σου,και εφοσον αυτο ειναι δυνατον,μπορεις να του προσαρμοσεις καρβουνακια εμποριου(τουλαχιστον στο saxo το ειχαμε κανει)Το κοστος ειναι αστειο,και εχεις ενα μοτερ που θα ζησει αλλα τοσα χρονια.Αν παρ ολα αυτα χρειαστεις καινουριο μοτερ,και εφοσον σε βγαλει ο δρομος,μπορεις να ριξεις μια ματια εδω:
https://www.vrisko.gr/advdetails/_h_k_4 ... 3®ion=1
Πολλες φορες,εκτος απο παλαια μεταλλα,τυχαινει να φερνει και αυτοκινητα για λιωσιμο.Οι τιμες προφανως ειναι κατωτερες ενος ανταλλακτικατζη,ασε που θα εχεις και την ευκαιρια να ξηλωσεις και αλλα πραγματα που τυχον χρειαζεσαι.Κατα τα λοιπα,και οσον αφορα την περιοχη που ψαχνεις,γνωριζω οτι υπαρχουν μαντρες με ανταλλακτικα αυτοκινητων στη Δουκισσης Πλακεντιας,αλλα δεν ξερω κατι πιο συγκεκριμενο..
-
fiat127 σ' ευχαριστώ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ! Θα κοιτάξω τα καρβουνάκια αύριο κιόλας!
-
Δεν άντεξα και το άνοιξα τώρα.
Το μοτέρ δουλεύει μια χαρά, οι διακόπτες είναι οκ, όμως όταν κλείναι διακόπτης δεν φέρνει τάση στα καλώδια που καταλήγουν στο μοτέρ...
Άρα ένα από τα δύο αυτά καλώδια (ή και τα δύο) σε κάποιο σημείο έχει κοπεί...
Δυστυχώς αυτά τα καλώδια από την πόρτα πάνε στην καμπίνα και χάνονται, είναι αδύνατον να ακολουθώσω τη διαδρομή του και να βρώ πού κόβεται. Εκτός αν αφαιρέσω ταμπλό!! Ασ' τα να πάνε.
Μακάρι να ήταν τα καρβουνάκια...Μια φαεινή ιδέα που μου 'ρθε: να φτιάξω δικιά μου καλωδίωση...
-
Εκεί που περνάνε απο την κάσα στην πόρτα κοίτα,εκεί συνήθως κόβονται απο το ανοιγόκλεισμα της πόρτας.
-
Eπισης,εαν τυχαινει να εχει καποια φυσα στο σημειο ενωσης με την πορτα,αυτη μπορει να εχει παρει υγρασια.Η μπορει η φυσα που ειναι πισω απο το διακοπτη να εχει χαλαρα βυσματακια.
Για αρχη ομως,ελεγξε την αντιστοιχη ασφαλεια αν ειναι καμμενη,και ακομα και αν δεν ειναι,δοκιμασε να τη βγαλεις και να την ξαναβαλεις.Τουλαχιστον στα ιταλικα βοηθαει αρκετα συχνα.. -
Κοίταξα στην κάσα. Έχει ένα λάστιχο που περιέχει τα καλώδια, το άνοιξα και είναι οκ σε αυτό το σημείο.
Οπότε τρέχα γύρευε τώρα που πραγματικά έχει κοπεί...
Θα κοιτάξω και την ασφάλεια (αν και δεν ξερω ποια είναι, θα δω αν υπάρχει καμιά καμένη). -
Κανονικά μια ασφάλεια θα έχει και για τα δυο παράθυρα. Τράβα ένα καλώδιο από το αριστερό μοτέρ (διακλάδωση) που δουλεύει για να μην παιδεύεσαι (τα χρώματα φυσιολογικά θα είναι τα ίδια) και να βρεις το κομμένο.
-
Αυτό σκέφτηκα κι εγώ αλλά δεν το έκανα μην τυχόν και κάψω τίποτα.
-
Οι ασφαλειοθηκες,και ειδικα στα γιαπωνεζικα,απο πολυ παλια ειχαν σχεδιαγραμμα επανω στο καπακι για το ποια ασφαλεια κανει τι.Θεωρω ψιλοαπιθανο να μην εχει το δικο σου.
Η ασφαλεια αυτη καθεαυτη μπορει να μην ειναι καμμενη(γιατι τοτε μαλλον δεν θα δουλευε κανενα παραθυρο)Μπορει ομως καποιο καλωδιο στις επαφες πισω απο την ασφαλεια να μην κανει επαφη,και γι αυτο να μην δουλευει.Γι αυτο και προτεινα να βγαλεις και να ξαναβαλεις την ασφαλεια.
Παντως,και δεδομενου οτι μιλαμε για το δεξιο παραθυρο,θεωρω οτι βγαζοντας το ντουλαπακι θα εχεις προσβαση στην καλωδιωση,αν θες να ασχοληθεις τοσο πολυ.. -
Στην γραμμή που θα κάνεις παρεμβάλεις εν σειρά μια ασφάλεια με την θηκούλα της, στο κομμένο μονωτική ταινία διαφορετικά πας στην πλεξούδα στο ταμπλό αν το πρόβλημα δεν είναι στην ασφαλειοθήκη. Σκέψεις-προτάσεις κάνουμε, εσύ κρίνεις και αποφασίζεις!
Υ.Γ. Αν το αμάξι έμεινε για κάποιο διάστημα ακίνητο έλεγξε προσεκτικά τα καλώδια που πάνε στην ασφαλειοθήκη στον χώρο του κινητήρα
-
Όντως έχουνε σχεδιάγραμμα επάνω στο καπάκι αν και δεν με νοήθησε να βρω ποια είναι η αφάλεια του παραθύρου.
Όλες οι ασφάλειες είναι οκ.Έβγαλα το ντουλαπάκι. Εντόπισα τη φύσα που έρχεται από την πόρτα, εξέτασα με το πολύμετρο τα καλώδια και...μπίνγκο!!! Τα δυο που είναι για το μοτέρ της πόρτας έχουν ασυνέχεια.
Οπότε αύριο (το άφησα γιατί σκοτείνιασε) πιστεύω θα το 'χω λύσει το θέμα.
-
αφού φίλε εχεις πολύμετρο (λογικά ξέρεις να το λειτουργείς ),
γιατί δεν μέτραγες απο την αρχή αν πηγαίνουν η οχι 12 volt στό μοτέρ του παραθύρου πατώντας τον διακόπτη του παραθύρου ? -
Το μέτρησα από την αρχή.
-
Τελικά δεν ήταν τόσο έυκολο, τα καλώδια φαίνοντια εντάξει.
Έκανα μερικές μετρήσεις αλλά ζαλίστηκα και τα ανεβάζω εδώ μπας και καταλάβει κανείς τι γίνεται: -
Αυτή είναι η φύσσα που καταλήγει στο διακόπτη του δεξιού παραθύρου.
Στο μοτέρ καταλήγουν το κόκκινο κι ένα πράσινο.
Οι τάσεις είναι σε σχέση με τη γη (σασί). -
Δυο βιντεακια με διαγράμματα μήπως βοηθήσουν (θέμα με τον διακόπτη),
https://www.youtube.com/watch?v=oZkpTSSkg2I
Youtube Video -
Παίδες ευχαριστώ για τι ς πληροφορίες, θα κάνω την κατ' οίκον μελέτη μου , θα πάρω μερικές μετρήσεις ακόμα και θα επανέλθω.
Μοτέρ δεξιού παραθύρου Starlet του 1995